Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


PANASS!! Ceramah Zul Noordin Kena Serang Pencacai PKR!!

Posted: 22 Mar 2013 08:17 AM PDT


Dua hari lepas di Permatang Pauh tercetusnya serangan yang dilakukan oleh pencacai PKR pada ceramah Zul Nordin. Keberanian YB Zul Nordin masuk ke dalam kubu kuat Anwar Ibrahim seharusnya dibanggakan oleh semua pihak. Beliau juga dahulunya merupakan orang kuat Anwar dan terlalu banyak RAHSIA yang beliau ingin kongsikan untuk rakyat semua.

Mc difahamkan ceramah tersebut adalah ceramah bekas pemimpin PKR, pemimpin kanan dan juga bekas peguam Anwar dalam kes liwat dan kes Altantuya. 2 Kes besar ini menyebabkan Zul Nordin sebagai peguam Anwar nampak akan kebenaran. Ketelusan Zul Nordin untuk memberitahu kepada rakyat perkara yang sebenar adalah kerana tidak mahu rakyat diPERBODOHkan Anwar Ibrahim sampai mati.

Malah, program Zul Nordin ini diboikot oleh UMNO Permatang Pauh. Apa sudah jadi nie? Macam ni ke sudah bersiap siaga untuk berperang dengan pakatan haprak PRU13 nanti. Tempat yang dikatakan menjadi kubu kuat Anwar Ibrahim tapi dari segi zahirnya UMNO Permatang Pauh awal dah 'angkat kaki'.

Kawan-kawan yang berada semasa serangan penyangak PKR pada malam tersebut juga kena balingan telur dan sebagainya dari puak-puak ini. Di mana moral seorang bangsa Melayu yang dilihat ada sebahagiannya berperwatakan seperti ustaz tapi perangai terpekik terlolong. Jelas mereka ini hanya dipergunakan Anwar yang takut kerusi di Permatang Pauh akan jatuh ke tangan UMNO/BN.



Pada semua pihak baik UMNO/BN berilah sokongan pada semua pihak tak kira dari mana mereka. Jika mereka ini menyokong sepenuhnya kepimpinan YAB PM DS Najib Razak bantulah sehabis baik. Janganlah jadi macam 'katak di bawah tempurung' bukalah mata, bukan masanya sekarang untuk menunjukkkan pada pucuk pimpinan parti siapa buat kerja siapa tak. Yang penting kemenangan PRU13 majoriti milik UMNO dan juga Barisan Nasional.

Rakyat sentiasa memandang apa yang kita lakukan dan perkhidmatan yang kita berikan seharusnya sejajar dengan apa yang PM Najib telah lakukan. Bukannya untuk siapa pun, untuk masa depan agama, bangsa dan negara.

Sumber SINI

PANASS!! Lepas Nurul Izzah Anwar Lacurkan Pula Nurul Nuha?

Posted: 22 Mar 2013 05:39 AM PDT


Mc agak terkilan dengan keputusan Anwar untuk membawa anak perempuannya seorang lagi ke kancah politik. Seorang bapa yang terdesak, sanggup melacurkan apa saja yang dia ada. Teruk betul Anwar ni.

Keputusan Anwar untuk tidak bertanding di Parlimen Permatang Pauh pada Pilihanraya Umum ke 13 nanti tidak mengejutkan dan sudah dijangka oleh kebanyakan penyokong Pakatan Rakyat di P.Pinang.

Difahamkan, Anwar sudah awal-awal lagi didalam beberapa mesyuarat membayangkan untuk meletakkan anak perempuannya bagi menggantikan beliau di kawasan tersebut.

Menariknya, bukan Nurul Izzah yang dipilih oleh Ketua Umum PKR tersebut untuk bertanding di Permatang Pauh, sebaliknya Anwar memilih Nurul Nuha sebagai calon muda untuk berhadapan dengan calon dari Umno.

Kenapa Anwar lebih utamakan Nurul Nuha dari Nurul Izzah yang jauh berpengalaman didalam bidang politik? Jawapannya ialah latarbelakang Nurul Nuha yang masih bersih dan dianggap sebagai calon mesti menang PKR di kawasan berkenaan.

Keputusan ini bagaimanapun katanya tidak disenangi oleh Presiden PKR, Wan Azizah. Khabarnya Wan Azizah lebih suka jika Nurul Nuha berkerja dibelakang tabir dan tidak terlalu menonjol dikhuatiri akan menimbulkan persepsi bahawa PKR mengamalkan kronisme.

