Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


TUDIAA!! Pesuruhjaya Pas Doakan Tamat Riwayat Hasan Ali!!

Posted: 09 Mar 2012 07:36 AM PST



Satu lagi video bukti pemimpin PAS bertaraf Pesuruhjaya Negeri yang celupar mulutnya dan meminta riwayat Dr Hasan Ali tamat dalam masa seminggu dua lagi.

Inilah jenis 'ulama' berkopiah putih tetapi mulut tidak dijaga dengan rapi dan tertib. Memalukan ahli PAS sahaja.

KASI PANAS!! Video Anwar MAKI kaum India!!

Posted: 09 Mar 2012 04:36 AM PST



Video ini kontroversi, video ini yang menyebabkan berpuluh laporan polis terhadap Anwar kerana memaki kaum india.

Bila kaum India dah tolak Anwar, nak buat apa lagi? Maki saja la..

GEMPAR!! Badrul Amin Khawati Mengamuk!!

Posted: 09 Mar 2012 01:12 AM PST



Nampaknya badrul khalwati terpaksa copy paste skrip anwar dan mat sabu jugak la sebab nak tutup kuliah pagi jam 3 dengan bini orang kat hotel baru ni..Dia ni tak reti duduk diam ka di rumah, orang dah bagi cuti tu, cuti saja lah, yang nak pi round ceramah tu pasaipa. biaq la jabatan agama Islam yang jelaskan.

Dah la dia yang kena tangkap basah,lepas tu nak pi cerita kat orang yang cerita tu fitnah,kenyataan yang bad toya min cakap sebelum ni pun dah banyak yang kantoi dan makan diri sendiri..Memang muka tebal tahap kulit badak betui la..Berani buat berani tanggung la,tak payah la nak guna skrip anwar pusing 1Malaysia tuduh semua ni kerja UMNO..


Sendiri yang kuliahkan bini orang,Umno yang dapat nama.Kalau kejadian tu tak berlaku kenapa tak saman ja sapa yang terlibat masa tu..Kenapa harus mengheret rakyat ke dalam kes khalwat bard toya min ni..Allah S.W.T dah tunjuk sikit demi sikit keburukan perangai lebai lebai PR ni dan bayar cash apa yang depa duk mengata sebelum ni..

Inikah pemimpin yang diagung-agungkan oleh penyokong pakatan rakyat yang sering melakukan maksiat tanpa memikirkan azab Allah. jangan mudah tertipu dengan dajal-dajal yang menyerupai manusia

Sumber asal Mc ambil dari SINI

KASI PANAS!! Kenapa Anwar nak jadi Punaisihat Ekonomi??

Posted: 08 Mar 2012 10:12 PM PST

CONFIRM!! Ustaz Azizan Nazak masuk Hospital?!!

Posted: 08 Mar 2012 07:12 PM PST

gambar lama

Memang benarlah khabar angin yang dikatakan itu. Memang Ustaz Azizan masuk hospital, KMC (Kedah Medical Center).

Tapi Ustaz Azizan tak la nazak seperti dakwaan khabar angin tuu.. beliau hanya membuat rawatan mata kemudian beliau berehat untuk hilangkan tekanan.


Malah Mc diberitahu, beliau sengaja panjangkan masanya di KMC semata-mata untuk jauhkan diri dari media dan tekanan kerja.

Lebih-lebih lagi beliau menunggu dua ekor parasit Pas Kedah untuk angkat sumpah sebagai Exco semula.

Dok lama-lama pun bagus juga Ustaz, jururawat kat KMC ni, comei-comei juga. Dulu dengar kata ada yang hampir nak jadi number 3. he he..

Takpa sabaq Ustaz naa...

Kesian Ustaz Azizan, tekanan perasaan beliau dengan dua ekor parasit 'fuckholrazi dan Dr Ismail'.


McTheory:
Sebenarnya ada 3 ekor parasit, siapa? nanti kita dedahkan!

TUDIAA!! Apabila Pas sama dengan anjing!!

Posted: 08 Mar 2012 04:16 PM PST

   

                           
Dalam bahasa Croatia, perkataan PAS membawa maksud ANJING. Manakala dalam tulisan jawi, ejaan UMNO (امنو) bunyinya menghampiri sebutan istilah arab, AMANU (امانو) yang memberi maksud BERIMAN.

Rujuk sini : Google Translate



Pasca PRU 12, 2008 sekian banyak bukti menyokong dan menunjukkan kedudukan PAS dalam Pakatan Rakyat (PR) agak tercorot & kerap mengikut rentak & arahan DAP.

Taat setia menurut perintah walau sekalipun kesucian agama dipertaruhkan.

Sifat anjing pula taat pada tuannya, entah apa sialnya kebetulan perkataan PAS dalam bahasa Croatia pula membawa maksud ANJING. Rezeki atau bala?

Berbanding UMNO (امنو) yang banyak bermuhasabah diri, mengakui kelemahan kemudian berani memperbetulkan kesilapan, sikap sedemikian menghampiri sifat orang yang beriman  (امانو) yang menyedari dirinya hanyalah hamba Allah yang tidak sempurna & tidak maksum sifatnya.

Akronim PAS pula berasal ejaan jawi yang 'di romankan' (ڤاس) – P (pa), A (alif), S (sin), tapi jika di Melayukan singkatan sebenarnya ialah PIS (Parti Islam SeMalaysia – P (pa), I (alif), S (sin)).


                    

Dalam bahasa Inggeris pula akronim PIS bunyinya hampir sama dengan sebutan perkataan PISS yang bila diterjemahkan semula membawa maksud KENCING.

BACA SELANJUTNYA KAT SINI
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...