BADUT RAKYAT

BADUT RAKYAT


#PRKKAJANG !!! #ANWARIBRAHIM TERDESAK NAK UNDI INDIA !!! VIDEO INSIDE !!!

Posted: 24 Feb 2014 07:00 AM PST


tu dia,anwar dah terdesak sangat-sangat.nak tarik undi india pulak !!! anwar juga dilihat terus memancing undi penduduk Kajang tak kira kaum melayu,india dan cina untuk tagi simpati,semalam anwar cuba menarik perhatian pengundi India demi mendapat tempat pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Kajang 23 Mac nanti.Anwar ketika menghadiri majlis perjumpaan bersama komuniti India di Kajang berkata beliau mahu membantu memnyelesaikan semua masalah di kawasan itu jika berjaya menjadi wakil rakyat DUN Kajang itu kelak.Antara janji yang disebutnya adalah akan menyelesaikan harga rumah selain mengatasi masalah kesesakan lalu lintas di Kajang.japp,boleh kerr ???


cuba lihat video di bawah


APA DAH JADI DENGAN BUAH PALA ???

JOM HIBURKAN DIRI ANDA DENGAN VIDEO DI BAWAH


kita sambung balik apa yang anwar janjikan

"Di Kajang harga kos rumah tinggi,kesesakan lalu lintas.Kita mesti dengar dan ambil tahu daripada rakyat.Saya datang ke sini bukan atas nama ketua pembangkang saya mahu mintak tolong kalau saya menang PRK Kajang kita angkat Selangor kalau ada cadangan saya terima," jelasnya.anwar selain itu juga berkata kos sara hidup kini menjadi fokus Pakatan Rakyat (Pakatan) untuk membantu rakyat di Selangor terutamanya."Kalau mahu minyak turun,harga barang turun BN (Barisan Nasional) mesti turun," tambahnya.

Sebelum ini Anwar juga pernah berjumpa dengan penganut Kristian di gereja untuk tujuan yang sama.Malah pada waktu itu,anwar berkata kebebasan beragama akan tetap dipelihara untuk setiap kaum di negara ini.PRK Kajang ini dijadikan batu loncatan untuk Anwar yang kononnya mahu mempertingkatkan lagi pembangunan dan prestasi Pakatan sebagai kerajaan yang memerintah. Kerusi DUN Kajang kosong selepas penyandangnya Lee Chin Cheh daripada PKR meletak jawatan pada 27 Januari lalu. SPR menetapkan 11 Mac untuk penamaan calon dan pengundian pada 23 Mac bagi pilihan raya kecil itu.Barisan Nasional (BN) menamakan Naib Presiden MCA Datin Paduka Chew Mei Fun sebagai calon manakala PKR meletakkan penasihatnya Datuk Seri Anwar Ibrahim.

ANWAR IBRAHIM TABUR LAH MACAM-MACAM JANJI !!!

KESUDAHANNYA ANDA LIHAT PERMATANG PAUH !!!

ADA TAK PEMBANGUNAN DI SANA ???

ADA TAK RAKYAT TERBELA DI SANA ???

BETUL APA YANG DATUK SERI NAJIB KATA !!!

LIHAT VIDEO DI BAWAH


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

HOT NEWS !!! #MENTERIBESAR #TERENGGANU SEDIA DISIASAT OLEH #SPRM !!! #ANWARIBRAHIM ???

Posted: 24 Feb 2014 12:30 AM PST


Menteri Besar Terengganu,Datuk Seri Ahmad Said berkata beliau sedia disiasat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung dakwaan penyelewengan projek kerajaan di Terengganu sebagaimana didakwa pembangkang. 

"Saya sedia disiasat SPRM.saya serahkan kepada SPRM untuk selesaikan masalah ini," katanya kepada pemberita selepas merasmikan mesyuarat agung Persatuan Ibu Bapa Guru Sekolah Kebangsaan Bukit Mentok di Kemaman,Sabtu.Beliau menyifatkan tindakan Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Batu Burok Dr Syed Azman Syed Ahmad Nawawi membuat laporan SPRM itu tidak lebih sekadar permainan politik.

Syed Azman bersama Pengerusi PKR Terengganu Azan Ismail yang juga Adun Bandar dan Anggota Parlimen Kuala Terengganu Datuk Raja Kamarul Bahrin Shah Raja Ahmad menyerahkan apa yang didakwa sebagai dokumen berkaitan salah laku dan penyelewengan kerajaan negeri itu kepada SPRM di Kuala Lumpur.Beliau menyerahkan enam dokumen yang berkaitan dengan isu Pasar Payang, pembalakan, perlombongan, Lebuhraya Pantai Timur 2 dan Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin. Ahmad berkata beliau akan memberikan kerjasama penuh kepada SPRM untuk siasatan itu. "Selebihnya...saya enggan komen," katanya.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

KANTOI !!! DS @SHABERYC !!! WAJAH SEBENAR PEMILIK PAGE #FACEBOOK 'MURTADS IN PANTAI TIMUR' DIDEDAHKAN !!!

