House PK

House PK


CILI KASI TARUK! ARTIKEL KHAS UNTUK RAPUSSY GAY RAMLI!

Posted: 26 Apr 2013 01:15 AM PDT

Pembangkang dilihat seperti sudah ketandusan modal apabila sanggup membangkitkan isu yang remeh-temeh untuk memburuk-burukkan imej Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor.

Dengan tujuan mengelirukan pemikiran rakyat, tindakan pembangkang itu bagaimanapun langsung tidak menjadi kudis buat DS Rosmah dan keluarganya yang begitu sabar dan tabah menghadapi setiap ujian yang mendatang.

"Sebenarnya, sebagai isteri kepada pemimpin nombor satu negara, rasanya sudah kering air mata saya kerana menangis akibat mengenangkan pelbagai fitnah yang dilemparkan kepada saya sekeluarga.

"Namun selepas tangisan berakhir, ia memberi semangat dan kekuatan kepada saya untuk terus bangun dan menghadapi semua fitnah yang dilemparkan pihak pembangkang," katanya pada majlis perjumpaan dengan 600 kakitangan DRB Hicom dan penjawat awam dalam Parlimen Pekan, di kediaman rasmi PM di Pekan, petang tadi.

Rosmah yang juga Dipertua BAKTI, berkata beliau sejujurnya ingin memberi penjelasan kepada rakyat agar mereka tidak mudah terpengaruh dengan fitnah yang dilemparkan pembangkang.

Tegasnya, beliau mengenepikan perasaan sedih itu dengan berfikiran positif serta menguatkan diri dari segi fizikal dan mental.

"Segala kutukan dan fitnah yang dilemparkan menjadikan saya lebih kuat untuk menghadapi situasi berkenaan demi keluarga serta kesejahteraan rakyat negara ini.

Isteri Perdana Menteri lagi, pihak pembangkang cuba mengelirukan pemikiran rakyat dengan melemparkan fitnah yang tidak berasas kepadanya.

Rakyat tambah Rosmah, perlu bijak menilai dan menyelidik terlebih dahulu setiap fitnah yang dilemparkan kepada beliau sekeluarga sebelum mempercayainya bulat-bulat.

"Pembangkang ingin mencelarukan pemikiran rakyat supaya mereka tidak boleh berfikir dan saya harap sangat kepada rakyat agar tolong selidik dahulu setiap fitnah yang dilemparkan kepada keluarga saya," katanya.

Terbaru, Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli, memanggil sidang media untuk mendedahkan jumlah saman AES yang belum dibayar oleh Isteri Perdana Menteri itu.

Mengulas perkara itu, Rosmah berkata, pembangkang sudah kehabisan modal apabila membangkitkan isu saman sedangkan Rafizi sendiri memiliki sembilan saman trafik AES yang masih belum dibayar.

Rosmah turut berkongsi pengalaman berjumpa dengan Imam Masjid Nabawi yang menyatakan kepadanya ketenangan diri sangat penting dalam menjalani kehidupan seharian.

"Selain jiwa yang bersih, jangan ada tenaga negatif seperti buruk sangka kepada orang lain. Yang penting jaga diri sendiri dan rumah tangga kita dan yang ketiga, mudah memaafkan orang yang melakukan kesalahan terhadap kita," tambahnya.

Sumber: Perak Today

AZHAR SULAIMAN KASI TARUK CILI SAMA PAKATAN HARAM! WAJIB TONTON!

Posted: 25 Apr 2013 09:15 PM PDT


HOUSE PK TABIK SAMA AZHAR SULAIMAN!

TAJAM MENIKAM! KEBEBALAN HUSAM 'MUKA PECAH TANAH' SEMAKIN MENYERLAH DI PUTRAJAYA!

Posted: 25 Apr 2013 06:59 PM PDT

Kat atas ni video si bahalol al bengapi bercakap sambil dibidas oleh seorang mamat yang menggelar Nik Aziz Nabi! Pitih mari mano tu demo tu otak UMNO kata si Husam. Kah kah kah

Kat bawah ni pulak video Husam tentang Putrajaya, kalau berakal tengok dan nilaikan apa kata pencinta Jamnapari ni. Come on la Husam! Stau Kelantan dah tahu kau ni kaki pecah tanh! Dah berapa banyak tanah kau pecahkan kat Kelantan tu? Punya la banyak kau pecahkan kat sana sampai orang kelantan gelar kau MUKA PECAH TANAH! Lepas kau menipu orang kampung di Kelantan kau datang Putrajaya nak tipu orang yang berkerja ngan kerajaan pulak? Bayangkanlah wahai warga Putrajaya! Kalau korang percaya sama Husam bebal nak mampos ni, bermakna mentaliti korang ni lebih rendah dari orang kampung yang telah menjadi cerdiks elepas ditipu Husam! Euwww, kata cerdik takkan nak pilih orang macam Husam ni?

