Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


HOT!! Anwar Bercinta Dengan Gadis Indonesia? Siapa Dia?

Posted: 10 Jan 2013 07:36 AM PST

yang ni ke?

Mc dah banyak kali dengar cerita Anwar ada simpan perempuan di Indonesia. Mungkin disebabkan Anwar tak tahan melihat gadis indonesia yang putih-putih tu, lalu Anwar pun menyuntinglah salah satu daripadanya.

Baca cerita yang Mc ambil dari blog Malaysia Instinct

Sudah hangat diperkatakan di warung kopi, di rangkaian restoran Garuda di Jakarta khasnya malah di "koran" atau forum maya Indonesia amnya bahawa Anwar Ibrahim bakal bernikah dengan gadis kacukan berdarah Cina-Belanda-Indon atau popular dengan panggilan CIBEI oleh rakyat seberang.

Gadis dalam lingkungan 28 tahun, masih anak dara dan khabarnya merupakan anak pemimpin parti politik yang agak luas juga pengaruhnya dan asalnya dari Bandung.

Menurut sumber dari parti tersebut, Anwar kerap ke Jakarta melalui Bandung dan di situlah bermula kisah cinta bersegi yang sudah masuk hampir setahun dan kesemua ahli keluarga gadis tersebut khabarnya sudah bersetuju menerima Anwar sebagai menantu.

Menurutnya lagi, hanya Nurul Izzah sahaja yang tahu perkara ini kerana beliau juga sering menemani bapanya ke Indonesia. Anak perempuan Anwar ini juga sering dilihat bersama dengan bakal ibu tirinya di sekitar Bandung dan ianya bukan rahsia lagi bagi masyarakat Bandung bila kadang-kadang Anwar juga ada bersama dengan anaknya, Nurul dan bakal madu Wan Azizah didapati makan dan membeli belah bersama.

Di kalangan warga aristokrat Bandung, gadis ini dikenali sebagai 'Darling' kerana sikapnya yang peramah dan manja dengan seluruh ahli keluarga dan keponakan beliau.

Foto di atas sudah lama berada atau berlegar dalam medium maya, samada dalam blog, portal maupun facebook. Anwar tidak pernah nafikan itu gambar palsu dan tidak pernah melatah bila gambar tersebut selalu muncul di mana-mana media maya.

Sambung Baca SINI

TUDIAA!! Perkara TERGEMPAR Akan Berlaku di KUIN!! #TukarKedah

Posted: 10 Jan 2013 06:17 AM PST


Apa perkara penting yang akan berlaku di KUIN dalam minggu ini. Apakah Jamil akan dihumban ke Sungai? Atau Azizan akan diikat ditiang bendera perhimpunan? Atau ada perkara yang lebih penting dari kedua-dua diatas?

Nak baca meh KLIK SINI MEH

PANASS!! Kaum Cina Kedah Pertikaikan Belanjawan BANKRUPkan Kedah!!

Posted: 10 Jan 2013 04:39 AM PST

contoh projek gagal

 Setelah Pas membentangkan belanjawan mem'BANKRUP'kan Kedah. Perkara tersebut membuatkan rakyat Kedah yang mengambil berat mengenai pentadbiran negeri, menjadi marah dengan Pas Kedah.

Mari kita dengar kritikan dari Dr Lee Yeng Wang, yang mewakili masyarakat Cina Sungai Petani terhadap Belanjawan 2013 Negeri Kedah yang dilihat belanjawan yang cukup teruk sekali.


Dalam belanjawan Kedah 2013 yang di bentangkan Azizan Razak, Menteri Besar Kedah di dalam sidang Dun baru-baru ini, Kerajaan Negeri akan memperuntukan sebanyak RM 1.1 Billon untuk belanjawan mentadbir Kedah.

Di dalam belanjawan RM 1.1 Billon, Azizan Razak membentangkan pendapatan Kerajaan Negeri pada 2013 di anggarkan sebanyak RM 640 Juta iaitu penambahan 105.6 juta dari jumlah pendapatan pada 2012 yang berjumlah RM 550 Juta.

Sekiranya peruntukan RM 1.1 Billion, pendapatan pulak RM 640 juta. sudah nyata Kerajaan Negeri akan mengalami defisit RM 470 juta yang tidak tahu dari mana akan Kerajaan Negeri mencari sumber untuk menampungnya.

Apakah Kerajaan Negeri Kedah akan buat MAGIC untuk menampung semua itu? Atau pembohongan demi pembohongan akan dilakukan bagi menkaburkan mata rakyat Kedah.

Mungkin juga Pas akan membawa TABUNG MILOnya itu pusing Kedah mengutip derma bagi membayar defesit Kerajaan Negeri.

Apa lagi agaknya Pas nak kencing lagi lepas ni. Kedah dah nak bankrup oii.. dok menipu apa lagi!!


McTheory:

Depa punya menipu, nanti kita makan pasir laa..

TUDIAA!! Pas Anggap Artis Masuk Pas Macam Binatang?

Posted: 10 Jan 2013 01:17 AM PST

Laaa.. ingatkan perkataan 'JINAK' tu hanya sesuai pada binatang. Rupanya puak Pas ni guna pada artis yang mereka anggap macam binatang juga.


Aku tak kisah pun kalau betul Abang Mat Busu nak masuk pas, tapi kesian aku tengok puak puak pencacai pas ni, dah takdak ayat lain ka nak tulis..

Ingat Mat Busu tu haiwan ka nak kena jinak??

