PAPA GOMO

PAPA GOMO


Betapa Sadisnya Video Mangsa Banjir Lembah Jaya Ini

Posted: 12 Mar 2012 07:00 PM PDT



Syabas buat Barisan Nasional Selangor yang turun padang dalam membantu mangsa mangsa banjir di Lembah Jaya Utara Parlimen Ampang negeri Selangor. Bukan hari ini bantuan dihulurkan malah sejak berlakunya banjir yang memusnahkan kediaman penduduk lagi jentera Barisan Nasional Selangor telah turun padang membantu mangsa mangsa banjir.

Gomo tidak pelik dengan bantuan yang dihulurkan kerajaan Barisan Nasional keatas mangsa mangsa banjir Lembah Jaya yang dibawah pentadbiran Kerajaan Negeri Pakatan PAS DAP PKR Selangor. Sebelum ini juga bantuan dari Barisan Nasional lah juga dihulurkan keatas mangsa tanah runtuh Bukit Antarabangsa dan juga mangsa banjir di Kajang.

Tidak cukup dengan di Selangor negeri yang ditadbir Pakatan PAS,DAP, PKR rekod Barisan Nasional dalam menjaga kebajikan rakyat dalam menangani bencana sebegini terbukti dinegeri seperti Kelantan dan juga Kedah. Pendek kata apa sahaja musibat yang melanda rakyat Malaysia ini yang akan menghulurkan bantuan pastinya dari Barisan Nasional.

Dimana jentera parti PAS, DAP, PKR Selangor dalam membantu mangsa banjir? PKR Ampang dimana? DAP Selangor mana wakil mereka? Apakah kerajaan negeri tidak melihat akan masaalah yang dihadapi mangsa banjir ini?

Gomo rasa tidak perlu mengulas panjang kerana sudah banyak yang kita dapat lihat hasil kebajikan yang Barisan Nasional bawa untuk rakyat Malaysia. Syuh saksikan video Tragis dibawah ini:






Walaupun Lembah Jaya adalah Dun dibawah selian PAS dan parlimen selian PKR dan negeri dibawah pentadbiran PAS, DAP, PKR namun itulah Barisan Nasional yang akan menghulurkan bantuan demi bantuan tampa mengira fahaman politik mangsa yang terlibat.

Semoga PRU 13 kelak rakyat Selangor mampu berfikir dalam menentukan hala tuju dan masa depan mereka......


Psssttt... Syabas jentera Barisan Nasional Selangor, Pakatan hanya pandai mengorek Pasir


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

BREAKING NEWS - Syed Ali Cheras Bakal Dilantik Menteri Pembangunan Wanita

Posted: 12 Mar 2012 06:00 AM PDT





Bakal Menteri Pembangunan Wanita Keluarga & Kanak Kanak

8 April depan maka tamatlah tempoh Shahrizat Jalil selaku Senator dan berkemungkinan juga Jawatan Menteri Pembangunan Wanita dan Kelaurga yang disandangnya kini gugur secara automatik.Shahrizat Jalil semalam telah menyatakan dengan jelas beliau sedia berundur dari jawatan tersebut dan menyerahkan kepada pucuk pimpinan untuk tindakan lanjut.

Ramai pemimpin UMNO meluahkan rasa lega dengan pengumuman tersebut tak pula yang menyatakan mengapa Shahrizat berundur jika beliau tidak bersalah. Tetapi itu semua tidak diambil pusing kerana pokok utama sekarang adalah imej BN yang mana perlu bersih menjelang PRU 13 yang semakin hampir walaupun Shahrizat Jalil tidak bersalah.

Tetapi lain pula dengan Ketua UMNO Cheras Syed Ali yang sejak awal isu NFCorp dan Shahrizat dimainkan pembangkang beliuu begitu lantang mengkritik Shahrizat Jalil. Ntah masaalah peribadi apa yang melanda antara mereka berdua tidak lah Gomo ketahui namun bila semalam Syed Ali mengeluarkan kenyataan:

"Kalau berhenti, berhenti sahajalah. Tapi kenapa macam nak main tarik tali. Kenapa perlu kumpulkan wartawan hari ini sedangkan esok ramai wartawan akan buat liputan di Parlimen.

"Ini semua Bollywood punya cerita. Saya boleh katakan dia ini sebagai makcik Bollywood," katanya ketika dihubungi Malaysiakini.

