House PK

House PK


PANAS BERAPI! KENAPA ASYIK HENTAM PM JE NI? TAKDE KERJA LAIN KE?

Posted: 30 Mar 2014 05:00 PM PDT

Aku sebenarnya tak faham kenapa Dato Kadir Jasin asyik dok serang Najib ni? Bila aku baca blog RBF KLIK SINI, blog Be Da Man KLIK SINI, Blog KRO KLIK SINI, aku menjadi hairan. Kenapa begitu dasyat sekali Kadir Jasin menyerang PM. MIK pun ada kisah sama KLIK SINI

Aku bukan apa, aku kesian tengok Najib yang diserang dari luar dan dalam ni,dalam keadaan sekarang dimana negara sedang menghadapi cabaran yang dasyat ni. Kalau ya pun tak nak membantu tak perlu nak tambah garam atas luka kan?

Aku tak tau apa masalah Kadir Jasin dengan PM, aku tak nak tuduh apa-apa pun cuma yang tak sedapnya dia selalu refer pembangkang punya statistik atau rujukan. Contoh terbaru dia refer Survey oleh Merdeka Centre yang memberikan angka dan peratusan menurun terhadap Najib.

Agak mengecewakan kerana kita semua sedia maklum bahawa Merdeka Centre sebenarnya didalangi oleh penjilat tegar Anwar iaitu Ibrahim Suffian.Operasi Merdeka Centre bermula pada tahun 2002, selepas era reformasi yang diterajui oleh Ibrahim Suffian.

Ibrahim Suffian atau lebih dikenali sebagai Ben adalah penyelaras dana "Canadian International Development Agency" (CIDA) yang mengambil tempat dalam pejabat Suruhanjaya Tinggi Kanada.

CIDA dibiayai sepenuhnya oleh kerajaan Kanada menerusi Suruhanjaya Tingginya di sini untuk kegiatan yang depannya adalah mempromosi nilai-nilai demokrasi, hak asasi manusia dan ketelusan proses Pilihanraya di Malaysia yang masih mereka anggap rendah.

Memang sah spesis seperti Ibrahim Suffian adalah agen negara asing yang anti kerajaan. Boleh baca seterusnya pendedahan mengenai Ibrahim Suffian dalang Merdeka Centre di SINI.

Come on man, kalau ya pun marah sangat dengan Najib tak payah la nak refer dengan survey sampah macam ni. Acapkali juga Kadir Jasin menggunakan Harakah dan lain-lain suara pembangkang sebagai rujukan untuk menghentam Najib. Kenapa jadi macam ni?

Aku rasa Najib adalah PM terbaik buat masa ni. Tak perlu nak compare dia dengan yang lain atau Kadir Jasin mengimpikan Anwar untuk menjadi PM gamaknya? Sudah-sudah la Datuk. Kita semua hormat Datuk so tak perlu la keluar statement macam ni ok...

Peace Datuk!

GAMBAR PANAS @khairykj YANG MESTI DILIHAT!

Posted: 30 Mar 2014 02:03 AM PDT

Hebat kan? Mat ketereh ni adalah oku.
Dia pun tau hormat dan sayang pemimpin.....

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...