PISAU.NET

PISAU.NET


Hot! Iman Hampir Di Lempang Lepas Khutbah Baca Doa Hancurkan BN

Posted: 23 Nov 2012 04:00 AM PST

 PAS hari ini bagaikan mengadakan gerakan seluruh negara menyeru para khawarij berdoa agar menghancurkan kerajaan Islam Umno BN.

Di Masjid Al-Falah Ulu Yam Bharu,Kuala Kubu Bharu pada penghujung khutbah Jumaat siang tadi Iman masjid yang dikenali sebagai totok khawarij Mohd Azmi Bin Hasan telah mengikut jejak langkah Nik Razi doa beliau " Ya Allah hancurkan kerajaan yang penuh kezaliman tumbangkan kerajaan Barisan Nasional pada Pilihan raya yang akan datang,turunkan bala dan kehancuran pada kerajaan yang zalin ini"


Korang nak tahu apa yang jadi di masjid selepas itu,kekecohan telah berlaku apabila ramai jemaah kurang senang apabila imam membaca doa tersebut hinggakan Mohamad Saiful Ketua Pemuda Umno Gugusan Ulu Yam Bharu telah bangkit membantah.


Pertengkaran didalam masjid berlaku hingga menimbulkan kekecohan, keadaan semakin panas apabila ramai yang bingkas bangun turut menyuarakan akan ketidakpuasan hati apabila Imam mempolitikkan khutbah apatah lagi didalam masjid.


Khawarij yang semua orang tahu menggangap masjid tempat berkubang telah mengotorkan rumah Allah dengan politik kotor yang mencemarkan kesucian agama. Pertengkaran dan perbalahan berlaku didalam masjid mencerminkan betapa khawarij PAS mengotorkan masjid dengan mencampur adukkan politik dengan agama hingga mimbar masjid dijadikan pentas politik.

Selamatkan umat Islam dari khawarij PAS...

Iman khawarij produk jus Doa Nik Razi


Pisau kata " ini yang dimahukan oleh DAP..."

PAS Tuduh Hairie Othman Di Bayar Umno Kerana Tegur Doa Ekstrem.

Posted: 22 Nov 2012 10:30 PM PST

Hairie Othman yang sebelum ini begitu galak berceramah diatas pentas PAS sekarang ini dilihat mempersoalkan tindakan Nik Razi yang mendoakan BN KO.



Beberapa jam selepas beliau twitt mengkritik Nik Razi sudah ada penyokong PAS menuduh Hairie khianat dan ada yang fitnah beliau telah dibayar Umno. Ini semua gara gara teguran beliau yang melihat doa Nik Razi agak ekstrem.


Buat Hairie,inilah ajaran dan doktrin PAS sejak dari dulu,apabila pelbagai dakyah dan pembohongan ditabur kedalam pemikiran para ahli dan penyokong PAS maka politik kebencian berjaya disuburkan didalam hati puak khawarij.


Barangkali Hairie masih baru didalam PAS,belum totok dan jumud,jika dizikirkan kalimah kebencian kepada Umno setiap hari mungkin beliau tak akan berasa ekstrem doa Nik Razi tuh....barulah keimanan Isle PAS dan walaq kepada DAP benar benar menyerap masuk kedalam hati beliau....


Pisau kata " banyak lagi hang belum nampak "

Umno Takut Doa PAS? Betulkah?

Posted: 22 Nov 2012 05:00 PM PST

Doa kehancuran dan melaknat BN yang dijeritkan oleh Nik Razi adik kepada MursiDol Am PAS memang diakui ramai mengambarkan betapa teruknya khawarij PAS.


Para pemimpin PAS menyokong kuat Nik Razi,malah mereka menyambut baik doa tersebut dan berasakan cukup tepat ditujukan kepada Umno dan BN.Nik Aziz turut menyokong tindakan adiknya hingga mengelarkan ahli Umno tolak Islam dan murtad. Nik Aziz gambarkan PAS adalah Islam,Islam adalah PAS maka tolak PAS bermakna tolak Islam maka memang patut doakan kehancuran kepada BN Umno.
Jus doa maki hamun!
Tuan Ibrahim mempertahankan Nik Razi dan menganggap doa puaka itu adalah baik dan menepati kriteria Isle PAS,mereka mendoakan 3 juta umat Islam yang menjadi ahli Umno dan puluhan juta umat Islam yang mengundi BN kehancuran kerana tidak menyokong PAS.
Ketua Penerangan Pas Pusat, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, tindakan menghangatkan isu doa 'KO Umno-BN' menandakan Umno kini berada dalam keadaan ketakutan.

"Namun oleh kerana Umno semakin rapuh, menyebabkan doa pun ditakuti.
"Sepatutnya kalau Umno rasa tak betul (doa itu), mereka doalah pula (yang lain)," kata beliau sambil menambah, "semua kita faham doa tersebut bukanlah untuk menghancur atau melaknat manusia."
Katanya, "doa kepada sabuah parti yang menjadi lawan bagi Pas.'- Sinar


Tak ada seorang pun pemimpin Umno atau pun mana mana ahli Umno beragama Islam yang berasa takut,apa yang kita kesalkan umat Islam diluar PAS di doakan kehancuran sebaliknya Israel yang membunuh umat Islam Palestin tidak pula dibantah.Tak ada pula didoakan agar Karpal,Kit Siang atau Guan Eng agar menerima hudud. Tak ada pula agar didoakan agar dihapuskan perjuangan LGBT atau pun liberalisme dan pluralisme.


Kita semua tahu sejak dari dulu Allah tak pernah makbulkan doakan khawarij PAS sebaliknya Allah bayar cash kepada Nik Aziz hingga masuk hospital selepas beliau doakan keburukan kepada Datuk Seri Najib .


Kita semua tak pernah takut akan doa puak hati hitam sebaliknya kita berasa kasihan kerana mereka ini Allah telah tutup akan pintu kebenaran dan sentiasa didalam kegelapan.



Pisau kata "syukur Allah beri pengajaran kepada kita diluar PAS agar lihat bagaimana agama dilacurkan oleh ulama akhir zaman"
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...