PEMIKIR POLITIK JERANTUT

PEMIKIR POLITIK JERANTUT


PANAS!! VIDEO!! PENDEDAHAN SALAH LAKU ANWAR DIDEDAHKAN

Posted: 10 Jun 2012 08:30 PM PDT

Ternyata sehingga hari ini Anwar sangat takut kepada Musa kerana banyak kejahatan Anwar telah bocor sewaktu siasatan yang dijalankan oleh Musa.
Rakyat Malaysia perlu fikir dengan pendedahan salah laku Anwar sudah cukup menyedarkan rakyat siapa sebenarnya insan bernama Anwar Ibrahim.
Perjuangan pembohong Anwar harus didedahkan!!

SULTAN JOHOR BERSUARA!! NIZAR MENGELETAR, ANWAR LAST WARNING!!

Posted: 10 Jun 2012 05:35 PM PDT

Bermula dari mulut celupar Nizar sosialis yang mempertikaikan pembelian no plat WWW 1 oleh TMJ, usaha PAKATAM mahu memburukkan imej Kesultanan Melayu Johor akhirnya memakan diri PAKATAM sendiri. Sebelum ini, Pakatam telah banyak kali menghina Sultan Perak, Sultan Selangor dan Sultan Johor. Tujuan Pakatam ialah untuk menimbulkan kebencian rakyat kepada institusi DiRaja Malaysia yang merupakan salah satu badan kerajaan dalam Perlembagaan Malaysia. 

Dah lama Pakatam mengidam untuk menghapuskan insitusi DiRaja Malaysia nie. Maklumlah, kesultanan Melayu yang menjadi institusi DiRaja Malaysia ini dikhabarkan mempunyai warisan harta yang banyak turun-temurun. Jika tiada insitutsi ini berjaya dihapuskan bermakna segala hartabenda dan kekayaan Kesultanan Melayu akan berpindahmilik kepada ahli-ahli politik Pakatam jika Pakatam menang dalam PRU 13.

Institusi DiRaja Malaysia merupakan benteng terakhir kepada status agama Islam sebagai agama rasmi negara. Institusi ini juga merupakan benteng terkuat dan paling ampuh kepada asas kerangka kenegaraan Malaysia yang mengambil model RAJA BERPERLEMBAGAAN. 

Pakatan sejak dulu lagi mahu menubuhkan sebuah Negara bercorak Republik yang bertunjangkan kepada Sosialisma. Bahkan, Islam juga turut disosialismakan oleh ideologi tersebut dalam bentuk Pluralisma dan Liberalisma. Malah agama kristian ortodoks juga turut menerima ancaman daripada Sosialisma apabila mula wujudnya kumpulan yang mencabar asas-asas keagamaan Kristian. Kumpulan ini di sebut sebagai Sosialis Religus yang mengamalkan dan menerapkan nilai-nilai fahaman Sosialisma ke dalam agama melalui Doktrin Pembebasan Teologi. Kerana itulah terbentuknya satu asas kepercayaan bahawa semua agama itu sama.

Di atas landasan itulah tertubuh di seluruh dunia apa yang dinamakan sebagai Interfaith Religion Council (IRC). Kononnya untuk mencapai kata sepakat di antara semua agama dan kepercayaan tapi kesepakatan yang dicapai adalah menurut fahaman Sosialisma. Contohnya, jika makan babi itu haram dalam Islam dan agama-agama lain tidak mengharamkannya maka demi kesatuan manusia Islam harus menghalalkan makan babi. Camtu lah bunyinya. Lain-lain kesepakatan seperti perkahwinan pasangan berlainan agama tidak memerlukan pasangan yang bukan Islam memeluk Islam terlebih dahulu. Manakala orang bukan Islam yang memluk Islam adalah bebas murtad tanpa dikenakan hukuman berdasarkan syariat Islam. Anak-anak pula tidak perlu mengikuti agama kedua ibubapa mereka sehinggalah mereka mencapai umur 18 tahun. Gila tak gila SOSIALISMA nie.

Satu lagi perkara mengenai Sosialisma nie ialah mengenai kepercayaan mereka kepada Revolusi dan Teori Dialektika Kontroversi. Hukum alam yang berlawanan di antara satu sama lain akan menghasilkan sebuah perubahan baru. Itu kepercayaan mereka. Sedangkan di dalam Islam mengajarkan bahawa keseimbangan hukum alam wajib dipeliharai sehinggakan Allah Ta'ala mencabar seluruh manusia untuk membuktikan melalui pengkajian ilmiah samada semua hukum-hukum alam nie berlawanan di antara satu sama lain (ketidaksempurnaan). Adalah mustahil bagi Allah Ta'ala mencipta sesuatu itu dengan sia-sia. Setiap benda diciptakan secara berpasangan. Ada air ada api, ada api ada angin, ada angin ada bumi. Kesemuanya adalah seimbang mengikut kadar yang ditetapkan oleh Allah Ta'ala. 

Tetapi tidak bagi Sosialisma. Bagi Sosialisma semua hukum alam ini berlawanan di antara satu sama lain. Oleh itu amat perlu bagi menghapuskan dua hukum alam yang berlawanan bagi mendapatkan satu hukum alam yang baru. Begitulah kelirunya puak Sosialisma ni yang menggunakan lambang Kepala Lembu Hitam. Inilah bahayanya fahaman Sosialisma yang menyerap masuk ke dalam IRC, Liberalisma dan Pluralisma. Sosialisma tidak mempercayai wujudnya Tuhan yang Tunggal sebagai Zat yang unggul. Memandang agama itu sebagai satu bentuk ideologi dan fahaman ciptaan manusia berdasarkan kepada falsafah duniawi. Pendekata macam inilah , Sosialisma adalah kepercayaan terunggul dari semua kepercayaan dan agama. 

Itu lah pasal kita dengar dan lihat bagaimana Pok Nik asik tersasar dari asas-asas akidah Islam sampaikan menyamakan hijrah Rasul dengan 'Kerusi' dan AL Qur'an itu sama macam suratkhabar, nau'zubillahiminzalik! Sosialisma sebenarnya adalah Satanisma. 

Inilah yang salah satu dimaksudkan oleh baginda Rasullullah s.a.w. di dalam hadis sahih baginda yang menyatakan mengenai fitnah yang melanda umatnya di akhir zaman umpama semut hitam (pendokong-pendokong dan pemimpin serta pengikut fahaman sosialisma - warna asas bagi Sosialisma ialah HITAM yakni Penyamaran, Pembohongan Pendustaan dan semangat Revolusi) di atas batu hitam (Asas kepercayaan Sosialisma yang berlawanan dengan Islam) di waktu malam (zaman fitnah di mana manusia menjadi keliru seperti sekarang ini dan ramai yang jahil agama).

Isu nombor plat bukan setakat nombor plat sahaja. PAKATAM hendak mencetuskan kemarahan rakyat kepada Institusi DiRaja Malaysia. Pakatam berharap berlakunya Revolusi berdasarkan kepada teori tolol Sosialisma mengenai pertentangan kelas. Sebab itulah kita tengok cagcai Pakatam dan Pakatam sentiasa menyalahkan pihak itu dan pihak ini bagi satu-satu isu. 

