PAPA GOMO

PAPA GOMO


EKSLUSIF - Dokumen Khalid Ibrahim Projek Elizebeth Wong Didedahkan

Posted: 06 Mar 2012 06:00 PM PST





KLIK IMEJ

Rakyat Malaysia sering disuapkan cerita dongeng yang kerajaan PAS,DAP dan PKR ini BERSIH, JUJUR, AMANAH dan BERTANGGUNGJAWAP. Manakala BN pula disuapkan dengan cerita Keronisme, Rasuah dan sebagainya sehingga menjadikan rakyat termakan hasutan yang dibuat oleh pembangkang.

Dokumen diatas merupakan salah satu dari dokumen yang ada pada pihak kami OCEAN 13. Dokumen yang mana akan kami keluarkan berangkai selepas ini dalam memberikan penjelasan kepada rakyat Malaysia khusunya rakyat Selangor untuk menilai sendiri pimpinan Kerajaan Pakatan Selangor dalam menyamun wang rakyat dan penuh dengan skandal dan Korupsi.



KLIK IMEJ

Khalid Gagap membuat kenyataan sepertimana diatas dan kemudiannya disebarkan oleh para jentera mereka yaang kononya memperlihatkan Kerajaan Pakatan Selangor adalah BERSIH dan TELUS tampa Keronisme dan sebagainya. Namun demikian hakikat yang sebenarnya:



KLIK IMEJ


KLIK IMEJ


KLIK IMEJ


KLIK IMEJ


KLIK IMEJ

KLIK IMEJ

Dokumen diatas adalah dokumen sahih dan tulen. Jika ianya satu Fitnah kami OCEAN 13 menggalu alukan saman dari pihak kerajaan Negeri Selangor.

Ini baru sedikit penyelewengan dan juga Korupsi yang dilakukan kerajaan PAS,PKR dan DAP Selangor dalam menyamun hasil rakyat dan nantikan selanjutnya akan apa yang kami bakal dedahkan.

Mungkin Khalid Ibrahim kata beliau tidak bersalah dalam hal ini tetapi beliau mesti ingat Anwar Ibrahim yang menjawat jawatan Penasihat Ekonomi Selangor. Jeng Jeng Jeng


Sampai bila Khalid Ibrahim nak
melindungi Elizeth Wong?

Amanah dan tanggungjawap kerajaan negeri mesti dipikul dengan baik dalam memastikan rakyat memperolehi hasil dan maanfaatnya. BN kata BN laksanakan dan bukan seperti pemimpin pembangkang yang janji tinggal janji sebaliknya menyamun apa yang ada dalam menanti sisa sisa yang ada dalam mereka mentadbir Selangor.


Psssttt... Lepas ni lagi dasyat, Video dan rakaman suara Korupsi pemimpin Selangor akan didedahkan....Tunggu lah Jinggay 13...ha ha ha


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Bantuan Rakan Blogger BN & PR Diperlukan

Posted: 06 Mar 2012 11:09 AM PST





Kanak-kanak berusia 5 tahun ini hilang pada 1hb Mac 2012 di bawah Blok A, Pangsapuri Sri Delima, Bandar Seri Alam, Masai, Johor Darul Takzim.

Sekiranya mempunyai sebarang maklumat mengenai kanak-kanak malang ini, hubungi Noor Rubeena Baharuddin ditalian 012-5997705 atau Hotline Kontinjen Johor ditalian 07-2254422

Psssttt.. Sebarkan ikut kemampuan yang boleh


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

KANTOI - Khalid Ibrahim Tolak Siasatan Diraja Penyelewengan Pasir Selangor

Posted: 06 Mar 2012 05:01 AM PST


Menteri Besar Berkaliber?




Gomo geli hati bila kerajaan Selangor menyatakan :

Setakat ini tiada permohonan dibuat oleh Timbalan Pengerusi Umno Selangor Datuk Seri Noh Omar untuk memberi keterangan di dalam sesi pendengaran awam Jawatankuasa Keupayaan, Kebertanggungjawapan dan Ketelusan Selangor (SELCAT).

ha ha ha... Apa menatang SELCAT tu? Apakah keputusan Selcat yang dibuat oleh kerajaan Selangor akan menjatuhkan hukuman kepada mereka yang didapati bersalah? Apa tindakan yang akan diambil setelah selcat mencapai keputusannya?

Apa yang kita inginkan dalam isu Penyelewengan pasir Selangor adalah siasatan rapi dan menyeluruh. Siasatan Diraja dalam membuktikan ketelusan kerajaan Pakatan Selangor yang rakyat inginkan dan bukannya satu perdebatan secara kata kata dalam pendengaran awam SELCAT.