Posted: 23 Feb 2014 09:00 PM PST


Selain mendakwa dirinya kafir kerana sudah murtad,pemilik sebuah akaun Facebook (FB) dikenali sebagai Murtads in Pantai Timur (MPT) turut biadab apabila mengatakan Allah SWT tidak wujud serta mengeji Nabi Muhammad SAW.Itu antara pos pengendali FB berkenaan yang mendapat kecaman hebat orang ramai yang mahu laman itu segera ditutup,namun tidak diendahkan pemiliknya malah mencabar pihak terbabit melaporkan perkara itu kepada pihak berkuasa serta akhbar termasuk Harian Metro.Laman memperjuangkan murtad di negeri Darul Naim,Darul Iman dan Darul Makmur sebagai motonya,baru dimulakan pada 12 Februari lalu dan sehingga kini sudah mengumpul lebih 2,000 'likes'.



Malah dalam satu pos,pemilik akaun terbabit turut menyatakan 'Majulah Murtad untuk Pantai Timur' dan mendakwa penganut agama Islam adalah bodoh.Hampir keseluruhan pos pemilik FB biadab itu adalah provokasi kepada umat Islam dan menggunakan loghat Pantai Timur dalam tulisannya.Pemerhatian juga mendapati, pemilik FB berkenaan mendakwa dia adalah anak jati Kelantan dan sudah murtad serta memperkenalkan diri sebagai Che Awe Donde atau Pok Nik.


Katanya,memandangkan usia sudah meningkat dan tua selain mempunyai ilmu tinggi, dia sedar Islam yang dianuti selama ini sebenarnya adalah agama palsu.Pemilik FB berkenaan turut mendakwa semakin tinggi belajar mengenai agama, baru diketahui Islam adalah agama bodoh dan dia kini berjuang untuk murtad.Menurutnya,dia akan berjuang menyedarkan masyarakat Islam bahawa agama rekaan Nabi Muhammad (dipanggilnya Muhammad babi) akan dihapuskan dari muka bumi Kelantan.

Maklumat pemilik page Murtad In Pantai Timur : 

id : 1452759477 
name : Juli Jalaludin 
first_name : Juli 
last_name : Jalaludin 
link : http://www.facebook.com/juli.jalaludin 
gender : female 
locale : en_US 
username : juli.jalaludinJuli Jalaludin

INFO TERBARU !!!

PEREMPUAN INI TAK SAKIT PUN !!!

ADAKAH BENAR PEREMPUAN INI PEMILIK PAGE 'MURTADS IN PANTAI TIMUR ???

SAYA MASIH MENCARI MAKLUMAT PEREMPUAN INI !!!

SEKIRANYA BENAR,KEPADA PIHAK BERKUASA TOLONG AMBIL TINDAKAN !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

#PRKKAJANG !!! KANTOI !!! #ANWARIBRAHIM TAKUT BERDEBAT DENGAN #ZAIDIBRAHIM !!!

Posted: 23 Feb 2014 06:00 PM PST


Kita seringkali mendengar bagaimana Anwar Ibrahim mencabar Najib Abdul Razak untuk berdebat dalam pelbagai perkara.Kita juga sering mendengar bagaimana Anwar Ibrahim mencabar orang itu dan orang ini untuk berdebat atas isu yang dia rasakan mampu dimanipulasikannya dan orang yang dicabarnya pula,bukanlah jenis kaki ceramah sepertinya.Tetapi kita sudah beberapa kali juga mendengar bagaimana Anwar Ibrahim buat-buat pekak badak,buat-buat tak tahu bahkan menolak untuk berdebat dengan beberapa orang yang lain seperti Yuktes Vijay,Nallakaruppan dan terkini,Zaid Ibrahim.Para pecacai dan penyokongnya cuba membina tanggapan bahawa Anwar Ibrahim enggan berdebat dengan mereka ini kerana mereka tidak setaraf dengannya.Anwar Ibrahim kononnya cuma melayan mereka yang setaraf dan berkedudukan lebih tinggi darinya sahaja.Bagaimanapun,sesuatu yang amat pasti ialah, mereka yang ditolak untuk berdebat dengannya adalah mereka yang pernah sangat rapat dan menjadi sandaran Anwar Ibrahim sebelum mereka mengambil keputusan untuk meninggalkannya. 

