House PK

House PK


PANAS BERAPI! WAYANG APAKAH IBU DAN ANAK INI SEDANG MAINKAN DI TELUK INTAN?

Posted: 17 May 2014 08:11 AM PDT

Keluarga Dyana Sofya calon Komunis Lim anak beranak adalah pengikut setia Ku Li. Sebenarnya dah ramai ahli UMNO orang orang Ku Li menyertai DAP. Kerana apa?

Anwar Al Juburi akan masuk Penjara. PKR akan musnah dan Pakatan Rakyat akan gagal tawan Putrajaya. Jadi untuk merealisasikan matlamat Pakatan maka Lim anak beranak dan Komunis parti melakukan pengabungan dengan Tengku Razaleigh.

PAS pula sudah muak dan mual dengan gelagat anjing puak puak PKR justeru itu PAS melihat Tengku Razaleigh layak menerajui Pakatan Rakyat dan boleh menjadi orang tengah bagi PAS & parti Komunis Lim anak beranak. Kesepakatan ini telah berlaku sebelum PRU13 lagi dan sebab itu PAS melihat peluang merebut kuasa bagi menawan Malaysia bukan lagi terletak kepada PKR tetapi pada kerjasama mereka bersama Parti Komunis Lim anak beranak.

Ini politik, pemain politik memang rakus demi kuasa tanpa memikirkan perjuangan anak bangsa. Jadi ianya terpulang pada rakyat terutama orang Melayu untuk sedar agenda dan kerakusan parti Komunis Lim anak beranak ini dan juga PAS yang sanggup menjual Islam dan Bangsa demi kuasa politik.

Tengku Razaleigh Mastermind!

Sumber: Facebook 

BN PENTINGKAN SEMANGAT SETIAKAWAN DAN CALON YANG BERKUALITI!

Posted: 17 May 2014 07:03 AM PDT

Semua ahli parti komponen Barisan Nasional (BN) perlu bersatu untuk menjamin kemenangan dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Teluk Intan yang akan diadakan pada 31 Mei nanti.

Itu amanat yang disampaikan oleh Pengerusi BN negeri Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir ketika menyampaikan ucapannya di Majlis Pelancaran Jentera Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Teluk Intan di Rumah Rehat Teluk Intan, petang tadi.

Beliau berkata, ia merupakan strategi terbaik untuk memastikan kemenangan calon BN dalam pilihan raya tersebut.

" Tiada yang lebih baik dalam pilihan raya kali ini melainkan semua ahli-ahli parti bersatu padu untuk memastikan kemenangan berpihak kepada kita," katanya.

Zambry berkata, semangat yang ditunjukkan oleh ahli parti juga amat menakjubkan.

"Hari ini merupakan satu lagi peristiwa bersejarah di bumi Teluk Intan apabila semua ahli komponen dari seluruh Malaysia datang untuk menyatakan sokongan terhadap BN.

"Kehadiran ini juga menunjukkan perpaduan dan satu hati dalam kalangan kita semua ahli BN," ujarnya lagi.

Beliau berharap agar BN menang untuk PRK Parlimen Teluk Intan.

"Saya harap kita semua dapat pastikan BN kembali semula bertapak di bumi Teluk Intan ini," katanya.

PRK Parlimen Teluk Intan diadakan berikutan kematian penyandangnya, Seah Leong Peng daripada parti DAP akibat barah pada 1 Mei lalu.

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin petang tadi mengumumkan Presiden GERAKAN, Datuk Mah Siew Keong sebagai calon BN manakala parti pembangkang pula mempertaruhkan Dyana Sofya Mohd Daud sebagai calon.

Sumber; Perak Today

FUYOH! NGAH KOMENG KATA DAP TAK RACIST WEI! KAH KAH KAH

Posted: 17 May 2014 06:07 AM PDT

Nga kor Ming lu tau ka itu lanciao apa? Bodoh punya komunis. Kita memang tau la cibai lu komunis suka pakai melayu untuk jadi lu punya anjing kan?

Dulu lu orang pakai itu Nizar Lanciao kan? Dia jadi MB patung maa, belakang lu sama lu punya sepupu cibai Ngeh Koo Ham control sama dia kan?

Sikalang Nizar sudah jadi gila so lu pakai amoi melayu muda mau tipu sama melayu kan lanciao? Tak racist konon! Khaiikk ptuiihhh sama lu la komunis!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...