House PK

House PK


CADBURY KASI TARUK! WARKAH DIGITAL TERBUKA UNTUK DYANA SOFEA KANJERIt

Posted: 02 Jun 2014 01:08 AM PDT

Warkah digital ini khas aku tujukan pada Dyana Sofea Kanjeri! Dia dan ibu dia tak habis-habis dok salahkan blogger pro BN adalah anatar penyebab dia kalah di Teluk Intan. Aku tak tau nak kata apa dah kat anak beranak ni, dah tentu la blogger pro BN akan bongkar segala kebabian kau wahai Dyana, takkan kita nak jilat bangsa pengkhianat macam kau ni..akai ada ka?

Kita tak buat fitnah pun, sebab Dyana banyak mempermudahkan kerja kita dengan menunjukkan betapa bebalnya dia masa PC tiap kali. Kantoi demi kantoi, siapa buat/ blogger pro BN ke atau dia sendiri yang remote controlnya dipegang oleh Lim Kit Sial? Rakyat nampak.

Ini bukan zaman rakyat sakit mental lagi, aku nampak orang Malaysia dah mula pulih dari kesakitan mental tahap kronik. Kau jangan nak main wayang la Dyana Kanjeri. Rakyat kita semakin cerdik. Pada malam nak PRK yang lepas aku gelak guling-guling baca artikel tahap budak tadika kau dalam Malaysiakini.

Kau punya la defensif, merengek pelbagai. Masa baca artikel tu aku dah agak kau akan kalah. Kau jangan nak bangga la kau kalah tipis, BN menang dengan majoriti 8 ribu. Sebab PRu yang lepas BN kalah 7600 lebih. So jangan nak bangga ok. lagi satu pesan kat Mummy Yammy kau tu, ada banyak benda akan keluar lepas ni.

Oh ya sebelum aku nak cerita panjang lagi apa kata Dyana kau sebagai penyokong dan penjilat DAp tahap taksub punya ni pulangkan balik segala biasiswa yang kau sapu masa kat UiTM dulu? Supaya duit itu boleh diperguna untuk anak orang miskin yang betul-betul tak mampu. Kau kan kaya Dyana? Mak kau pun dah kenyang banyak kan masa dalam UMNO? Kan kan kan?

Pulangkan balik duit biasiswa tu dan kau jilat la DAP dan Lim Kit SIal singa malam. Pi mampos la kita tak peduli pun. Ingat Dyana, kita tau semua detail pasal kau. Ada banyak cerita yang akan keluar tak lama lagi pasal kau. Kau berlakon baik ya? He he he

Cukup la sekadar ini dulu. Aku nak tengok reaksi anak beranak macama mana lepas korang baca artikel ini. 

Lagi satu ada artikel yang ditulis oleh Selangor Chronicle ni lagi best. blogger ni kasi dedah kaw-kaw punya. KLIK SINI

THE REAL HERO, DR ZAMBRY ABDUL KADIR

Posted: 01 Jun 2014 07:22 AM PDT

"Ini merupakan kenangan dan kejayaan manis buat Barisan Nasional (BN) dan calon kita Datuk Mah Siew Keong selepas berjaya menghadapi pertarungan yang sengit,".

Begitu ulasan Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir berhubung kemenangan BN dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Teluk Intan, malam tadi.

Katanya lagi, kejayaan Mah itu menunjukkan semangat juang dan tidak pernah mengaku kalah pastinya akan membuahkan hasil.

"Beliau tidak pernah mengaku kalah dan angkuh dalam menghadapi pertarungan ini," katanya lagi.
Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas BN di umumkan sebagai parti yang berjaya merampas kembali kerusi Parlimen Teluk Intan dalam PRK kali ini.

Katanya lagi, gerak kerja yang sistematik dan kerjasama daripada kesemua jentera parti memberi kemenangan kepada calon BN.

"Kemenangan ini memberi petanda kepada pembangkang supaya tidak terlalu angkuh dan sombong terhadap kehebatan mereka," katanya.

Ujar beliau lagi, kekalahan pihak pembangkang kali ini bakal menjadi pengajaran kepada mereka berikutan sikap sombong yang dipertontonkan kepada semua.

Tambah Zambry lagi, corak mengundi masih masa namun gerak kerja yang baik dan kerja yang bersungguh-sungguh dipraktikkan sebagai iktibar daripada pilihan raya yang lepas (PRU-13).

Baca seterusnya di Perak Today. 

HOUSE PK: Tahniah Dr Zambry, walau apa orang kata pasal MB Perak ni, dia tak pernah kisah pun. Malah ada pihak yang tidak berpuashati dalam PMO yang cuba nak menjatuhkan dia pun dia rilek je. Macam-macam dugaan dia hadapi.

Masa PRU 13 dulu pun puak-puak tak sedar diri dari kalangan tuan Penasihat telah mengatakan Perak BN tak akan menang punya. Macam-macam la mereka cerita. Tapi sudahnya Dr Zambry berjaya memenangi kerajaan Negeri Perak melalui PRU 13. Kali ini kat Teluk Intan pun beliau yang mengetuai dan merampas Parlimen Teluk Intan untuk BN.

Memang inilah kenangan paling manis buat negeri Perak dibawah pimpinan Dr Zambry! Tahniah Dr Zambry, anda memang seorang pemimpin yang berani dan bijak. Disegani kawan mahupun lawan. Mampos pi la apa orang nak lata especially Tuan Penasihat yang merosakkan nama PM tu. Yang penting jaga la rakyat Negeri Perak dengan baik.

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...