Allah Ta'ala mengurniakan kepada kita akal ruhani dan akal jasmani dalam bentuk otak yang diletakkan paling atas sekali dalam susunatur anatomi manusia. Gunakanlah akal anugerah Allah Ta'ala itu sebaik-baiknya menurut landasan Al Qur'an dan hadis dalam kefahaman ilmu hikmah atau Ladunni. Kemuliaan akal-budi manusia ini terletak kepada penggunaan akal tersebut. Oleh kerana akal manusia terletak di atas maka gunakanlah secara teratas dalam semua hal. Kalau tidak lebih baik anda ubahkan saja kedudukan akal itu ke kepala lutut macam cagcai dan pemimpin Pakatam lakukan sekarang. Itu pasal lah Pakatam tak pernah dapat menyelesaikan sebarang masaalah sebaliknya hanya mengujudkan pelbagai masaalah. Nak undi lagi ke pepuak kepala lembu hitam Pakatam? Minta dijauhkan dari mengundi Pakatam !-JAS SALLEH

BAGUS RUPANYA RAMAI PELAJAR SUKA PTPTN, PELAJAR YANG BODOH IKUT ANWAR!

Posted: 09 Jun 2012 09:40 PM PDT


Pembangkang di Selangor melenting dan menjadi tidak tentu arah apabila pihak Kementerian Pengajian Tinggi mengarah PTPTN membekukan pinjaman pendidikan bagi pelajar Unisel.

Tanpa mengkaji terlebih dahulu bahawa tindakan itu adalah bersifat sementara kerana PTPTN mahu melihat samada Pakatan Rakyat Selangor benar-benar serius mahu membela nasib pelajar di bawah universiti milik kerajaan negeri atau ianya sekadar retorik politik kosong mereka sahaja.

Bak kata Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, kerajaan mahu melihat sejauh mana kebenaran janji Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim mahu memberi pendidikan percuma kepada pelajar pusat pengajian tinggi dengan menghapuskan pinjaman PTPTN.

Bukan sesekali niat kerajaan  untuk memperjudikan masa depan generasi muda terutamanya anak-anak bangsa Melayu sendiri.

Sejak merdeka sampai sekarang, tidak ada kerajaan yang memperkasakan pendidikan di negara ini terutamanya menaikkan martabat bangsa Melayu kecuali Barisan Nasional.

Ini hakikat yang amat pahit untuk diterima pembangkang.

Begitulah sifat pembangkang yang ingin menjadi Mat Jenin - berjanji bulan dan bintang kepada rakyat, tetapi apabila mereka disedarkan dari alam mimpi kepada dunia realiti barulah mengerti betapa sukarnya untuk mengotakan janji-janji yang mereka tabur.

Inilah hasil budaya fitnah yang diamalkan oleh Anwar selama kerjaya politiknya.'

Kalau dahulu ia di tahan di bawah ISA pada awal 1970an kerana menghasut rakyat Baling bangkit menentang kerajaan pimpinan Tun Abdul Razak Hussein atas isu kemiskinan, kini Anwar mahu mmebuat onar yang sama dalam isu PTPTN.

Begitu juga Anwar membuat kacau bilau pada tahun 1998 apabila dipecat daripada jawatannya kerana jenayah liwat dan salahguna kuasa dengan menghasut rakyat melakukan demonstrasi jalanan.

Sebagaimana yang disebut oleh Datuk Seri Utama Dr Rais Yatim, Anwar sememangnya tidak mempunyai perasaan kasih sayang terhadap bangsa Melayu.

Yang beliau pentingkan ialah bagaimana hendak menjadi Perdana Menteri dan untuk itu dia sanggup memperkudakan bangsa Melayu untuk mencapai cita-citanya.

Anwar tidak peduli samada nasib pelajar-pelajar Melayu terbela atau tidak apabila beliau mengapi-apikan supaya pelajar yang menerima pinjaman PTPTN tidak membayar pinjaman mereka.

Alasan yang diberikan ialah Pakatan Rakyat akan menawan Putrajaya pada pilihan raya umum akan datang, dan tidak perlu lagi pinjaman tersebut dibayar mulai sekarang kerana ia akan dimansuhkan juga.

Beginilah niat jahat Anwar yang menjanjikan sesuatu yang belum dan tidak akan berlaku dengan mengeksploitasi minda generasi muda melalui janji kosongnya.

Seperti biasa, PAS pula mengambil kesempatan untuk mengatakan kerajaan berlaku zalim kerana menindas pelajar Melayu.

Mungkin PAS yang hanya pandai berceramah di kampung-kampung boleh berikan bukti kepada rakyat satu universiti yang berjaya di binanya selama 20 tahun ia memerintah Kelantan.

Bak kata orang, satu tiang bangunan pun PAS tidak mampu tegakkan apatah lagi sebuah gedung!

Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim mahu menunjukkan hero dengan berkata sebahagian aset Unisel akan dijual untuk menampung keperluan pendidikan pelajar universiti tersebut.

Dengan sendirinya Khalid telah membuka pekungnya kepada rakyat bahawa kerajaan negeri sebenarnya tidak mempunyai dana yang mencukupi untuk membiayai pendidikan pelajar universiit miliknya sendiri.

Apa perlu Selangor menjual aset Unisel jika benarlah dakwaan kerajaan negeri mempunyai rizab tunai lebih RM1 bilion yang amat dibanggakan itu?

Apa logiknya jika Selangor sudah kaya dengan simpanan tunai tetapi terpaksa juga menjual harta sendiri apabila keadaan terdesak?

Tidak lain tidak bukan dakwaan rizab yang besar hanyalah satu lagi pembohongan Pakatan Rakyat sebagaimana juga janji-janji kosong mereka yang dibuat pada pilihan raya umum 2008.

Dalam erti kata lain Selangor di bawah pembangkang sudah hampir bankrap dan ini dibuktikan dengan tindakannya mahu menjual aset-aset bernilai yang dimiliki Unisel.

Isu PTPTN telah memakan diri pembangkang sendiri dan mendedahkan tembelang Anwar dan Pakatan Rakyat yang suka berbohong kepada rakyat dan membuat janji manis.

Pembangkang boleh membuat timbunan janji dan mimpi manis tetapi hanya BN sahaja yang mampu mengotakan apa sahaja yang dijanjikan kepada rakyat.
-gap-

PANAS!! MEMANG SAH ANWAR ADA HARTA 3 BILION, MASA ANWAR NAK SERANG MUHYIDIN!! GILA LAH NUAR!! ASAL TAK TUDUH NAJIB??

Posted: 09 Jun 2012 07:54 AM PDT



 Datuk Seri Anwar Ibrahim mencabar Tan Sri Muhyiddin Yassin mendedahkan aset dan akaun miliknya jika mahukan penjelasan beliau berkenaan dakwaan  berhubung pemilikan 20 akaun induk, membabitkan harta RM3 bilion seperti terkandung dalam akuan berkanun bekas Penolong Gabenor Bank Negara, Datuk Abdul Murad Khalid, 13 tahun lepas.

"Saya mencabar Muhyiddin untuk dedahkan semua akaun dan aset  yang beliau ada, baru saya akan dedahkan akaun dan segala aset yang saya ada secara terbuka," kata Ketua Pembangkang itu di sini, petang ini.

