House PK

House PK


GEMPAR!!! PAS KEDAH TUKAR KUBUR ORANG ISLAM JADI LOMBONG PASIR!!!

Posted: 25 Jul 2012 12:22 AM PDT

Nampaknya Kerajaan PAS Negeri Kedah tidak puas dengan hanya "merompak" balak di hutan-hutan simpan kekal di negeri ini. Dalam diam, Azizan semakin rakus mengikut jejak langkah Kerajaan Pakatan Haram Selangor "menyamun" pasir di Kedah.
Cuba bayangkan, sumber pasir di Kedah ini hanya sedikit jumlahnya. Tapi yang sedikit itu pun Azizan dan konco-konconya nak "kebas"! Terdesak sangatkah PAS Kedah mahu mengisi karung parti dekat-dekat pilihanraya ni..?
Terbaru yang kami terima, Azizan kini cuba "balun" pasir di sebuah Kampung Padang Hassan, Mukim Lengkuas di Daerah Kubang Pasu pula. Kali ini projek berkenaan melibatkan penganiayaan kepada penduduk kampung di sekitar kawasan tersebut.
Khabarnya, kelulusan tanah untuk aktiviti perlombongan pasir di tanah lot bernombor 152 di kampung itu telah diluluskan oleh Pejabat Tanah dan Galian Negeri Kedah (PTG).
Menurut sumber surat yang ditujukan kepada Pengarah PTG Negeri, kerja-kerja penyediaan tapak perlombongan pasir yang turut melibatkan Kampung Pelubang di situ telah pun dijalankan. Dalam kata lain, projek itu boleh bermula pada bila-bila masa…
Apa yang menjadi pertikaian di kalangan para penduduk kampung-kampung itu ialah mengenai tapak projek mengorek pasir tersebut yang terletak sangat hampir dengan tanah perkuburan umat Islam!
Selain itu, tapak projek pasir yang dikatakan atas restu Menteri Besar PAS itu juga sangat berhampiran dengan rumah-rumah para penduduk kampung dan ia menyebabkan rakyat di kawasan itu bangkit membantah projek berkenaan.... BACA SETERUSNYA DI KEDAHAN69ERS.COM

CILI KASI TARUK! KHALID GAGAP DAH MATI AKAL BILA PENIPUAN DIA TAK MENJADI!

Posted: 24 Jul 2012 07:00 PM PDT

KEPUTUSAN tegas Kerajaan Pusat menolak rancangan kerajaan negeri yang mahu mengambil alih Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn. Bhd (SYABAS) nyata tepat dan memenuhi kehendak majoriti penduduk Lembah Klang.

Serentak dengan keputusan tersebut, Kerajaan Pusat memutuskan untuk meneruskan projek Loji Rawatan Air Langat 2 (Langat 2) dan Projek Penyaluran Air Mentah Pahang Selangor (PPAMPS) walaupun tanpa kerjasama kerajaan negeri.

Langkah berani dan segera ini amat diperlukan demi menjaga kepentingan rakyat selain mengelakkan kesan buruk pada ekonomi negeri dan negara sekiranya masalah air terus dipolemikkan oleh kerajaan negeri yang hanya tahu berdolak dalik.

Ramai rakyat Selangor serta penduduk sekitar Lembah Klang yang mengurut dada berasa lega atas keputusan tersebut yang dikira sebagai petanda baik dan hikmah sempena bulan Ramadhan Al-Mubarak.

Bagi mereka, kepayahan hidup yang terpaksa dilalui sewaktu krisis air 1998 agak perit untuk diharungi sekali lagi. Malah sekiranya krisis seperti itu terjadi lagi sebagaimana diramalkan, tidak mustahil situasinya akan lebih teruk.

Projek Langat 2 bukan sekadar bakal mencegah risiko krisis air yang digeruni itu malah tidak salah jika diibaratkan umpama talian hayat penting bagi penduduk sekitar Lembah Klang.

Reputasi buruk kerajaan negeri pimpinan Menteri Besar, Khalid Ibrahim yang masih gagal menyelesaikan masalah kutipan sampah sarap, jalan berlubang dan lain-lain tidak menyukarkan kita untuk membayangkan nasib SYABAS sekiranya berjaya diambil alih oleh kerajaan negeri.

Kemampuan sebenar Khalid hanya sekadar gah beretorik sahaja. Cukuplah dua tahun dibazirkan begitu sahaja gara-gara terpaksa melayan kerenah Khalid Ibrahim yang masih berselindung disebalik tarif air dan penstrukturan semula syarikat bekalan air sedangkan kedua-dua perkara tersebut boleh dibincangkan kemudiannya.

