Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


KASI PANAS!! Kontroversi video lucah Melia Aimelia!!

Posted: 13 Mar 2012 11:12 AM PDT


Disebabkan kontroversi ni sampai kemuncaknya. Mc rasa, Mc pun perlu post video ini untuk pembaca mencari kebenarannya. Siapa yang memfitnah dan siapa yang menipu!!

GEMPARR!! Anwar Mula Seludup Masuk Duit Untuk Jentera Pilihanraya??

Posted: 13 Mar 2012 08:12 AM PDT



Mc baru dapat satu maklumat yang mengatakan PDRM berjaya mengesan kemasukkan duit luar yang berbillion-billion US Dollar cuba di seludup masuk dari sempadan negara. Pelbagai teknik dan cara cubaan membawa masuk duit luar ke dalam negara salah satunya dengan mengunakan jalan laut.


Walaupun tidak diketahui siapa empunya wang yang begitu banyak, namun khabarnya sebelum ini Anwar pernah cuba membawa masuk wang dari luar negara dengan mengunakan Bank Negara, namun disekat kerana sumbernya tidak diketahui dan meragukan.

Akibat dari tindakan BNM, Anwar dikatakan mengunakan 'sumber jalan haram' untuk membawa masuk wang dari luar. Dipercayai wang itu diperolehi dari sahabat seperjuangan Anwar iaitu Yahudi Amerika. Wang tersebut tentunya akan digunakan untuk membiayai PRU ke 13.

Nampaknya setelah projek seludup lepas dalam beberapa sesi. Cubaan kali ini kantoi dan wang itu dirampas.

Patutlah Anwar sanggup menyokong Israel, rupanya ada ganjaran yang sedang menunggu beliau.

Biasalah Anwar, demi kuasa dan wang, apa pun beliau sanggup jual. Apa sangatlah setakat nak sebut sokong Israel tu, kalau pengorbanannya itu dibalas dengan billion-nillion US Dollar.


McTheory:
Sepandai-pandai tupai melompat. Akhirnya jatuh tersungkur jua..

TUDIAA!! Anwar gunakan nama HAMAS untuk modal ceramah!!

Posted: 13 Mar 2012 06:02 AM PDT


Disebabkan Anwar menyokong Israel, kini Anwar terpaksa menjual nama Hamas untuk menunjukkan betapa beliau prihatin kepada nasib Palestin.


Malah untuk memesongkan perhatian rakyat dan isu Anwar Israel. Anwar terpaksa menyuruh Nik Aziz menipu dengan mengatakan Hamas mengiktiraf Israel.



McTheory:
Tengoklah apabila UlarMak Pas dan Ketua Umumnya berbohong lagi!!

PANASS!! Ceramah Hasan Ali yang mengegarkan Sungai Petani Kedah!! #SaveKedah

Posted: 13 Mar 2012 02:12 AM PDT



Memang dahsyat.. Mc diberitahu, lebih 11k orang datang untuk mendengar Hasan Ali menjelaskan kepada beliau di pecat dan kenapa beliau melawan dengan Anwar.

PANASS!! @NajibRazak VS @AnwarIbrahim di Sungai Petani!! #SaveKedah

Posted: 12 Mar 2012 11:12 PM PDT

Pada 3hb Mac yang lepas. Ada pertembungan diantara dua pemimpin besar di Sungai Petani. DS Najib dan Anwar Ibrahim. Mc tak tahulah semua ini dirancang atau tidak, namun apa yang Mc diberitahu. Anwar sekarang ni sering mengikut DS Najib kemana saja beliau pergi. Mungkin beliau nak 'test power' siapa lebih popular dikalangan rakyat.

Gambar ceramah Anwar ni, Mc ambil dari blog Kanoha Utara tengok dan bandingkan dengan majlis DS Najib nanti.


Hanya beberapa ratus orang saja yang datang.. tak sampai seribu pun..





Di bawah ini pula Majlis Mesra Rakyat bersama Perdana Menteri Malaysia. Kita bandingkan jumlah kehadiran yang memenuhi dua majlis ini. Satu pada waktu malam, dan satu lagi pada waktu siang.

Ternyata, kehadiran DS Najib di sambut cukup hebat!

Anggaran lebih 23,000..

Tidak terbanding sokongan rakyat kepada DS Najib. Jikalau ceramah Anwar pun tidak mendapat sambutan. Apatah lagi ceramah pemimpin pembangkang yang lain. Hakikatnya, rakyat dah mula muak dengan apa saja yang berkaitan dengan pembangkang.

Pembangkang banyak berlakon dan berpolitik dari kerja. Sebab tu rakyat pun dah tak percaya dengan mereka dah. Apa yang perlu kita buat hanyalah, tambah keyakinan rakyat kepada UMNO, kemudian selesaikan masalah kita sendiri. Supaya senang kita bekerja jikalau bersatu. Jangan dok asyik fikir nak cantaih saja bila tak boleh jadi calon nanti.


PM, DS Najib memang sudah popular di Malaysia. Namun UMNO/BN masih kurang berbanding beliau. Apakah kemenangan UMNO/BN kelak, hanya bergantung kepada kepopularan DS Najib?