Namun seperti yang ramai sedia maklum, keputusan Anwar adalah muktamad. Anwar juga dikatakan amat yakin Nurul Nuha mampu menang besar di Parlimen Permatang Pauh kerana rekod bersihnya.

Umno Permatang Pauh harus melakukan keajaiban jika mahu merampas kembali kerusi Parlimen tersebut. Program kecil-kecilan tak mencukupi untuk mengembalikan semangat berbelas ribu ahli Umno dikawasan berkenaan.

Sebaliknya, satu program berskala besar harus dirancang bagi menunjukkan kekuatan serta memulihkan kepercayaan rakyat kepada parti melayu terbesar itu sebelum piliharaya berlangsung tak berapa lama lagi. ~ sumber

Bertambah la ahli parti anak beranak ni..
 

HOT INFO! #LahadDatu Sah Kumpulan Penganas Amalkan Ilmu Hitam! #PrayforSabah

Posted: 22 Mar 2013 02:17 AM PDT




Lahad Datu,  - Kumpulan militan dari selatan Filipina yang menceroboh persisir pantai Lahad Datu mendakwa mereka adalah pejuang Islam, tetapi berdasarkan tanda-tanda yang ditemui pada mayat pengganas itu, mereka menggunakan ilmu kebatinan yang berunsur syirik.

Antara benda-benda berunsur syirik yang ditemui pada mayat pengganas ialah tangkal yang mereka percayai boleh menjadikan anggota militan kebal dan takwim bagi meramal hari yang sesuai untuk menyerang pasukan keselamatan.

Menurut sumber pasukan keselamatan, terdapat pengganas yang mati ditembak memakai tangkal dan mempunyai tatu ayat al-Quran di badan.

"Mereka mungkin kebal dengan peluru tetapi tidak setiap masa. Malah jika kulit mereka tidak lut namun letupan mortar mampu membunuh mereka," katanya.

Beliau berkata ada satu mayat pengganas yang mempunyai kesan hitam dipercayai kesan peluru namun kemungkinan kematian pengganas itu disebabkan luka dalaman akibat bunyi dan letupan mortar.



"Peliknya pengamal ilmu batin ini, mayat pengganas cepat busuk dan dihurungi ulat dalam tempoh sejam. Jika manusia biasa ulat akan hurungi mayat itu jika dibiarkan lebih dari dua atau tiga hari," katanya.

Pegawai Kor Agama Angkatan Tentera (Kagat) Sabah Mej Anuar Mat Zin berkata Islam melarang menggunakan ilmu kebatinan yang boleh menyekutukan Allah dalam menegakkan sesuatu perjuangan kerana ia lari daripada landasan agama.

Beliau berkata perbuatan itu boleh merosakkan akidah sekaligus menjadikan perjuangan mereka adalah perbuatan sia-sia.

"Perbuatan memuja sesuatu ilmu seperti untuk kebal adalah salah di sisi Islam, Islam tidak menerima perjuangan seperti itu biar apapun niat dan matlamatnya," katanya yang turut terlibat dalam Operasi Daulat dalam membanteras kumpulan pengganas itu.

Beliau berkata soal ajal dan maut adalah di tangan Allah dan tiada siapa atau kuasa yang dapat mengubahnya.

Pengganas yang didakwa menggunakan ilmu batin untuk kebal turut memakai tangkal dan kad meramal hari, iaitu ilmu Kutika yang dipelajari daripada buku Tajul Muluk dan perkara itu disahkan Timbalan Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar.

"Itu mungkin kepercayaan mereka," katanya selepas ditemui pemberita di markas operasi Felda Sahabat 16, dekat sini semalam.

Anggota Parlimen Silam Salleh Kalbi pula menyifatkan amalan kebatinan pengganas tidak melambangkan mereka seorang pejuang jihad seperti yang cuba digembar-gemburkan pihak tertentu di negara ini.

"Menurut Islam adalah haram bagi mana-mana pihak yang ingin mengganggu-gugat negara yang berdaulat, iaitu pemimpinnya dipilih oleh rakyat dengan kerelaan hati mereka.

"Tetapi ia dibenarkan jika kedaulatan negara terancam seperti Palestin kerana ia demi mempertahankan kedaulatan negara itu yang telah dirampas," katanya yang menyifatkan pengorbanan pasukan keselamatan adalah satu jihad kerana mempertahankan negara berdaulat. - BERNAMA

HOT INFO! #LahadDatu Gambar Penganas Sniper Betina yang ditangkap Semalam! #PrayforSabah

Posted: 21 Mar 2013 11:36 PM PDT


Diatas adalah gambar penganas betina sniper Sulu yang menceroboh Sabah. Pehh muka macam hantu pontianak! Seramm dehh..

