House PK

House PK


#MH370 : PUAK DAP DENGAN SENGAJA MAHU MEMPOLITIK DAN MEMBUAT FITNAH TENTANG MH370

Posted: 10 Mar 2014 04:16 AM PDT

Will you still believe with the crocodile tears...??bn corrupted...abuse power and manipulate the legal system...country debt sky high....

Ini maksud yang Nga Kor Ming cakap. Korang tengok la perangai lahanat DAP ni. Benda macam ni pun nak dipolitikkan? Tak ke melampau namanya ni? Dah le tak membantu, pastu siap bikin fitnah lagi. Takde perasaan langsung si lahant ni kan?

Kita rakyat Malaysia semua susah hati tentang kehilangan pesawat ni, tapi puak DAP dan Pakatan ni asyik nak berpolitik je. Sudah la rakyat Malaysia semua jangan layan kerja gila mereka ni dan kita terus doakan agar MH 370 ditemui.

#prayforMH370 : CONFIRM KESAN TOMPOKAN MINYAK BUKAN DARI PESAWAT MH370!

Posted: 10 Mar 2014 03:39 AM PDT

laporan yang menyatakan tompokan minyak yang ditemui Maritim malaysia dari lokasi pesawat MH370 dilaporkan hilang bukan berasal dari pesawat tersebut. Ini berita dari Utusan Online.

APMM sahkan beberapa tompokan minyak yang ditemui di Laut China Selatan bukan digunakan pesawat MH370, sebaliknya ialah minyak tongkang.

MH370: Jabatan Penerbangan Awam Vietnam sahkan objek kuning mirip rakit keselamatan yang dijumpai di lokasi SAR adalah pembalut kabel.

Makin pening dibuatnya...kemana perginya kapal MH370???
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...