Drama Makcik Bollywood yang Syed Ali katakan berhubung kenyataan Shahrizat Jalil mengenai perletakkan jawatan Menterinya pada April nanti.

Gomo pelik semacam ada isu dalam kain yang melibatkan Syed Ali ini yang tak sudah sudah menghentam Shahrizat Jalil. Dulu Shahrizat tak umum letak jawatan beliau menyerang. Kini bila Shahrizat umum akan letak jawatan pun beliau masih menyerang. Apa yang tak kena dengan Syed Ali?

Risik punya risik barulah Gomo dapat maklumat yang menyatakan Syed Ali mahukan Jawatan Menteri Pembangunan Wanita Keluarga dan Kanak kanak. Beliau sudah lama mengidam kerusi menteri tersebut kerana beliau rasa beliau layak menjawat jawatan Menteri Wanita memandangkan beliau saban hari membantu para wanita terutama Ibu Tunggal yang ada di Malaysia ini.

Gomo rasakan beliau Syed Ali layak untuk menjawat jawatan Menteri Wanita maka adalah elok jika pucuk pimpinan Kerajaan melantik Syed Ali sebagai Senator dan melantik beliau selaku Menteri Pembangunan Wanita Keluarga dan Kanak Kanak.

Susah juga kalau tidak melantik Syed Ali sebagai Menteri Wanita ini kerana siapa sahaja pengganti Shahrizat selepas ini pasti akan diulang pekara yang sama iaitu "DRAMA BOLLYWOOD". Maka adalah wajar beliau dilantik ke jawatan tersebut selepas tamatnya tempoh Shahrizat Jalil pada April nanti.

Gomo rasa ramai yang bersetuju dengan Gomo dalam pekara ini memandangkan Syed Ali dilihat berpotensi untuk jawatan tersebut. Jika perlu pada pemilihan UMNO akan datang Kerusi Ketua Wanita UMNO juga diserahkan kepada beliau agar mudah beliau menguruskan para wanita agar tidak seperti "MAKCIK BOLLYWOOD".

Hebat pemimpin UMNO, menyerang pembangkang teragak agak tetapi untuk menyerang sesama sendiri bukan main laju dan hebat mereka ini. Patutlah pemimpin PKR,PAS, DAP mudah urusan mereka kerana UMNO sendiri Tikam menikam.

Syabas le Syed Ali bakal Menteri Pembangunan Wanita Keluarga dan Kanak Kanak.


Psssttt... Lantik je Syed Ali tu Menteri Wanita, Dia beriya iya nak sangat tu...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Program Pakatan Penuh Sesak Tanda Kehancuran.....

Posted: 12 Mar 2012 02:30 AM PDT



WOW wow wow jalan jem melampau macam ni satu petanda tak baik buat BN pada PRU 13 nanti. Gila gaban beb bila ribuan hadir pada program Pakatan di Wangsa Maju. Panas....Panas....

Lu orang Baca dan lihat Gambar selanjutnya KLIK DISINI


Psssttt... Ingat hebat sangat, Khak ptuih lah....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Bila Kesatuan Wartawan Dikuasai Sebangsa

Posted: 12 Mar 2012 12:30 AM PDT



Wartawan daripada akhbar Cina itu cuba memperlekehkan, mengajak serta memancing Menteri Besar Pahang untuk bertikam lidah di atas isu sisa buangan Lynas dengan memutarbelitkan fakta kononnya MB Pahang telah membuat kenyataan bahawa sisa buangan tersebut akan dibuang di dalam kawasan Sungai Lembing sedangkan kenyataan tersebut tidak pun pernah beliau nyatakan dan tepatlah bila MB ini naik angin kerana wartawan ini jenis bodoh yang susah untuk diajar bagi memahami situasi dan Bahasa Malaysia.

Tindakan gila wartawan itu bagai mengundang kekecewaan dan kemarahan yang bukan sedikit kepada MB Pahang dan menganggap soalan tersebut amat tidak cerdik sekali sifatnya serta jelas berniat jahat dan cuba meniupkan kembali isu Lynas yang sudah pun selesai dan masih dianggap tidak selesai oleh pembangkang kerana mereka hanya ada isu Lynas sahaja bagi terus memberikan nyawa mereka di Pahang.

Sebagai Menteri Besar yang bermaruah,Adnan READ MORE............


Psssttt.... Sikap perkauman yang dibawa DAP nampaknya berjaya....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...