PAPA GOMO

PAPA GOMO


Apa Dosa Cucu Nazri Aziz Berumur Setahun Ini Dijadikan Alat Serangan Rafizi Ramli Mafia PKR?

Posted: 01 Nov 2012 06:30 PM PDT


 Anak Nedim yang juga Cucu kepada Nazri Aziz.


Tiup terompet kata Dato Seri Nazri Aziz Menteri Di Jabatan Perdana Menteri yang juga Chief Parlimen Malaysia. Gomo lebih senang memanggil Nazri Aziz sebagai Chief kerana sikap dan sifat beliau yang sememangnya hati kering dan tidak mudah menelan air liur dengan serangan yang dilemparkan pembangkang. KLIK DISINI

Semalam di Parlimen seperti biasa adengan orang luar yang tergila gila nak menjadi Ahli Parlimen meniup trompet yang kononya sangka kala nak mendedahkan itu ini mengenai Chief dengan cerita rekayasa palsu. Rafizi Ramli ataupun Gomo lebih suka memanggilnya dengan gelaran Rafizi Gay Jamban amat ghairah dengan mendabik dada didalam bangunan Parlimen Malaysia semalam.

Isu yang Rafizi Gay Jamban ini nyatakan semalam adalah berhubung isu Anak Chief iaitu Mohamad Nedim Mohd Nazri Aziz atau lebih dikenali dengan nama Ned. Isu nya adalah kerana Ned yang juga rakan baik Gomo ini memandu kenderaan mewah kepunyaan Micheal Chia seorang ahli perniagaan dari Sabah. Rafizi Gay Jamban berang kerana Ned anak Chief menggunakan kenderaan Micheal Chia.

Naik kenderaan orang lain menjadi satu kesalahan bagi Mafia PKR

Gomo hairan dengan Rafizi Gay Jamban ini, dimana kesalahan Ned dengan mengguna pakai kenderaan milik orang lain? Ohhh sogokkan? Sogok macam mana kalau dah kenderaan tersebut milik Micheal Chia dan bukannya nama Nedim Mohd Nazri Aziz ataupun Nazri Aziz sendiri?

Rafizi Gay Jamban yang diberi gelaran Peniup Trompet oleh Chief merupakan satu elemen sinonim dalam PKR iaitu menabur fitnah dan rekayasa dan kemudiannya lari bila terkena pada batang hidung sendiri.

Pimpinan PKR naik Jet Peribadi Tauke Cina tak menjadi kesalahan.

Mengapa Rafizi Gay Jamban tidak mengulas ataupun menegur kepimpinan PKR iaitu Anwar Ibrahim dan beberapa pimpinan PKR yang lain mengenai isu Pesawat Peribadi seorang tauke Cina? Apakah insiden Anwar Ibrahim dan pimpinan PKR lain naik jet peribadi berbeza dengan isu Ned yang menaiki Hummer? Yang beza hanyalah diudara dan satu lagi didaratan namun kedua duanya adalah sama iaitu kenderaan milik orang lain tetapi digunakan oleh orang lain.

Dalam pekara ini seharusnya Rafizi Gay Jamban tidak perlu nak memperagakan sikap ala ala MAFIA dengan mengeluarkan gambar keluarga serta anak Ned iaitu cucu kepada Nazri Aziz sepertimana yang beliau keluarkan didalam blog beliau. Jika ini satu isu serangan peribadi kerana dendam atas kata kata pedas Chief tidak perlu hendak dilanjutkan sampai mendedahkan serta menyerang keluarga Nazri Aziz.

PKR Parti Mafia Dubur

Gomo sebenarnya terkejut dengan sikap yang dipamerkan oleh Rafizi Gay Jamban kali ini kerana melalui apa yang beliau keluarkan diblog peribadi beliau jelas mengambarkan sikap biadap dan samseng sehingga anak kecil yang tidak tahu apa apa dijadikan umpan untuk menarik perhatian rakyat membaca blog beliau.

