PEMIKIR POLITIK JERANTUT

PEMIKIR POLITIK JERANTUT


GEMPAR! GADIS SANGGUP B@GEL DEMI HARIMAU MALAYA!

Posted: 28 Nov 2012 09:13 PM PST




"Kalau Malaysia menang lawan Laos malam ini, saya akan buka baju depan Pavillion" - Itulah ungkapan dan janji seorang gadis di Facebook yang dikenali sebagai Hazwani XXXXX.

Apa dah jadi dengan budak hingusan ni..
Macam-macam la budak zaman sekarang ni.. Apa-apa pun sama-samalah kita menolak budaya LGBT bawakan pembangkang yang merosakkan anak bangsa kita!

PANAS! PAHANG MENANG 13 KERUSI PARLIMEN!

Posted: 28 Nov 2012 04:52 PM PST


Menteri Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yaakob yakin Barisan Nasional (BN) Pahang dapat memenangi sekurang-kurangnya 13 daripada 14 kerusi parlimen negeri itu pada pilihan raya umum ke-13.

Adnan yang juga Pengerusi BN Pahang berkata, satu lagi kerusi parlimen berada dalam situasi 50-50.

Mengenai kerusi dewan undangan negeri (DUN), BN Pahang yakin dapat menguasai 40 daripada 42 kawasan, katanya kepada pemberita selepas menghadiri Majlis Menandatangani Memorandum Persefahaman Mengenai Memudah Cara Peningkatan Masyarakat (FSU), di sini hari ini.

Pada pilihan raya umum 2008, BN kalah di dua kerusi parlimen iaitu Kuantan dan Indera Mahkota kepada Parti Keadilan Rakyat (PKR), dan lima kerusi DUN iaitu Triang dan Tras kepada DAP, Beserah dan Kuala Semantan (Pas) serta kerusi Tanah Rata kepada calon Bebas.

Bagaimanapun, wakil Bebas Ho Yip Kap kemudian menyertai BN menerusi parti Gerakan.

Mengenai kerusi parlimen yang berada dalam situasi 50-50 itu, Adnan berkata: "Kalau kita lebih lagi mendekati rakyat, Insya-Allah kita akan dapat 14 (kerusi parlimen)," katanya.

Beliau juga melihat BN Pahang berpeluang menggoyahkan dua kubu kuat DAP di DUN Triang dan Tras

Pssssssssst: Calon winable candidate menyukarkan pembangkang untuk menumbangkan BN.

GEMPAR! BIADAB:: SULTAN PAHANG SEKALI LAGI DIJADIKAN BAHAN KUTUKAN BLOGGER PEMBANGKANG! BACA SINI!

Posted: 27 Nov 2012 09:43 PM PST

 Sekali lagi blogger pakatan seolah-olah mempermainkan dan memperlekehkan Sultan Pahang dengan sindiran didalam tulisan mereka. 

 Mereka lebih suka untuk menjatuhkan maruah Sultan Pahang sendiri dengan ungkapan kata-kata yang cukup menghina Sultan Pahang.
    Perangai mereka memang dah mencabar dan mempermaikan Sultan Pahang..
klik Sini
 Mereka seolah-olah memperlekehkan pegangan Agama Sultan selepas menghuraikan kenyataan Tuanku dibawah ini:

KUANTAN 14 Nov. - Sultan Pahang Sultan Ahmad Shah meluahkan rasa kecewa dan dukacitanya terhadap kenyataan seorang pemimpin pembangkang mengenai isu kebebasan beragama rakyat termasuk orang Melayu baru-baru ini.
   
Menyifatkan kenyataan itu sebagai mengarut dan tidak masuk akal, baginda juga kesal dengan pihak terbabit yang terlalu lantang bercakap mengenai agama tanpa memperhalusi kesannya kepada masyarakat terutama umat Islam.
   
"Sebagai ketua agama Islam dan pemerintah negeri Pahang saya berasa sedih, dukacita (dengan kenyataan itu). Kita tidak boleh terlampau lantang sangat sebut pasal agama ini.
   
"Saya nasihatkan agar rakyat tidak mendengar cakap-cakap sebegitu dan perlu memikirkan perkara itu dengan sehalus-halusnya," titah baginda kepada pemberita selepas Majlis Sambutan Maal Hijrah peringkat negeri, di sini hari ini.
   
Baginda bertitah sebagai seorang Islam, kenyataan berkaitan agama Islam tidak boleh dibuat sesuka hati tanpa merujuk kepada pihak yang lebih arif.


"Tidak semestinya orang yang mahir tentang Islam boleh bercakap mengenai Islam, saya juga mahir dan boleh juga bercakap mengenai Islam tapi kita ada majlis agama Islam, ulama kita semua bijak bistari, sebab itu saya tak berani bercakap," titah baginda.

   
"Saya sayang agama saya. 
Kita kena sanjung agama kita setinggi-tingginya dan jaga dengan sepenuh hati. Dalam Perlembagaan turut menyebut bahawa agama Islam adalah agama rasmi negara ini," titahnya.
   
Pada 3 Nov lepas, portal berita Malaysiakini melaporkan Anggota Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar sebagai berkata rakyat tidak seharusnya dipaksa menganut agama tertentu dan perkara ini juga patut terpakai kepada orang Melayu.
   
"Apabila anda bertanya saya, tiada paksaan dalam beragama...bagaimana seseorang itu boleh berkata, maaflah, ini (kebebasan beragama) hanya terpakai kepada orang bukan Melayu, ia sepatutnya diguna pakai secara sama rata," kata Nurul Izzah yang juga Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat.
   
Beliau berkata demikian pada forum bertajuk 'Negara Islam: Versi Mana; Tanggungjawab Siapa?', di Subang Jaya pada 3 Nov.
   
Dalam pada itu Mufti Pahang, Datuk Abdul Rahman Osman menasihatkan umat Islam agar berhati-hati dengan pihak dan kenyataan sedemikian yang boleh membawa kepada penyelewengan dan merosakkkan akidah umat Islam.
   
"Jangan ikut kehendak pemikiran yang boleh merosakkan akidah...ini salah satu usaha yang dilakukan oleh musuh Islam yang suka hendak menyeleweng akidah umat Islam dengan cara meragukan orang Islam dengan pemikiran yang menyimpang (dari ajaran Islam sebenar)," katanya.
psssst: Memang semakin biadap dah Puak pakatan ni. Cara yang tidak kena memang akan kenalah lepas ni..

BANGSAT! GADIS INI DIROGOL DENGAN KEJAM OLEH 5 ORANG PENDATANG ASING D SABAH!