CILI KASI TARUK! KENAPA PEMIMPIN PAKATAN SELALU JATUH SEJAK KEBELAKANGAN INI? KENAPA EK?

Posted: 25 Apr 2013 09:49 AM PDT

Apakah petanda ini sebenarnya?

SIAL PUNYA PENYOKONG PAS! KENAPA PUKUL BUDAK BERUMUR 11 TAHUN? APA SALAH DIA? MANA DEMOKRASI WAHAI PAS BABI?

Posted: 25 Apr 2013 04:36 AM PDT

Dari sehari ke sehari, dari semasa ke semasa, berita-berita tentang keganasan para penyokong Pakatan Rakyat, khususnya PAS begitu menjadi-jadi. Sudah ada kematian yang dilaporkan di Kelantan, negeri yang paling kukuh dalam genggaman PAS. Beberapa kecederaan turut dilaporkan membabitkan beberapa buah negeri, termasuklah di Terengganu.

Kini keganasan penyokong-penyokong PAS menular ke Kedah pula. Para penyokong PAS kelihatan begitu panas dan resah sehinggakan apa-apa sahaja yang dilihat menghalang mereka, boleh menyebabkan mereka naik angin dan marah dengan begitu mudah.

Pada 22 April lalu, lebih kurang jam 9:37 malam, seorang kanak-kanak berusia 11 tahun menjadi mangsa kekejaman dan keganasan para penyokong PAS di Felda Teloi Timur. Malang menimpa kanak-kanak berusia 11 tahun itu apabila dia diperlakukan seolah-olah jawapan yang diberikannya adalah satu jenayah besar.

Semuanya bermula apabila Mohamad Ismadinel bin AR Samsuddin pulang daripada solat Isyak di Masjid Felda Teloi Timur. Ketika dalam perjalanan pulang ke rumah, Ismadinel melintasi pos PAS yang ketika itu sedang mengadakan ceramah PRU yang turut disertai oleh calon PAS N24 Jeneri serta konvoi bermotosikal lebih kurang 300 buah. Kesemua penunggang dan pembonceng motosikal tersebut, didatangkan dari luar Felda Teloi Timur.

Ketika melalui pos berkenaan, Ismadinel telah ditahan oleh beberapa orang penyokong PAS. Mereka bertanyaka kepadanya, siapakah yang disokong, sama ada PAS atau Barisan Nasional.

Apabila Ismadinel menjawa, dia menyokong Barisan Nasional, serta-merta dia diterajang sehingga jatuh ke dalam parit berhampiran. Para penyokong PAS bersorak dan kelihatan cukup terhibur melihat kanak-kanak berkenaan. Manakala calon PAS untuk N24 pula sekadar memerhati dari jauh dan langsung tidak memberikan bantuan atau pun menghalang perbuatan ganas penyokong-penyokongnya.

Laporan polis telah dibuat. Mangsa bagaimanapun, mengalami kecederaan pada bahagian kaki dan kini masih lagi demam akibat terperanjat.

Belum lagi benar-benar berkuasa, nampaknya para penyokong PAS sudah pun menunjukkan garang dengan kanak-kanak. Justeru, tidak menghairankan bagaimana mereka sekarang ini sedang sibuk mempromosikan keganasan di serata Malaysia dan kemudian menyalahkan UMNO serta Barisan Nasional. 
 
HOUSE PK: Ini aku petik dari Kedahan69ers. Sial punya penyokong PAS, anak haram betul mereka ni, ada ke patut budak kecik depa terajang sampai masuk longkang? Dah melampau puak PAS ni? Depa nak apa sebenarnya ni? Dah nak mampos sangat ke PAS? Kita punya kesabaran pun ada had tau.
 
Jangan ingat kami takut ok! Kita diam sebab tak nak bergaduh sesama Islam, tapi perangai penyokong PAS yang dah macam kena rasuk syaitan ni kita dah tak boleh ambil mudah lagi. Dari mengebom sampai terajang budak 11 tahun ni. Nampaknya puak hanjeng PAS dah semakin melampau.
 
Sampai bila kita nak berdiam diri? Dah la blogger pukimak dia si MiloSuam gay tu kata penegboman berlaku di Penang adalah perbuatan sendiri. Ini budak kena terjang pun UMNO buat ke GAY pukimak? SIal betul la depa ni, aku betul-betul marah ni.
 
Semoga Tuhan melaknati parti yang mengagung-agungkan seorang pemimpin yang kuat meliwat dan berzina ini! 
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...