House PK

House PK


PANAS BERAPI! MARI LIHAT JAWAPAN ISTERI ADUN LADANG YANG SAPU BINI ORANG!

Posted: 08 Feb 2013 07:00 PM PST

Rentetan dari isu yang didedahkan tadi pasal YB PAS Ladang yang merampas isteri orang, Terengganu Today juga sudah menerima ugutan dari bekas isteri Apandi, kes ni semakin menarik sebab tuan punya badan pun turut serta dalam pendedahan ini, moh le kite baca:

Isu YB PAS merampas isteri pengikutnya semakin hangat apabila telah mendapat jawapan balas daripada isteri YB Pas berkenaan di ruang komen portal Terengganu Today yang mana beliau menafikan cerita bekas suaminya iaitu Apandi. Mengikut bekas suaminya, Muslimah PAS berkenaan pergi mengurut YB Adun Pas Ladang beberapa kali, sila klik di sini dan sini

Berikut adalah jawapan balas muslimah PAS (Isteri YB PAS yang dituduh merampas bini orang)…

TT tidak menuduh dan memfitnah tetapi kita hanya sekadar bertanya. Jika puan muslimah PAS ini betul-betul tidak melakukan seperti dakwaan bekas suaminya, apa nak takut. Bersumpah sahaja dengan nama Allah bahawa puan muslimah PAS ini tidak ada kaitan dengan sebarang cerita yang dikemukakan.

Persoalannya ialah, mereka bercerai kerana disebabkan suaminya yang malas bekerja. Adakah itu punca utama muslimah PAS berkenaan mengambil kesempatan mendampingi YB PAS Ladang.

Atau YB PAS Ladang tersebut telah menangguk di air yang keruh.

House PK: Korang tengok jawapan isteri adun Ladang dari PAS tu, dah le dia tinggalkan laki dia. Pastu dia memburuk-burukkan bekas suami dia dalam ruangan komen. Eh, bukan ke PAS mengajar takleh bukak aib orang? Ini bekas suami dia punya aib la...kalau ya pun suami dia jenis takleh pakai, apa dia buat ngan YB tu jam 11 pagi kat rumah YB tu? Masa tu dia masih isteri lagi tau..

Siap boleh main urut-urut plak ya? Kih kih kih...sial la PAS ni memamg gila seks, ini semua hasil tarbiyah HARAMKAHDAILY yang banyak jual ubat kuat ni. Kena tang depa semua halal. Bila ada orang bongkar pasal Anwar meliwat dan berzina, depa kata tak boleh bukak aib orang...errr aku konpius la..

Oh ya minah bernama Aida tu kini isteri kepada YB Ladang...donia..donia.... oh ya artikel asal aku petik dari TERENGGANU TODAY..

BUKTI PAS GILA PUKI! ADUN LADANG MERAMPAS ISTERI ORANG!

Posted: 08 Feb 2013 04:00 PM PST

Seperti yang dijanjikan, TT akan mendedahkan bagaimana ADUN PAS Ladang, Dato' Tengku Hassan Tengku Omar menjalin hubungan 'istimewa' dengan isteri orang, Aida Tengah.

Sejak terjalin hubungan itu, isteri Mohd Apandi Abdullah pun bercakap macam orang politik, berbelit-belit dan selalu mencipta alasan pelik. Bila ditanya alasan untuk keluar, "keluar jumpa kawan" – itulah jawapan Aida kepada suaminya.

Alasan keluar jumpa kawan itu pernah kantoi apabila Apandi melihat kereta isterinya (Honda Stream) berada di kawasan rumah Tengku Hassan di Padang Negara, Kuala Terengganu.

Ketika ditemui krew TT, Apandi menceritakan, "Suatu hari, kalau tak silap hari Selasa, aku lalu dihadapan rumah YB, aku terkejut melihat kereta Aida berada di situ, masa tu pukul 11.00 pagi"

Ditanya TT adakah ketika itu rumah YB berkenaan ada orang lain, dia menggeleng kepala dan kemudian memberitahu pagar dan pintu rumah tersebut tertutup rapat dan tidak ada kenderaan lain di perkarangan rumah pemimpin PAS berkenaan, selain kereta milik YB tersebut.

Bagi mendapatkan kepastian, Apandi bertanya kepada isterinya, kenapa keretanya berada di rumah wakil rakyat PAS itu.

Aida menjawab, dia meminta YB berkenaan menandatangani satu borang pinjaman. Aida menjelaskan kepada suaminya bahawa YB suruh dia datang ke rumah YB sebab cop YB tertinggal di rumah.

Kata Apandi "belum bercerai pun mereka dah berkasih (bercinta) dah…."

Aida juga memberitahu suaminya, ADUN PAS Ladang menawarkan wang tunai RM200 ribu dan jawatan sebagai Setiausaha kepada Aida sekiranya Tengku Hassan menjadi Menteri Besar Terengganu kerana pemimpin PAS itu sedang 'gila' dengan jawatan itu.

