Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


TUDIAA!! Benda yang Tak Patut Buat Kat Isteri Pada Malam Hari!!

Posted: 06 Jan 2013 07:17 AM PST

Harap Maaf, gambar diatas bukan Pisau Kedah ya! ha ha ha..


Kesian kat wife dia tu, kena prank sampai macam tu sekali. Tapi rasanya itu ok lagi dari apa yang Anwar dan Azmin buat kat wife dorang.

Azmin gadaikan wife untuk dapat kuasa dan wang. Anwar pula, madukan wifenya dengan china doll dan jantan jambu.

Setakat prank macam video diatas apa la sangat, Anwar dan Azmin lagi terer oo..

TUDIAA!! Terkeluaq Mata Pak Lebai Pas Tengok AhMoi Seksi Joget K-PoP!!

Posted: 06 Jan 2013 04:38 AM PST


WOW.... Boleh tahan juga...pak-pak lebai ni layan...K-POP.... Rasa bangga pun ada....



Semalam berlangsung ceramah dan konsert K-Pop di Tapak Ekspo Seberang Jaya. Apa yang menariknya program ceramah agak hambar dek kerana rakyat di sekitar Permatang Pauh dah terlalu muak dengan momokkan yang meremehkan minda mereka.

Penceramah seperti biasa tak habis dengan pembohongan ..fitnah malah hasutan agar rakyat turun ke demo yang bakal berlangsung tak lama lagi hanyalah satu skrip kitar semula.

Paling menarik dalam demo tersebut melihat akan gelagat pak lebai dan para pengikut pakatan. Mereka tak berganjak dek kerana gelekan beberapa Ahmoi diatas pentas..

Korang tengok sendiri gelagat para penyokong pakatan..dek gelekan Ahmoi atas pentas langsung mata tak berpaling ke arah lain..Dah tak ada modal lain selain menggunakan perempuan menari diatas pentas untuk elak orang ramai beredar.. Ini bukan kebangkitan rakyat.. Ini nak membangkitkan nafsu serakah..

Apa yang menarik..dalam masa orang Umno dan umat Islam sibuk dan cemas mengenai isu nama Allah dan amanat Hadi..puak pakatan layan K-Pop.. apa ada hal...relek jer. Cerita ni Mc ambil dari blog Pisau.Net.

Nak terkeluaq mata pak lebai Pas tengok ahmoi dok gelek atas pentas tu.

Memang lengkap dosa pancaindera Pas malam tu. Mata tengok ahmoi seksi, telinga dengar fitnah, mulut mengumpat UMNO/BN, tangan pegang anu, sebab keras tengok ahmoi k-pop. ha ha ha..

McTheory:
Kalau bukan lucah, bukan Pakatan namanya!!

PANASS!! Ustaz Fathul Bari KOMEN Azhar Idrus Makan Mc'D Ketika Palestine Sedang Bergadai Nyawa!!

Posted: 06 Jan 2013 01:38 AM PST



Ustaz Fathul Bari komen pasal Ustaz MekDi kita, si Azhar Idrus. Ketika umat Islam Malaysia berjihad memulaukan Mek Di, kerana Mek Di antarabangsa memberi sokongan penuh keatas Israel.

Si Azhar Idrus pula dengan selamber bersama keluarga makan Mek Di di Kelantan. Apakah itu contoh penceramah atau ilmuan Islam yang tersohor? Atau Azhar Idrus ni cuma Ustaz cari makan?

Fikior-fikiorkan lah yaa..

HOT!! Video Zizan Tiru Azhar Idrus Dalam Maharaja Lawak Mega!!

Posted: 05 Jan 2013 10:53 PM PST


Video ni diambil semasa MaharajaLawak Jumaat lepas. Sebenarnya tak ada apa yang menarik sangat pun, nak kata kelakar sangat pun tak. Tapi video ni menjadi antara video terpanas sekarang ni.

Ramai lagi yang percaya dan suka kat Ustaz Mekdi ni.. he he.. terpulang lahh..

Mc up kan video ini untuk update sekarang. Petang ni akan ada lagi cerita pasal Ustaz Mekdi makan mekdi diwaktu Islam Malaysia sedangkan pulaukan mekdi. he he.. kelakar kan?

PANASS!! Perkasa Mahu Mengamuk di Kedah!!

Posted: 05 Jan 2013 07:17 PM PST



Pertubuhan Pribumi Perkasa (PERKASA) Kedah akan mengadakan satu himpunan aman bagi membantah keputusan kerajaan negeri Pakatan Rakyat Kedah yang berdegil mahu meneruskan aktiviti pembalakan di kawasan tadahan air di Pedu, Kedah.

Menurut Presidennya, Datuk Ibrahim Ali, himpunan yang akan diadakan pada 11 Januari depan itu akan menyedarkan barisan kepimpinan yang diketuai Menteri Besar Datuk Seri Azizan Abdul Razak, berhubung kepentingan menjaga alam sekitar.

"PERKASA melalui mesyuarat hari ini akan menyokong perhimpunan aman dinamakan protes pembalakan di kawasan tadahan air di Kedah pada 11 Januari ini.

"Isu alam sekitar ini isu yang amat serius, bukan sahaja menjadi cemuhan dalam negara, malah di peringkat antarabangsa. Kawasan pembalakan bukan sahaja menjadi perkara yang begitu serius yang seharusnya tidak dilakukan oleh kerajaan negeri." katanya pada sidang media PERKASA di sini hari ini.

Ibrahim berkata strategi kerajaan negeri Kedah yang bergantung kepada aktiviti pembalakan bagi menjana pendapatan adalah tidak bijak kerana ia mengganggu ekosistem alam sekitar.

"Pada saya kawasan seumpama ini tidak patut disentuh. Kerana contohnya di Kelantan, ia menyebabkan banjir kerana isu pembalakan di negeri itu yang semakin menjadi-jadi.

"Dua negeri yang ditadbir oleh PAS ini, saya nampak mereka tidak berupaya mentadbir kerajaan negeri, nak menjana dana untuk kerajaan negeri, mereka tidak pandai, mereka (cuma) pandai tebang balak, gadai atau pajak tanah rizab Melayu. Cara lain mereka tidak reti," ujarnya.

Untuk rekod, himpunan aman itu akan bermula pada jam 3 petang dengan mengadakan konvoi beramai-ramai ke kawasan Pedu. - AntaraPos

PANASS!! Video Ustaz Fathul Bari Memberi Penjelasan Mengenai Hukum Hudud Yang Terang Lagi Jelas!!

Posted: 05 Jan 2013 04:38 PM PST

Ramai yang bercakap soal Hukum Allah iaitu Hukum Hudud, tapi tak ramai yang mengetahui dengan jelas berkenaan Hukum Hudud di dalam Hukum Allah.

Marilah kita dengar penjelasan dari Ustaz Fathul Bari berkenaan Hukum Allah.


Kalau Ustaz Pas, confirm berbelit-belit isu hudud dia pusing. Ustaz Fathul Bari, terangkan dengan jelas dan tentunya tidak mengikut haluan politik.


McTheory:
Kalau ikut Pas, sat ok sat dak.. mampuih laaa..
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...