Tegas Anwar, beliau bersedia untuk menyerahkan segala dokumen kepada pihak berwajib tetapi hanya akan dilakukan jika Muhyiddin, yang juga Timbalan Presiden Umno dan Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) menyahut cabarannya.
"Kenyataan yang diberi Muhyiddin itu jelas menunjukkan yang beliau terdesak hingga terpaksa mengaitkan isu ini dengan saya," kata Ketua Umum Pakatan Rakyat (PR) ini ketika ditemui selepas sesi dialog Agenda Ekonomi Malaysia hari ini.
"Jika benar saya bersalah berhubung isu ini, saya yakin saya ditahan dan disiasat sejak tahun 1998 lagi," ulas beliau yang dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan pada awal September 1998.
Pagi tadi, Muhyiddin menggesa Anwar menjelaskan segera dakwaan berhubung pemilikan 20 akaun induk membabitkan aset, saham dan wang bernilai RM3 bilion.
Timbalan Perdana Menteri berkata, dakwaan berkenaan bukan perkara kecil dan dengan itu Penasihat PKR itu perlu bertanggungjawab untuk menjelaskan perkara berkenaan kepada rakyat.
"Angka (RM3 bilion) yang disebut adalah besar. Jadi, ia merupakan tanggungjawab Ketua Pembangkang untuk  memperjelaskannya. Apakah benar atau tidak. Rakyat hendak tahu... pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang membuat tuntutan supaya penjelasan dibuat pun mewakili kumpulan rakyat yang bukan sedikit.
"Kalau tidak betul, Anwar harus mengambil tindakan terhadap pihak yang membuat dakwaan termasuk bekas Penolong Gabenor Bank Negara," katanya.
Selasa lepas, Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali dilaporkan menimbulkan persoalan mengenai status siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) terhadap pendedahan Abdul Murad.
Ibrahim dilaporkan berkata, dalam pendedahan bekas Penolong Gabenor Bank Negara, yang dibuat menerusi akuan berkanun itu antara lain mendakwa, Anwar mengawal sebanyak 20 akaun induk membabitkan aset, saham dan wang yang keseluruhannya bernilai lebih RM3 bilion, yang diperoleh ketika beliau menjadi Menteri Kewangan pada akhir 1990-an.
Akhbar hari ini pula melaporkan beberapa NGO turut menggesa SPRM supaya menyegerakan siasatan mengenai dakwaan berkenaan memandangkan ia merupakan perkara  berkepentingan awam.

PANAS!! PEMBANGKANG AKAN CETUS HURU-HARA SELEPAS PRU 13!!

Posted: 07 Jun 2012 02:39 AM PDT


 Kemungkinan pembangkang akan mencetuskan huru-hara jika mereka tewas dalam pilihan raya umum ke-13. 

   Apabila mereka sanggup memperalat dan memperkuda pelajar, tidak mustahil sekiranya pilihan raya umum tidak memihak mereka, mereka sanggup menghuru- harakan jalanan di atas nama hak, di atas nama kebebasan atau di atas nama hak asasi. Penulis tidak menolak kemungkinan perkara ini berlaku

Kenyataan bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dan Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin yang dilapor berkata, pembangkang akan mencetuskan huru-hara jika mereka kalah pada pilihan raya umum akan datang memang mungkin terjadi.

Kita lihat apa yang terjadi dengan bersih? kononya aman sebaliknya huru-hara yang terjadi.
Perhimpunan bersih itu menunjukkan bagaimana segelintir manusia boleh mencetuskan suasana sehingga menjejaskan kesemua yang telah dibina oleh negara selama ini. 

Padahal kerajaan telah membenarkan perhimpunan secara aman boleh berlangsung  jika diadakan di tempat khas seperti sambutan ulang tahun UMNO di Stadium Nasional Bukit Jalil dan perhimpunan belia di Putrajaya serta perhimpunan PAS di Stadium Darulaman, Kedah.

  Kita dapat lihat pada hari ini penyokong Anwar seolah-olah terpukau dengan fitnah dan janji-janji kosong Anwar yang cukup melalaikan rakyat? Anwar mahukan kuasa, Anwar semakin menggila dan terus memesongkang pemikiran rakyat.

Pssssst: Pakatan songsang terus memfitnah umno.. hanya pakatan yang halal fitnah!!

WANITA MAUT DALAM KEADAAN NGERI KAKI TERPUTUS DIGILIS KOMUTER!! ASTRAFIRULLAH!!

Posted: 06 Jun 2012 11:32 PM PDT


KLANG: Seorang wanita maut dalam keadaan ngeri apabila kedua-dua kakinya putus manakala kepalanya pecah selepas digilis komuter ketika mahu melintas landasan kereta api di Kilometer 27 menghala Klang, antara Stesen Komuter Padang Jawa dan Stesen Komuter Bukit Badak, di sini, petang kelmarin.
Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Zahedi Ayob berkata, ketika kejadian jam 5.15 petang itu, mangsa yang berusia 75 tahun berseorangan dan dipercayai mahu pulang ke rumahnya yang terletak di seberang landasan.

Menurutnya, mangsa mungkin tidak menyedari kehadiran komuter itu walaupun pemandu komuter berkenaan sudah membunyikan hon beberapa kali.
Katanya, berdasarkan maklumat awal, mangsa mengalami masalah pendengaran hingga menyebabkan dia tidak mendengar bunyi hon komuter berkenaan.

"Mangsa yang tinggal di flat Rimba Jaya terletak berdekatan landasan, mati di tempat kejadian kerana parah di kepala dan beberapa bahagian lain," katanya.

TAN SRI ABDUL KADIR LANCAR PARTI BARU "IKATAN" UNTUK ANWAR??

Posted: 06 Jun 2012 11:11 PM PDT


Bekas Menteri Kabinet Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir hari ini melancarkan penubuhan parti Ikatan Bangsa Malaysia (IKATAN) di mana beliau dilantik menjadi presiden sementara bagi parti tersebut.

Beliau merasmikan penubuhan parti tersebut di sebuah dewan di Hotel Palace of The Golden Houses di Seri Kembangan, pagi ini.

Kira-kira 200 hadirin hadir dalam majlis perasmian penubuhan IKATAN.

IKATAN dipimpin tiga timbalan presiden daripada pelbagai latar belakang antaranya bekas timbalan menteri pelajaran daripada Sarawak Datuk Bujang Ulis, ahli bank Ong Hock Swee dan bekas presiden Majlis Peguam Regunath Kesavan.

Manakala Presiden Uruskop Datuk Seri Mustafa Kamal Maulud dilantik menjadi setiausaha agung parti ini. Sebanyak enam orang dilantik menjadi ahli Majlis Tertinggi.

Beliau mengibarkan bendera IKATAN -- yang memaparkan gambar dua tangan yang bersalaman dan berlatarbelakangkan warna biru dan kuning -- sebagai tanda perasmian penubuhan parti berkenaan.

Sebelum itu dalam ucapannya, Kadir berkata antara visi dan misi penubuhan IKATAN adalah berpaksikan kepada "amanat merdeka bapa Malaysia" Tunku Abdul Rahman serta isi kandungan dan roh Perlembagaan Malaysia.

Antara isi kandungan amanah tersebut adalah rakyat berbilang kaum dan agama - Melayu, Cina, India, Kadazandusun, Siam, Islam , Buddha, Hindu, Kristian dan lain-lain mesti ikhlas satu sama lain, jika mahu hidup satu keluarga.

Malah, setiap mereka, tidak boleh kata atau berbuat sesuatu yang menyakitkan hati atau menyusahkan hati setiap kaum.

"Sebagai ahli keluarga yang ikhlas kita mesti selalu tolong menolong sesama kita. Yang kaya tolong yang miskin.

"Yang maju tolong yang kurang maju. Dengan cara itu barulah kita akan jadi satu bangsa dan negara yang bersatu padu kuat. Semua orang akan bahagia. Barulah Malaysia dihormati oleh dunia," kata Kadir yang membaca petikan amanah tersebut.

SCORPENE: TERBONGKAR!! SUARAM DIDALANGI PKR!!