Posted: 27 Nov 2012 08:50 PM PST

Hiasan
 
 

Harap sangat Kerajaan dapat mengambil satumekanisma baru untuk menangani gejala seumpama ini berlaku diatas tindakan warga asing yang semakin hari melakukan perkara-perkara yang mengancam keselamatan rakyat Malaysia.
Mangsa adalah gadis berumur 15 tahun. Dipercayai telah dirogol oleh lima orang pekerja kedai perabot yang berasal dari Pakistan. Mangsa ditemui pada 1p.m pada hari kelmarin 26.11.2012...Laporan polis telah dilakukan pada hari yang sama. Suspek kemudiannya telah berjaya ditangkap hari ini ketika suspek cuba mengembalikan MyKad mangsa.

Kejadian bermula pada pagi kelmarin. Mangsa dikatakan menemani...
kakak dan sepupunya mencari kerja di Pekan G. Di pekan yang sama mangsa dan kakak dan sepupunya pergi ke sebuah kedai perabot. Mangsa yang ingin membeli sebuah almari telah dibawa ke tingkat atas oleh pekerja kedai perabot terbabit kerana dikatakan ada almari yang lebih cantik lagi di tingkat atas kedai. Kakak dan sepupu mangsa meninggalkan mangsa seorang diri dikedai tersebut (mungkin untuk mencari kedai-kedai lain yang menawarkan kerja kosong). 
Beberapa jam kemudian mereka menyedari mangsa hilang dan membuat laporan polis. Mangsa semasa kemudiannya ditemui dengan keadaan yang amat menyayat hati; dengan mata yang hampir terkeluar, rambut kusut, mulut ternganga dengan kesan merah, jari-jemari terpisah dan kejang manakala sebelah kakinya bengkok.

Melalui bedah siasat, doktor mengesahkan mangsa telah dirogol berkali-kali lebih daripada seorang lelaki. Menurut saksi, mangsa telah dihumban melalui sebuah lori yang disyaki milik kedai perabot tempat terakhir mangsa lawati.

Sumber daripada individu yang boleh dipercayai.

p/s: Sungguh menyayat hati peristiwa ini, walaupun kes ini masih dalam siasatan tetapi isu warganegara Asing di borneo adalah isu yang tidak dapat diselesaikan sehingga ke hari ini. Kemasukan warga asing yang ramai akan menyebabkan berlakunya gejala moral yang dashyat seperti rompakan, rogol dan penindasan kepada rakyat Malaysia sendiri.

Kita tengok di Lembah Kelang sekarang Isu warganeara asing, mereka sudah berani membuka perniagaan di tengah Bandaraya Kuala Lumpur terutama di Chow Kit, seolah-olah tiada pemantauan di Pihak Penguatkuasa. Aku pun ada dengar juga cerita-cerita penguatkuasa banyak disogok di Chowkit, sebabkan inilah kes jenayah tidak dapat dibendung sehingga sekarang. Aku pun tak salahkan pihak penguatkuasa kerajaan bagilah gaji tinggi sikit kepada penguatkuasa..hehe

Berbalik kepada cerita di atas, aku menyeru kerajaan Malaysia untuk menhadkan kemasukan orang asing ke negara ini, jangan kerana politik dan kerakusan kuasa kamu sanggup membenarkan kemasukan mereka, kamu jangan menjadi petualang dan penjenayah. Jangan sampai anak cucu kami merempat di  bumi sendiri pada masa akan datang, masa itu kami akan kencing dikubur-kubur kamu..
Saya berasa amat sedih, terkilan dan sakit hati dengan kejadian ini. Saya menyeru kepada kerajaan Sabah dan Malaysia umumnya untuk menhadkan kemasukan orang asing khususnya dari negara Pakistan ke negeri ini. 

Kepada para gadis dan wanita diluar sana berhati-hatilah selalu tidak kira siang atau malam hari. Kepada wanita  Islam jagalah aurat kamu, InsyaAllah Allah akan menjaga kamu.
Dan yang terakhirnya, kepada pihak pemerintah yang mengaku Islam silakan laksanakan Hukum Islam yang sudah lama di gezekkan di dalam Al - Quran. Jangan berdolak-dalik lagi, hukum ciptaan kamu tiada roh dan akan gagal. Hukum Allah itu yang terbaik, Allah yang menciptakan kita dan pelaksanaan hukum Allah bermakna negara kita akan dijaga oleh Allah..Sekian,

kredit pos gambar dan info : John Charles Mitah/ Suara Sabah

PANAS! GAMBAR HARI JADI SULTAN PAHANG YANG DISEBARKAN OLEH BLOG PEMBANGKANG!!

Posted: 27 Nov 2012 04:59 PM PST

Ini pendedahan yang dibuat blogger amenoworld yang mendedahkan peristiwa yang berlaku sewaktu majlis hari jadi Sultan Pahang.

    Seperti biasa puak ni kononya nak aibkan Sultan Pahang pulak. Apahal pulak diorang nak kaitkan raja pulak. Apsal tak dedahkan perangai buruk pemimpin mereka yang seperti sesumpah tu..





PSSSSSSST: tAPI KOrang kene ingat sikit..kalau DAP memerintah dekat mana kuasa Melayu kalau tiada Sultan?

'Saya bukan pelacur'

Posted: 27 Nov 2012 03:37 PM PST




KUALA LUMPUR: Dia cukup dikenali di kalangan artis lelaki tempatan termasuk pelakon dan penyanyi daripada program realiti serta golongan korporat kerana kepakarannya memulihkan masalah lemah tenaga batin.

TERIMA TEMPAHAN...Lia menerima panggilan telefon daripada pelanggan lelaki yang mahukan perkhidmatan urutan batin.
Tidak hairanlah wanita tukang urut ini mendakwa pernah melakukan urutan batin terhadap lebih 1,000 pelanggan lelaki yang kemaruk teknik urutan istimewa ditawarkannya.
Wanita ini bukan calang-calang tukang urut kerana mendakwa mempunyai kepakaran khusus bagi menambah kekuatan syahwat lelaki berikutan ilmu dipelajari melalui beberapa `guru' berpengalaman.

Dia yang hanya mahu dikenali sebagai Lia, 43, mendakwa langsung tidak berasa jijik terhadap kerja dilakukan dengan alasan tugasnya hanya untuk membantu lelaki yang menghadapi masalah lemah tenaga batin.

Lebih mengejutkan, apabila suaminya yang bekerja di sebuah badan berkanun langsung tidak mengetahui aktiviti dilakukan kerana menyangka wanita terbabit sekadar bekerja sebagai bidan serta tukang urut wanita baru bersalin.

Lia berkata, kerjayanya sebagai tukang urut bermula kira-kira 12 tahun lalu selepas diajak bekerja oleh rakannya di sebuah pusat urutan di Pandan Jaya, Ampang.

Menurutnya, dia yang ketika itu masih muda dan naif tertarik dengan pekerjaan itu selepas ditawarkan pendapatan sehingga RM2,000 sebulan.

