House PK

House PK


PANAS BERAPI! FATHUL BARI SALAHKAN TUN M?

Posted: 30 Aug 2012 01:00 AM PDT



Tu dia UFB jelaskan dengan panjang lebar! Harap rakyat Malaysia jangn terpengaruh dengan SYAITAN DARI PAKATAN!

Posted: 29 Aug 2012 11:00 PM PDT

Blogosfera dikejutkan dengan pembelian bas secara peribadi oleh Khalid Ibahim. Ini kerana, Khalid Ibrahim sedang berhadapan dengan saman Bank Islam atas bad debit yang belum dilunasnya lagi ketika berjawatan CEO di Gutrie. Bas mampu dibeli Khalid tetapi hutang bank liat untuk disetelkan. Strategi pembelian bas oleh Khalid Ibrahim adalah sama sepertimana gaya kempen AK Party Erdogan ketika menghadapi pilihan raya Turki.

Ini juga trend baru kempen dalam politik moden selain penggunaan mass blasting untuk merayu pengundi. Cabaran yang sangat besar kepada parti politik yang bertanding.


Perkara ini tidak mengejutkan kerana PKR kini sedang rancak mengubahsuai beberapa kontena untuk mengadaptasi seruan penyumbang modal dari barat. Belanjanya besar sekitar RM156,000 untuk sebuah kontena belum ditambah dengan kos operasi dan bayaran gaji pekerja. Treler kontena pentas bergerak ini akan menjadi kenderaan rasmi PKR dalam kempen ceramah seluruh negara.

Pentas bergerak ini telah diubahsuai oleh Syarikat Established Metal Sdn Bhd. Dilengkapi dengan set generator elektrik berkapsiti 100kV, Sistem Audio dan Lampu, Skrin besar, Projektor dan pentas tambahan.

Pak Sheikh sangat tidak sabar dan amat berkeinginan agar pentas ini dapat digunakan dalam Jelajah Merdeka Rakyat dan juga kempen PRU Ke-13. Cita-cita ini makin kuat bila rumah terbuka yang dianjurkan Anwar di Pematang Pauh hanya seciput dan lemang tak habis dijamah pengunjung.

Cuba lihat preview ini…dengan lebih jelas di SEL13.COM

KUNYIT HANGIT! HINA WEI BILA NALLA BONGKAR KENAPA ANWAR TOLAK HUDUD!

Posted: 29 Aug 2012 08:59 PM PDT

PAS dinasihatkan tidak berharap kepada komitmen Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim untuk melaksanakan hukum hudud sekiranya pembangkang berjaya membentuk kerajaan pada masa depan.

Ahli Dewan Negara, Dato' S Nallakaruppan (gambar) berkata, berdasarkan kenyataan Anwar selama ini, beliau secara jelas menyatakan hukum syariah itu tiada dalam dasar bersama pakatan pembangkang atau dokumen Buku Jingga yang menggariskan agenda pakatan pembangkang.

Sehubungan itu, kata Nallakaruppan, beliau berasa kasihan terhadap para pemimpin PAS yang beria-ia mahu memperjuangkan hukum hudud sedangkan Anwar tidak bersedia melaksanakannya dan DAP pula secara konsisten serta keras menentang agenda tersebut.

"Saya menghormati para pemimpin spiritual PAS yang tegas memperjuangkan hukum hudud kerana mereka ikhlas dan komited terhadap usaha itu, tetapi selagi berada dalam pakatan pembangkang, hudud dilihat amat sukar dilaksanakan.

"Di samping itu, PAS tidak boleh berharap kepada Anwar kerana Anwar sendiri takut terhadap hukum hudud apabila beliau selama ini terlibat dalam pelbagai isu moral," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Read more...

CILI KASI TARUK! PEMBANGKANG SEMAKIN GERUN DENGAN TUN M!

Posted: 29 Aug 2012 05:00 PM PDT

Walaupun telah menghampiri usia 90 tahun dan telah dua kali menjalani pembedahan pintasan jantung tetapi Tun Dr M masih mampu menggoncang dunia politik tanahair.

Hanya dengan sebaris pepatah inggeris yang sungguh sinis digunakan beliau pada 22.Ogos.2012 membuatkan puak-puak pembangkang naik hantu dan sudah seminggu mereka membahaskan perkara itu dan membuatkan pelbagai tafsiran.
Better the devil you know than the angel you don't.

Lebih baik syaitan yang anda kenali daripada malaikat yang anda tidak dikenali.
Tiba-tiba sahaja puak-puak pembangkang menyanjung tinggi Tun Dr M dan menggunakan pepatah itu sebagai modal politik mereka untuk menempelak BN. Katanya Tun berkata mereka adalah malaikat dan BN adalah syaitan.

Tup...tup...tiba-tiba semalam ulama Pas yang telah lama mulutnya terkunci atau dikunci bersuara meminta Tun Dr M agar bertaubat.

Read more...

TERKINI! INI DIA RUPA PEROGOL ANAK SENDIRI DARI KAUM PKR!

Posted: 29 Aug 2012 08:07 AM PDT

Bekas calon PKR dalam PRU12 lalu dan tidak dikenali oleh Fuziah Saleh, Ahli Parlimen Kuantan, akan mengambil tindakan terhadap mana-mana blog atau media yang menyiarkan berita tentangnya, anak perempuan berusia 14 tahun yang dirogol dan telah melahirkan seorang bayi serta perbuatan rogol sumbang mahram.

Mohd Nor Jaafar, 59 tahun, yang mempunyai 2 orang isteri dan 11 orang anak yang berusia antara 6 hingga 31 tahun, telah ditahan oleh polis bersama-sama seorang anak lelakinya yang berusia 14 tahun setelah anak perempuannya yang berusia 15 tahun melahirkan seorang bayi lelaki di sebuah hospital di Cheras, Selangor. Remaja yang masih bersekolah itu kini ditempatkan di sebuah rumah perlindungan di Cheras.

Bekas calon pilihanraya PKR itu yang sekarang menyertai Parti KITA pimpinan Zaid Ibrahim menegaskan, dia hanya dipanggil ke balai polis untuk memberi keterangan. Dan sekarang dia telah dibebaskan. Sedangkan berdasarkan maklumat pula, dia dibebaskan dengan jaminan polis dan pihak berkuasa sekarang sedang melakukan ujian pateniti berdasarkan darah ketiga-tiga beranak itu.

Read more...
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...