Dalam perkembangan terbaru,pada minggu lepas,Zaid Ibrahim, salah seorang calon yang mewakili fraksi Khalid Ibrahim biarpun bukan lagi ahli PKR,telah mencabar Anwar Ibrahim untuk berdebat dengannya secara terbuka di Kajang.Anwar tidak memberikan sebarang reaksi pada cabaran tersebut pada mulanya.Dia masih cuba untuk meneruskan kaedah senyap sunyi dan pekak tuli seperti yang dilakukannya sebelum ini.Namun semalam ketika berceramah di Taman Delima,Kajang,Anwar Ibrahim akhirnya terpaksa membuka mulut apabila semakin ramai yang mengatakan dia sangat takut kepada Zaid Ibrahim.Anwar Ibrahim menyatakan yang berdebat dengan Zaid Ibrahim tidak wujud dalam programnya.Dia tidak berminat hendak berdebat dengan Zaid Ibrahim.Zaid telah mencabar Anwar untuk berdebat di Kajang supaya Anwar dapat membuktikan mengapa dia lebih layak menjadi Menteri Besar Selangor berbanding Khalid Ibrahim. 

Kata Zaid,dia mahu perdebatan tersebut meliputi pelbagai isu termasuklah personaliti,polisi,integriti dan sebagainya.Perdebatan itu juga katanya lagi dapat menjelaskan pelbagai perkara berbangkit dan tidak diketahui oleh ramai orang terutama sekali pengundi-pengundi di Kajang.Spekulasi berhubung tindakan Anwar Ibrahim bertanding di kerusi yang sengaja dikosong oleh penyandangnya atas permintaan dan upah daripada Anwar Ibrahim sendiri timbul ekoran cubaan Anwar Ibrahim mahu merampas jawatan Menteri Besar Selangor daripada Khalid Ibrahim.Pada 25 dan 26 Mac nanti,Khalid Ibrahim bakal berdepan dengan SELCAT kerana memecat Azmin Ali daripada jawatan Pengerusi PKNS. 'Perbicaraan' SELCAT itu merupakan usaha terdesak untuk membuktikan Khalid Ibrahim bersalah dan memaksanya melepaskan jawatan Menteri Besar Selangor. - Flying Kick

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

EKSKLUSIF !!! LANGGAR DAN SAMUN !!! SILA SEBARKAN MAKLUMAT INI !!!

Posted: 23 Feb 2014 04:00 PM PST


Kejayaan menumpaskan kumpulan ini tidak bermakna kita boleh menganggap tiada lagi kejadian samun kereta.Penjenayah yang semakin bijak dan berani ini akan muncul apabila terdapat ruang dan peluang untuk melakukannya dan kita tidak harus leka serta mengambil mudah akan tahap keselamatan semasa memandu pada waktu siang mahupun malam.Ketahui beberapa taktik yang dikesan digunakan penjenayah untuk melarikan harta benda khususnya kenderaan anda dengan menggunakan taktik LANGGAR BELAKANG KERETA dan SAMUN.

Modus Operandi 

1. Suspek terdiri daripada empat orang atau lebih dan menaiki kenderaan seperti kereta atau motosikal 2. Suspek yang menaiki kereta akan mengekori mangsa yang memandu bersendirian lalu melanggar belakang kereta mangsa sehingga mangsa memberhentikan kenderaan untuk melihat kerosakan yang dialami. 
3. Terdapat juga kejadian dimana suspek menggunakan dua buah kereta dimana sebuah kereta akan bertindak menghalang kereta mangsa dihadapan manakala sebuah lagi akan melanggar belakang kereta mangsa. Lazimnya kejadian ini berlaku di persimpangan lampu isyarat. 
4. Ada juga menggunakan taktik dengan menyerang mangsa yang baru sahaja masuk atau ke dalam kereta ataupun keluar daripada kenderaan. 
5. Suspek akan mensasarkan mangsa yang menggunakan jalan yang kurang dilalui orang ramai atau yang memandu kenderaan pada tengah malam atau awal pagi. 

Nasihat 

1. Sekiranya anda melihat atau diekori oleh mana-mana individu yang mencurigakan atau tidak dikenali terus menghubungi mana-mana BALAI POLIS berdekatan. 
2. Sekiranya anda baru sahaja membuat pengeluaran wang dengan jumlah yang banyak dinasihatkan untuk meninjau keadaan sekeliling sebelum menuju ke kenderaan atau mengekori anda semasa memandu 
3. Jangan menggadai nyawa sekiranya berlaku pergelutan dengan suspek untuk mempertahankan harta benda 
4. Tidak panik dan kenal pasti nombor kenderaan yang dinaiki suspek seperti (jenis kenderaan,warna,nombor pendaftaran,bangsa,pakaian dan jantina).

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...