PAPA GOMO

PAPA GOMO


NEW VIDEO - It's All About Moral Anwar Ibrahim To Become A Prime Minister

Posted: 13 Mar 2012 06:00 AM PDT




Anwar Ibrahim & China Doll

Hampir setahun berlalu dan Anwar Ibrahim masih lagi membisu seribu bahasa akan tindakan menyaman Eskay dan yang lain kerana mengeluarkan video seksnya. Mungkin elok jika Gomo katakan selepas ini video Siam Doll pula bakal muncul memberikan satu lagi tampatan buat Anwar Ibrahim yang dicanang menjadi Perdana Menteri jika Pakatan PAS,DAP,PKR menang PRU 13 kelak dan menawan Putrajaya.


Anwar Ibrahim

Anwar Ibrahim menafikan beliau adalah pelaku dalam video seks dan ianya hanya penafian semata mata kerana sehingga ke saat ini beliau tetap tidak mahu menyaman Dato Eskay yang mengeluarkan video seks tersebut. Kata Anwar Ibrahim "Muka macam dia tapi perut tak serupa"


Joe Bedul & Jam Omega

Menarik untuk diperkatakan mengenai Johari Abdul MP PKR Sungai Petani yang sebelum ini malu alah bila diterjah dengan video yang Gomo keluarkan dimana beliau mengesahkan Eskay menunjukkan kepada beliau Jam Omega yang menjadi intipati dalam video seks Anwar & China Doll. Anwar Ibrahim pula sampai ke hari ini masih lagi GAGAL mempamerkan Jam Omega yang didakwa ada berada didalam simpanan Wan Jijah isteri beliau.


Eskay Bersumpah Lakhnat Keatas dirinya jika beliau
Menfitnah Anwar Ibrahim

Untuk video Siam Doll rasanya tidak perlu sekali lagi Eskay untuk Bersumpah Lakhnat memandangkan beliau sudah melaksanakannya. Anwar Ibrahim? Jangan kita harap dengan sumpahnya itu kerana didalam Kandang mahkamah pun beliau enggan menggangkat Sumpah dihadapan Hakim.


Anwar Ibrahim & Eskay

Anwar Ibrahim menafikan beliau kenal Eskay. Itu kata Anwar Ibrahim sebelum gambar diatas tersebar. Bila Gambar diatas tersebar beliau Anwar Ibrahim menyatakan LUPA dimana gambar tersebut diambil dan menyatakan gambar diatas adalah gambar biasa biasa sahaja.

Mungkin Anwar lupa apa Gambar lain yang ada ketika beliau bersahabat karib dengan Eskay. Mungkin Anwar Ibrahim lupa ataupun buat buat lupa apa yang Eskay simpan. Itu semua tidak menjadi masaalah kerana sikit masa lagi semuanya akan dipamerkan buat tatapan rakyat Malaysia.

Jika anda mengundi PAS, PKR dan DAP pada PRU 13 kelak maka Anwar Ibrahim pelakon Porno akan menjadi Perdana Menteri. Apakah anda semua mahu seorang Perdana Menteri yang gambar kemaluan dan lakonan seks nya tersebar diseluruh dunia?

Ops... mungkin tak berapa nak perasaan sangat akan kejelikkan Anwar Ibrahim karan baru satu Video seks nya dipasaran. Kita tunggu jelah nanti Video SIAM DOLL pulak....



21 Mac 2012
New Episod


Psssttt.... Selamatkan Malaysia dari Anwar Ibrahim selagi hayat dikandung badan


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Burger Babi Kini Berleluasa Di Selangor

Posted: 13 Mar 2012 02:45 AM PDT




Hebat pentadbiran kerajaan Pakatan PAS,DAP,PKR Selangor sekarang ini. Gomo ingatkan rumah urut, perjudian yang diberikan lesen secara besar besaran untuk beroperasi tetapi Stall Burger Babi pun Kerajaan Selangor Halalkan demi meraih keuntungan dan menjaga puak sekutu DAP Selangor.

Gambar diatas hanya sekeping sahaja untuk pendedahan semua, namun ada berbelas belas keping lagi Gambar yang didedahkan oleh Brother Mazidul Akmal Sidek dalam blogg beliau KLIK DISINI


Psssttt... Kerana kuasa maka mereka halalkan dan benarkan apa yang menjadi halangan selama ini.....celako punya Pakatan Selangor


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Akhbar Sin Chew Bodoh

Posted: 12 Mar 2012 11:31 PM PDT






Steady Pak Long Nan

Akhbar Cina tu memang BODOH
Wartawan Yang Menulis tu pun BODOH
Puak anti LYNAS pun BODOH


Psssttt... MB Pahang memang Steady....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...