Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


PANASS AIHH!! Ustaz Kazim nasihatkan DS Rosmah agar bertudung?!!

Posted: 25 Jul 2012 08:16 AM PDT


Pagi tadi ada satu komen yang mempertikaikan Ustaz Kazim, kenapa tidak nasihatkan DS Rosmah supaya memakai tudung? Pagi tadi punya artikel boleh klik SINI. Dengan video ini.. rasanya dah jelas semuanya kot. tak payah nak sembang jauh lagi la..



McTheory:
Tak pakai tudung, dengan hina Nabi.. mana yang lebih teruk?

PANASS!! Pemfitnah DS Rosmah dan Farid Ismeth Akhirnya di KESAN!!

Posted: 25 Jul 2012 06:19 AM PDT



Akhirnya pemfitnah sebenar kisah hubungan DS Rosmah dan Farid Ismeth sudah dapat dikesan. Mereka ini sanggup membuat apa saja demi untuk jatuhkan maruah DS Rosmah. Bak kata orang, kalau tak dapat serang suami, serang si isteri pun jadi la.

Kalau la si pemfitnah ni lelaki, sahih dia jenis takdak teloq, kalau dia perempuan, sahih dia ni jenis meroyan lama tak dapat kot.. he he.. tak kisah la dia ni laki ke perempuan.. dah tentunya dia ni pencacai bodoh Pakatan Haram..

Nak tau siapa pemfitnah tu??.. meh klik SINI



McTheory:
Fitnah makanan harian puak Pakatan Haram..

GEMPAR!! Balak di Pendang Hilang!! Dipercayai Di Curi Oleh TOYOL!! #TukarKedah #JijanBalak

Posted: 25 Jul 2012 05:36 AM PDT


Baru baru ni Team Media Kedah sempat ke Daerah Pendang untuk meninjau di beberapa kawasan yang agak panas..Khabarnya di Hutan Simpan Kekal di Bukit Perak pula menjadi mangsa pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab..


Kawasan Hutan Simpan Kekal sepatutnya tidak boleh dicerobohi..Kat situ pun terpampang kawasan larangan..Tapi macamana pulak balak balak ni hilang ?? Siapa pencuriknya ??

Sebelum ni Kawasan Hutan Simpan Bukit Perak tu tak pernah disentuh oleh kerajaan BN dan dianggap sebagai khazanah negeri yang tidak boleh diusik....

Tapi, mengikut tinjauan kami, PAS Kedah benarkan pulak aktiviti pembalakan berlaku di situ. Pendedahan ini mengenai pembalakan haram...

Sahabat blogger Duke Of Umno akan menjelaskan apa yang berlaku di kawasan ini..Baca Seterusnya


P/s: Mc dan rakan-rakan tak tuduh Pas. Tapi kami tuduh Toyol!! Sahih Balak hilang disebabkan Toyol rasanya.. he he..




McTheory:
Ishh Ishh.. kat Kedah ni ada TOYOL Balak rupanya.. patut selalu hilang!!

HANGAT!! Kisah Menarik Mengenai PLAYBOY PKR!! #TukarSelangor

Posted: 25 Jul 2012 03:25 AM PDT


Team Media Selangor telah membongkarkan kisah 'PlayBoy' PKR yang dikenali sebagai Dolah Sani. 

Abdullah Sani atau 'nama mesra' nya Dolah Sani memang sukar dicari oleh penduduk Kuala Langat yang mahu mendapatkan pertolongan darinya.

Kalau sembang dengannya, pasti ramai yang akan ingat Dolah Sani kaki temberang kononnya telah dijanjikan 'position' Menteri Sumber Tenaga dalam kabinet bayangan pakatan. Entah betul atau tidak, itu urusan dia dengan mentornya Anwar Ibrahim.
Tapi, ramai juga warga industri di Kuala langat dan Sepang termakan dek sembang deras dia itu dan ada darinya yang telah diberhentikan kerja oleh majikan masing-masing dek kerana terlalu suka buat demonstrasi di kilang-kilang yang banyak terdapat di zon perindustrian bebas Kuala Langat dan Sepang. Apa nasib pekerja yang diberhentikan itu? Dolah Sani langsung tak peduli.

Bulan lepas, TMS ada bercerita kisah bagaimana PKR Kuala Langat terpaksa mengemis demi 'survival' parti itu di Kuala Langat kerana tidak mendapat bantuan dari Dolah Sani selaku MP Kuala Langat dan akhirnya, David Cheong selaku Ketua PKR Cabang Kuala Langat telah meletakkan jawatannya (klik sini).




Siapa pun, hari ini Dolah Sani dah tak peduli kerana sibuk melayan 'isteri baru' nya yang dinikahi dan majlis berlangsung sama dengan majlis anaknya baru-baru ini.
Krisis rumahtangga Dolah Sani bukan perkara asing lagi dan pernah disiarkan dalam akhbar tempatan.


