House PK

House PK


CILI KASI TARUK! APA YANG ANWAR TUDUH UMNO DAN BN KINI KEMBALI SEMULA KE MUKA DIA!

Posted: 28 Jun 2014 07:30 AM PDT

Sorry la aku sibuk dan tak sempat nak update blog jadi banyak cerita aku tak dapat update, ni esok kita semu dah start puasa, maka aku nak share ngan korang al kisah pemilihan PKR yang macam haram. Korang wajib kena tengok video kat atas tu.

Ni lagi best, dah la bergaduh sampai pecah kepala, KERUSI TERBANG, last-last ada balckout sampai 2 jam kat tempat MB Selangor bertanding yang menyebabkan dia kalah dengan Mike. Hebat kan? Segala apa yang Anwar al jub kata tentang BN dan UMNO hari ini dia kena balik.

Kalau rakyat Malaysia masih tak nampak akan kebabian PKR ni, aku tak tau nak kata apa dah dan memang sah rakyat malaysia ni SAKIT MENTAL! Apakah korang ni jenis sakit mental dan mahu parti bangsat macam KR ni tadbir negara tercinta???

Tak cukup dengan tu mereka cuba nak jatuhkan Khalid Ibrahim pula nak digantikan dengan Wan Jijah sebagai MB. Sebab tu mereka buat blackout tapi Khalid tetap degil dan tak mahu melepaskan jawatan MB. Bagus Khalid kau kena lawan mereka ni. Nasib baik la PAS sokong Khalid kalau tak habis dah.

Rakyat Selangor akan berMBkan the Drama Queen. Tapi aku yakin Anwar al jub dan konco-konconya akan terus cari jalan untuk tendang keluar Khalid sebagai MB. SO Khalid dalam hal ini aku sokong kau dan aku nak kau kekal sebagai MB sebab aku tak sanggup tengok isteri seorang peliwat yang terbukti di mahkamah menjadi MB Selangor.

PANAS! MUSLIM PAKATAN PATUT MALU DENGAN PM BRITIAN YANG MENGHORMATI ISLAM

Posted: 28 Jun 2014 05:26 AM PDT

I a`lute you Mr David Cameron for appreciating our Muslim brothers and sisters in UK! Kita kart sini sesama islam pun dok panggil kafir, Syed Mokhtar yang banyak bantu umat Islam dan bukan Islam pun PAS dan PKR dengki dan nak jatuhkan beliau.

Malu la sikit wahai kaum muslimin dalam Pakatan, Perdana Menteri Britian pun hargai Muslim yang juga penyumbang wang terbesar di negara mereka. Dia pun tau nak menghargai. Seronok betul aku dengan ucapan PM Britian ni. Bangga aku siot.

Selamat menyambut Ramadhan al Mubarak kepada semua pembaca setia House PK. Semoga Allah berkati segala ibadah kita. Ampun dan maafkan segala kesilapan dan kertelanjuran bahasa aku.
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...