"Saya mulanya menyangka ia sekadar urutan tradisional biasa, namun terkejut apabila pemilik pusat urutan tradisional terbabit memberitahu saya perlu melakukan urutan batin bagi mendapatkan lebih komisen.

"Walaupun kekok dan malu, selepas diajar serta diberikan `kelas' bimbingan oleh beberapa pekerja senior, saya mulai biasa dengan tugas itu," katanya selepas dipujuk wartawan menceritakan pengalaman kerjayanya.

Menurutnya, bagi setiap bayaran urutan batin dilakukan, pelanggan membayar tambahan RM50 selain kos urutan RM60.

"Daripada bayaran RM50 bagi urutan batin, saya menerima komisen RM20 manakala baki RM30 lagi diambil tauke.
"Ada kalanya ada pelanggan lelaki datang bukan untuk mengurut badan, namun semata-mata untuk merasai urutan batin hingga sanggup membayar sekali ganda harga perkhidmatan ditetapkan," katanya.

Namun, selepas bekerja selama lima tahun, dia berasakan kerjayanya seolah-olah dikongkong, apatah lagi dengan gaji yang masih di takuk lama selain keuntungan diperoleh hasil komisen `dirembat' tauke.

"Atas nasihat rakan saya berpindah dari satu rumah urut ke rumah urut lain sebelum akhirnya mengambil keputusan bergiat secara solo berikutan sudah mempunyai ratusan pelanggan tetap yang hanya perlu menghubungi saya melalui telefon.

"Saya akan dihubungi melalui telefon bimbit untuk tempahan sama di bilik hotel, pangsapuri atau di pusat urut milik rakan di Greenwood, Gombak," katanya.

Menurutnya, dia hanya menawarkan urutan badan dan batin tanpa membabitkan hubungan seks.

"Bukan tiada pelanggan sanggup membayar lebih jika saya bersetuju melakukan aksi ranjang, namun saya menolak dengan baik kerana tidak mahu merosakkan profesion dan dilabelkan pelacur.

"Saya masih ada maruah dan hanya melakukan tugas mengurut tubuh terutama bahagian saraf tertentu pada kemaluan lelaki yang mampu memulihkan keinginan syahwat `lembik' selain mengembalikan kejantanan," katanya.

Menurutnya, ada antara artis lelaki yang datang berurut dengannya mengalami masalah `mati pucuk' ketika usia muda kerana terlalu kerap melakukan onani atau terbabit seks bebas sejak usia belasan tahun.

"Selepas tiga hingga lima kali menjalani rawatan, kebanyakan mereka mampu pulih seperti sedia kala dan berpuas hati dengan khidmat saya," katanya sambil sibuk mengangkat panggilan telefon daripada pelanggan.

Lia berkata, ramai masyarakat tersalah anggap kerana menyangka kerjayanya tidak ubah seperti `pelacur' berikutan sanggup memegang kemaluan lelaki untuk melakukan urutan batin.

"Semua yang saya lakukan (urutan batin) bukan 'semberono' kerana ia dilakukan mengikut langkah demi langkah dimulai dengan urutan pada bahagian perut, paha, pinggang dan bahagian bawah pusat menggunakan minyak urut khas.

"Ia diikuti urutan pada bahagian pangkal kemaluan yang dilakukan dengan berhati-hati bagi memastikan urat darah yang tersimpul kembali lancar," katanya.

Menurutnya, dia mampu memperoleh sehingga RM100 bagi pelanggan biasa dan RM200 bagi pelanggan istimewa terutama di kalangan selebriti. Adakalanya dia mampu memperoleh pendapatan sehingga RM4,000 sebulan hasil kerja itu.

Ibu kepada tiga cahaya mata itu bagaimanapun cukup berahsia dan enggan mendedahkan identiti pelanggan di kalangan artis yang pernah mendapatkan khidmat urutan batin dengannya kerana berpegang kepada janji dan prinsip.

"Jika saya sebut nama artis berkenaan, pasti satu Malaysia mengenalinya, namun saya sudah berjanji merahsiakan nama mereka atas dasar bisnes," katanya.

HOT!! CINA DOLL TUTUP TUBUH DENGAN DUIT PEMBERIAN SUGAR PAPA

Posted: 27 Nov 2012 05:22 AM PST


Kerana duit, terkadang manusia itu sanggup melakukan apa sahaja.
Bagi seorang gadis di China, kerana inginkan kehidupan yang mewah dan mahukan segala barang yang berjenama, dia sanggup mencari seorang lelaki yang tua, untuk dijadikan 'sugar daddynya'.

Gadis itu yang dikenali sebagai Sina Weibo dalam laman sosial telah menunjukkan hadiah yang diterima oleh sugar daddynya sempena hari lahir yang ke 21 tahun.

Sina telah menerima baju duit yang disusun seperti 'dress' dengan nilainya 200,000 yuan (RM98,000)!
Dia telah memuat naik gambarnya yang memakai baju duit itu di laman sosial.
Namun, atas tindakannya itu, ramai yang telah mengecam gadis itu dengan mengatakan dia sebagai seorang gadis yang sakit jiwa atau terlalu berlagak.

"Daddy telah memberikan hadiah hari jadi saya yang sangat bernilai iaitu baju duit sebanyak 200,000 yuan! Sangat bernilai! Saya sangat terkejut dengan hadiah ini dan barangan jenama Channel, LV dalam almari saya sekarang ini sudah tidak bernilai," kata gadis itu menerusi laman sosialnya yang dipetik dari People Daily.com.
Ada juga warga internet yang menempelak gadis itu dengan mengatakan dia bodoh kerana terlalu percayakan 'daddynya' kerana mengetahui kekasih kepada gadis itu hanya mahukan hubungan seks sahaja.


Psssst: Agaknya si ketua penipu buat macam ni lakot dekat cina doll tu..berapa la agaknya cina doll tu dapat?..

Panas: "PKR Pahang Hancur", Timbalan Ketua AMK Umum Perletakkan Jawatan Berkuatkuasa Hari Ini !

Posted: 26 Nov 2012 09:07 PM PST

Ini berita yang buat Anwar tak senang duduk apabila berlaku huru-hara didalam kepimpinan Parti PKR Pahang!

PANAS! KUANTAN, 27 NoVemBeR- Timbalan Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Pahang, Aidil Haryman Mat Nor (foto)  mengumumkan perletakkan jawatan beliau berkuatkuasa serta merta hari ini. Menerusi posting terbaru di laman sembang sosial facebook beliau, Haryman atau lebih dikenali dengan gelaran Alang menyatakan perletakkan jawatan itu berkuatkuasa mulai jam 1.00 pagi ini (27 November). 