Jika benar Rafizi Gay Jamban menyatakan Chief terlibat dalam rasuah dan ada berurusan dengan Micheal Chia maka tanggungjawap Rafizi yang kononya berpendidikan dan juga merupakan Pengarah Strategik PKR adalah membuat laporan kepada pihak SPRM ataupun PDRM.

Gomo naik hairan dengan pihak pihak pembangkang terutamanya PKR yang bertindak ala ala MAFIA sampai melibatkan keluarga yang tidak ada kena mengena dengan perang politik.Malah Gomo juga jelek dengan sikap Trompet yang kebiasaanya dimainkan oleh pihak PKR ini menghasut rakyat tetapi untuk melaporkan kepada pihak berkuasa tetapi enggan.

Penutup untuk artikel ini:

Nedim Mohd Nazri Aziz dikatakan menggunakan kenderaan Hummer milik Micheal Chia seorang ahli perniagaan. Kata Rafizi Gay Jamban Ned telah melakukan kesalahan dengan menggunakan kenderaan milik orang lain. Gomo hanya mahu rakyat tahu jika benarlah tindakan Nedim Mohd Nazri Aziz satu kesalahan mengapa Rafizi Ramli PKR mengeluarkan gambar gambar dibawah ini untuk menjadi tontonan umum.

Keluarga Nazri Aziz

Apa dosa kanak kanak kecil ini naik Hummer?

Apa kena mengena isu guna kenderaan Hummer dengan kediaman, Keluarga dan paling sadis adalah gambar kanak kanak yang umur baru setahun iaitu anak kepada Ned? Jika salah Nedim Mohd Nazri Aziz kenapa tidak membuat laporan kepada SPRM? Kenapa perlu jadikan keluarga dan anak kecil mangsa politik?

Rakyat berhak menilai tingkah laku MAFIA yang dipamerkan Rafizi Gay Jamban dan gerombolan PKR. Belum lagi menjadi kerajaan sudah bertindak ala ala Mafia. Jika mereka di Putrajaya bagaimana?

Psssttt....Rafizi Gay Jamban nak bertanding dimana? Lawan di Padang Renggas lah kalau berani baru betul Mafia.


Eksklusif - Bodyguard Anwar Ibrahim Semakin Besar Kepala Dan Kali Ini Di Lake Club KL

Posted: 31 Oct 2012 10:56 PM PDT



Belum lagi jadi Perdana Menteri mahupun menjadi kerajaan tetapi lagaknya sudah lebih berbanding Kerajaan Barisan Nasional yang mentadbir Malaysia waktu ini. Mungkin perasaan merasa diri hebat menjadi satu elemen biasa pihak pembangkang.

Gomo mendapat maklumat akan satu kejadian yang telah berlaku di Lake Club yang mana sebuah kawasan rehat yang terletak di Kuala Lumpur berdekatan dengan Parlimen. Lake Club merupakan lokasi swasta yang mana pengunjungnya juga adalah mereka yang merupakan ahli kelab tersebut dengan bayaran permulaan sekitar RM 30 Ribu.

Pada tanggal 9 Oktober jam lebih kurang 12 tengahari satu insiden telah berlaku diperkarangan utama Lake Club yang mana Dato Seri Anwar Ibrahim dengan menaiki kenderaan rasminya telah berhenti dilobi utama Lake Club. Kedatangan Anwar Ibrahim disitu adalah untuk berjumpa Datin Seri Wan Azizah dan beberapa kenalan lain dalam politik PKR.

Bulatan utama Lake Club tidak dibenarkan untuk memakir kenderaan disitu walaupun hanya untuk 5 minit. Kenderaan disitu hanya dibenarkan untuk menurunkan penumpang dan beredar memakir kenderaan ditempat letak kenderaan yang telah disediakan ditingkat bawah bangunan Lake Club. Namun demikian kenderaan rasmi Anwar Ibrahim yang dipandu pemandu peribadinya dan diikuti seorang Pengawal peribadinya berindak untuk tidak mengalihkan kenderaan sebaliknya memakir kenderaan tersebut di bulatan utama Lake Club.