Keutamaan sekarang ini ialah segera menyelesaikan masalah bekalan air bersih untuk kegunaan rakyat, itu yang sewajarnya menjadi prioriti kerajaan negeri sejak dulu lagi tapi malangnya Khalid lebih rela mempertaruhkan masa depan rakyat Selangor & penduduk Lembah Klang.

BLUE BEARY!

PANAS BERAPI! BUKTI PAS SESAT LAGI MENYESATKAN! WAJIB TONTON

Posted: 24 Jul 2012 05:00 PM PDT



Korang tengok la sendiri macamana perangai Penyokong PAS ni, macam beruk kena belacan, dah la sesat perangai macam harami pulak tu! Anyway kalau nak tengok kebodohan Tantawi, sila tonton video kat bawah ni!



HOUSE PK SALUTES USTAZ FATHUL BARI!

GEMPAR! NAJIB MENGAMUK! KENAPA?

Posted: 24 Jul 2012 02:11 PM PDT

Nak tengok gambar Najib mengamok? KLIK SINI

KISAH PENUH, KLIK SINI

KUNYIT HANGIT! FITNAH JAHAT ANWAR YANG MAHU MENGHANCURKAN ROSMAH DEMI UNTUK SELAMATKAN DIRI DIA!

Posted: 24 Jul 2012 09:40 AM PDT


Isu Scorpene ada tangan Anwar.

Malah semua isu yang memburuk-burukkan Najib dan Rosmah mesti ada kelibat tangan Anwar.

Suatu masa ketika kes liwat sedang berjalan dan meletup pula kes China Doll dan Siam Doll, Anwar pernah memikirkan satu rancangan 'reverse psychology'.

Dia menyedari susah untuk SAF (atau Saf Anti Fitnah) mengenepikan persepsi salahlaku seks anwar kerana walaupun gerak kerja sodomi tidak ada video, visual China Doll terlalu jelas untuk menafikan anwar sebagai seorang yang tidak bermoral.

Rancangannya ketika itu adalah untuk membuat laporan polis kononnya ada seorang anak muda hensem dan sasa memberitahu dia telah diliwat.

Sebaik saja perkara ini dihebuhkan oleh mesin propaganda BN termasuk blogger, anak muda ini akan ubah kenyataannya.

Anwar melihat strategi menggunakan PI Bala, bekas SB dan Private Investigator yang pernah digajikan Razak Baginda untuk menjauhkan Altantuya dari mengacau diri dan keluarganya berguna.

Dalam kes bunuh Altantuya, PI Bala merupakan saksi yang dipanggil untuk beri kenyataan dalam kes pembunuhan Altantuya.


Dia ada membuat Statutory Declaration atau Surat Pengakuan Bersumpah yang membuat pelbagai tuduhan terhadap Najib dan Rosmah di pejabat PKR.

Kemudian dia telah bertukar kenyataan untuk kata SDnya salah dan dia disuruh.

Lepas tu dia buat sidang akhbar dan hilang. Baca di Wikipedia sini. Akibatnya tak tentu pasal, isu melibatkan Najib dan Rosmah mendapat perhatian media dan persepsi negatif terhadap mereka.

Rancangan Anwar untuk membersihkan dirinya dengan persepsi salahlaku seks melibatkan flip flop sama yang mana diharap sebaik saja anak muda itu buat tuduhan bahawa dia dibayar, buat satu laporan polis terhadap Anwar, orang akan meluat dan enggan mahu dengar lagi sebarang tuduhan salahlaku seks terhadap Anwar.

Mangsa yang Anwar mahu fitnah beli budak ini tiada orang lain kalau bukan isteri Perdana menteri Datin Rosmah Mansor. Dengan sekali lalu, Anwar mahu bunuh dua burung ... salahlaku seksnya dan Rosmah.

Samada rancangan itu telah dilakukan tidak diketahui tapi tidak menolak ia akan digunakan. Oleh itu, baik-baik sapa nak main isu seks. Inilah perangkap yang anwar sediakan untuk sesiapa nak mainkan isu seks.

Rasanya persepsi Anwar sebagai orang tak bermoral dan melakukan liwat tidak boleh diterukkan lagi kerana ramai sedar ada tak kena dengan penghakiman yang harapkan pembuktian 100% macam bukti di padang mahsyar.

Bukti untuk mahkamah criminal hanya beyond reasonable doubt atau bukti yang tidak boleh disangkal.

Mungkin dan ini hanya mungkin saja, kalau video dia tengah sontot jantan, baru rakyat mahu lihat sendiri. Tapi lebih kemungkinan, rakyat akan muak dan isu seks terhadap Anwar boleh backfire. Kalau jejaskan BN di pilihanraya, kamu akan dipersalahkan.