Tidak diketahui apakah punca beliau berbuat demikian, namun alasan utamanya ialah mahu menumpukan perhatian kepada parlimennya sahaja. Apapun, berdasarkan mesej-mesej panas yang terdapat di wall FB beliau ternyata adanya pergolakan dalaman sayap kanan parti itu di Pahang antara beliau dengan kepimpinan AMK negeri.

 "Aku dah letak semua jawatan di dalam AMK Pahang ... Sekarang aku tiada kena mengena lagi bersama AMK Pahang. Fokus aku hanya tempat sendiri, Parlimen Kuantan. Selama ini aku sangkakan, hanya cabang yang bermain politik seperti itu.... tetapi AMK juga dah mula mengikut jejak yang sama...Kalau dulu hanya seorang yang digelar TIMBANA, tetapi sekarang dah ramai yang mahu digelar TIMBANA", kata kenyataan di FB beliau itu. 

Sementara itu, dalam satu kenyataan ringkasnya Ketua AMK Pahang, Ahmad Sani Abd Ghani pula berkata tidak berlaku sebarang masalah antara beliau dengan kepimpinan AMK negeri, jika ada sekali pun beliau akan cuba berbincang untuk cari jalan penyelesaian terbaik.

[Apa yang berlaku ini sungguh mengejutkan kerana ia melibatkan pimpinan tertinggi AMK Pahang. Persoalan yang timbul ialah kewujudan AMK di Pahang dilihat kurang "menyengat" jika dibandingkan dengan Soladirati Anak Muda Malaysia (SAMM). Malah, ramai pihak termasuk PAS dan DAP sendiri yang bersama PKR dalam Pakatan Rakyat masih tidak mengenali siapakah pimpinan AMK Pahang sebenarnya. Begitu juga dengan rakyat. Banyak AMK Cabang gagal berfungsi dengan baik dan yang paling aktif hanyalah AMK Indera Mahkota dan AMK Kuantan.


psssssssst: Itulah jalan penyelesaian terbaik buat ahli pkr yg lain. Setelah mengetahui siapa pkr lebih baik undur sebelum parah. Jangan pening kepala, berhenti la sekarang..

PANAS! GADIS BERNAMA NURDIANA AKUI TIADA DARA DI TWEET PANAS!!

Posted: 26 Nov 2012 07:57 PM PST

Agak 'jujur' juga seorang remaja ini mengaku daranya telah tiada dan mendakwa telah 'dihilangkan' oleh teman lelakinya bernama Haziq.
Remaja perempuan nie dikenali sebagai Baby Diana @NurDianaaAli mengakui dan meroyan di laman Twitter lewat tengah semalam dan mengatakan dirinya telah ditinggalkan kekasih hatinya selepas mendapat daranya.
Followers si Baby Diana nie pun boleh tahan ramainya dan semasa screenshot ini diambil lewat tengah semalam, followers'nya mencecah 3,588 orang dan mempunyai ramai ragam di mana ada yang mengutuk, memberi nasihat dan lebih ramai yang mengambil kesempatan menyebabkan trending #AkuTiadaDara memenuhi timeline Twitter semalam.
Sama ada akaun Twitter ini benar-benar milik Baby Diana @NurDianaaAli atau akaun ini adalah parody? Atau akaun ini telah digodam oleh seseorang?
PSSSST: kALAu bertul inilah masalahnya kalau anak-anak sekarang terpengaruh dengan budaya barat yang berlebihan!! budaya LGBT perlu kita hapuskan di Negara kita sebelum malapetaka melanda!

RATU CANTIK DITEMBAK MATI EDAR D@DAH!

Posted: 26 Nov 2012 07:44 PM PST


CULIACAN (Mexico) – Seorang ratu cantik di Mexico maut ketika melarikan diri daripada pertembungan antara tentera dengan satu kumpulan pengedar dadah ketika dalam perjalanan di utara negara itu, semalam.

Ketua Pendawaraya negeri Sinaloa, Marco Antonio Higuera, berkata mayat mangsa, Maria Susana Flores Gamez ditemui terbujur di tepi jalan raya sebuah perkampungan di pinggir gunung dengan satu rifel di badannya.
Setakat ini, tidak dapat dipastikan sama ada Flores Gamez mengguna atau memiliki senjata api berkenaan.

"Dia bersama kumpulan penjenayah berkenaan tepi kita tidak dapat mengesahkan sama ada dia terbabit dalam pertempuran dengan anggota tentera berkenaan," katanya.

Flores Gamez dinobatkan sebagai Wanita Sinaloa pada 2012 dalam pertandingan ratu cantik yang diadakan pada Februari lalu.
Higuera berkata, Flores Gamez dikatakan sedang dalam perjalanan dengan sebuah kenderaan sebelum bertembung dengan tentera sebelum berlaku aksi kejar-mengejar dan tembak menembak sehingga beberapa jam.
Beliau berkata, dua lagi anggota kumpulan berkenaan juta mati ditembak manakala empat yang lain ditangkap. – AP

PANAS!! PANAS! ANWAR KATA PAS SEBAR FITNAH DAN TAK PANDAI EKONOMI!!!

Posted: 26 Nov 2012 05:55 PM PST

HOT! APEK DENGAN SITI bER?

Posted: 26 Nov 2012 05:15 PM PST



Apabila Terlalu Sibuk Nak GLAMOUR Maka Pintu Gol Pun Tak Dijaga Dengan Baik...PINJAM kata-kata sahabat blog mik..haha


Prestasi penjaga gol yang lebih dikenali dengan nama Apex ini seolah-olah berada ditahap yang meragukan mungkin beliau sedang sibuk memikirkan soal ?

PANAS!! USTAZ ISMAIL MINA:NIK AZIZI MELAMPAU, LABEL UMNO MURTAD

Posted: 26 Nov 2012 04:37 PM PST

HOT! Ini adalah screenshot Video S@ks Pemimpin Yang Ada Kaitan Denga Si Ketua Penipu Malaysia!!

Posted: 26 Nov 2012 02:27 AM PST



Ini adalah screenshot memaparkan seorang pemimpin parti komunis China dengan kekasihnya berusia 18tahun sedang melakukan hubungan seks..

Terdapat laporan mengatakan bahawa Lei Zheng Fu menafikan lelaki dalam video itu adalah dirinya..

Selepas disiasat mereka mendapati Lei adalah lelaki dalam video itu dan pihak pemerintah parti telah memecat Lei Zheng Fu dari parti serta merta..

A Chongqing district party chief caught on video having sex with a young mistress was sacked yesterday, becoming the latest party official to succumb to his own decadent lifestyle.

On the same day that the sex scandal cost Lei Zhengfu , 54, his post as Beibei district party secretary, one of his counterparts in Wuxi, Jiangsu province, was reportedly fired amid bribery allegations, underscoring the breadth of the country's corruption problem.