Bagaimana keyakinan rakyat terhadap UMNO/BN? UMNO/BN Kedah?



McTheory:
Soalan maut yang susah untuk kita jawab..

PANASS!! Orang Pas Kata Anwar tu Dalang Liberal!!

Posted: 12 Mar 2012 07:26 PM PDT


Bekas Ketua Dewan Pemuda Pas Pulau Pinang kata Anwar ni dalang Liberal.. memang betul dan tepat sekali!!

TUDIAA!! Pas Kedah KEJAM cadangan nak runtuhkan MASJID??

Posted: 12 Mar 2012 05:12 PM PDT


Salam pada semua pembaca..

Mc dalam minggu ni agak sibuk dengan kerja. Hinggakan nak update blog pun agak terabai. Namun blog tetap Mc update jika ada masa lapang. Sebab blog ni seolah-olah kewajiban rasmi Mc setelah 4 tahun bergelar blogger.

Angin pilihanraya semakin dekat berbau. Semakin dekat, semakin sibuklah Mc dan rakan-rakan yang lain. Namun perjuangan tetap perlu diteruskan walaupun mendapat halangan dari luar dan dalam UMNO sendiri.



Hari ni Mc nak ingatkan pembaca mengenai perangai buruk kerajaan Pas Kedah yang dikatakan mempunyai rancangan untuk merobohkan mercu tanda umat Islam di Kedah. Bukan calang-calang masjid yang mereka nak runtuhkan untuk program pembangunan.

Untuk panaskan balik carita ni, Mc minta pembaca boleh baca di SINI

Mc pun dah bersedia dengan isu-isu yang boleh mengegarkan Wisma Darulaman yang sedia nak runtuh tu. Ikuti blog Kedah Ke KL untuk mendapat maklumat terang dan cepat dari Kedah.



McTheory:
Kita usaha sendiri.. bukan sekadar copy paste sahaja..

PANASS!! Gambar Cubaan seorang lelaki TERJUN dari bumbung IPD Alor Setar!!

Posted: 12 Mar 2012 11:33 AM PDT



Suasana di pekarangan Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Setar di sini kecoh seketika petang semalam apabila seorang lelaki memanjat bumbung IPD setingggi empat tingkat itu dan cuba terjun.

Bagaimanapun, tindakan bijak Ketua Polis Daerah Kota Setar ACP Adzaman Mohd Jan berjaya memujuk lelaki berusia 26 tahun itu daripada meneruskan hasratnya.



Mengulas kejadian itu kepada pemberita di sini awal pagi ini, Ketua Polis Kedah Datuk Ahmad Ibrahim berkata kejadian bermula pukul 5 petang apabila seorang lelaki dilihat berada di atas bumbung bangunan berkenaan.

Katanya lelaki yang berasal dari Kluang, Johor tersebut turut mengambil beberapa tong gas yang sebelum itu diguna kontraktor penyelenggara, yang mana tiga dicampak ke bawah dan satu ke bahagian tengah bumbung.

"Lelaki itu masuk ke IPD kira-kira 3.30 petang bersama seorang perempuan kerana mahu membuat laporan tetapi dia tak tahu laporan apa hendak dibuat. Kata nak buat laporan IC (kad pengenalan) hilang tetapi IC ada di tangan ini. Ini menunjukkan fikiran dia tak tenang," katanya.

Beliau berkata Adzaman mengambil masa hampir tiga jam untuk memujuk lelaki yang bekerja sebagai kelindan lori itu dan pada masa yang sama agensi lain bersedia di bawah untuk sebarang kemungkinan.

"Selepas itu, kita terus bawa dia ke Hospital Sultanah Bahiyah untuk rawatan. Dia ada minum minyak pelincir yang kita takuti boleh menyebabkan sesak nafas dan kematian. Kita juga minta pihak hospital buat saringan mentalnya," katanya menambah lelaki itu sudah berumahtangga dan ada seorang anak.

Ahmad berkata pihak polis masih belum dapat mengambil kenyataan daripada lelaki itu dan kes disiasat mengikut Seksyen 309 Kanun Keseksaan kerana cuba membunuh diri.

"Saya bangga dengan usaha OCPD yang berjaya menyelamatkan satu nyawa.

Kemahiran seperti ini perlu ada pada setiap anggota polis," katanya.

Sementara itu, Adzaman yang turut hadir pada sidang media tersebut, berkata sewaktu cuba memujuk lelaki berkenaan, beliau banyak memberi penekanan kepada hal-hal keagamaan.

"Saya tanya kepada dia apa masalah dia, sama ada masalah keluarga atau dadah tetapi dia kata bukan. Dia masih waras cuma ada masalah. Dia ada beberapa kali acah nak terjun. Difahamkan dia datang ke sini kerana hendak mulakan kehidupan baru di sini," katanya.- Bernama

Ketua Polis Kota Setar ACP Adzaman Mohd berjaya memujuk seorang atendan lori berumur 26 tahun terjun dari IPD Kota Setar Police District Headquarters hari ini. -- Foto oleh Lim Poh Chin

McTheory:
Macam-macam adaa..
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...