Kalau masih kepala degil nak juga main isu seks, ikut nasihat kami. Siarkan video dan jangan komen dan tuduh sesiapa. Biar rakyat bijak membuat pendangan sendiri.

House PK: Dari apa yang The Unspinners dedahkan ni, aku dah dapat tangkap, memang ada video budak yang kena liwat tu. Tapi kita takut jugak kalau Anwar pusing dan dengan sengaja nak perangkap orang yang mendedahkan sekaligus membersihkan nama dia.

So kengkawan semua, kita kena berhati-hati, sekarang semua dah tahu Anwar memang kaki Liwat dan Kaki Main China Doll. aku pun setuju kalau ada video budak lelaki tu kena sontot maka elok didedahkan je sekarang. Biar rakyat menilai sendiri.

Tapi aku percaya orang PKR dan PAS serta DAP ni kalau Anwar liwat depan mata pun mereka akan kata ini Fitnah jahat UMNO, mereka akan salahkan UMNO jugak! Confirm punyala!

Hati-hati dengan sebarang pendedahan lepas ni....sekadar peringatan je..

13 MEI 69! LIM KIT SIANG MEMANG PEMBUNUH MELAYU - INI BUKTINYA

Posted: 24 Jul 2012 06:45 AM PDT

Penasihat Kebangsaan DAP, Lim Kit Siang melenting apabila parti itu didakwa diresapi elemen-elemen komunis sementara PAS pula dipengaruhi unsur-unsur organisasi penganas Jemaah Islamiah.

Reaksi spontan Kit Siang terhadap kenyataan Ketua Penolong Pengarah E2 (M), Bahagian Ancaman Ekstremis Sosial Bukit Aman, Datuk Mohd Sofian Md Makinuddin dalam Konvensyen Pemimpin Muda Negara di Parlimen 19 Julai lalu harus difahami dalam konteks sejarah penubuhan DAP dan kaitan parti itu dalam rusuhan kaum 13 Mei 1969.

Bagi golongan muda yang tidak melalui peristiwa berdarah 43 tahun lalu mungkin tidak begitu mengerti mengapa tokoh veteran DAP itu amat marah terhadap dakwaan tersebut, tetapi generasi yang melihat dengan mata kepala mereka sendiri tragedi paling dahsyat dalam sejarah negara itu sudah tentu memahami sebab musabab reaksi cacing kepanasan beliau.

Sejarah awal penubuhan DAP mempunyai kaitan rapat dengan Parti Tindakan Rakyat Singapura (People's Action Party - PAP ) yang di tubuhkan pada tahun 1954.

Antara pelopor awal PAP ialah Lee Kuan Yew yang bertindak sebagai setiausaha agung parti itu.

Sejurus Singapura berpisah daripada Persekutuan Malaysia pada 9 Ogos 1965, pendaftaran parti itu di negara ini dibatalkan sebulan kemudian.

Maka untuk meneruskan agenda PAP yang 100 peratusnya adalah pro-Cina, Devan Nair, ahli parlimen Bangsar ketika itu berusaha menghidupkan kembali parti itu dengan mendaftar sebuah parti baru dipanggil

Parti Tindakan Rakyat tetapi ditolak oleh pendaftar pertubuhan kerana mempunyai persamaan dengan PAP dari segi nama.

Devan Nair lalu menukar nama tersebut kepada Parti Tindakan Demokratik atau Democratic Action Party (DAP) yang diluluskan secara rasmi pada 19 Mac 1966.

DAP yang baru ditubuhkan itu dipelopori pula oleh Kit Siang yang dikatakan mempunyai pertalian famili dengan Kuan Yew yang berasal dari Batu Pahat, Johor.

Dari segi lambang parti, prinsip perjuangan dan cara berpolitik, tidak ada bezanya antara DAP di Malaysia dan PAP di Singapura.

Maka tidak hairanlah sehingga ke hari ini generasi pemimpin baru DAP seperti anak Kit Siang, Lim Guan Eng meneruskan tradisi berkiblat kepada PAP terutamanya setelah parti itu memerintah Pulau Pinang.

Bukankah Guan Eng sendiri mengaku bahawa beliau sering melakukan lawatan ke Singapura setiap dua minggu untuk bertemu mentor besar DAP, Kuan Yew serta mendapatkan arahan-arahan spesifik berhubung gerakan kerja politik parti itu di Malaysia?

Apabila DAP dan Gerakan (ketika itu masih menjadi pembangkang) menang besar di Selangor pada pilihan raya umum tahun 1969, kedua-dua parti itu menjadi besar kepala.

