House PK

House PK


GEMPAR BERAPI! BETUL KE ROSMAH SORANG JE DIJEMPUT KE PERKAHWINAN ANAK SULTAN BRUNEI?

Posted: 24 Sep 2012 01:00 AM PDT

Berbuih mulut penulis pakatan haram jadah bila menulis memfitnah PM dan isteri..umpama seekor anjing..letih berlari lidah terjelir..letih kekenyangan gonggong tulang busuk terjelir lidah..nak bersenggama..hehe bahasa sopan sikit pun anjing akan terjelir..pendekata..perangai anjing terjelir lidah dah meresapi jiwa sang penulis upahan pakatan haram jadah setiap kali mereka ini mengutuk PM dan isteri..tambahan pula kalau depa dapat burukkan DS Rosmah..semua penulis anjing ini seolah sepakat..

One Command Centre arah maka depa bakal terjelir d iringi lelehan air liur hapak keluar dan berlumba..siapa yang hebat fitnah maka dialah yang bakal dapat tulang lebih !!

Kini..setelah sekian lama dah lapuk dek hujan fitnah..anjing pakatan haramjadah mula menggunakan foto DS Rosmah ke majlis perkahwinan anak Sultan Brunei..kononnya DS Rosmah ke sana "Wakil Malaysia" dan PM..malah hanya beliau sorang sahaja yang pergi..perghHH hebat anjing-anjing pakatan haramjadah buat cerita.

Mereka semua cuba tutup cerita yang DS Rosmah tiba awal bersama Ragad Waleed Alkurdi, isteri kepada Ketua Menteri Sarawak. Pm menyusul d hari rasmi..takkan aakj nak tulis jadual padat seorang PM d sini..sama macam kitalah..kalau kita sibuk maka kita minta isteri kita pergi awal d kenduri tu dan jumpa d sana...bingai betul laa !!

Bila foto d atas keluar..semua anjing menikus tanam kepala dalam mangkok jamban...tak berani angkat muka..bimbang aakj ludah atas muka muahahah puihHHH !!

Aakj kekadang makin heran tahap penulis bertaraf anjing kurap peliharaan pakatan haramjadah...tulislah sesuatu yang manafaat..contohnya..nik aziz makin layu..makin uzur..makin nyanyok ke..masih nak jadi MB..tulis bab anwar yang makin teruk moralnya...hahah makin mewah..woohh ada jet mahal tuu...makin tak ubah perangai dengan "jantan muda"..hahaha ye ke nuar..aakj dengar ada yang baru ni..siap bervideo yang ada suara mengerang berahi antara kamu dan anak muda ni hahaha opsss ye ke..aakj tanya je ni..

Tulis yang boleh banggakan Agama..bangsa dan negara...


foto d atas d jadikan modal anjing lidah terjelir pakatan haramjadah....
Sumber: Blog AAKJ

House PK: Adeh, naik sengal dah aku dengan pencacai Pakatan bangsat ni, tak habis-habis nak buat fitnah!

GEMPAR TAHAP VAVI! BELUM PUN BERKUASA LAGI ANWAR DAH MULA AMALKAN RASUAH SEMULA!

Posted: 23 Sep 2012 11:00 PM PDT

Pagi tadi aku siarkan pasal Jet Peribadi baru Anwar. Klik sini

Pastu aku tengok blogger RBF mendedahkan yang Jet ni memang milik Anwar. Serius beb, kalau korang nak tahu selanjutnya. BACA di RBF Online

SIAL PUNYA KOMUNIS! VIDEO PANAS NGEH KOO HAM TERUS BERDOLAK DALIK!

Posted: 23 Sep 2012 09:14 PM PDT


Korang tengok la sendiri bagaima si komunis yang anti Islam ni cuba berdolak dalik!

PANAS BERAPI! IBRAHIM ALI BAKAR SIAPA DI CHERAS SEMALAM?