The action by the Chongqing Comnunist Party came just three days after a five-year-old video surfaced online appearing to show Lei having sex with his then-18-year-old mistress.

Authorities said the party's discipline inspection authority had confirmed Lei was indeed "the man in an indelicate video, which was widely circulated on the internet in recent days".

The statement faulted Lei for keeping mistresses, a common practice among fallen mainland officials that is nonetheless prohibited by party rules.

Lei's troubles began on Tuesday when two citizen journalists, Ji Xuguang and Zhu Ruifeng , posted shots from the video. They showed the district chief in bed with a woman who was known to frequently accompany him and refer to him as "godfather", Xinhua said.

They also alleged Lei had helped his brother win government contracts.

Lei initially claimed the pictures had been doctored when questioned by Xinhua reporters. The report did not detail how Ji and Zhu obtained the video or how it was filmed.

But Ji alleged Lei once ordered local police to hold his mistress in custody for one month after their relationship fell apart.

The decadent lifestyles of party officials have come under increasing scrutiny in recent months, amid a series of crackdowns and revelations on the internet. Former Chongqing party secretary Bo Xilai , who was also accused of keeping mistresses, was only the most high-profile case.

Lei's case was similar to that of an official from Guangzhou construction committee, who was also fired after his mistress released sex tapes on the internet.

Meanwhile, Zhu Weiping , party secretary of Wuxi's Binghu district, was also placed under party investigation after a steel company accused him of extracting 100 million yuan (HK$123 million) in bribes, the 21st Century Business Herald reported yesterday.

The report said Zhu kept half of a 200 million yuan loan he helped the company secure several years ago.

The company decided to turn in Zhu and revealed, among other things, a list of the mistresses he kept.


Kejadian ini sama seperti apa yang berlaku kepada pemimpin parti pembangkang.. Walaupun wajah dan kelakuanya sama seperti lelaki dalam video seks bersama chinadoll tetapi masih tidak ada tindakkan diambil terhadapnya..

PSsssst: Taubat La Nuar Wei!!

PANAS!! SIAPA PENCACAI PAKATAN YANG KUAT PROJEK NI??

Posted: 26 Nov 2012 12:51 AM PST

z 
ZALIMNYA UMNO SEHINGGA BAGI PROJEK DEKAT PEMBANGKANG!!

Pui inilah kerja pencacai pakatan haram jadah..Dah didik tidak berterima kasih!

Umnolah tempat kau orang cari makan
Umnolah tempat kau meludah..
Zalimnya Umno.
Memang bukan UMNO yang tentukan rezeki.
Tapi usaha datang dari langit ke?

Bertaubatlah pencacai wei!!

PssssT: Inilah kalau orang tak tau bersyukur..jangan kufur nikmat yang diberi..

GILA! ISTERI JAJA GAMBAR B0GEL DI FACE BOOK!

Posted: 25 Nov 2012 03:24 PM PST



KESAL…Amri melihat facebook milik isterinya yang digunakan untuk menjual gambar bogel.

Sekali lagi facebook disalahgunakan untuk tujuan terlarang. Kali ini membabitkan seorang isteri yang menjual gambar separuh bogelnya dengan menjadikan laman sosial di Internet itu sebagai medium untuk mencari pelanggan dan proses tawar-menawar.

Selepas lelaki yang berminat memasukkan wang ke dalam akaun banknya, wanita berusia 35 tahun itu menghantar gambar separuh bogelnya kepada lelaki terbabit melalui khidmat pesanan multimedia (MMS) di telefon bimbit.

HOT!! GAMBAR SYELLA MENGANDUNG CANTIK YG PERNAH DI FITNAH BLOGGER PAKATAN DULU!

Posted: 25 Nov 2012 03:45 AM PST


Kisah Syella Kamaruddin ini kalau diimbas kembali memang penuh epik. Kalau anda masih ingat, bekas penyanyi awal tahun 2000 ini pernah muncul dengan kontroversi perkahwinan yang dikatakan melibatkan kos sehingga RM15 juta! Kos RM15 juta itu turut merangkumi hantaran mewah berupa sebuah banglo bernilai RM5 juta dan sebuah kereta sport mewah Audi R8. Kalah Siti Nurhaliza tau!

Apa lagi, berpusu-pusulah para wartawan mengejar kisah perkahwinannya yang sekaligus menenggelam impian 'wedding of the year' mana-mana artis yang turut berkahwin pada akhir tahun lepas.

Bagaimana pun, kisah perkahwinannya agak pelik kerana identiti suaminya amat dirahsiakan atas faktor peribadi. Apa lagi, ramai orang mula berteka-teki, ada yang kata Datuk A, Tan Sri B, Tun C. Popularnya kisah perkahwinan Syella Kamaruddin ini tak terhenti di komuniti Melayu, malah akhbar berbahasa Cina pun tertarik nak buat bahan berita. Hebat sungguh, kan?

Kini, setahun sudah berlalu. Syella Kamaruddin kembali membawa khabar gembira dengan perkongsian sekeping fotonya yang sedang sarat mengandung. Tahniah kami ucapkan, dan semoga berbahagia

gambar lama sebelum mengandung syella

BACA SINI!! Respon Mcdonalds Apabila Diboikot Oleh Rakyat Malaysia

Posted: 24 Nov 2012 06:49 AM PST


Respon Mcdonals Malaysia berikutan isu salurkan dana kepada Israel untuk pembelian senjata

PANAS!! GADIS-GADIS GEDIK DIKERAH OLEH PAS BERDEMO ESOK!!

Posted: 24 Nov 2012 05:45 AM PST



PAS menyeru ahli-ahlinya yang berkelapangan untuk turut menyertai kumpulan pejalan kaki Stop Lynas ke Dataran Merdeka, pagi esok.

Bodoh tak habis2 buat hal juak-juak pas ni..elok berdemo kat palestin nu wei berdebah!


Rakyat dah muak dengan perangai pemimpin pas yg tak habis-habis dengan memperbodohkan rakyat. Apalagi la yg mereka nak lacurkan rakyat Malaysia..



psssssst: Umno tak pernah doakan sesama agama hancur..politik nafsu rakus pas menjijikan!!

PANAS! MEROGOL DI DALAM BALAI POLIS?

