PAPA GOMO

PAPA GOMO


Najib Razak Jangan Bikin Malu

Posted: 27 May 2012 07:00 PM PDT



Nampaknya makin hari makin meroyan le juak Pakatan Pembangkang sama ada pemimpin mereka mahupun pencacai yang ada. Tahap meroyan mereka waktu ini Gomo boleh andaikan dalam kadar 70% yang mana dalam jangka masa terdekat nanti akan mencecah kepada MEROYAN 100%.

Semalam Najib Razak Perdana Menteri Malaysia membuat satu lagi kejutan apabila mengumumkan kadar baru bagi pendaftaran perniagaa yang hanya berjumlah RM50 sahaja berbanding sebelum ini yang harganya RM150 hingga ke RM 300.

Tidak cukup dengan itu Najib Razak mengumumkan pula kadar kompaun lewat daftar dikurangkan kepada 50% dan ianya memberikan banyak manfaat buat para peniaga dan penjaja kecil seluruh Malaysia.

Itulah yang terbaik dari kerajaan dibawah kepimpinan Najib Razak yang mewarisi kepimpinan dan keperihatinan dari ayahnda beliau Allahyarham Tun Abdul Razak. Warisan yang mana membuatkan ramai rakyat terpukau dengan usaha gigih beliau selaras dengan konsep yang beliau ilhamkan iaitu.




1 Malaysia
Rakyat Didahulukan
Pencapaian Diutamakan.





Syabas Najib Razak, kami barisan pejuang akan memastikan usaha anda dalam mendekati rakyat Malaysia terlaksana dan pastikan PUTRAJAYA terus dipertahankan dari dirompak gerombolan Pakatan Pembangkang yang semakin hari semakin gila meroyan.

Najib Razak Bikin Malu Pakatan Pembangkang yang hanya pandai menabur janji tapi habuk pun takda. Ingat janji manis pembangkang? Hari ini tawan Putrajaya esok belum tentu rakyat Malaysia hidup selesa. Janji pakatan hanya janji POLITIK!!!


Psssttt... Paling gila meroyan sekarang ni Nurul Izzah, Bakal PM? hahaha


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Peniaga & Penjaja Kecil Mainkan Peranan Besar Buat Negara - Najib Razak

Posted: 27 May 2012 11:00 AM PDT






Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak Mengumunkan beberapa insentif penting untuk golongan peniaga dan penjaja kecil termasuk menurunkan kadar bayaran pendaftaran kali pertama bagi perniagaan pemilik tunggal dan perkongsian kepada RM50 untuk tempoh lima tahun sekali gus. Beliau Berkata Demikian Semasa Majlis Ramah Mesra Warga Penjaja & Peniaga Kecil 1 Malaysia di Dataran Merdeka pada 27 Mei 2012


Psssttt... makin hari makin panas punggung pemimpin dan pencacai pembangkang.


AP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAY
UUMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Keluarga Mangsa Kemalangan Drag Races HBN 2012 Bersemuka Dengan Shabeery Cheek

Posted: 27 May 2012 05:00 AM PDT




Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Shabeery Chik petang tadi berada di Hospital Putrajaya untuk melawat mangsa dan keluarga akibat kemalangan pertunjukan perlumbaan drag, sempena Hari Jutaan Belia 2012 disini, malam tadi.

Sebelum itu, seramai 17 penonton perlumbaan mengalami kecederaan termasuk empat yang parah apabila sebuah daripada kereta yang mengambil bahagian dalam acara tersebut itu.

Dalam kejadian yang berlaku tengah malam tadi di Lebuh Wadi Ehsan di Presint 19, kereta terbabit dikatakan hilang kawalan semasa sesi ujian sebelum perlumbaan sebenar, menyebabkan ia melanggar sekumpulan penonton yang dikatakan berada di luar kawasan yang dibenarkan.



Salah seorang mangsa, Ami bin Nakim, 26, berasal dari Bahau, Negeri Sembilan, mengalami patah kedua-dua kakinya sementara adiknya yang turut sama menyaksikan perlumbaan drag tersebut, hanya mengalami kecederaan ringan.

Beliau yang ditemui memberitahu tidak menyalahkan mana-mana pihak dalam kemalangan itu dan menganggapnya sebagai perkara biasa terjadi dalam sukan permotoran.



Shaari bin Ujang, 59, Felda Bukit Rokan dan bapa kepada Mohd Iskandar Rashiq, 20, salah seorang mangsa kemalangan memberitahu wartawan anaknya mengalami kecederaan parah di kaki dan kepala, masih lagi menjalani rawatan.



Hamidah binti Zainal Abidin 51, Cheras, ibu kepada Fairus bin Jalaluddin, 27, turut mengesahkan anaknya terlibat dalam kemalangan malam tadi. Anak beliau kini berada di wad pembedahan dan mengalami kecederaan limpa pecah dan luka di hati.

Kesemua keluarga mangsa yang ditemui memberitahu tidak menyalahkan mana mana pihak dalam kejadian tersebut.







Kesemua keluarga mangsa menganggap kejadian tersebut harus dijadikan iktibar kepada semua yang terlibat, malah mengakui minat yang mendalam anak-anak mereka terhadap sukan permotoran itu.

Sumber KL POS


Psssttt...Kita biarkan pembangkang meroyan bercakap pekara yang bukan bukan sedangkan keluarga yang terlibat menyatakan kejadian tersebut adalah takdir ilahi.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Belia Tolak Demo Crazy, Reaksi Belia Di HBN 2012

Posted: 27 May 2012 01:45 AM PDT





Antara reaksi para belia berhubung ucapan Perdana Menteri Najib Razak semalam yang mengesa agar para belia terus mempertahankan Putrajaya dan menolak demo Crazy yang diadakan pihak pihak yang tidak bertanggungjawap.

Apa pula reaksi anda berhubung ucapan PM semalam?

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...