Posted: 23 Sep 2012 07:00 PM PDT

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) Datuk Ibrahim Ali bersama-sama ahli pertubuhan itu hari ini telah menikam replika berwajah pengarah filem 'Innocence Of Muslims'sebelum membakar patung itu dalam perhimpunan protes besar-besaran di Cheras malam tadi.

Tindakan tersebut dilakukan bagi mengecam tindakan penerbit filem terbabit yang juga pengikut Yahudi itu kerana memburukkan peribadi Nabi Muhammad S.A.W.

"Pembakaran yang dibuat hari ini sebagai satu simbolik menyatakan bantahan kita terhadap tindakan biadap pengikut regim zionis ini yang hina nabi dan serta agama Islam.

Baca seterusnya di Perak Today

FUYOH! ANWAR IBRAHIM DAH BELI JET PERIBADI! MESTI BACA

Posted: 23 Sep 2012 05:00 PM PDT

Rupa-rupanya apabila kedahan69ers.com dan beberapa blog yang lain menyiarkan tentang kehebatan Super Jet N99088 yang dinaiki dan digunakan oleh Anwar Ibrahim ketika ke Labuan, para pecacai Anwar Ibrahim cuba menterbalikkan hakikat tersebut. Mereka masih cuba untuk membuktikan bahawa Anwar Ibrahim yang cukup terkenal dengan gelagat mewahnya, menaiki Air Asia, MAS dan penerbangan awam yang lain. (BACA BLOG PECACAI ANWAR IBRAHIM DI SINI)

Dan yang paling melawakkan ialah apabila mereka cuba juga menyalahkan blogger UMNO dengan menyatakan itu semua fitnah semata-mata!
Malangnya, sama ada mereka sedar atau tidak, gambar-gambar dan maklumat tentang jet mewah yang digunakan oleh Anwar Ibrahim dan turut dinaiki oleh pimpinan besar PKR ketika ke Labuan, datangnya daripada TIAN CHUA, salah seorang pembesar PKR dan konco rapat Anwar Ibrahim sendiri.

Tian Chua yang suatu ketika dahulu mengaku bahawa dia telah mengubahsuai gambar dan memasukkan gambar Perdana Menteri, Najib Abdul Razak dalam usaha menfitnah Najib terlibat pembunuhan model Mongolia itu, merupakan orang yang bertanggungjawab menyebarkan gambar jet peribadi super mewah itu. Tian Chua jugalah yang memberikan dan menyalurkan maklumat perjalanan menggunakan TWITTER dan INSTAGRAM bagi menunjukkan kehebatan Anwar Ibrahim dan gerombolannya berkempen di Labuan, Sabah dan Sarawak.

Mengapa pula dalam hal ini, orang lain yang dipersalahkan, sedangkan yang mengeluarkan maklumat berkenaan adalah TIAN CHUA?

Takkan nak dikatakan Tian Chua sebagai BARUA UMNO, TALIBARUT UMNO dan TROJAN HORSE UMNO pulak kut?

Dan kalau Anwar Ibrahim sendiri mengesahkan memang dia menggunakan jet tersebut yang kononnya diberi pinjam oleh kawan kepadanya, pecacai Anwar Ibrahim nak berputar belit yang macam mana lagi?
 
HOUSE PK: Selama ini Anwar dok kata pemimpin UMNO membazir, diikuti pulak dengan pencacai kunyit ANwar yang takde jantina serta jantan ngaku pompuan semua marah dengan pembaziran UMNO, la ni aku nak tanya, dari mana Anwar dapat duit untuk pakai jet peribadi ni? 

Oh ya, aku petik dari kedahan69ers.com..cer cite sikit wahai Pakatan punya pencacai?

CILI KASI TARUK! TUN M DEDAHKAN RANCANGAN JAHAT SOROS BIAYAI ANWAR!

Posted: 23 Sep 2012 05:00 AM PDT

Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata, penyaluran dana asing untuk aktiviti pertubuhan bukan kerajaan (NGO) propembangkang membuktikan wujud campur tangan pihak luar untuk menukar kerajaan sedia ada kepada kerajaan yang boleh mengikut telunjuk mereka.