Posted: 23 Nov 2012 12:15 AM PST



"Di balai, memang saya memperingatkan anak buah, tidak perlu menahan warga Indonesia kalau mereka tidak terbabit melakukan jenayah. Jika mereka melanggar Akta Imigresen, contohnya, tinggal lebih masa atau tidak memiliki dokumen perjalanan sah, biarkan penguat kuasa Jabatan Imigresen mengambil tindakan. Bukan apa, apabila gadis warga asing ditahan dan dia didapati 'kosong', tinggal secara haram di negara kita, terdapat kebarangkalian dia akan menawarkan seks untuk membebaskan diri. Akhirnya ...," kata kenalan saya.
"Ya, faham," celah saya.
Lihat antara gambar dipaparkan oleh televisyen Indonesia dihantar kepada saya oleh rakan Facebook dan pembaca blog ini, Nakia Yusof
Jumaat minggu lalu, 3 anggota polis di Pulau Pinang didakwa merogol pembantu kedai, gadis warga Indonesia, 25 tahun, Wanfaidah, dari Batang, Jawa Tengah, secara bergilir-gilir di BALAI POLIS tempat mereka bertugas.
Suspek kemudian telah ditahan dan direman bermula 10 November lalu, klik di sini.
Menurut Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk Abdul Rahim Hanafi, 95% kertas siasatan telah lengkap dan mereka sedang menunggu Timbalan Pendakwa Raya untuk menuduh suspek terbabit di mahkamah.
Klik di sini untuk membaca berita lengkap.
Membaca kenyataan media dikeluarkan oleh pihak polis, berkebarangkalian besar, kejadian rogol itu berlaku namun selagi 3 anggota polis itu berstatus 'suspek', mereka belum lagi didapati bersalah oleh mahkamah.
JIKA Sabit kesalahan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan, pesalah boleh dipenjara di antara 5 dan 30 tahun serta disebat. Dilaporkan, semua suspek kini ditahan kerja untuk tujuan siasatan dan tindakan itu, prosedur lazim di kalangan pegawai dan anggota polis.

Perlu juga saya catatkan di sini, setiap suspek berhak untuk membela diri menggunakan khidmat peguam jika mereka tidak mengaku bersalah.
Berikutan kes terbabit, sekumpulan penunjuk perasaan di Jakarta, mendesak kerajaan mereka mengusir Duta Besar Malaysia di Indonesia dalam tempoh 48 jam.

Jalur Gemilang turut dibakar dalam kejadian sama, klik di sini.


Dilaporkan oleh akhbar KOMPAS. com, surat bantahan terhadap kejadian itu telah dihantar oleh Menteri Tenaga Kerja dan Transmigrasi Indonesia, Muhaimin Iskandar  kepada kerajaan Malaysia, klik di sini.
Sebelum menulis entri ini, terlintas beberapa soalan di fikiran saya ...
ANDAI kejadian itu benar berlaku, seronok benarkah merogol di dalam balai polis? Di manakah lokasi  tepat kejadian rogol bergilir-gilir itu berlaku? Siapakah antara pegawai sepatutnya berada di balai itu? Adakah suspek meninggalkan kesan air mani? Tidakkah mangsa melawan atau  menjerit ketika dirogol? Apakah mangsa tinggal secara sah di negara ini? Mungkinkah ada cerita lain di sebalik kes dilaporkan oleh media ini?

Sudah tiadakah lagi pelacur dan  gadis pelayan pelanggan, GRO warga asing di Pulau Pinang untuk melampiaskan nafsu?
September 2010, ketika bertugas untuk program 999, saya menyertai serbuan di pusat hiburan dikenali sebagai 'bar korek' bersama penguat kuasa Jabatan Imigresen Pulau Pinang. 
24 GRO warga asing, majoriti dari Vietnam diberkas.
Klik di sini untuk membaca laporan saya.
Sehari kemudian, pasukan polis Bahagian Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian Bukit Aman menyerbu premis SAMA dan menahan 27 lagi GRO warga asing, klik di sini.
Daripada merogol, kenapa tidak melanggan GRO terbabit dengan harga servis, kira-kira RM100 sahaja? 
Apapun, kejadian terbabit tidak sesekali menjejaskan kredibiliti semua pegawai dan anggota polis di Malaysia.  Majoriti mereka masih melaksanakan tugas dipikul secara berwibawa biarpun dengan imbuhan  tidak seberapa. Tanpa pihak berkuasa terbabit, negara tidak aman dan sekaligus kita semua tidak tenang untuk tidur nyenyak di waktu malam.

Klik di sini  dan di sini untuk membaca catatan akhbar Indonesia berhubung polis negara kita.
Perilaku rakyat Indonesia kini berada di Malaysia? 
Tidak semua mereka berhijrah dan mencari rezeki di bumi bertuah ini, baik budi pekerti. Sebilangan mereka jelas banjingan goblok!
Jika mereka terbabit dalam kes jenayah berat dan perlu dibunuh, bunuh. Mengapakah perlu mereka dibiarkan mengganas sekaligus menggugat keselamatan rakyat Malaysia? Mereka pendatang, bukan kita.
Sebilangan warga Indonesia bermastautin di Malaysia, ternyata berulang kali terbabit melakukan kes jenayah, antaranya, merompak, menyamun, membunuh dan memperdagangkan orang.
Dalam kes ini, ibu ayam memperdagangkan 2 wanita Indonesia, saya dan kru 999 selamatkan di Tawau, Sabah, rakyat Indonesia sendiri.
Mereka telah lama melakukan pelbagai onar di negara ini.

Apa kata jika kita pula mendesak warga Indonesia tinggal di Malaysia secara haram pulang ke negara asal?  Hapuskan semua penempatan dan lokasi mereka membina koloni! Robohkan semua gerai milik mereka, tidak mendapat kelulusan pihak berkuasa tempatan! Halau semua peniaga Indonesia di Pasar Chow Kit, Kuala Lumpur, memiliki dokumen diragui! Usir semua GRO berasal dari Indonesia kini menjual tubuh di pusat hiburan!

Jabatan Imigresen, bagaimana?

Rakyat Malaysia juga berhak untuk bersuara di dalam negara mengamalkan demokrasi berparlimen ini.

Kepada pegawai dan anggota polis berkahwin dengan wanita Indonsia, jaga isteri baik-baik.
SUMBER
Banyak tue. 

Sejumlah 2,020 ibu tunggal pada Khamis memfailkan saman terhadap kerajaan negeri Selangor menuntut tunggakan RM10.9 juta kerana kegagalan kerajaan negeri menunaikan janji memberi elaun kepada semua ibu tunggal di Selangor seperti yang dijanjikannya dalam manifesto pilihan raya umum 2008.

Yang kena saman ;

 

Read more: http://amenoworld.blogspot.com/#ixzz2D1y1EFdw

TUNGGU USTAD MCD KOMEN TARIAN BOGEL NI!!

Posted: 22 Nov 2012 11:38 PM PST



Sekali lagi blogger Medan Tempur Kedah mengegarkan Kedah dengan kisah kelab maksiatnya! 