Seorang pengawal yang bertugas di Lake Club menjalankan tanggungjawapnya untuk mengarahkan kenderaan Anwar Ibrahim beredar dan memakir di tempat letak kereta yang telah disediakan namun demikian permintaan pengawal keselamatan bertugas telah dibalas dengan jerkahan serta makian dari pengawal Peribadi Anwar Ibrahim.


Sedikit maklumat tentang perbulan insiden tersebut: Tarikh kejadian : 9.okt. 2012. Jam 12pm.

Pengawal Keselamatan Lake Club : Maaf encik, sila alihkan kenderaan ke tingkat bawah. Tidak dibenarkan park kenderaan disini.

Bodyguard Anwar Ibrahim: Kau siapa nak halang kereta ni park kat sini? Kenapa tak boleh parking disini?

Pengawal Keselamatan Lake Club: Maaf encik, semua kenderaan hendaklan diletakkan di tempat letak kereta dibawah. Parking untuk Dato Seri Anwar Ibrahim juga telah tersedia.

Bodyguard Anwar Ibrahim: Aku nampak hari tu dua 3 buah kenderaan parking atas ni boleh pulak?

Pengawal Keselamatan Lake Club: Maaf encik, kenderaan yang dibenarkan meletakkan kenderaan disini hanyalah kepada 3 buah kenderaan sahaja. YDP Agong, Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri.

Bodyguard Anwar Ibrahim: Apa ingat Perdana Menteri tu besar sangat ke? Ehhh Dato Seri Anwar Ibrahim Ketua Pembangkang, taraf dia sama dengan Perdana Menteri. Tunggulah nanti kami take over Goverment masa itu baru kau orang melutut depan kami.

Pengawal Keselamatan Lake Club: Maaf encik, saya menjalankan tugas mengikut arahan dari pihak atasan Lake Club. Ketua Pembangkang, Menteri, Timbalan Menteri, YB, Dato, Tan Sri semua meletakkan kenderaan dibawah. Jika encik tidak berpuas hati boleh maklumkan kepada pihak pengurusan Lake Club.

Bodyguard Anwar Ibrahim: Kau ni banyak cakap pulak, aku tunggu kau dekat luar sekarang nak tengok hebat setakat mana kau ni.

Bodyguard Anwar Ibrahim dan pemandu kenderaan beredar dan tidak memakir kenderaan dibawah tempat meletakkan kenderaan Lake Club sebaliknya menunggu diluar pintu masuk Lake Club. Pengawal Keselamatan Lake Club yang dicabar oleh Bodyguard Anwar Ibrahim pula beredar dan tidak melayan karenah gila Bodyguard Anwar Ibrahim yang mengajak untuk bergaduh diluar.

Insiden ini merupakan satu lagi bukti jelas kepada kita semua bahawa mereka yang berada didalam Pakatan Pembangkang terutama PKR cukup biadap dan kurang ajar walaupun belum menjadi kerajaan. Bayangkan jika mereka menjadi kerajaan apakah rakyat akan hidup dengan aman?

Gomo cukup meluat dengan kenyataan Bodyguard Anwar Ibrahim yang menyatakan Anwar Ibrahim Ketua Pembangkang dan sama taraf dengan Perdana Menteri. Ehhh mana ada sama taraf? Najib Razak Perdana Menteri Rakyat. Anwar Ibrahim tu ketua pencacai!!!

 
Tidak hairan lah dengan gelagat Bodyguard Anwar Ibrahim yang cukup berlagak ini jika kita saksikan paparan video diatas yang mana telah mengacukan pistol kepada rakyat dengan tujuan nak membunuh. Baru jadi Bodyguard dah poyo,kalau depa jadi kerajaan agaknya macam mana?

Psssttt.... Atas nama Allah insiden ini benar benar berlaku kerana yang menceritakan insiden ini adalah pengawal keselamatan Lake Club itu sendiri kepada Papa Gomo.
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...