BADUT RAKYAT

BADUT RAKYAT


KURANG AJAR !!! #AIRASIA PERLEKEH #MH370 !!! #DOAUNTUKMH370 !!!

Posted: 05 Apr 2014 10:00 PM PDT


ni namanya kurang ajar.nak famous kan air asia pun takkan sampai macam ni sekali !!! tak ada ayat lain kerr ??? anda tak caya tengok petikan halaman 125 majalah mereka.ia merupakan sebahagian daripada artikel Tiga muka surat yang menggambarkan insiden-insiden lalu di mana juruterbang mendarat di lapangan terbang yang salah dan soal teknikal yang terbabit dalam menangani isu ini,termasuk mempertingkatkan latihan untuk juruterbang.tak boleh guna ayat lain kerr ???

Petikan diatas berbunyi : "Training and Preparation – Pilot training in AirAsia is continuous and very thorough. "Rest assured that your captain is well prepared to ensure your plane will never get lost. Have a safe flight!" 

Terjemaha : "Latihan dan Penyediaan – latihan untuk juruterbang di AirAsia berterusan dan sangat teliti.Yakinlah bahawa kapten anda cukup bersedia untuk memastikan pesawat anda tidak akan hilang.Selamat terbang!"

tolong hormat sikit keluarga pesawat MH370 !!! tak perlu nak tulis sampai macam tu sekali !!!

APA KATA ANDA ???

RENUN-RENUNGKAN

#MH370 !!! @KHAIRYKJ MEMBELASAH @ANWARIBRAHIM KAW-KAW !!! VIDEO INSIDE !!!

Posted: 05 Apr 2014 07:00 PM PDT


Dalam satu siri tweet,Menteri Belia dan Sukan,Khairy Jamaluddin menyelar dakwaan Ketua Umum PKR,Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa kerajaan cuba menyembunyikan maklumat berkaitan kehilangan pesawat MH370. Khairy yang juga ketua Pemuda Umno Malaysia menyifatkan kenyataan Anwar itu sebagai tidak berasas.Katanya,ketika kerajaan Malaysia bersama rakan-rakan negara lain memanfaatkan setiap minit mencari MH370,ketua pembangkang itu pula mencari keuntungan politik.Anwar,dalam temubual dengan The Telegraph UK,mendakwa kerajaan menyembunyikan maklumat kritikal, dan mengecam kerajaan kerana tidak bertindak lebih awal untuk mengelakkan pembaziran sumber mencari di Laut China Selatan.


"Mereka (kerajaan) mempunyai kuasa untuk mengarahkan tentera udara... atau Malaysia Airlines," Anwar dilaporkan berkata. 

Khairy membalas bahawa jet tentera udara tidak memintas MH370 - yang hanya satu plot dikenal pasti di radar - kerana Malaysia bukan sedang berperang dan pesawat awam itu sudah terbang meninggalkan ruang udara Malaysia.


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...