PAPA GOMO

PAPA GOMO


Jentera UMNO Dinasihat Buang Sifat Takbur Dan Sombong

Posted: 30 Nov 2012 06:00 PM PST



Jentera UMNO terutamanya dari kalangan Pimpinan di semua peringkat diingatkan agar menjauhkan diri dari sifat-sifat yang boleh menjatuhkan imej Parti seperti sombong, takbur dan pertengkaran sesama sendiri.Perwakilan UMNO Negeri Johor Datuk Samsul Bari Jamali dalam perbahasannya sebentar tadi menegaskan, setiap jentera parti khususnya di peringkat Negeri mesti mempertingkatkan gerak kerja bagi memastikan UMNO dan Barisan Nasional (BN) terus kekal menang pada Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13).


Maklumat lanjut sila klik di link berikut :-
http://www.klpos.com/ekslusif/28541-jangan-sombong-wakil-umno-johor-beri-amar...


"Tanah Tumpahnya Darahku" 
Melayu Bersatu Bersama UMNO Pastikan Tanah Melayu Ini Terus Dibela Dan Dijaga. 
UMNO Parti Orang Melayu Sejak Dulu Hingga Kini.

Perwakilan Kelantan Gelar PAS Ibarat Selipar Jepun

Posted: 30 Nov 2012 05:30 AM PST




Tepat dan benar apa yang dibahaskan oleh wakil UMNO Kelantan Datuk MD Alwi Che Ahmad dalam perbahasan sempena Perhimpunan Agong UMNO 2012 di PWTC semalam. Memang tidak dapat dinafikan kata kata yang keluar dari beliau dalam ucapannya dalam perbahasan ini diantara beza PAS yang menjual dan melacurkan Islam berbanding UMNO yang memartabatkan Islam.

Psssttt...... PAS tak ubah macam selipar jepun


"Tanah Tumpahnya Darahku"
Melayu Bersatu Bersama UMNO Pastikan Tanah Melayu Ini Terus Dibela Dan Dijaga.
UMNO Parti Orang Melayu Sejak Dulu Hingga Kini.

Deepak Desperado Need RM170 Million From Wan Azizah

Posted: 29 Nov 2012 10:30 PM PST

I'm Conman

Deepak Desperado……..Itulah gelaran yang Gomo berikan kepada Deepak Jaikishan penjual karpet bertaraf CONMAN.

Bukan main hebat Deepak merekayasa cerita jahat dan fitnah ke atas Datin Sri Rosmah Mansor. Malah bukan sahaja setakat Rosmah Mansor namun beberapa nama lain juga turut dikaitkan dalam plot cerita fitnah Deepak Desperado ini termasuklah sasaran utama mereka Perdana Menteri Dato Sri Najib Tun Abdul Razak.

Gomo dan beberapa rakan lain sudah mempunyai pekara asas yang sebenar dalam plot fitnah terbaru pembangkang melalui Deepak ini. Dan pekara ini akan kami jawap dalam masa terdekat ini berserta bukti nyata dan bukannya sekadar mulut berbicara mencipta rekayasa sepertimana yang dilakukan Deepak dan pembangkang.

  
Hangpa tengok muka Macha Ni Bukan Muka CONMAN ke?

Tetapi apakah anda semua mengenali Deepak? Adakah anda tahu yang Deepak ini sebenarnya hanya penjual karpet bertaraf Conman yang menjalankan kegiatan jual karpet dan juga broker hartanah yang menabur janji palsu bagi meraih keuntungan lumayan?

Deepak sekarang sedang menghadapi tuntutan BANK yang mana dilaporkan berjumlah RM170 juta dari Kuwait Finance (Dokumen akan menyusul). Tidak cukup degan tuntutan dari Kuwait Finance House Deepak juga waktu ini sedang bergelut dengan tuntutan hutang dari Maybank yang berjumlah RM 30 juta (Dokumen akan menyusul). Malah dalam waktu ini Deepak sedang tertekan dengan kes mahkamah yang berlangsung dalam isu tanah yang dibangkitkan beliau dalam portal portal pembangkang.

Hangpa tengok betul betul muka CONMAN ni.

Apa sekalipun serangan terbaru ini dari pihak pembangkang melalui Deepak pejual karpet bertaraf Conman merupakan satu lagi rekayasa jahat dalam menjatuhkan kepimpinan D.S. Najib Razak dan juga isteri beliau D.S. Rosmah Mansor.

Gomo yakin dan percaya bahawa Deepak begitu tertekan dengan tuntutan hutang dari pihak Bank sehingga memaksa Deepak mencari alternatif lain dalam mendapatkan sedikit pulangan dengan menjual kepada pihak pembangkang yang sememangnya kita tahu begitu terdesak untuk menjatuhkan Najib Tun Abdul Razak.

Yang pasti Deepak Desperado sudah berjaya menipu Wan Azizah isteri Anwar Ibrahim dalam pekara ini. Deepak CONMAN yang hampir Muflis dan harapan yang ada dalam membantu beliau kini terletak di tangan Wan Azizah. Gomo yakin Wan Azizah terdesak untuk menyaingi Rosmah Mansor dan atas faktor ini Deepak akan digunakan oleh Wan Azizah dalam menyerang Rosmah Mansor..... Jijah ohhh Jijah....

Psssttt…. Cubaan nak memecahbelahkan UMNO gagal pada Perhimpunan UMNO 2012 kali ini. syukur...

Inilah CONMAN yang Pembangkang Dah Beli
Nak menjatuhkan Kerajaan.

"Tanah Tumpahnya Darahku" Melayu Bersatu Bersama UMNO Pastikan Tanah Melayu Ini Terus Dibela Dan Dijaga. UMNO Parti Orang Melayu Sejak Dulu Hingga Kini.
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...