Posted: 06 Jun 2012 09:41 PM PDT


 
SUARAM, sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang ditubuhkan oleh keluarga bekas banduan ISA iaitu pesalah yang mengancam keselamatan negara, sering menggambarkan pertubuhan itu sebagai telus, bebas dan berjuang demi hak asasi manusia dan keadilan.
Ia ditubuhkan pada 5 Ogos 1989 selepas Operasi Lalang dengan perjuangan utamanya adalah untuk menghapuskan ISA yang bagi mereka menafikan hak seseorang untuk dibicarakan.

Namun, bagi rakyat Malaysia yang rasional dan bijak menganalisis maklumat, SUARAM adalah pertubuhan yang berjuang untuk memastikan negara sentiasa terdedah kepada bahaya dengan memberikan hak, masa dan ruang kepada penjenayah atau pengganas untuk beroperasi.

Bagi rakyat Malaysia juga, SUARAM hanyalah salah satu dari berbagai-bagai bentuk penyamaran pembangkang, atau lebih spesifik PKR dan DAP dalam usaha mereka untuk menjatuhkan kerajaan. SUARAM sama sekali tidak bebas, tidak telus dan tidak memperjuangkan keadilan mahupun hak sesiapa.

SUARAM hanya memperjuangkan politik pembangkang yang bermatlamatkan negara republik, pemikiran liberal dan menghapuskan bukan sahaja hak dan kedudukan istimewa, tetapi segala-galanya yang berakar dan bertiangkan agama Islam dan budaya Melayu.
Warna sebenar SUARAM terserlah dengan jelas sekali apabila NGO ini begitu beria-ia menjuarai isu kapal selam scorpene yang kononnya dibicarakan di mahkamah Perancis.
Ia bermula dengan SUARAM membuat aduan di mahkamah Perancis berhubung DCN, iaitu syarikat pembuat kapal selam negara itu kerana kononnya membayar sejumlah rasuah kepada syarikat Perimekar Sdn Bhd dari Malaysia.
Aduan ini diperbesarkan dengan pembohongan bahawa Perdana Menteri dan isteri terlibat dalam pembunuhan Altantuya yang didakwa sebagai penterjemah dalam urusan jualbeli scorpene. Altantuya dikatakan dibunuh kerana meminta sebahagian dari rasuah terbabit. Lanjutan itu, SUARAM juga memainkan cerita kononnnya PM akan akan disapina oleh mahkamah Perancis.
Semua 'butir-butir' kes disebarkan oleh SUARAM melalui siri-siri sidang akhbar, antaranya pada 3 Mei dan 26 Mei baru-baru ini.

Walau bagaimanapun, perlu diingatkan bahawa sehingga hari ini, maklumat mengenai kes hanya didapati dari kenyataan atau 'air-liur' SUARAM dan para peguam mereka tanpa memberikan apa-apa bukti langsung.
Air liur SUARAM itulah yang diambil oleh para blogger dan pemimpin pembangkang sebagai bukti sahih hatta seolah-olah keputusan penghakiman, dan kemudiannya disebarkan sebagai 'makanan minda' kepada rakyat Malaysia.

Kerajaan telah bertindak bijak dengan tidak melatah dalam kes ini. Sebaliknya PM membuat penafian secara tenang, bersumpah secara Islam dan memberi penjelasan secara baik di dalam Dewan Rakyat.
Langkah yang berhati-hati diambil agar tidak mengganggu proses mahkamah yang dikatakan oleh SUARAM sebagai sedang berjalan di Perancis. Hanya SUARAM yang tidak sabar-sabar menunggu keputusan mahkamah dan ke sana ke mari menghebahkan membuat berbagai-bagai kenyataan.
Kesungguhan SUARAM mendahului mahkamah dalam isu ini tidak sukar untuk difahami. Memandangkan SUARAM adalah pembangkang dan pembangkang adalah SUARAM, maka sudah pastilah pilihanraya yang semakin hampir menjadi punca isu ini dimainkan dengan bersungguh-sungguh oleh mereka akhir-akhir ini.
Bukti bahawa SUARAM adalah pembangkang tidak sukar untuk dikemukakan. Lihat sahaja senarai nama orang-orang penting NGO tersebut, dan kita akan mendapati bahawa mereka adalah juga orang-orang penting di dalam pakatan pembangkang Malaysia. Antaranya:

1. Cynthia Gabriel, Pengarah SUARAM dan juga 'key-person' dalam pembohongan isu scorpene. Beliau juga adalah Ahli Majlis Daerah Petaling Jaya, dilantik oleh kerajaan PKR negeri Selangor.

2. Dr. Kua Kia Soong adalah bekas Ahli Parlimen DAP

3. Sivarasa Rasiah adalah Ahli Parlimen PKR, Subang, Petaling

4. Irene Fernandez adalah Ahli Majlis Tertinggi PKR.

5. Dr. Syed Husin Ali adalah bekas Timbalan Presiden PKR.

6. Tian Chua adalah Ahli Parlimen PKR, Batu.

7. S.Arutchelvan, Setiausaha Agung Parti Sosialis Malaysia

8. Dr. Nasir Hashim, Presiden Parti Sosialis Malaysia

9. Elizabeth Wong, bekas ko-ordinator SUARAM dan sekarang adalah ADUN PKR di Selangor

10. Premesh Chandran bekerja dengan Malaysiakini dan rakan karib Tian Chua. Kedua-dua mereka adalah ahli Network of Overseas Collective of Australia bersama dengan Elizabeth Wong.

Kesimpulannya, SUARAM tiada bukti penglibatan Perdana Menteri dalam pembunuhan Altantuya. SUARAM juga tidak bukti bahawa rasuah telah berlaku dalam pembelian scorpene.

Tetapi, kita ada bukti bahawa SUARAM bukan bertindak sebagai badan bebas dan telus kerana SUARAM adalah jelmaan pembangkang yang matlamatnya hanyalah untuk memburukkan dan menjatuhkan kerajaan.
Justeru, tidak hairanlah SUARAM tidak langsung teragak-agak untuk menipu, memutarbelit malah mereka-reka cerita mengenai rasuah hinggalah pembunuhan, semata-mata untuk mencapai matlamat mereka

MAHKAMAH BERI TEMPOH 20 JUN KEPADA ANWAR JAWAB ISU BISEKSUAL!!

Posted: 06 Jun 2012 06:36 AM PDT



 Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini memberi tempoh sehingga 20 Jun untuk Datuk Seri Anwar Ibrahim menjawab pernyataan pembelaan Senator Datuk S.Nallakaruppan berhubung saman fitnah berjumlah RM100 juta yang difailkannya Mac lalu.

Menurut laporan Bernama, Pesuruhjaya Kehakiman Mahkamah Tinggi Vazeer Alam Mydin Meera menetapkan tarikh itu selepas peguam Mohd Afiq Mohd Noor yang mewakili Anwar memohon tempoh selama dua minggu untuk menjawab pernyataan tersebut.
Pada 26 Mac, Anwar memfail saman terhadap Nallakaruppan, Utusan Melayu (Malaysia) Bhd dan Ketua Pengarang Kumpulan akhbar berkenaan, Datuk Abdul Aziz Ishak, berhubung perkataan-perkataan beliau (Nallakaruppan) yang didakwa telah mencemar nama baiknya melalui kenyataan bertajuk "Nallakarupan tuduh Anwar biseksual" yang disiarkan di muka hadapan akhbar Utusan Malaysia bertarikh 20 Mac.
Dalam pernyataan tuntutan, Anwar berkata perkataan yang terkandung dalam artikel akhbar berkenaan adalah palsu, tidak berasas dan disiarkan dengan niat jahat.
Anwar mendakwa beliau menghantar surat tuntutan menerusi peguamnya kepada defendan supaya menarik balik perkataan yang berbaur fitnah itu tetapi mereka enggan berbuat demikian.
Kemudian, Anwar memfailkan saman menuntut ganti rugi am berjumlah RM100 juta, selain ganti rugi teruk, ganti rugi teladan, kos dan relif lain yang difikirkan wajar oleh mahkamah.
Nalla melalui peguamnya, Datuk Seri Dr. Muhammad Shafee Abdullah telah mengemukakan hujah-hujah pembelaan yang boleh dibaca di sini dan sini.

