House PK

House PK


PANAS BERAPI! SIAPAKAH DALANG DISEBALIK KONSPIRASI "MAHATHIR VS NAJIB" NI?

Posted: 02 Apr 2014 06:58 AM PDT

Ini berita yang sangat aku tak suka bila mendengarnya. Kisahnya pasal ada satu kumpulan yang cuba melaga-lagakan Tun Mahathir dan PM Najib. Aku share dengan korang sedikit petikan dari sebuah blog:

Semuanya bermula apabila Ezam Mohd Noor cuba mewujudkan suasana tegang kononnya Dr. Mahathir mahu menggulingkan Najib. Ezam menggunakan Azwandin Hamzah, salah seorang daripada pedukangnya ketika dalam PKR dahulu dan mempunyai cita-cita besar untuk menjadi ADUN Bukit Antarabangsa. Azwandin Hamzah yang diketahui seorang penyonglap, penipu dan con-man, telah bertemu dengan Najib untuk memaklumkan hal tersebut dan tidak lama kemudian, berita tentang kononnya Najib hendak digulingkan oleh Mahathir mula tersebar.

Rafizi Ramli dan Anwar Ibrahim segera menggunakan alasan tersebut untuk mengenakan Najib. Mujurlah Presiden PAS dan Dewan Ulama serta Dewan Syura PAS tidak terikut-ikut dengan permainan bodoh PKR dan orang buangan mereka.

Gagal dengan isu Mahathir mahu menggulingkan Najib, Ezam bercuti ke luar negara bersama-sama keluarganya. Di Australia, Ezam Mohd Noor mengacah Najib kononnya dia akan melepaskan jawatan Senator kerana berasa tidak dihargai. Surat dikarang dan orang suruhannya telah menyampaikan berita perletakan jawatan yang bakal dibuat oleh Ezam kepada Najib.


Baca seterusnya DISINI


HOUSE PK: Munafiknya manusia bernama Ezam ni, sampai hari ini dia tak mintak maaf dengan Tun M malah dia menjadi dalang untuk melaga-lagakan Tun M dengan PM ya? Bangsatnya kau Ezam kalau benar apa yang blog itu bongkarkan....aku nak tengok jawapan dia apa..sama-sama kita tunggu..
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...