Isu Teoh Beng Hock yang mati akibat bunuh diri begitu hebat dijaja oleh kepimpinan kerajaan Pakatan Selangor untuk penubuhan Suruhanjaya Diraja menyiasat kematian Teoh Beng Hock sedangkan Teoh Beng Hock telahpun mati dan kematiannya itu tidak memberikan sebarang faedah kepada rakyat Selangor.


Raja Pasir

Berlainan dengan isu Penyelewengan pasir yang berlaku dalam Selangor yang mana setiap rakyat Selangor mahukan satu siasatan penuh dan rapi berhubung pekara tersebut.

Jadi tidak hairanlah jika Noh Omar tidak melayan karenah kerajaan negeri yang menyatakan Noh Omar belum membuat permohonan untuk sesi pendengaran awam SELCAT kerana Noh Omar sebelum ini sudah menjelaskan bahawa Siasatan Diraja perlu bagi menyiasat penyelewengan isu pasir Selangor.

Kerajaan Pakatan Selangor akan terus berdolak dalih dalam isu ini yang mana mereka tahu yang mereka telah mencuri wang rakyat Selangor dalam aktiviti pengkorekan pasir. Wang yang sepatutnya disalurkan kepada rakyat Selangor telah dinafikan hak oleh pemimpin Pakatan yang sekarang hidup mewah hasil penyamunan wang rakyat.

Percayalah selepas ini kerajaan Pakatan Selangor akan membisu isu penyelewengan pasir Selangor. Pekara yang sama apabila Elizebeth Wong Exco Kerajaan Negeri yang bergambar bogel. Isu yang sama didiamkan sepertimana DUMC dijadikan Gereja haram dan mengkafirkan umat Islam.

Rakyat Selangor akan terus diperbodohkan oleh mereka kepimpinan Kerajaan Pakatan PAS,DAP dan PKR Selangor melalui ketua mereka iaitu MB Boneka Khalid Ibrahim. Yang pasti dan jelas orang yang sentiasa untung adalah penasihat keewangan Selangor Anwar Ibrahim kerana hasil dan laba yang diraih akan terus masuk ke kantungnya.

Psssttt.. Jika benar kerajaan Selangor bersih mengapa perlu mengelak dari siasatan Diraja isu Pasir Selangor?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

PADAN MUKA - Koma Setelah Jatuh Merempuh Sekatan Pihak Polis

Posted: 06 Mar 2012 01:04 AM PST





PADAN MUKA
"Akibat Rempuh Sekatan Jalanraya"


Polis Kejam, Polis Jahat, Polis Zalim semua tu sememangnya ditanam dalam kepala otak kita bernama manusia ni dalam Malaysia. Semua itu dibuat oleh pihak pihak tertentu yang Anti Polis dan terutamanya Anti MELAYU.

Dalam isu seorang remaja Cina yang Koma setelah terjatuh dari motor dalam melarikan diri dari sekatan jalan. Pihak keluarga remaja tersebut menyalahkan pihak polis sehingga menyebabkan anak mereka Koma akibat dari jatuhan tersebut.

Menurut apa yang disebarkan:

Hanya kerana adik saya tidak memakai topi keledar, dia menendang motosikalnya. Kenapa dia berbuat demikian kepada adik saya yang berusia 14 tahun apabila dia hanya boleh mengeluarkan saman?" soal kakak Lim

Itu kenyataan dari Kakak kepada remaja yang telah menadapat kecederaan itu. Satu serangan keatas Anggota Polis sedangkan Kakak remaja itu tidak ada di lokasi kejadian berlaku. Cina Anti Melayu mungkin kita boleh renungkan dengan kenyataan tersebut.

Apa yang pasti dan untuk pengetahuan semua, remaja lelaki Cina tersebut berumur 14 tahun dan sewaktu kejadian beliau tidak memakai Topi Keledar dan tidak memiliki lesen memandu motosikal. Apabila melihat satu sekatan jalanraya diadakan maka remaja lelaki Cina itu telah merempuh sekatan yang pihak Polis lakukan.

Sedikit pun Anggota Polis tidak menendang remaja lelaki cina tersebut sebaliknya remaja tersebut hilang kawalan lalu melanggar pembahagi jalan sehingga mendapat kecederaan. Itulah pekara sebenar yang berlaku setelah Gomo menghubungi Balai Polis Ledang dalam mendapatkan pengesahan mengenai Insiden ini.

Hakikat sebenar tidak dapat diterima oleh keluarga remaja Lelaki Cina tersebut lalu menyebarkan cerita bahawa Polis menendang lelaki cina tersebut sehingga koma. Ditambah lagi Anggota Polis yang bertugas adalah melayu maka serangan hebat mesti dilakukan dan menafikan kejadian sebenar yang telah berlaku.



