House PK

House PK


KISAH BENAR! VIDEO KEZALIMAN KHALID GAGAP DI SELANGOR! MESTI TONTON

Posted: 21 Feb 2013 08:00 PM PST

CILI KASI TARUK! WAHAI NURUL IZZAH, PERNAHKAH KAMU BEERKHIDMAT DI LEMBAH PANTAI?

Posted: 21 Feb 2013 06:00 PM PST

Kalau anda rajin ke Lembah Pantai terutama sekali di Bukit Kerinci, anda akan dapat melihat barong panas dengan label perdebatan antara Nurul Izzah dengan Nong Chik.

Nong Chik awal-awal lagi dah kata, takat nak berdebat tapi tak bekerja, buang masa saja. Tapi penyokong-penyokong anak PAPA JAHAT berKOTE BENGKOK pula kata, Nong Chik pengecut sebab tak mahu berdebat.

Orang malas bekerja dan tak tahu buat kerja memang suka bercakap, berdebat atau bertengkar. Manakala orang yang rajin buat kerja pula, tak ada masa untuk berdebat, bertengkar, berbahas ataupun sembang kosong.

Itulah yang membezakan antara Nong Chik dengan Nurul Izzah. Sehingga ke hari ini, walaupun bergelar Ahli Parlimen Lembah Pantai, kerja Nurul Izzah hanya terkepit-kepit menayang tetek lima puluh sennya ke sana ke mari.

Ketika Nong Chik sibuk melayan dan cuba memenuhi keperluan penduduk Lembah Pantai menerusi kerjai-kerjanya, Nurul Izzah pula terus meroyan dan tersangat jarang menampakkan mukanya untuk rakyat sebaliknya cukup sibuk berbohong di sana sini.

Pusat Khidmat Masyarakat Nurul Izzah tu sendiri pun penuh berhabuk dan pintunya sentiasa dirantai. Kenapa Nurul Izzah tak nak debatkan perkara itu?

Sumber: Flying Kick

KENAPA TIDAK BN PERAK MENCUBA SESUATU YANG BARU?

Posted: 21 Feb 2013 04:00 PM PST

Aku nak cakap sikit pasal satu hamba Allah yang cukup berkerja keras kat Ipoh ni, beliau ni adalah salah seorang anggota dalam Pusat Khidmat BN yang memang telah banyka mebantu orang yang susah dan memerlukan pertolongan. Beliau adalah Ketua Urusetia Pusat Khidmat Aduan BN Perak, Mohd Rawi Abdullah.

Aku rasa orang macam ni perlu diketengahkan dalam PRU yang akan datang ni, maaf la ini pendapat peribadi aku. Dia ni aku dah check background dia, memang tak boleh kita nak nafikan apa yang telah dia buat pada masayarakat yang tinggal di sekitar Ipoh, bukan satu kaum saja yang dia bantu malah emua kaum dia bantu.

Ada baiknya dia ni diletakkan di Ipoh Barat untuk melawan Kulasegaran dari DAP. Sebab orang Cina pun suka dia, dia boleh berbahasa Cina beb. Kalau letak calon MCA confirm kalah, apa kata letak saja dia kat sana mewakili PPP, untung sabut timbul, untung batu tenggelam.

At least kita letak dia kat kerusi yang memang susah BN nak menang kalau diletak calon dari MCA, letak dia mana tau kot-kot menang kan ke bonus tu? Kerusi Parlimen tu beb. Betul tak? Apa pendapat orang Perak, kongsilah dengan aku kat sini..

Kalau korang nak tau apa dia pernah buat untuk rakyat negeri Perak. `klik sini

PANAS WEI! SUSAH BETUL HIDUP ORANG CINA KAT MALAYSIA NI KAN? BN ZALIM KAN?

Posted: 21 Feb 2013 08:55 AM PST

Zalim UMNO ni, racist betul, korang tak caya ke? Ce tengok kubur Cina sikit punya besor ke? Kalau nak dicompare ngan kubur orang Melayu. Dah le masa hidup pun Cina ni kaya dan duduk tempat mewah, dah mati pon disemadikan di atas bukit dalam kubur yang mewah dan besar.

Racist kan UMNO dan BN ni, susah kan hidup orang Cina dibawah pemerintahan UMNO, sebab itu la Cina marah sangat dengan UMNO sebab mereka lebih kaya dari semua kaum lain di Malaysia, Dalam 10 yang terkaya pun Cina 8, melayu 1 dan India 1..

Bangsat la UMNO dan BN, mereka membuatkan hidup orang Cina terlampau susah di bumi Malaysia. Mereka terlampau susah hari ini sampaikan mereka mahukan DAP yang menjadi tuan mereka...kan? Kan? Kan?

FUYOH! NIK AZIZ KATA PENERIMA BR1M ADALAH BINATANG!

Posted: 21 Feb 2013 04:55 AM PST

Perlu ke aku nak cakap lagi? Nik aziz dah gila....




Ketika jutaan rakyat Malaysia bersyukur dengan pelbagai bantuan yang diberikan Kerajaan Pusat, Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sebaliknya menyamakan usaha murni itu sebagai 'memberikan hampas kelapa dan padi serta jerami kepada ayam dan lembu'.

Menurut Menteri Besar Kelantan itu, pemberian wang ringgit sangat mendapat sambutan kerana sama dengan ayam dan lembu yang akan datang sekiranya manusia memberikan haiwan tersebut makanan yang digemari.

Sehubungan itu, beliau menambah, pemberian wang ringgit adalah salah di sisi Islam kerana ajaran Islam yang sebenar adalah memberikan ilmu kepada manusia.

"Orang yang menawarkan (wang) kepada orang, (sama seperti) kalau kita panggil ayam nak suruh ayam datang dekat, kita tabur hampas kelapa, tabur padi. Kalau nak panggil lembu kita bubuh (bagi) jerami.

Tq Kedahan69ers

MANIFESTO PAKATAN? INILAH HAKIKATNYA

Posted: 21 Feb 2013 04:43 AM PST

Cakap banyak pun tak guna la, korang tengok la sendiri

CILI KASI TARUK! WANITA UMNO MEMBANTU KUIN, AZIZAN RAZAK MAKIN TERTEKAN!

Posted: 21 Feb 2013 02:20 AM PST

"Kalau dah perjuangkan negara berkebajikan, PAS sepatutnya prihatin dengan kebajikan kakitangan serta permasalahan di KUIN,".

Demikian tegas Ketua Pergerakan Wanita Umno, Datuk Seri Shahrizat Jalil yang menyelar tindakan pengerusi Kolej Universiti Insaniah (KUIN) yang tidak peka dengan permasalahan dalaman institusi terbabit.

Katanya, pengerusi KUIN yang juga Menteri Besar Kedah iaitu, Datuk Seri Azizan Abdul Razak sepatutnya mengaplikasikan slogan 'Negara Berkebajikan' seperti yang dilaungkan parti PAS terhadap kakitangan serta pelajar institusi terbabit.

Malah, beliau menambah, bagaimana sebuah kerajaan negeri yang sanggup membiarkan ratusan rakyat di kalangan kakitangan serta pelajar KUIN sengsara dek kerana kegagalan pihak pengurusannya membayar gaji mengikut tarikh sepatutnya yang menyalahi Akta Buruh sejak empat tahun lalu.

Baca seterusnya di Perak Today


-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...