House PK

House PK


OH TIDAK! LAGI BLOGGER DEDAH TENTANG DYANA BERSEKEDUDUKAN DENGAN LELAKI MELAYU DAN CINA?

Posted: 04 Jun 2014 09:49 PM PDT

Oh Tidak! Aku tak sangka beb blog Buletin 247 dedahkan secara detail. Itu Yammy botox, kau beria-ia nak tunjuk terer kan? Sekarang kau baca la apa yang didedahkan bloge tersebut...

Petikan dari Bulletin 247 berikut:

Pada 16 Mei lalu, blog THE SELANGOR CHRONICLE telah mendedahkan tentang calon DAP untuk PRK Teluk Intan, Dyana Sofya yang tinggal serumah tanpa nikah dengan teman lelakinya di Taman Melawati.

Rumah yang disewa oleh abangnya yang juga merupakan salah seorang penjawat awam di MIDA yang sekarang ini ditugaskan di United Kingdom, telah dijadikan sebagai sarang kedua-duanya untuk tinggal berdua-duaan.

Dikhabarkan, hubungan antara Dyana Sofya dengan Fairuz Azhan Amiruddin direstui oleh ibu Dyana, Yammy Samat. Malah ibu serta bapa Dyana Sofya juga tidak menghalang serta melarang tingkah laku kedua-duanya yang tinggal serumah.

Kejadian tersebut berlaku antara tahun 2011 sehingga 2012 ketika Dyana masih lagi belajar di UiTM.

Hubungan antara Dyana Sofya dan Fairuz Azhan Amiruddin putus sekitar 2013 walaupun kedua-duanya pernah dipublisitikan dan diberikan promosi apabila mengisytiharkan menyertai DAP di tangan Lim Kit Siang.


Dyana bersama Ooi Chio Seong diluar kamar
Ketika PRU-13 dan Lim Kit Siang menjadi calon Parlimen Gelang Patah, Dyana Sofya telah dilantik sebagai pegawai khas Lim Kit Siang. Pada masa yang sama, Dyana Sofya menjalinkan hubungan dengan seorang pemuda Cina bernama OOI CHIO SEONG ...

Baca seterusnya di blog Bulletin 247 SINI .

Harap rakan blogger kasi link pada blog ini dan suruh dia link ke blog anda. Banyak cerita panas yang berguna boleh dipetik dari blog ini.
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...