Siapa simpati pada anggota Polis yang
cedera dilanggar pengguna Jalanraya ni?

Cuba anda semua bayangkan jika waktu kejadian Remaja lelaki cina tersebut merempuh sekatan jalan dan kemudiannya melanggar anggota Polis yang bertugas. Apa pula cerita yang akan keluar? Apakah akan ada apa apa simpati mahupun liputan akhbar dari akhbar cina secara meluas mengenai insiden Polis dilanggar remaja Cina?



Anggota Polis Yang dilanggar Pengguna Jalanraya
Ketika sekatan diadakan

Sudah banyak tragedi yang menimpa anggota Polis yang bertugas. Ada anggota Polis yang bertugas telah lumpuh seumur hidup akibat dilanggar penunggang motosikal. Ada anggota Polis yang kehilangan kaki dan tangan akibat rempuhan penunggang motosikal. Apakah ada rakyat Malaysia yang akan prihatin mengenai pekara tersebut?

Rakyat Malaysia perlu sedar dan jelas mengenai pekara yang sedang disebarkan dan dihasut oleh pihak tak bertanggungjawap mengenai insiden remaja lelaki Cina yang lumnpuh setelah melanggar pembahagi jalan.

SALAH remaja Lelaki Cina itu kerana tidak mempunyai lesen memandu yang mana tidak mempunyai kelayakkan untuk menunggang motosikal. Secara jelas remaja lelaki cina itu tidak tahu mengawal motosikal yang ditunggang kerana tidak mempunyai lesen memandu.


Berhentilah di pemeriksaan Polis

SALAH remaja Cina itu apabila melanggar sekatatan jalanraya kerana jika tidak dilanggar sekatan jalan maka sudah pasti remaja cina itu tidak hilang kawalan dan tidak akan melanggar pembahagi jalan sehingga beliau mendapat koma.

SALAH keluarga remaja Cina itu kerana membenarkan menunggang motosikal TAMPA LESEN MEMANDU yang sah. Keluarga remaja cina itu perlu mengambil tanggungjawap mengenai insiden yang berlaku kerana GAGAL dalam menjaga anak yang berumur 14 tahun.

Dengan ini juga Gomo mohon pihak Polis untuk mengambil tindakan tegas keatas pemilik Motosikal yang ditunggang oleh remaja lelaki cina itu. Tindakan tegas ke atas remaja lelaki cina itu juga mesti diambil dan tidak boleh sama sekali pihak PDRM memberikan simpati ataupun Kemaafan kepada penunggang motosikal mahupun pemilik motosikal yang sudah terbukti melakukan kesalahan Trafik.


Kalau Polis tu yang tendang dia dah Berambus
balik Balai takut kena Pukul.

Tolong sahabat yang lain maklumkan pekara ini. Remaja cina tidak ditendang sebaliknya telah jatuh ketika merempuh angggota Polis yang bertugas setelah melanggar pembahagi jalan. Salah Keluarga remaja Cina itu kerana membenarkan anak umur 14 tahun menunggang motosikal.


Psssttt.....bila polis yang cedera kena langgar takda pulak puak babi tu nak simpati...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Pemuda BN Buat Kerja, AMK Khalwat Bini Orang

Posted: 05 Mar 2012 09:45 PM PST



Hampir 3,500 orang di kalangan belia hadir dalam memeriahkan festival BN Youth Music 2011 yang berlangsung semalam, julung kalinya diadakan di The Curve, Mutiara Damansara.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak turut hadir pada acara menutup tirai yang telah berlangsung selama dua hari berturut-turut, menyaksikan kemeriahan festival selain menyampaikan hadiah kepada para pemenang.

Festival ini turut dimeriahkan dengan kehadiran Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein, Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Datuk Noh Omar, Timbalan Menteri Belia dan Sukan Dato' Razali Ibrahim dan Ketua Pemuda Umno merangkap Pengerusi Pemuda Barisan Nasional (BN) Khairy Jamaluddin, yang READ MORE.....


Syabas dan Tahniah buat Pemuda Barisan Nasional atas kejayaan BN Youth Music yang dianjurkan. Ini merupakan satu langkah bijak dalam mendekati anak anak muda bagi bersama sama kita Barisan Nasional dalam mempertahankan Putrajaya dari dirampas puak Pakatan Pembangkang.


Psssttt.... Banyak kejayaan diraih pemuda BN tapi AMK? Dewan Pemuda PAS? Khalwat, Main Bini orang jelah...huhuhu


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...