Kita sebagai rakyat Kedah memang tak boleh terima tentang perkara ini, di saat umat Islam menyambut Maal Hijrah, Pas pula membiarkan sebuah PUB terkemuka dan terkenal diseluruh negara mengadakan pertunjukkan fesyen separuh bogel diadakan di Kedah..

Bukankah Pas yang berjuang menegakkan pentadbiran bercirikan Islam? Sanggup Pas membutakan mata dan membiarkan premis premis hiburan yang diberi LESEN BESAR untuk menganjurkan apa saja aktiviti yang mencemarkan pemerintahan cara Islam Pas ??

Gambar dibawah ini diambil pada malam 15 November yang lalu semasa umat Islam sedang menyambut Maal Hijrah.. Pas tidak malukah dengan apa yang terjadi di Kedah sekarang ?

seterusnya

PANAS! SAH ANWAR MEMANG SUKA AMOI LUAR NEGARA!!

Posted: 22 Nov 2012 05:31 PM PST

 
SHAH ALAM - Pendedahan berkaitan tindakan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang dilaporkan menulis kepada Menteri Luar Australia, Senator Bob Carr meminta negara terbabit membantu memantau Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) di Malaysia bukanlah sesuatu yang mengejutkan.
Setiausaha Agung Umno, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor memberitahu, tindakan mencari pengaruh luar bukan kali pertama dilakukan oleh Ketua Umum PKR itu dalam usaha mendapatkan kuasa politik di negara ini.

"Ini bukanlah sesuatu yang luar biasa kerana Anwar telah pun acapkali bertindak sedemikian, malah lebih dari itu apabila sanggup memburuk-burukkan negara sendiri lantaran mahu mengambil hati para pemimpin luar dan bersimpati kepadanya," katanya dipetik Umno Online, hari ini.
Carr dipetik berkata Australia tidak boleh dan tidak akan mempengaruhi cara pilihan raya umum patut dilaksanakan di Malaysia walaupun menerima rayuan berhubung perkara itu daripada Anwar.

Anwar dilaporkan menulis kepada Carr untuk meminta Australia membantu dalam memastikan pilihan raya umum akan datang di Malaysia, yang berkemungkinan diadakan awal tahun depan, bebas daripada penipuan dan rasuah.

Anwar juga dilaporkan memberitahu Carr bahawa beliau menemui bukti tentang penipuan dalam pendaftaran pemilih dan anomali lain dalam menghadapi pilihan raya itu.
Beliau turut mempertikai kebebasan Suruhanjaya Pilihan Raya dan mendakwa pembangkang diketepikan oleh media.
Bagaimanapun, Carr berkata, pilihan raya di Malaysia merupakan urusan rakyat Malaysia sendiri.

Dilaporkan Anwar meminta bantuan Australia dalam PRU akan datang atas dakwaan untuk memastikan ia bebas daripada penipuan dan rasuah selain kononnya menemui bukti tentang penipuan dalam pendaftaran pemilih dan anomali lain dalam menghadapi pilihan raya.
"Apa lagi yang Anwar belum lakukan kerana sebelum ini dia bukan saja merendah-rendahkan kedudukan negara sendiri tetapi turut menganggap sistem demokrasi dan perundangan di Malaysia juga adalah lapuk dan ketinggalan," kata Tengku Adanan yang juga Setiausaha Agung Barisan Nasional (BN).

Awal tahun ini, kata laman itu, media turut melaporkan Anwar telah ke Turki dan menafikan Malaysia sebagai sebuah negara demokrasi selain tidak ada satu pun media yang ada di negara ini bebas untuk beroperasi serta mendakwa bahawa dia dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri dulu adalah kerana mengkritik kepimpinan Perdana Menteri ketika itu.
"Anwar lebih gemar meminta bantuan dari negara luar negara kerana rakyat di negara ini sudah tahu siapa dia yang sebenar.
"Tidak ada sesiapa yang mahu mempercayainya lagi sebagaimana pelbagai janji yang ditaburkan bukan saja sebelum dapat bentuk kerajaan bersama pakatan pembangkang di beberapa negeri tetapi dah ada kuasa pun terus menipu," katanya lagi.
Ujarnya, jika sebelum mendapat kuasa mereka menjadikan manipulasi dan persepsi sebagai satu taktik bagi memperlihatkan kononnya kerajaan sering melakukan kesilapan tetapi malangnya kelakuan tersebut berterusan biarpun menjadi wakil rakyat dan pemimpin.
"Mereka tidak ada modal untuk tarik perhatian jadi mereka tuduh kerajaan BN khususnya Umno sebagai parti yang selalu salah tanpa mereka sedar bahawa mereka perlu berdepan dengan kenyataan yang dimahukan oleh rakyat," katanya.

Malah tambah beliau, "mereka buat macam-macam tuduhan terhadap kerajaan termasuklah PRU kononnya tidak telus sedangkan jika ia benar-benar berlaku adakah pakatan pembangkang akan mendapat peluang untuk beroleh kemenangan di Kedah, Pulau Pinang, Selangor dan Perak pada PRU 2008 lalu."
Tambah beliau, apabila Anwar Ibrahim membuat kenyataan terbuka di luar negara yang kemudiannya disiarkan dalam media bercetak maka tuduhan juga dilemparkan kepada BN-Umno.

"Macam mana BN-Umno mahu memanipulasi media asing yang menyiarkan kenyataan Anwar berkaitan sokongannya terhadap Israel di dalam Wall Street Journal sedangkan mereka bukan dikawal oleh BN sebagaimana tuduhan kepada media arus perdana yang kononnya dikongkong dan tidak ada kebebasan bersuara," bidasnya.
"Sebelum ini pun Anwar pernah mempropagandakan Malaysia sebagai sebuah negara yang negatif dan tidak selamat, dan kemudian mengeji pakaian batik Malaysia ketika berada di Indonesia sedangkan ia tidak sewajarnya dipolitikkan," tegasnya.

Pssssst: Pakatan menuju kehancuran!

HOT!! AKSI GHAIRAH NORA DANISH BERCIUM BIKIN PANAS!! USTAD PAS OH USTAD PAS!!

Posted: 21 Nov 2012 05:33 AM PST


Nama aktres cantik, Nora Danish pernah dikaitkan dengan keretakan rumah tangga aktor kacak, Adi Putra, Mei lalu. Ternyata, aksi romantis mereka menerusi drama Tentang Dhia yang ditayangkan di saat itu menjadi bahan untuk mereka digosipkan bersama.

Meskipun kedua-duanya menafikan perkara tersebut, namun ia tidak menjadi penghalang untuk mereka terus digandingkan lagi menerusi, Aku Terima Nikahnya, yang baru saja ditayangkan di pawagam pada 11 Oktober lalu.