Menurut bekas Perdana Menteri, modus operandi yang digunakan adalah sama seperti di Libya, Mesir dan negara Arab lain yang mereka namakan sebagai Arab Spring, iaitu pihak asing memberi bantuan kewangan bagi membiayai aktiviti NGO mengapi-apikan rakyat supaya bangkit menentang kerajaan dan melakukan apa yang dikatakan sebagai regime change.

"Kerajaan interim Mesir telah pun menghentikan kegiatan sesetengah NGO ini yang datang dari Amerika. Mereka ini sebenarnya dibiayai oleh kerajaan (Amerika), mereka pergi ke Mesir dan cuba mempengaruhi orang Mesir dan siapa-siapa yang hendak menghadapi pilihan raya. Mesir telah menghalang mereka daripada masuk campur (dalam pilihan raya).

"Kita tak pernah campur tangan, tak pernah pergi kacau (pilihan raya negara mereka) dia punya pilihan raya, dia punyalah. Kita punya pilihan raya adalah hak rakyat kita, pasal apa dia nak cuba pengaruhi orang untuk menukar kerajaan, kerajaan yang mesra kepada mereka? Inilah tujuannya. Ini yang diuar-uarkan sebagai regime change," katanya kepada Mingguan Malaysia ketika ditemui di pejabatnya di sini kelmarin.

Dr. Mahathir diminta mengulas pendedahan akhbar kelmarin mengenai penyaluran dana asing kepada NGO dalam negara termasuk RM1.6 juta yang diterima Suara Rakyat Malaysia (Suaram) daripada National Endowment for Democracy (NED) dan RM845,835 daripada Open Society Institute (OSI), pertubuhan yang diasaskan oleh penyangak mata wang George Soros.

Menurut bekas Perdana Menteri seperti yang pernah ditulis oleh beliau di dalam blognya, apa yang dimahukan oleh pihak asing itu bukan setakat regime change atau perubahan kerajaan yang memerintah tetapi perubahan yang menyaksikan Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Beliau yakin penyaluran dana asing termasuk untuk perhimpunan Bersih dan pelbagai lagi adalah sebahagian daripada operasi untuk menyokong Anwar.

"Jerman pun bagi duit, apa kena-mengena dengan Jerman? Adakah anda tidak bersetuju dengan kerajaan sekarang dan mahu menjatuhkannya? Kalau nak bagi duit, bagi dua-dua belah (pihak). Bagi kepada pihak penyokong kerajaan dan pihak pembangkang tak apa. Tapi apabila anda memberi dana hanya kepada satu pihak bermakna anda mengapi-apikan rakyat supaya menentang kerajaan.

"Ini salah! Ia adalah hak rakyat negara ini untuk memilih kerajaan yang mereka kehendaki bukannya orang luar menentukan kerajaan yang mereka mahukan," tegasnya.

Dalam keadaan ini, Dr. Mahathir berkata, apa yang diperjuangkan oleh NGO yang menerima dana asing ini bukan lagi mewakili suara rakyat Malaysia sebaliknya suara pihak luar.

"Ia bukannya inisiatif rakyat Malaysia tetapi inisiatif orang asing. Tak kan kita hendak dikuasai oleh orang asing? Dia bagi duit sana nak bagi jatuh kerajaan supaya orang dia dapat naik dan orang dia di sini secara terang lagi bersuluh, dia nak Anwar. Jadi siapa yang nak pilih Perdana Menteri Malaysia, orang Malaysiakah orang asing?," soalnya.

Baginya beliau boleh menerima sekiranya rakyat Malaysia sendiri yang membuat keputusan hendak memilih Anwar tetapi biarlah pilihan itu dibuat tanpa dipengaruhi oleh tangan-tangan asing.

"Jika anda (pihak asing) cuba mempengaruhi pilihan orang kita dengan bagi duit, itu rasuah!" tegasnya lagi.
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...