PEMIKIR POLITIK JERANTUT

PEMIKIR POLITIK JERANTUT


FOTO PENGANAS DISEBAR!! CEPAT LAPORKAN SEGERA!!

Posted: 04 Sep 2012 01:16 AM PDT


Mohon kerjasama semua rakyat Malaysia jika ada kenal mana-mana individu yang ada di dalam gambar tersebut supaya membantu PDRM mengesan dan mendakwa mereka ke muka pengadilan. Mereka inilah yang mengganggu gugat keamanan negara dan mencemar keharmonian negara Malaysia.
Hubungi Balai Polis yang berhampiran untuk sebarang maklumat. Tiba masanya untuk kita membuktikan yang negara kita punya undang-undang.

HOT ni!! Sheikh Anwar Brahim Bercium Pipi Dengan Madeline Albright, Halal?? Perjuangan Pluralisme ka??

Posted: 03 Sep 2012 11:30 PM PDT


Ppj keluarkan foto ini supaya kaum yang fanatik dan taksub dengan Anwar berfikir 1000 kali sebelum menghentam semberono "aksi" orang lain bercium pipi.
Apakah Anwar akan beri alasan dia menganggap Albright seperti ibunya maka dia boleh cium mulut dan pipi serta peluk ?

Gua juga tidak mengatakan kita boleh tiru aksi ini kerana Pak Sheikh BOLEH buat atau setiap perbuatan Pak Sheikh adalah akhlak yang terpuji.


psssssssst:Rakyat perlu tahu siapa Anwar ni..

VIDEO!! WANITA DIDERA SUAMI SIAR DALAM INTERNET MACAM KES ARTIS MASUK PAS??

Posted: 03 Sep 2012 02:27 AM PDT


Wanita Mangsa Dera Siar Perbuatan Suami Di Facebook


Seorang wanita yang dikenali sebagai Amanda Fong, 19, mengambil keputusan menyiarkan rakaman CCTV yang menunjukkan bagaimana dia cedera setelah dibelasah suaminya di dalam akaun Facebooknya sendiri baru-baru ini.

Amanda yang mendakwa mengandung dua bulan itu berkata, dia mengambil pendekatan tersebut demi mempertahankan haknya.

" Saya mahu berkongsi pengalaman dengan anda di luar sana bagaimana suami saya mendera saya dengan begitu teruk sekali.
" Saya sudah letih hendak  melalui kehidupan yang teruk sebegini, saya telah dituduh, dimalukan mental dan fizikal.
" Apa reaksi anda sekiranya anda berada di tempat saya dan ianya berlaku kepada ahli keluarga anda sendiri?," kata Amanda.

Malah dalam akaun FBnya itu, Amanda turut memuat naik foto-foto kecederaan yang dialaminya.
Apa kata anda?





Hot!! Karpal Singh rayu terhadap penolakan sepina kepada TUN Dr Mahathir!!

Posted: 03 Sep 2012 02:20 AM PDT


Peguam Karpal Singh memfail notis rayuan di Pejabat Pendaftar Jenayah Mahkamah Tinggi di sini hari ini terhadap penolakan permohonannya supaya sepina dikeluarkan kepada bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohammad; bekas peguam negara, Tan Sri Abu Talib Othman; dan peguam negara sekarang Tan Sri Abdul Gani Patail, dalam permohonannya supaya tuduhan hasutan dibatalkan.

Karpal Singh, juga memfailkan satu lagi notis rayuan terhadap hakim Datuk Azman Abdullah yang telah menolak notis usul supaya mengetepikan tuduhan hasutan terhadap beliau atas alasan pejabat Peguam Negara bersikap berat sebelah dalam "melaksana budi bicara pendakwaan".

Dengan keputusan Mahkamah Tinggi Khamis lepas menolak permohonan bagi sepina itu, Karpal Singh akan berada di kandang saksi pada 2 Nov untuk menghadapi tuduhan melafazkan kata-kata menghasut terhadap Sultan Perak di pejabat peguamnya di Jalan Pudu Lama, Kuala Lumpur, antara 12.00 dan 12.30 tengah hari pada 6 Feb, 2009.

Karpal Singh, 72, didakwa telah menyebut bahawa tindakan Sultan memecat Mohamad Nizar sebagai Menteri Besar Perak dan melantik Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir ke jawatan itu boleh dipersoal di mahkamah undang-undang.

Pada 11 Jun, 2010, Karpal Singh dilepas dan dibebaskan oleh Mahkamah Tinggi pada akhir kes pendakwaan, tetapi beliau kemudian diminta membela diri selepas pihak pendakwa merayu terhadap keputusan itu.- Bernama
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...