Memaparkan lebih aksi romantis, pelakon yang terkenal menerusi sitkom Puteri ini bagaimanapun tidak gentar dengan gosip yang bakal mengekorinya. Mengakui ia sebahagian dari rencah bergelar selebriti, Nora mengharapkan agar masyarakat bersikap lebih terbuka menilainya.

Semakin kebal menghadapi gosip dan kontroversi, bekas isteri kepada Jejai ini menegaskan, kemesraan yang terjalin dengan Adi dalam filem itu tidak sesekali dibawa ke luar set penggambaran.

"Jangan sesekali menganggap itu adalah saya dan Adi kerana bagi kami, ia hanyalah Arlisa dan Johan.

"Ini adalah kali pertama saya melakonkan watak romantis serius dan saya harap, tak ada yang cuba membandingkan lakonan saya dengan filem atau drama terdahulu," katanya yang mengakui hampir kesemua babak sangat sukar dijayakan.

Akui Nora, walaupun pernah digandingkan bersama, namun perasaan gementar untuk memenuhi tuntutan watak sebagai isteri Adi Putra, tetap ada.

Menerusi filem terbaru MIG itu, Nora berkata, dia takut dan kekok untuk melakonkan babak romantis bersama Adi Putra.

"Sejujurnya, saya sangat kekok untuk menjayakan babak intim dengan Adi sebab dia sudah berkahwin.

"Dalam filem itu, saya perlu memegang tangan Adi dalam tempoh yang lama. Selain itu, ada juga babak yang memerlukan kami berpeluk dan Adi mencium pipi saya.

"Walaupun kami pernah bekerjasama sebelum ini, tetapi perasaan itu tetap ada sehingga saya sendiri 'takut-takut' untuk memenuhi permintaan pengarah," katanya.

PANAS!! TARIAN B@GEL SAMBUT MAAL HIJRAH..PAS OH PAS!!

Posted: 21 Nov 2012 04:52 AM PST



Sekali lagi blogger Medan Tempur Kedah mengegarkan Kedah dengan kisah kelab maksiatnya! 

Kita sebagai rakyat Kedah memang tak boleh terima tentang perkara ini, di saat umat Islam menyambut Maal Hijrah, Pas pula membiarkan sebuah PUB terkemuka dan terkenal diseluruh negara mengadakan pertunjukkan fesyen separuh bogel diadakan di Kedah..

Bukankah Pas yang berjuang menegakkan pentadbiran bercirikan Islam? Sanggup Pas membutakan mata dan membiarkan premis premis hiburan yang diberi LESEN BESAR untuk menganjurkan apa saja aktiviti yang mencemarkan pemerintahan cara Islam Pas ??

Gambar dibawah ini diambil pada malam 15 November yang lalu semasa umat Islam sedang menyambut Maal Hijrah.. Pas tidak malukah dengan apa yang terjadi di Kedah sekarang ?

seterusnya

PATUT PUNG!! BINI USTAD *** KUAT SEKS?? ??

Posted: 19 Nov 2012 07:03 AM PST

 

Wanita kuat seks nampak cantik.


DIKATAKAN hubungan seks mampu mengubati apa jua penyakit yang singgah ke tubuh. Malah, kenyataan ini mulai dipersetujui oleh penyelidik-penyelidik perubatan. Kata mereka, aktiviti seks yang teratur berupaya memperbaiki peredaran darah, menghalang penyakit dan berkemungkinan besar meningkatkan tahap imunisasi badan. Begitu juga dari sudut emosi. Dipercayai, wanita-wanita yang cukup puas mendapat keperluan jasmani kurang berhadapan masalah tekanan perasaan malah memiliki daya keyakinan diri yang tinggi selain penampilan keseluruhan yang lebih positif. Sebenarnya, apa yang dinyatakan itu hanya sebahagian daripada keseronokan mengadakan hubungan asmara. Ada beberapa keistimewaan melakukan seks selepas berkahwin.

 Wajah berseri
 Tidak dinafi, kebanyakan wanita berkongsi pendapat yang sama iaitu hubungan seks yang dilakukan secara teratur mampu membuatkan kulit menjadi lebih mulus dan bersinar malah jelita. Benarkah begitu? Dikatakan, kebangkitan fizikal tidak hanya meningkatkan peredaran darah sebaliknya berupaya menaikkan paras estrogen yang berfungsi untuk mengekalkan kulit wajah yang berminyak dan lembut. Dalam masa yang sama, ia juga membuatkan rambut kelihatan lebih lebat dan sihat.

 Bentuk tubuh yang menarik 
Letih bersenam di gimnasium atau penat berdiet semata-mata untuk mendapatkan tubuh badan yang cantik? Sebenarnya, terdapat cara yang lebih mudah untuk merealisasikan impian anda itu. Cukup hanya di rumah dan banyakkan belajar dari suami ketika mengadakan hubungan kelamin. Masih tidak faham? Sebenarnya, ketika anda melakukan seks, anda sebenarnya sedang bersenam tetapi gaya senaman yang dilakukan lebih menyeronokkan kerana saling bekerjasama. Seseorang yang mempunyai kehidupan seksual yang lengkap dan teratur secara automatiknya memiliki daya keyakinan diri yang tinggi lantaran merasakan senaman tersebut serasi dengan tubuh. Hilangkan lenguh-lenguh badan Letih bermain badminton belum hilang ditambah pula dengan rasa sengal-sengal badan. Mungkin kerana lama tidak bersukan jadi ada sahaja urat-urat yang bersimpul dileraikan. Lazimnya, khidmat tukang urut diperlukan tetapi dalam hal ini, pasangan adalah 'doktor' yang paling hebat. Cari waktu yang menarik untuk berdua-duaan dengan pasangan dan nikmati keseronokan tanpa gangguan daripada anak-anak. Pasti kesakitan yang ditanggung itu mampu dipulihkan setelah hubungan seks dilakukan. Kenapa? Ini kerana setiap kali hubungan kelamin berlangsung, sejenis hormon yang dinamakan endorphin telah dikeluarkan yang mana ia adalah ubat penahan sakit secara semula jadi yang dikeluarkan oleh tubuh. Malah, penulis buku "The Healing Power of Sex" menjelaskan bahawa sekali orgasma mampu menjauhkan seseorang dari sakit selama enam jam.

 Kitaran haid yang teratur
Menurut Winnifred Cutler, pengarang buku "Love Cycles", wanita yang mengadakan hubungan seks setiap minggu mudah menjangkakan kedatangan haid berbanding wanita-wanita bujang atau kurang melakukan hubungan kelamin dengan pasangan. Ini kerana, wanita yang mempunyai pusingan haid yang teratur lebih mudah menjangkakan bila waktu suburnya. Jadi, dengan mudah keduanya merancang untuk memiliki cahaya mata setelah mengetahui waktu penting tersebut.
UTARA NEWS-
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...