PANAS!! VIDEO ANWAR DAN SHAMSIDAR AKAN MENGONCANG NEGARA!!

Posted: 06 Jun 2012 01:59 AM PDT


Video Oral sex diantara Anwar Ibrahim dan Shamsidar Taharin, isteri kepada Azmin Ali PKR, dijangkakan akan mengocangkan negara sekali lagi.
Video berkenaan menunjukan Anwar dan Shamsidar melakukan Oral SexBACA SETERUSNYA KLIK

PANAS!! VIDEO ANWAR DAN SHAMSIDAR AKAN MENGONCANG NEGARA!!

Posted: 06 Jun 2012 01:44 AM PDT


Video Oral sex diantara Anwar Ibrahim dan Shamsidar Taharin, isteri kepada Azmin Ali PKR, dijangkakan akan mengocangkan negara sekali lagi.
Video berkenaan menunjukan Anwar dan Shamsidar melakukan Oral Sex, seperti yang didedahkan oleh Nallakarupan.
Video tape berkenaan diserahkan oleh S. Nallakarupan kepada Peguam beliau Muhammad Shafee Abdullah dihadapan para pemberita di perkarangan Komplex Mahkamah Kuala Lumpur. Beliau sempat berkata kepada Peguam beliau supaya, "menjaga hak kepunyaan beliau" dan menyerahkan envelope colour koko berlakri dan berisi video.
Nalla berkata dia akan mendedahkan video tersebut di mahkamah terbuka, tetapi apabila disoal lanjut oleh pemberita, beliau hanya menyebut, "ICE CREAM"
Perhubungan terlarang Anwar-Shamsidar sudah lama diketahui, tetapi Azmin Ali hanya membuat pekak badak atas tuduhan tersebut. Beliau dipercayai mengorbankan isteri beliau kepada Anwar sebagai upahan berjuta-juta ringgit.
 
Psst: Mampos Anwar!! kejahatan akan terserlah..Anwar bertaubatlah!!

USTAZ AZHAR IDRUS, MU JAWAB NAPE MU KATE UMNO, BILE PEMBANGKANG BUAT MU DOK KATE APE??

Posted: 05 Jun 2012 06:42 PM PDT


Satu rakaman bertajuk "PKR Bertam Nite 2012.mp4″ yang dimuat turun oleh dilahamid pada 4 Jun 2012 mula tersebaR.
 Penulis amat bersetuju dengan sahabat bloger Mediapermatangpauh yang menemplak Ustaz Azhar Idrus, "Azhar Idrus kata K-Pop haram pasal pakaian penari tu mendedahkan aurat.., so K-Pop versi PKR ni menutup aurat ke tak wahai Ostad??"

PANAS!! WANITA ICE-CREAM AZMIN ALI & VIDEO ANWAR SHAMSIDAR BUKTI MENYEDIHKAN PAS!!

Posted: 05 Jun 2012 03:22 AM PDT



SEHINGGA ke saat ini, nama Azmin Ali tidak henti-henti meniti disetiap bibir rakyat Malaysia yang peka dengan perkembangan politik semasa….

Dari kes makan aiskrimnya, kecurangan isterinya, penderhakaan kepada ibunya sehinggalah kepada pendedahan mengenai pemilikan harta yang tidak munasabah ketika menjadi Setiausaha Sulit Anwar pada 1995 oleh Raja Petra Kamarudin (RPK).

Lepas satu satu….!

Pencacai PKR sudah mula memainkan teori serangan peribadi untuk mengalihkan tumpuan rakyat dari pelbagai kes yang melilit Azmin sekarang ini. Ini adalah taktik biasa PKR kalau ada kelemahan dari kalangan pemimpin mereka yang didedahkan.

Ambil contoh macam kes video seks Anwarlah, yang dipertikaikan soal Anwar berzina dengan pelacur cina tersebut, sebaliknya yang lebih menjadi isu dikalangan pemacai PKR, rambutlah, perutlah dan sebagainya.

Penulis sendiri secara peribadi tidak begitu peduli dengan semua masalah Azmin sekarang kerana penulis sedar Azmin memang bukan bersih pun, malah kerana dia dan Anwar galak menyalahgunakan kuasa di Kementerian Kewangan dahulu, menyebabkan imej kerajaan BN terjejas sehingga hari ini.

Yang penulis pedulikan ialah kenapa dalam semua kekecohan ini, PKR tidak mengambil sebarang tindakan kepada Azmin..? Nak dokumen, dah ada dokumen, nak gambar, dah ada gambar , nak video..? Itu tunggu dulu kot.


Walaupun tidak sampai ketahap memecatnya dari parti tersebut, tapi sekurang-kurangnya ada tindakan lain yang lebih tegas seperti gantung sehingga siasatan selesai, diarah bercuti dan sebagainya.

Ini siasatan pun tak dijalankan, apa cerita nak gantung dan suruh bercuti lagi?

Macam mana PKR nak berlaku adil kepada rakyat Malaysia kalau dalam keadaan PKR belum berkuasa pun sekarang, kesalahan orang-orang tertentu yang rapat dengan Anwar sewenang-wenangnya didiamkan dan diambil jalan mudah dengan menuduh ia adalah konspirasi..?

Ini cakap pasal Azmin tau, bukan cakap pasal Anwar pun. Kalau Anwar tu lainlah sebab PKR ialah Anwar dan Anwar ialah PKR, maka itu tidak hairan langsung kenapa hampir kesemua jentera dan ahli PKR bangkit mempertahankan Anwar setiap kali ada skandal yang melibatkannya. Berbeza dengan Azmin yang mempunyai kelompok pemimpin tersendiri sahaja yang menyokongnya.

Kalau inilah gambarannya, maka wajiblah rakyat Malaysia menolak parti PKR ini dan sekutu lainnya dalam Pakatan Rakyat. Nampak sangat soal kronisme dan nepotisme begitu menebal dalam Pakatan Rakyat terutama di kalangan PKR dan DAP.


Bayangkanlah kalau Anwar menjadi Perdana Menteri dan Azmin melakukan sesuatu kesalahan. Pada anggapan kita, agak-agaknya bolehkah Azmin dikenakan sebarang tindakan undang-undang – melihat dari keadaan sekarang?

Penulis yakin tidak...., malah, Azmin dan sesiapa juga yang masuk inner circle yang rapat dengan Anwar akan lebih bermajarajalela, bak kata pepatah bersultan di mata, beraja di hati. Apabila mereka ini dipuncak kuasa, semua agensi dan jabatan kerajaan akan berada di bawah telunjuk mereka.

Hanya rakyat sahaja yang mampu mengubah keadaan ini dengan memastikan hasrat kelompok ini untuk menjajah Putrajaya

Anwar sebenarnya rasa kurang senang dengan kenyataan terbaru Azmin yang terus terang disifatkan sebagai serangan 'sound bites' kepada dirinya dan keluarga. Ya, mungkin pandangan Azmin adalah ikhlas untuk kekuatan PKR; namun ianya tidak menyenangkan Anwar dan keluarga. Azmin perlu sedar diri, bahawa tanpa sentuhan 'The House of Anwar', Azmin dan PKR tidak akan mampu belayar jauh sebagai parti politik.