Nampak sangat pencacai ni jenis tak reti nak hargai orang..Gambaq duduk melepak macam tu pun boleh spin.

McTheory:
Awat semua yang pencen nak masuk Pas? Nak taubat kot?? he he..

PANASS!! Flyers Kerahan Hasutan Mahasewel UiTM Ke Himpunan Bangang #KL112

Posted: 09 Jan 2013 11:37 PM PST



2 gambar ini telah diemelkan oleh penuntut UiTM Arau yang tidak mahu namanya didedahkan...

Menurut email tersebut, flyers kerahan dan peraturan ke #KL112 telah ditampal di sekitar blok C (Blok Akademik), UiTM Arau...

Apakah mahasiswa ini lupa yang sekarang ini minggu peperiksaan..

Janganlah dihampakan harapan ayah ibu dikampung yang mengharapkan anak-anak mereka belajar...tak tahulah kalu mak bapak pun sama perangai tu memang tak boleh dinafikan...keturunan cacai sampai bila-bila juga akan makan dedak...

Sebagai anak bangsa yang tentunya Melayu, kita sepatutnya mencintai negara kita tanpa menceburkan diri ke dalam aktiviti kurang sihat yang pastinya anasir-anasir subversif berleluasa...

Adalah 1 pembohongan perhimpunan #KL112 dianjurkan semata-mata mahu menyokong kerajaan...apa yang kita pasti perhimpunan ini adalah himpunan yang dianjurkan oleh Pakatan Rakyat untuk memperbodohkan minda masyarakat...

Mereka dimaklumkan dibenatkan berhimpun di Stadium Merdeka yang kapasitinya hanya 30 ribu..jika benar sasaran 1 juta mengapa mereka tidak memilih stadium yang lebih besar?

Harapan Esok

McTheory:
Mahasiswa bijak berfikir dan melakukan tindakan dengan mengunakan akal. Yang dok berdemo ni, cuma MAHASEWEL saja..

PANASS!! Hadi Awang Bertekak dengan Tuan Ibrahim Soal Isu Kalimah Allah!!

Posted: 09 Jan 2013 10:38 PM PST


Ini kenyataan oleh Presiden PAS yang berkata penggunaan kalimah Allah boleh digunakan. Perbezaan pendapat diantara dua pemimpin tertinggi Pas ni Mc ambil dari blog Keris7Lok. Pelik la pula bila masing-masing memberi statemend yang berbeza. Berlakon ke ni?


Ini pula kenyataan Ketua Penerangan PAS yang menyatakan penggunaan kalimah Allah dalam Bible Bahasa Melayu tidak wajar.


Alamak! Ini sudah jadi satu hal beb! Dua statement berbeza daripada satu parti. Presiden dengan Ketua Penerangan PAS ni tengah bercanggah pendapat ke? Atau PAS hanya flip flop untuk kelirukan rakyat?

Nak taknak PAS kena setuju untuk jaga hati DAP dan dalam masa yang sama mereka tidak mahu kehilangan undi umat Islam, mereka keluarkan juga kenyataan yang menentang penggunaan kalimah Allah.

Nak tipu rakyat lagi? Tak puas dengan hudud kini mereka sibuk tipu pasal pendirian berkenaan Kalimah Allah?

PANASS!! Pekung Busuk Mat Sabu Di Dedahkan Lagi!!

Posted: 09 Jan 2013 07:37 PM PST


Ingatkan bila dah jadi wakil rakyat, perkara pertama yang dia nak buat adalah bantu rakyat, tapi lain pulak jadinya, Mat Sabu melantak dulu habuan untuk dirinya.

Dalam masa tempoh 4 bulan saja, Mat Sabu dah boleh pakai kereta CRV masa tu bernilai seratus ribu lebih. Perkara ini didedahkan sendiri oleh Cikgu Non yang ketika itu bersama Mat Sabu dalam Pas.

Dulu sebelum jadi wakil rakyat sanggup pakai teksi semata mata nak tarik pengundi..Tapi bila dah jadi wakil rakyat terus naik kereta mewah.

Itulah lakonan politik meraih simpati rakyat untuk mengundi mereka.




McTheory:
Kan dah terselak kemaluan Mat Sabu tu!! he he

PANASS!! Ketua Pemuda Kedah BANGKIT Cabar Guan Eng Dalam Isu Kalimah Allah!! #TukarKedah

Posted: 09 Jan 2013 05:16 PM PST


Hadi Awang membuat keputusan dengan membenarkan Guan Eng mengunakan kalimah Allah di dalam Bible versi Bahasa Melayu. Malah dengan keputusan Hadi tu bermakna ianya juga di benarkan oleh PAS, kini timbul pulak satu permasalahan yang di maklumkan bahawa Lim Guan Eng telah mengarahkan Bible versi Bahasa Melayu di edarkan ke Negeri yang di tadbir Pakatan Haram.

Mengambil rasa tanggungjawab untuk membendung ancaman agenda kristianisasi terhadap Umat Islam di Kedah, Pemuda UMNO Kedah melalui, Badrol Hisham telah memberi amaran kepada Lim Guan Eng serta DAP supaya tidak mengedarkan Bible Versi Bahasa Melayu ke Negeri Kedah.

Sekiranya Lim Guan Eng serta DAP tetap berdegil, Pemuda UMNO Kedah tidak akan teragak-agak mengambil tindakan yang bersesuaian untuk menghalang tindakan Lim Guan Eng serta DAP mengedarkan Bible Versi Bahasa Melayu ke Kedah.
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...