Pasukan keselamatan menembak mati seorang pengganas ketika operasi penggeledahan di Kampung Tanjung Batu pada kira-kira 1.30 tengah hari semalam, menjadikan jumlah keseluruhan yang maut 63 orang.

Seorang militan wanita berusia lewat 40-an serta tidak bersenjata turut ditahan dalam operasi itu.

Panglima Angkatan Tentera Jen Tan Sri Zulkifeli Mohd Zin berkata kejadian itu susulan daripada pertempuran yang tercetus pada 11.30 pagi yang menyebabkan seorang anggota tentera cedera di jari kiri akibat terkena serpihan peluru.

"Susulan itu, pasukan keselamatan terus menjejaki musuh dan berlaku pertempuran di mana pasukan kita telah membunuh seorang daripada mereka serta menahan seorang wanita.

"Anggota tentera yang tercedera dibawa ke hospital berdekatan dan selepas pembedahan, keadaannya stabil,"katanya pada sidang media.

PANASS!! Lagi Video Nurul Izzah Buat Aksi Panas Seluruh Negara!

Posted: 21 Mar 2013 08:17 PM PDT



Nurul Izzah tak habis-habis menghina anggota keselamatan. Pada 20 Mac 2013 yang lalu dalam sebuah ceramah di Kampung Jemapoh, Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Timbalan Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar sekali lagi telah menyelar PDRM dengan berkata pihak polis tiada kerja lain selain mengintip pemimpin-pemimpin Pakatan Haram.

Setiap kali bukak mulut, Nurul buat kontroversi. Apa salahnya duduk diam-diam, buat kerja sendiri, jaga suami ke. Nurul Izzah kata pengganas Kiram senang masuk, sebab polis sibuk intip bapak dia. Polis mana ada masa nak intip Anwar. Siapa la yang nak tengok Anwar meliwat! Geli ahh tengok orang tua lapar 'lubang kunyit'.

Nurul hanya menuduh dan memfitnah. Tak sudah-sudah nak menjahanamkan reputasi pasukan keselamatan. Daripada Nurul sibuk kutuk polis, baik Nurul pergi jaga lakinya yang tak tentu arah tu. Kesian, laki Nurul sampai tak tentu arah dipergunakan, sampaikan Anwar nak meliwat dengan jambu pun laki dia yang tolong hantar. he he.. teruk betui keluarga 69 ni.

McTheory:
Makin lama dah macam pelacur si Nurul ni la..

PANASS!! Selepas Krisis #LahadDatu, Krisis Bakal Berlaku di Utara Malaysia!

Posted: 21 Mar 2013 05:39 PM PDT


Sebelum ini kita tak pernah sedar atau terfikir Sabah (Lahad Datu) akan diceroboh oleh militan Sulu yang mengaku tentera dari Kesultanan Sulu. Malah kita tidak pernah menyangka akan Lahad Datu menjadi zon perang dan ada anggota keselamatan yang akan tewas.

Semua ini ada cerita disebalik cerita, konspirasi bertindan yang menguntungkan pihak pembangkang. Ada maklumat yang mengatakan, kumpulan penceroboh tersebut sebenarnya menunggu parlimen Malaysia untuk dibubarkan dahulu, kemudian barulah mereka menyerang.

Akan tetapi mereka gagal, apabila parlimen masih tidak dibubarkan dan kehadiran mereka yang bersenjata dapat dikesan oleh anggota keselamatan.

Kemudian terjadilah krisis di Lahad Datu, berpanjangan sampailah sekarang.

Semua ini berpunca apabila Anwar Ibrahim, Ketua Pembangkang Malaysia secara sulit bertemu dengan Nur Misuari. Buktinya gambar dibawah,


Selepas dua bulan pertemuan tersebut, tentera MNLF yang diketuai oleh Misuari, menceroboh masuk ke Sabah sambil mengaku mereka pulang ke tanah air mereka sendiri. Bila disoal kenapa, mereka kata ada 'orang dalam' negara kita yang offer Sabah menjadi tanah Sultan Sulu.

Siapa yang offer tu?

Kemudian, ada laporan yang mengatakan Anwar Ibrahim ke Selatan Thai untuk berjumpa dengan kumpulan militan disana pula. Apakah dia merancang benda yang sama?

Jikalau militan Filipina sudah menceroboh kita, apakah selepas ini kita menanti satu lagi kumpulan militan dari Selatan Thai, menyerang Kedah atau Kelantan?

Sama-samalah kita berdoa!

McTheory:
mereka menyerang setelah parlimen dibubarkan?
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...