Kebanyakan rakan-rakan pimpinan PKR menganggap serangan ini sebagai 'counter-arguments' Azmin kepada masalah moral yang sedang dihadapi oleh dirinya pada ketika ini. Azmin kurang senang apabila ada pihak tertentu yang mula bercakap soal IMEJ PKR yang calar dengan kes-kes politik senggama dan selingkuh yang ada dalam parti tersebut. Bukan sedikit kalangan pimpinan PKR yang terima gambar-gambar gadis yang pernah dilanggan oleh Azmin selama ini. Mereka sendiri malu dan segan.

PKR selama inipun memang berdiri di atas landasan politik dinasti. Azmin adalah pilihan interim. Sementara. Stop gap measure. Nak menghentikan kritikan yang melampau kepada dinasti politik dalam PKR.


Pada Azmin, politik mesti berasaskan merit. Bukannya dinasti. Bukan soal BIN dan BINTI. Tapi Azmin lupa, kalau merit yang jadi asas, Azmin pun belum layak berada di tangga Timbalan Presiden. Syed Husin lebih lama dalam parti. Ezam (kalau tak melompat) lebih layak. Hamdan Taha (lebih senior). Hanafiah Man. Ramai lagi. Soalnya, Azmin pun dah biasa pijak kaki orang sebab nak naik cepat.


Secara keseluruhannya, menurut seorang Prof yang melakukan census dalaman mengenai 'next leader of PKR' – Izzah mendahului jauh. Menurut survey dalaman PKR; 93 % kalangan perwakilan ke Kongres PKR di Pulai, bersetuju bahawa IZZAH adalah calon paling layak mengambil tempat Kak Wan sekiranya berlaku apa-apa. Nama Azmin jauh di tempat ke-5. Bukanpun di tempat kedua. Harus diingat, ini berlaku sebelum insiden karaoke jamban. Kalau buat sekarang; rasanya Azmin akan lebih jauh ketinggalan.
Ironinya, dalam survey sama – nama Izzah diekori rapat oleh TS Khalid Ibrahim, Dr Mansor dan Ambiga (walaupun bukan ahli parti). Perwakilan mahukan Ambiga berada di dalam kelompok PKR dalam masa yang terdekat.
tq-mik
video anwar shamsidar klik sini

Pssssst: Anwar Dan Azmin harus bertaubat!! tolak PKR!! 

PANAS!! VIDEO ANWAR SHAMSIDAR YANG BAKAL DITAYANG BUAT ANWAR MENGAMUK!!

Posted: 05 Jun 2012 12:14 AM PDT




Berikut didedahkan satu kenyataan pembelaan Senator Datuk S. Nallakaruppan dalam kes saman tuduhan biseksual yang dilakukan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim. Kenyataan pembelaan yang asal dilampirkan di bawah yang menerangkan perkara berikut :

Dalam precedent case (kes terdahulu), iaitu kes Dato' Seri Anwar Ibrahim vs Tun Dr Mahathir Mohamad berkenaan tuduhan gay, bekas Perdana Menteri menang kes tersebut dan Anwar telah disahkan oleh mahkamah sebagai seorang homoseksual/gay/biseksual. Bermakna sebelum Nalla menuduh 'Anwar seorang biseksual' dan diterbitkan oleh Utusan Malaysia, reputasi Anwar sebagai seorang homoseksual/gay/biseksual telahpun diputuskan di mahkamah dan sudah diketahui umum.
Latar belakang

Nalla adalah bekas sahabat baik Anwar selama 30 tahun yang diperkenalkan oleh Datuk Lim Thian Kiat (Datuk TK Lim) pemilik Magnum Corporation. Datuk TK Lim adalah majikan kepada Nalla. Hubungan persahabatan Nalla dan Anwar bermula ketika Anwar menjadi Menteri Pelajaran dan menjadi semakin rapat setelah Anwar dilantik menjadi Menteri Kewangan.

Ketika itu, Nalla dan Anwar terlibat dalam aktiviti sukan tenis di padang tenis Bangsar yang dibina khas oleh Datuk TK Lim. Datuk TK Lim telah membayar seorang jurulatih tenis dari Amerika Syarikat (AS) untuk mengajar dirinya, Anwar dan Nalla sekitar tahun 1993 hingga 1998.

Ini membuktikan hubungan Anwar dengan Nalla telah lama terjalin yang membolehkan Nalla merupakan sumber yang tepat untuk mengesahkan sisi-sisi gelap Ketua Umum PKR itu. Anwar adalah seorang biseksual iaitu individu yang melakukan aktiviti seks dengan wanita dan lelaki dan turut melakukan aktiviti seks dengan wanita yang telah berkahwin.

PANAS!! VIDEO ANWAR SHAMSIDAR YANG BAKAL DITAYANG BUAT ANWAR MENGAMUK!!

Posted: 04 Jun 2012 09:44 PM PDT



Berikut didedahkan satu kenyataan pembelaan Senator Datuk S. Nallakaruppan dalam kes saman tuduhan biseksual yang dilakukan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim. Kenyataan pembelaan yang asal dilampirkan di bawah yang menerangkan perkara berikut :

Dalam precedent case (kes terdahulu), iaitu kes Dato' Seri Anwar Ibrahim vs Tun Dr Mahathir Mohamad berkenaan tuduhan gay, bekas Perdana Menteri menang kes tersebut dan Anwar telah disahkan oleh mahkamah sebagai seorang homoseksual/gay/biseksual. Bermakna sebelum Nalla menuduh 'Anwar seorang biseksual' dan diterbitkan oleh Utusan Malaysia, reputasi Anwar sebagai seorang homoseksual/gay/biseksual telahpun diputuskan di mahkamah dan sudah diketahui umum.
Latar belakang

Nalla adalah bekas sahabat baik Anwar selama 30 tahun yang diperkenalkan oleh Datuk Lim Thian Kiat (Datuk TK Lim) pemilik Magnum Corporation. Datuk TK Lim adalah majikan kepada Nalla. Hubungan persahabatan Nalla dan Anwar bermula ketika Anwar menjadi Menteri Pelajaran dan menjadi semakin rapat setelah Anwar dilantik menjadi Menteri Kewangan.

Ketika itu, Nalla dan Anwar terlibat dalam aktiviti sukan tenis di padang tenis Bangsar yang dibina khas oleh Datuk TK Lim. Datuk TK Lim telah membayar seorang jurulatih tenis dari Amerika Syarikat (AS) untuk mengajar dirinya, Anwar dan Nalla sekitar tahun 1993 hingga 1998.

Ini membuktikan hubungan Anwar dengan Nalla telah lama terjalin yang membolehkan Nalla merupakan sumber yang tepat untuk mengesahkan sisi-sisi gelap Ketua Umum PKR itu. Anwar adalah seorang biseksual iaitu individu yang melakukan aktiviti seks dengan wanita dan lelaki dan turut melakukan aktiviti seks dengan wanita yang telah berkahwin.

Shamsidar Taharin

Anwar didakwa melakukan hubungan seks dengan Shamsidar Taharin, isteri pembantunya, Azmin Ali. Azmin sekarang ini adalah Ahli Parlimen Gombak dan Timbalan Presiden PKR. Menurut Nalla, hubungan seks telah lama berlaku iaitu di antara 1993 hingga 1998 di Tivoli Villa, Jalan Medang Tanduk, Bangsar.

