Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


EKSKLUSIF!! Video DS Najib Minta Maaf Atas Kesilapan BN masa lalu!!

Posted: 07 Mar 2012 06:12 AM PST


Ini baru seorang pemimpin sebuah parti yang benar-benar jujur. Takpa segan silu belliau meminta maaf atas kesilapan BN. walaupun pada hakikatnya bukan beliau yang bertanggung jawab.

"PANASS!! Tiada Salah Guna Kuasa Oleh VC #UiTM @datosahol" - DS @KhaledNordin

Posted: 07 Mar 2012 01:45 AM PST


Isu VC UiTM Dato Sahol mungkin sudah 'sejuk' dan tidak perlu diperbahaskan lagi sebenarnya. Tetapi semalam ketika sessi santai bersama Menteri Pengajian Tinggi DS Khaled Nordin, seorang rakan blogger sempat bertanyakan kepada menteri bertanggungjawab mengenai kes yang dialami oleh Dato Sahol.

Menurut DS Khaled Nordin (video di atas) kes tersebut telah pun disiasat oleh BPR dan pihak dalaman UiTM dan mereka mendapati tiada sebarang unsur salah guna kuasa yang dilakukan oleh Dato Sahol melibatkan dua anaknya dalam pemilihan calon untuk biasiswa Skim Tenaga Pengajar Muda (TPM) lima tahun lalu.

Sambung baca SINI

GEMPAR!! Video Aznil Hj Nawawi menguris hati puak-puak Pakatan!!

Posted: 06 Mar 2012 10:12 PM PST



Ha ha ha.. memang best la Pak Nil.. Ini baru tak hiporkrit. Terang-terang Pak Nil sokong BN..

McTheory:
Cayalah Pak Nil!!

TUDIAA!! 600 Juta Punca Pergolakkan Pentadbiran Pas Kedah?!!

Posted: 06 Mar 2012 09:36 PM PST



Pengerusi Jawatankuasa Penerangan Kedah, Abd Ghani Ahmad, menafikan laporan sebuah portal berita yang mendakwa Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkeras mahu memberikan kontrak bernilai RM600 juta kepada syarikat yang mempunyai hubung kait dengan Umno.

Beliau juga turut berkata, dakwaan berkenaan tidak benar kerana Azizan tidak pernah berbuat demikian.


"Pemberi projek mesti melalui tender terbuka dan semua syarikat tidak kira dimiliki oleh sesiapa pun boleh dipertimbangkan sekiranya memenuhi kriteria," katanya dalam satu kenyataan kepada The Star.

Menerusi laporan itu mengatakan bahawa krisis di Kedah berpunca daripada keputusan Azizan yang mahu memberikan kontrak tersebut kepada syarikat terbabit.

Dinyatakan bahawa maklumat berkenaan disahkan oleh Datuk Phahrolrazi Zawawi, iaitu salah seorang daripada Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) yang menolak untuk dilantik semula sebagai exco.

Sementara itu Datuk Amiruddin Hamzah yang kini memegang portfolio sebagai Pengerusi Jawatankuasa Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Kerja Raya, Bekalan Air, Sumber Air, Tenaga, Industri dan Pelaburan berkata setakat ini tidak ada kontrak pembinaan jalan di Kedah bernilai RM600 juta seperti yang didakwa.

Namun beliau percaya kemungkinan laporan berkenaan sebenarnya merujuk kepada kontrak bernilai RM60 juta bagi memperbaiki jalan di Kedah untuk tempoh setahun.

Bagaimanapun Phahrolrazi enggan mengulas mengenai laporan portal berita berkenaan, sementara Azizan gagal dihubungi bagi mendapatkan penjelasan. - UN

Mc tak nafikan laporan di atas. Bukan hanya projek, bahkan ada juga tanah. Sebab tu exco Pas marah sangat kat Azizan. Depa kata Azizan ni tak pandai jaga Pas. Dok bagi kat orang UMNO banyak sangat. Kalau boleh depa nak semua projek kat kroni depa. Serupa Kedah ni macam mak bapak depa yang punya.


McTheory:
Kata Islam, berebut harta dunia, bagai nak rak!!

PANASS!! Surat Skandal Sulit Anwar di DEDAHKAN!!

Posted: 06 Mar 2012 07:12 PM PST

Di bawah ini adalah surat Anwar kepada Israel. Anwar kirimkan surat ini kepada Israel, semasa beliau masih lagi menjawat jawatan TPM.








The letters shown here were sent to Soros through his address at the Soros Fund Management, 888, 7th Avenue, 33rd Floor New York, NY 10106.

Other than Soros Fund Management, the thieving currency trader who supports the progressive liberals also owns two other funds, namely the Open Society Institute (OSI) and Quantum Fund.


In Poland, Soros controls the Stefan Batory Foundation.

In the letter, Anwar in his capacity as the honorary president of AccountAbility seeks Soros's permission to see his (Anwar's) boss, Simon Zadek, who is the Chief Executive Officer of AccountAbility.

Both Zadek and Anwar are board members of the Advisory Board of Generation Investment Management (GIM), which is an investment company owned by Al Gore.

The purpose of the meeting was to discuss collaboration between AccountAbility and Soros Fund Management.

"I am convinced that your and AccountAbility's work are closely aligned and hope that you are of the same view.

"If so, might I suggest we take the conversation forward in exploring practical areas where collaboration might be appropriate," wrote Anwar. - sumber AIDC


McTheory:
patut la dia kena pecat!! Sesuai dengan nama Anwar Israel!!

TUDIAA!! Gambar BOGEL Puak Dap yang anti Lynas!!

Posted: 06 Mar 2012 04:12 PM PST

Anti Lynas sanggup berbogel untuk menunjukkan rasa tidak puas hati pada kepimpinan negara? Mana gambarnya?

Gambar bogel ini kah?

Rupanya yang buruk macam khinzir nih..

Memang mengejutkan bila Himpunan Hijau 2.0 ada yang sanggup berbogel kerana membantah syarikat LYNAS yang didakwa oleh mereka membahaya dan akan dibakar oleh radioaktif bila beroperasi kelak.

Yang mengelikan hati, kilang yang masih didalam pembinaan mengikut patern keselamatan yang belum siap sepenuhnya sudah ada yang mengatakan kilang itu sudah mengeluarkan radioaktif yang berbahaya.


Tempias yang cuba ditakut-takutkan oleh beberapa pihak yang tidak berapa mahir tentang skop LYNAS mula membuat rakyat faham bahawa isu LYNAS sudah sampai kepada isu yang dipolitikkan atas kepentingan individu tertentu.

Yang membimbangkan kelak, hari ini ada yang berbogel didepan kemera dan PC menyatakan bantahan kerana mereka dibekalkan maklumat yang sudah diputar belitkan.

Tidak mustahil Himpunan Hijau kelak puak pakatan haprak dan mereka yang dipengaruhi akan berbogel dijalanan demi menuntut perkara yang tidak masuk akal demi membela pemimpin mereka yang cetek ilmu. Terdesak sungguh!!

Sumber artikel Mc ambil dari SINI


McTheory:
Puak ni sebenarnya otak dah kritikal dah nih!!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...