DAP menggunakan kebebasan bersuara tanpa batasan dan kawalan untuk mengutuk dan menghina bangsa Melayu dengan kata-kata kesat dan mengaibkan dalam perarakan besar-besaran di Kuala Lumpur dengan membawa sepanduk dan pembesar suara.

Baru sahaja 12 tahun kaum Cina diberi taraf kerakyatan penuh melalui dasar 'jus soli' sebagai salah satu syarat utama Inggeris untuk kemerdekaan, orang Cina sudah naik tocang.

Menurut Laporan rasmi Majlis Gerakan Negara (MAGERAN) yang dipengerusikan oleh Almarhum Tun Abdul Razak Hussein, tindakan DAP mengadakan perarakan jalanan meraikan kemenangan mereka dengan menghambur sentimen perkauman terhadap bangsa Melayu menjadi pencetus kepada rusuhan kaum yang menelan korban lebih 2,000 nyawa.

Sehari setelah melenting, Kit Siang bertukar nada dengan mengatakan parti itu inginb bekerjasama dengan Barisan Nasional untuk menghindari tragedi 13 Mei berulang.

Tujuannya ialah untuk menutup dosa besarnya sebagai pengerak utama 13 Mei dan membasuh tangannya yang berlumuran darah rakyat tidak berdosa yang didalangi tidak lain tidak bukan oleh Kit Siang sendiri.

Slogan yang dicanang oleh Kit Siang dan pemimpin DAP Cina lain pada perhimpunan dan perarakan mereka yang menjurus kepada peristiwa berdarah 13 Mei ialah "Malai si" yang bermakna "Mati Melayu".

Pada 11 Mei penyokong DAP berteriak:

"Apa polis boleh buat, kita raja. Buang sama polis Melayu."

Di Jalan Bukit Bintang pada hari yang sama, DAP melaung:

"Mati Melayu, sakai pergi masuk hutan."

Di Jalan Changkat Dollah pula mereka mengapi-apikan bahawa:

"KL sekarang Cina punya."

Sehari kemudian pada 12 Mei di Jalan Ipoh dan Jalan Tunku Abdul Rahman, penyokong DAP menjerit:

"Melayu balik kampung, Melayu sekarang tidak ada kuasa. Sekarang kita Cina sudah 'control'."

Malah sejarah mencatat kenyataan angkuh Kit Siang sendiri di Jalan Khir, Kampung Baru, di hadapan orang Melayu ini denga berkata:

"Melayu keluar! Apa lagi duduk sini, kita hentam lu, sekarang kita sudah ada kuasa."

Keesokan harinya pada 12 Mei di hadapan Balai Polis Jalan Pudu, penyokong Cina DAP terus melaungkan:

"...semua Melayu kasi habis, kasi halau semua polis."

"Apa ini Melayu, kita sudah perintah dia negeri, ini negeri bukan Melayu punya, mata-mata lancau."

Hari yang sama mereka juga mengutuk bangsa Melayu di Jalan Canvel:

"Butuh Melayu, Malai si, pergi mati Melayu."

Di Jalan Bukit Bintang, DAP pula berkata;

"Ini negeri bukan Melayu punya, kita mahu kasi halau semua Melayu."

Hakikatnya, DAP tidak akan bertukar menjadi sebuah parti yang memperjuangkan hak-hak orang bangsa Melayu dan pribumi kerana sikap rasis dan perkauman tebal sudah menjadi darah dagingnya.

BALA ALLAH KEPADA PAKATAN HINA DI BULAN RAMADHAN!

Posted: 24 Jul 2012 03:42 AM PDT

AKu nak nasihat sikti pada pakatan haramjadah ni sementara kita menanti waktu berbuka, jarang sekali masjid dilanda musibah, ini bukan aku kata tetapi terbukti berkali-kali. Dalam Tsunami yang melanda Acheh dulu pun semua ranap kecuali Masjid.

Lain pula halnya di Kota Raja, masjidnya ditenggelami air. Nak tahu kenapa? Meh tengok gambar kat bawah ni:

Inilah dia BALA yang diturunkan oleh Allah swt terhadap DOSA Kafir Harbi Xavier Jeyakumar yang diarahkan oleh PAS Kota Raja untuk menyampaikan TAZKIRAH Ramadhan pada bulan tahun 2009.....

Azabnya masih dirasai sehingga ke malam ini, sudah 3 malam teraweh jemaah Masjid Ar Rahimiah menanggung siksa kepayahan tidak boleh lagi menunaikan solat di dewan utama masjid berkenaan.

Seterusnya baca di Blog MIK
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...