Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


HOT!! Apahal #PPIM Ugut Blogger @YuseriYusoff Ni?? #CadburyHalal

Posted: 08 Jun 2014 09:53 AM PDT

Nama Islam dijual lagi??

Mc ada baca dalam blog Sangkakala. tapi Mc agak kecewa dengan apa yang dilakukan oleh PPIM dalam menangani tuduhan yang dilemparkan oleh seorang penggiat media sosial yang juga merupakan seorang blogger Yuseri Yusoff tentang satu permintaan yang dikemukakan oleh PPIM terhadap syarikat Cadbury untuk membaik pulih nama syarikat tersebut yang dikaitkan dengan porcine babi dalam coklat keluaran mereka.

Tindakan seolah olah mengugut blogger tersebut dilihat amat tidak bermoral dan PPIM kini Mc sendiri lihat seperti sebuah persatuan kongsi gelap yang akan melakukan ugutan sekiranya mereka merasa tergugat.



Dengan mengatakan "KAMU BERMAIN DENGAN API" Mc melihat seolah olah persatuan ini dinaungi atau dimiliki oleh mereka yang akan menyerang siapa sahaja jika mereka terusik atau tercabar.

Bukan susah sangat nak jawab soalan dari Yuseri Yusoff tu, beliau meminta agar pemimpin PPIM melakukan sumpah mubahalah sekiranya mereka tidak meminta apa apa dari syarikat Cadbury dan ini sebenarnya bagi membuktikan bahawa mereka tidak pernah mengeluarkan kenyataan seperti itu.

Tapi bila ugutan seperti ini dilakukan oleh PPIM, Mc sendiri pun dah mula rasa tercabar seolah olah PPIM terlalu hebat dan jika PPIM mahu, Mc dan sahabat TMK sendiri pun boleh mengisytiharkan perang terhadap mereka melalui media cyber.

Sudah la mereka banyak berdolak dalih, malah persatuan tersebut tidak berani mennafikan bahawa mereka ada atau tidak mengemukakan tuntutan terhadap Cadbury dan mengambil pendekatan kerana saham Cadbury turut dimiliki oleh Bousted Holding dan Felda Holding berhad kerana kedua dua syarikat ini adalah milik bumiputera.

Jadi di sini Mc dan sahabat TMK pula memberikan pilihan sama ada mereka (PPIM) mahu meneruskan peperangan atau mengambil tindakan lain bagi menyelesaikan masalah tersebut.

Dengan ini Mc dan TMK menyokong blogger Yuseri Yusoff dan Sangkakala, malah kami bersedia untuk berperang bagi mempertahankan kebenaran.

Kalau tak salah buat apa nak takut kan??

PPIM sila jawab soalan kami tu.


HOT!! Pemimpin Dap yang di Gantung Jadi Taukeh Rumah Urut??

Posted: 07 Jun 2014 11:53 PM PDT





Satu cerita menarik yang panas Mc ambil dari blog Theunspinners

Lama kita tak dengar hal bekas exco Selangor dari DAP, Ronnie Liu yang gangster dan pernah membantu pengganas komunis di Pahang masa kecil-kecil.

Buat masa sekarang DAP tengah perap dia untuk rakyat lupakan kedurjahanaan dia. Sampai masa Ronnie Liu akan muncul kembali .... pasti punya. Cuma tak tahu di mana?

Sementara itu, Semut Hitam sudah jumpa dia berleger-leger di negeri kelahirannya ....

RUMAH GRO RONNIE LIU KINI DI RAUB???


Ini satu maklumat yang akan membuatkan Si Ronnie Liu tu menggaru kepala dia bila dia dapat tahu yang rahsia dia dah mula bocor.

Dari sumber maklumat yang Semut dapat, Si Ronnie Liu tu sekarang ni sedang giat mengusahakan sebuah 'Resort & Spa' di bandar Raub, Pahang.



Resort tu dibina diatas tanah peninggalan bapak dia yang juga merupakan orang kawasan tersebut. Tinggal lagi, kawasan tu luas gila babi!!!

Atas bukit lagi. Macam mana bapak Si Ronnie Liu tu ada duit sebanyak itu untuk memiliki tanah seluas seperti yang dimaksudkan?


Tambahan lagi, kelulusan untuk membina resort tersebut masih lagi tidak diluluskan oleh pihak Majlis Daerah. Tapi korang tengok la sendiri.

Baca sepenuh di SINI. Ada banyak lagi rumah-rumah pelacur Ronnie Liu di Raub.
Raub kini kawasan DAP dan ahli Parlimennya adalah Melayu pengkhianat macam Dyana iaitu dato Arif sabbri yang tak laku di Pekan lalu belot bangsa sendiri untuk sertai DAP demi kerusi!!!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...