Hampir setiap kali, Anwar perlukan Shamsidar, Anwar akan mengarahkan Nalla untuk membawa Shamsidar dengan kereta Daimlernya bernombor WBV37 di mana Anwar juga turut berada dalam kereta itu. Dalam satu kejadian Nalla dapat dapat menonton aktiviti seksual antara Anwar dengan Shamsidar itu melalui monitor yang disambung kamera CCTV dari katil Tivoli Villa.

Terdapat sesetengah aktiviti seks itu melebihi daripada tahap normal. Dalam satu kejadian pada tahun 1997, Anwar telah melakukan hubungan seks dengan Shamsidar di sebuah hotel di London yang diatur oleh Nalla. Ketika itu Shamsidar datang bersama suaminya Azmin, manakala Anwar datang bersama isterinya, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Nalla juga bertindak sebagai penjaga bayi (baby sitter) kepada anak perempuan Shamsidar yang berumur tiga bulan ketika Anwar mengadakan hubungan seks dengan Shamsidar di Tivoli Villa. Anak perempuan Shamsidar itu dikatakan mempunyai pertalian darah dengan Anwar.

Ismail Mat Rabi @ Ismail Harun
Ismail, lelaki yang bekerja mendapat bayaran sekitar RM200 hingga RM300 setiap kali selepas melakukan aktiviti seks dengan Anwar. Aktiviti seks dengan Ismail dilakukan di Tivoli Villa dan di rumah kediaman rasmi Anwar di No 8, Jalan Setiamurni 1, Bukit Damansara, Kuala Lumpur. Dalam satu kejadian, Nalla secara tidak sengaja dapat melihat Anwar melakukan hubungan seks dengan Ismail ketika membuka pintu di Tivoli Villa, Padang Tennis Bangsar.

Selain itu, Nalla turut membongkar kisah seks Anwar bersama Norlaila Abdul Majid, Soma Rodrigo, Mior Abdul Razak, Sukma Darmawan Sasmitaat Madja, Dr Munawar Ahmad Anees, Azizan Abu Bakar, Hairany Mat Nafees dan Rashid. Kes Saman RM60 Juta Duit Magnum Bukti Persahabatan Anwar – Nalla
 

MENGEMPARKAN MALAYSIAS!! Video Klip 1;32 Minit Aksi Dalam Tivolli Villas Tahun 1997 Anwar Shamsidar....

Posted: 04 Jun 2012 07:55 AM PDT





Jom tengok video klip kat bawah nie...!

MENGEMPARKAN MALAYSIAS!! Video Klip 1;32 Minit Aksi Dalam Tivolli Villas Tahun 1997 Anwar Shamsidar....

Posted: 04 Jun 2012 05:21 AM PDT




Jom tengok video klip kat bawah nie...!

Datuk S.Nallakaruppan mendedahkan bahawa rakaman yang dilakukan di Tivolli Villa adalah untuk keselamatan Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan yang dibawah 'jagaan' beliau ketika itu.

Ketika ditanya lebih lanjut selepas sidang media beliau menyatakan bahawa apa apa saja berkemungkinan akan berlaku didalam bilik yang akan menyebabkan kedudukan TPM dalam bahaya dan tergugat.

Bahaya yang dimaksudkan ialah tuduhan rogol, pukul dan sebagainya yang mungkin dibuat oleh pasangan TPM pada masa itu. Rakaman audio visual dibuat untuk simpanan dan bukan untuk tayangan kepada mana mana pihak.

Nalla berpeluang untuk menggunakan video video tersebut untuk kepentingan diri sendiri pada masa beliau ditangkap dan dimasukkan kepenjara pada tahun 1998. Tapi memandangkan setianya beliau kepada Anwar, beliau sanggup merengkok didalam penjara dan menyepikan hal video video tersebut.

Kini Nalla bertegas akan menggunakan video vidoe tersebut sebagai senjata ampuh untuk menghalang Anwar dari mencapai cita cita beliau menjadi Perdana Menteri Malaysia. Nalla juga membayangkan yang beliau sedia 'melepaskan' Anwar sekiranya Anwar meninggalkan terus arena politik.

Hebat!, Transgender Menang Pilihanraya Raya Thai!!. Anwar apa lagi? best nyum-nyum!!

Posted: 01 Jun 2012 02:21 AM PDT



BANGKOK – Seorang transekual wanita telah mencipta sejarah apabila buat pertama kalinya 'pondan' memenangi pilihanraya tempatan sekaligus memegang jawatan awam di Thailand.

Yonlada Suanyos, 30 kini mengendalikan sebuah stesen televisyen satelit dalam masa yang sama menjalankan perniagaan barang kemas.
Beliau telah mengalahkan dua calon lelaki, Pawat Sattayawong dan Suchart Jitbanjong bagi menempatkan diri beliau sebagai Ahli Majlis Wilayah Nan yang terletak di utara Thailand.

Menurut laporan media tempatan, Suanyos telah memenangi kerusi itu dengan meraih jumlah sebanyak 3808 undi dengan majoriti 150 undi.
Selain itu, Suanyos yang telah menjalani pembedahan jantina ketika usia 16 tahun berkata bahawa beliau akan menyelesaikan masalah-masalah serta hak-hak wanita, terutama hak-hak trans-wanita.

psssssst: Inalah yang ambiga nak sangat tu haha..

PANAS!! TUN MAHATHIR KAN MENGUGAT KEDUDUKAN ANWAR BILA DIDEDAHKAN INI!! MAMPOS ANWAR!!

Posted: 31 May 2012 07:04 PM PDT


Sebenarnya, tiada yang mengejutkan apabila terdapat dakwaan bahawa Anwar Ibrahim telah masuk campur dalam penyiasatan ke atas harta Azmin Ali sebelum ini.

Anwar sendiri menjalani hukuman penjara enam tahun atas kesalahan di atas empat tuduhan rasuah berhubung penyalahgunaan kuasa dengan campur tangan dalam penyiasatan polis terhadap dakwaan salah laku seksual. Baca Sini

Tindakan bekas banduan yang menjalani hukuman penjara itu turut didedahkan oleh Tun Dr Mahahthir!

Sila baca di bawah :

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad mendakwa, tindakan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk mengarahkan pegawai tinggi kerajaan melakukan sesuatu bukanlah perkara yang luar biasa.

Menurut Dr. Mahathir, Anwar ketika didakwa di mahkamah sewaktu menjadi Timbalan Perdana Menteri pada penghujung 1990-an, pernah mengarahkan polis untuk menakutkan beberapa saksi yang terlibat dalam pertuduhan salah guna kuasa dan liwat dihadapinya.

"Kalau dia mengarah itu bukan sesuatu yang luar biasa kerana dia biasa mengarah pegawai polis untuk menakutkan orang, itu pun dia biasa buat juga.

"Dia (Anwar) suruh polis 'gempaq' (menakutkan) pakar pergigian, (Allahyarham) Dr. Ristina Majid dan Ummi Hafilda (adik Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali) yang terlibat dalam perbicaraan. Dia guna kuasa polis dengan cara salah," katanya.

Dr. Mahathir yang juga Presiden Kehormat Yayasan Kepimpinan Perdana berkata demikian kepada pemberita selepas berucap pada Sidang Meja Bulat Asia-Pasifik Ke-26 di sini hari ini.Beliau mengulas pendedahan pengendali portal Malaysia Today, Raja Petra Kamaruddin tentang bagaimana Anwar ketika menjadi Timbalan Perdana Menteri bertindak menutup kes rasuah membabitkan setiausaha sulitnya, Azmin Ali.