Pagi tadi, sekali lagi kisah rumahtangga ahli parlimen 'koboi' ini tercetus di media maya kerana laporan polis yang dibuat oleh isteri pertama beliau ke atasnya.

TMS yang mengenali Dolah Sani cukup taksub dengan mentornya, Anwar Ibrahim hanya boleh kata "like Anwar, like Dolah" sahaja di sini.

Dalam politik, ada TIGA PERKARA yang akan membinasakan....


KUASA

WANG

PEREMPUAN

Ketiga-tiga perkara tu cukup ada pada DOLAH SANI - lambang pemimpin dari kilang PKR !





McTheory:
Banyak betul Playboy dalam PKR yaa?  mungkin belajar daripada ketua Umumnya kot!!

TUDIAA!! Baddrol Bakhtiar Bakal Tinggalkan Pasukan Bola Sepak Kedah? #TukarKedah

Posted: 24 Jul 2012 11:15 PM PDT


Khabar angin mengatakan Baddrol Bakhtiar, ayam tambatan Kedah, atau pemain paling popular dan handal di Kedah mahu meninggalkan pasukan. Jika ini benar-benar berlaku, bermakna satu tamparan hebat kepada pasukan Kedah yang selama ni tunggang langgang bergelut di dalam Liga Super.

Malah dimaklumkan, lebih ramai lagi pemain Kedah bakal meninggalkan pasukan. Mc pun dah taktau nak kata apa. Memang pasukan Kedah teruk sangat tahun ni. Semenjak Pas memerintah, pasukan Kedah terus teruk..tapi tahun ni paling teruk sampai ke Liga Perdana. Agaknya kalau Pas pegang lagi lepas ni, pasukan Kedah akan turun ke Liga Presiden pulak rasanya.

Cerita pasal  Baddrol Bakhtiar nak tinggalkan Kedah boleh baca kat SINI



McTheory:
Jangan sampai setaraf main dengan budak sekolah sudah laa.

TUDIAA!! Kisah Azizan Razak Beri Kroninya Berjuta-Juta Bersambung Lagi!!

Posted: 24 Jul 2012 08:15 PM PDT


Pada dua hari lepas Mc ada mengeluarkan cerita mengenai Ustaz Azizan memberikan projek Direct tender kepada kroninya. Nak baca boleh klik SINI.

Kali ni Mc nak tambah sikit lagi, kroni yang Mc maksudkan itu ialah adik iparnya. Rasanya kalau Ustaz Azizan baca pasal ni, tentunya beliau tahu apa yang Mc maksudkan.

Tambah sikit 'hint'

Paksi Sempena dan Quartzcity Global.. siapa punya company tuuu??? Apa agaknya yang Ustaz Azizan berikan pada dua company ni? he he.. tungguuu..

ehemm.. ehemm.. cerita ini bersambung lagi...



McTheory:
Haaa.. suspen dakk... habis la hang Azizann!!

PANASS!! Ustaz Kazim Buktikan Bahawa Nik Aziz SESAT!! #Pasrabut

Posted: 24 Jul 2012 06:35 PM PDT


Kalau mengikut ilmu, Mc rasa Ustaz Kazim lebih bijak dan tinggi ilmunya berbanding dengan Pok Nik Aziz ni. Namun Ustaz Kazim tak pernah menyuruh orang memanggilnya Tok Guru. Berbanding dengan Pok Nik Aziz, yang mengelarkan dirinya sendiri sebagai Tok Guru, sedangkan pada hakikatnya, Pok Nik Aziz hanyalah seorang guru agama yang mengajar di Sekolah Rendah.

Dah nama pun guru sekolah rendah, dia punya ilmu punya macam orang sekolah rendah la. Hinggakan Nabi Muhammad pun Pok Nik Aziz hina.


Ada orang pernah tegur Mc, jangan kutuk Pok Nik Aziz, dia tu Ulamak Besar. Benarkah dia Ulama Besar, bagi Mc dia hanya Ulamak Pas!! Ulamak Politik! Malah Pok Nik Aziz telah menghina Nabi Muhammad SAW. Siapa Pok Nik Aziz ni? Tinggi mana darjatnya? Hinggakan Nabi Muhammad pun dia boleh hina? Apakah kita nak biar bila ada orang hina Nabi kita?

Menghina Nabi umpama menghina Islam! Kita marah apabila ada orang hina Nabi kita, Rasul kita, tapi bila orang tua kutuk ni hina Nabi Muhammad, siap ada video lagi. Boleh pula kita biar?

Sampai mati pun Mc takkan maafkan orang tua ni, sebab dia kutuk Nabi Muhammad!!




P/s: Orang Pas sanggup biarkan Rasulullah diHINA, kerana mereka agungkan orang tua gila ni!!


McTheory:
Rosak dan semakin sesat perjuangan Pas!!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...