BADUT RAKYAT

BADUT RAKYAT


KANTOI !!! #PEMILIHANPKR KECOH LAGI !!! VIDEO INSIDE !!! MANA #AMBIGA ???

Posted: 03 Jun 2014 05:00 AM PDT


Pemilihan PKR untuk jawatan Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) cabang Sungai Petani tergendala sekali lagi selepas ahli parti itu mendakwa beliau tidak mengetahui dirinya bertanding untuk jawatan tersebut. Mohd Sharmizi Nizam Abdu Rahim,berkata beliau terkejut mendapat tahu namanya telah dimasukkan dalam senarai calon untuk Ketua AMK cabang Sungai Petani.

LIHAT VIDEO DI BAWAH


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

#PRKTELUKINTAN !!! PUNCA KEKALAHAN #DAP DIDEDAHKAN !!!

Posted: 03 Jun 2014 01:30 AM PDT


punca kekalahan calon DAP,dyana sofya akhirnya terjawab.Sesuatu yang orang PR tidak sedar adalah kawasan Teluk Intan adalah kawasan luar bandar dan ia bukan tempat yang tinggi kesedaran dan pemahaman politik kebangsaan.PR pulak cuba membuat provokasi seperti gambar di bawah



Dah tua-tua buat perangai macam ni.sebab itu ingat orang Teluk Intan tak suka.mereka nak kan pemimpin yang membantu rakyat.apa pun Datuk Mah adalah pilihan tepat bagi pengundi teluk intan

SYABAS RAKYAT TELUK INTAN !!!

ANDA MEMBUAT PILIHAN YANG TEPAT !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

#PRKTELUKTINTAN !!! UCAPAN CINA BODOH OLEH #ANWARIBRAHIM PUNCA #DAP KALAH !!!

Posted: 02 Jun 2014 10:00 PM PDT


Artikel diatas telah dikeluarkan oleh portal Pembangkang The Malaysian Insider.Akhirnya akibat marah terhadap Anwar Ibrahim yang memanggil mereka bodoh,orang Cina telah mengundi calon Barisan Nasional Datuk Mah dan memastikan BN menang di Teluk Intan.

Persoalanya sekarang,siapa yang Bodoh ??? Adakah orang Cina atau Anwar Ibrahim ??? Selepas segala "kritikan" yang dilemparkan kerajaan Barisan Nasional,kaum Cina ‎di Malaysia bodoh sekiranya mereka masih mengundi parti BN

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

HOT NEWS !!! TIADA UCAPAN TAKZIAH KEMANGKATAN SULTAN PERAK !!! BUKTI #DAP MENENTANG INSTITUSI RAJA !!!

Posted: 02 Jun 2014 08:00 PM PDT


Melihat dari cara DAP menerima berita kemangkatan Sultan Perak,rasanya tidak salah jika kita menuduh mereka sebagai pendatang.Jika kematian Karpal Singh ditangisi dan diberi penghormatan tertinggi tetapi berita kemangkatan Sultan Perak diterima dengan sikap acuh tak acuh sahaja oleh para pemimpin DAP.Di kalangan penyokong DAP juga ramai yang mengambil sikap sinis mengenainya.Tiada ucapan takziah rasmi dari blog Lim Kit Siang mahupun pemimpin utama DAP lain.Yang ada hanyalah ucapan takziah rasmi yang ringkas dari calon PRK Teluk Intan di Roketkini yang mana dilihat sekadar untuk mencukupkan syarat serta memenuhi jangkaan pengundi.Apapun,sikap yang dipertontonkan oleh DAP ini tidaklah mengejutkan kerana parti itu sememangnya menentang Institusi Raja. Jika masih ada orang-orang Melayu yang terpedaya dengan penafian DAP bahawa mereka tidak ingin menghapuskan Raja-raja, maka wajarlah mereka memikirkannya semula. 

Perjuangan DAP ingin menghapuskan klausa Islam sebagai agama rasmi negara di dalam perlembagaan bukanlah isu baru.Memandangkan Raja-raja merupakan 'benteng' kepada klausa ini,maka benteng itu tentulah perlu diruntuhkan dahulu jika DAP ingin mencapai objektif tersebut.Penentangan terhadap Institusi Raja ini diluahkan dengan terlebih dahulu mempersoalkan kewujudan Rejimen Askar Melayu 'diRaja' dan juga Polis 'diRaja' Malaysia.Strategi DAP ialah apa-apa sahaja yang dibawah naungan Raja-raja perlu diserang dan diburuk-burukkan selalu.Matlamat akhirnya adalah untuk membangkitkan rasa sangsi dan benci terhadap Institusi Raja-raja. Malang sekali ramai orang-orang Melayu yang terpedaya dan turut mengikut rentak DAP. Sangka mereka, DAP benar-benar ingin memperjuangkan keadilan dan kesaksamaan.Apa yang mereka tidak sedar ialah DAP hanya ingin memperjuangkan Ketuanan Cina. 

DAP tidak akan senang selagi negara ini diperintah oleh Melayu dan Islam. Jika hanya keadilan dan kesaksamaan yang menjadi perjuangan DAP,maka kenapakah pernah terjadi DAP enggan memakai baju istiadat di dalam Dewan atas alasan ia melambangkan Melayu dan Islam ??? Jika ketidakadilan atau rasuah yang menjadi perjuangan DAP,maka kenapakah Pulau Pinang penuh dengan ketidakadilan dan rasuah juga? Penindasan terhadap orang-orang Melayu di Pulau Pinang kini tidak lagi menjadi rahsia malah dilakukan secara terbuka.Bukan sekali kita melihat tunjuk perasaan akibat tidak puas hati dengan ketidaktelusan DAP dalam mentadbir negeri.

Lebih dari itu,kedudukan CEC DAP yang masih lagi belum sah menunjukkan yang parti itu sememangnya tidak telus dan teramat kotor sekali.Ini merupakan bukti jelas bahawa yang menjadi masalah kepada DAP bukanlah ketidaktelusan atau ketidakadilan kerajaan BN,tetapi Islam atau Melayu itu sendiri yang terikat kemas pada Institusi Raja-Raja Melayu.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...