Apandi bertanya, untuk apa RM200 ribu. Isterinya menjawab sebagai modal perniagaan. Gembira atau curiga? Apandi bertanyakan perkara berkenaan kepada Tengku Hassan sendiri tentang RM200 ribu.

ADUN Ladang itu memberitahu, beliau tiada duit sebanyak itu dan kelihatan cuba melarikan diri dengan alasan terpaksa pergi solat jenazah.

Adakah tawaran RM200 ribu itu modal perniagaan atau duit untuk memikat hati Aida, atau ada 'upah' lain?

Sumber: Terengganu Today

KHAS UNTUK NICKY AJIS!

Posted: 08 Feb 2013 12:31 PM PST


WEI PAS KEMON! MANA PERGINYA DUIT TABUNG MEMALI? CIKGU NON TANYA TU, JAWAB LA

Posted: 08 Feb 2013 07:03 AM PST

Sampai ke hari ini, baik Hadi mahupun Nicky Ajis tak bersuara langsung pasal amanat Hadi sesat tu, semalam Cikgu Non buat pendedahan lagi, mari kita saksikan apa yang Cikgu Non mintak dari pimpinan PAS ni:

"Saya terpanggil mendedahkan penyelewengan Tabung Memali yang bernilai jutaan ringgit kerana ingin membela nasib dan hak balu dan anak yatim yang hidup dalam serba kesempitan sedangkan pihak yang menguruskan tabung ini hidup serba mewah di atas kesengsaraan mereka,".

Demikian tegas Zainon Ismail atau dikenali juga sebagai CN Al-Afghani yang merupakan salah seorang daripada tiga individu yang bertanggungjawab mengurus Tabung Memali yang diwujudkan oleh PAS Pusat sejak 1986 sebelum ia ditutup secara rasmi pada 2002.

Lebih memeranjatkan Tabung Memali itu tidak pernah diaudit dari tahun ia diwujudkan, sekaligus menimbulkan persoalan ke manakah wang kutipan derma itu disalurkan?

Bagi merungkai persoalan itu, Zainon yang juga merupakan penulis buku Air Mata Di Bumi Memali, mendedahkan beliau telah membuat laporan polis terhadap penipuan ke atas 14 waris mangsa yang terkorban dalam peristiwa Memali yang berlaku pada 19 November 1985.

Kerajaan Malaysia katanya, telah membayar pampasan ganti rugi am dan khas sebanyak RM300,000 kepada 14 waris mangsa terkorban yang mana setiap mereka menerima RM20,000 seorang.



CILI KASI TARUK! APA AKAN JADI PADA MELAYU KALAU PAKATAN SIAL YANG MEMERINTAH DI NEGARA INI?

Posted: 08 Feb 2013 04:54 AM PST

STEADY KU NAN! CALON BN PERTAMA YANG CONFIRM AKAN BERTANDING DI PUTRAJAYA!

Posted: 08 Feb 2013 02:00 AM PST

Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor mungkin merupakan satu-satunya calon Barisan Nasional yang telah pasti dalam Pilihan Raya Umum 2013 selain Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri.

Pengumuman ini dibuat sendiri oleh Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak ketika menghadiri satu perjumpaan dengan penduduk Putrajaya semalam.

Ketika berucap dihadapan 2500 orang penduduk Putrajaya, Mohd Najib yang juga merupakan Perdana Menteri menyatakan bahawa Barisan Nasional akan mengekalkan Tengku Adnan bagai mempertahankan kerusi Parlimen Putrajaya.

Tengku Adnan sendiri kelihatan terkejut dengan pengumuman tersebut kerana ia sesuatu yang jarang dilakukan oleh Presiden parti sebelum Parlimen dibubarkan. Dengan pengumuman ini ia menutup terus khabar angin dan lobi beberapa individu untuk menjadi calon di Putrajaya.

Tengku Adnan merupakan wakil rakyat pertama Putrajaya pada 2004 dengan menumpaskan calon Parti Keadilan Rakyat, Abdul Rahman bin Othman. Ketika itu jumlah pengundi Putrajaya ialah sebanyak 5,079. Calon PKR kehilangan wang deposit apabila hanya mendapat 540 undi. Tengku Adnan mendapat 4086 undi. Pada 2008, tengku Adnan mempertahankan Parlimen Putrajaya apabila menumpaskan calon Pas. Calon Pas, Mohamad Noor Mohamad mendapat 1304 undi manakala Tengku Adnan mendapat 4038 undi.

Sementara itu, Naib Ketua Pemuda UMNO Bahagian Putrajaya, Mohamad Hishamuddin Yahaya, ketika dihubungi mengucapkan tahniah kepada Tengku Adnan atas pemilihan semula sebagai calon.

Beliau juga mengucapkan terima kasih kepada Dato Seri Najib yang mengambil inisiatif mengumum awal calon Putrajaya.

"Ini memudahkan jentera parti berkempen menjelang pilihan raya umum akan datang dan juga menjawab pertanyaan para pengundi Putrajaya mengenai siapa bakal calon BN di kawasan ini pada pilihan raya akan datang."

Sumber: MyKMU
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...