Dalam pendedahan itu, Raja Petra mendakwa Anwar pada 1995, mengarahkan pegawai kanan Badan Pencegah Rasuah (BPR) menghentikan siasatan berhubung kekayaan luar biasa bernilai jutaan ringgit yang dimiliki Azmin dan isterinya, Shamsidar Taharin walaupun hanya bergaji RM2,442 sebulan selaku setiausaha sulit ketika itu.

Kata Dr. Mahathir, Raja Petra atau sesiapa sahaja yang membuat dakwaan rasuah perlu tampil kepada pihak berkuasa dengan bukti kukuh. - Utusan.

Bacaan seterusnya : KLIK SINI

PANAS!! MAHKAMAH PUTUSKAN ANWAR KORUP!! OANG PKR DAH TAU BELUM??

Posted: 31 May 2012 01:49 AM PDT


31/05/12 – Mahkamah telah memutuskan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai seorang korup yang telah menyalahgunakan kuasanya sebagai Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan untuk melindungi kes peribadi dan masalah seksualnya, kata pengamal undang-undang, Mohd Khairul Azam Abdul Aziz.

Menurutnya kes salah guna kuasa yang dibicarakan pada tahun 1998 memutuskan Anwar bersalah di Mahkamah Tinggi, Rayuan dan Mahkamah Persekutuan.
"Kes ini dibicarakan hingga tamat di hadapan hakim mendiang Augustine Paul..Anwar didapati bersalah dan dijatuhkan hukuman penjara 6 tahun.
"Seminggu selepas itu..(pada tahun 2004).. satu lagi keputusan berkaitan kes salah guna kuasa..Ketiga-tiga hakim (Mahkamah Persekutuan) sebulat suara mengekalkan Anwar bersalah,"katanya.

Pssst:Anwar nak bohong lagi ka? haha..

HOT!! HJ HADI DAN NIK AZIZ BIDAAN NOMBOR SELAMBER JE? NIZAR NI APSAL KECOH SANGAT!!??

Posted: 31 May 2012 12:04 AM PDT

Tiba-tiba saja kita d kejutkan dengan "scene" bingai dari wakil rakyat yang tak pernah sukses dalam perniagaan walaupun aakj dengar dia dapat kontrak dari kerajaan BN semasa dia jadi ahli biasa pas-sesat dulu..hehe 

Nizar..nizar..sawan dia tak habis sebab beliau amat kecewa kerana hanya 9 bulan saja dia jadi MB Perak..aakj dengar orang Perak kata.." 9 bulan kami dalam neraka.." huhu betul ke nizar ?

Nahhh sekarang nizar bingai cuba supaya namanya sentiasa d ingati...dia tempelak Sultan Johor secara terbuka dan tanpa silu..tanpa rasa bersalah, nizar terpaksa buat demi supaya namanya tidak tenggelam dalam arus perdana politik Malaysia ;

 
-aakj

Pssssst: Moralnya kalau pemimpin pas boleh belaka!! haram jadah....

SAH!!! VIDEO ANWAR & SHAMSIDAR!

Posted: 30 May 2012 08:33 PM PDT



"Saya bukan baru kenal Anwar..saya sudah kenal 30 tahun lebih..dia pusing macam mana, saya tahu..tunggu lah…", kata Senator Datuk S Nallakaruppan ketika sidang media semalam tentang karektor sahabat lamanya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Dalam afidavit Musa Hassan Penolong Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah pada tahun 1998, Nalla dikenalpasti sebagai orang perantara Anwar dengan wanita-wanita termasuk Shamsidar Taharin, isteri Azmin Ali.

Nalla dalam sidang media semalam mengakui pernah merakamkan aksi panas Anwar dan Shamsidar dalam bentuk VHS berdurasi selama satu jam 20 minit untuk tujuan keselamatan.

"Saya sudah serahkan pada peguam. Nanti pergi mahkamah kita sama-sama tengoklah.

"Saya jaga safety dia takut apa-apa berlaku pada dia..Kalau saya mahu (saya sudah serah dulu lagi) , masa polis tangkap saya pada 1998, saya tidak serah (pada polis) saya tidak tunding jari pada Anwar, kalau tidak Anwar masih dalam penjara," katanya.-AIDC 
Video Oral sex diantara Anwar Ibrahim dan Shamsidar Taharin, isteri kepada Azmin Ali PKR, dijangkakan akan mengocangkan negara sekali lagi.
Video berkenaan menunjukan Anwar dan Shamsidar melakukan Oral Sex, seperti yang didedahkan oleh Nallakarupan.

Video tape berkenaan diserahkan oleh S. Nallakarupan kepada Peguam beliau Muhammad Shafee Abdullah dihadapan para pemberita di perkarangan Komplex Mahkamah Kuala Lumpur. Beliau sempat berkata kepada Peguam beliau supaya, "menjaga hak kepunyaan beliau" dan menyerahkan envelope colour koko berlakri dan berisi video.

Nalla berkata dia akan mendedahkan video tersebut di mahkamah terbuka, tetapi apabila disoal lanjut oleh pemberita, beliau hanya menyebut, "ICE CREAM"
Perhubungan terlarang Anwar-Shamsidar sudah lama diketahui, tetapi Azmin Ali hanya membuat pekak badak atas tuduhan tersebut. Beliau dipercayai mengorbankan isteri beliau kepada Anwar sebagai upahan berjuta-juta ringgit.
 
Psst: Mampos Anwar!! kejahatan akan terserlah..Anwar bertaubatlah!!

SAH! VIDEO ANWAR & SHAMSIDAR!

Posted: 30 May 2012 07:26 PM PDT


"Saya bukan baru kenal Anwar..saya sudah kenal 30 tahun lebih..dia pusing macam mana, saya tahu..tunggu lah…", kata Senator Datuk S Nallakaruppan ketika sidang media semalam tentang karektor sahabat lamanya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Dalam afidavit Musa Hassan Penolong Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah pada tahun 1998, Nalla dikenalpasti sebagai orang perantara Anwar dengan wanita-wanita termasuk Shamsidar Taharin, isteri Azmin Ali.

Nalla dalam sidang media semalam mengakui pernah merakamkan aksi panas Anwar dan Shamsidar dalam bentuk VHS berdurasi selama satu jam 20 minit untuk tujuan keselamatan.

"Saya sudah serahkan pada peguam. Nanti pergi mahkamah kita sama-sama tengoklah.

"Saya jaga safety dia takut apa-apa berlaku pada dia..Kalau saya mahu (saya sudah serah dulu lagi) , masa polis tangkap saya pada 1998, saya tidak serah (pada polis) saya tidak tunding jari pada Anwar, kalau tidak Anwar masih dalam penjara," katanya.-AIDC

PANAS!! RAFIZI DISIASAT DIDAKWA MELAKUKAN KESALAHAN DIBAWAH AKTA BANK!! ANWAR TERLIBAT??!!

Posted: 30 May 2012 03:54 AM PDT


Rafizi Ramli Disiasat Di Bawah Akta BAFIA

Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli telah dipanggil oleh Bank Negara petang ini untuk memberi kenyataan berhubung dakwaan melakukan kesalahan di bawah Akta Bank dan Institusi Kewangan 1989 (BAFIA).
Ketika hadir ke Bank Negara, jam 3 petang tadi, Rafizi turut membawa dua orang peguamnya, N. Surendran dan Latheefa Koya yang kedua-duanya merupakan aktivis PKR.
Rafizi dilaporkan telah menerima notis tuntutan untuk memberikan keterangan di bawah Seksyen 87(1)(a) Bafia 1989 hari ini.
Menurut peruntukan Akta tersebut, jika sabit kesalahan, pesalah boleh dijatuhkan hukuman penjara tiga tahun dan denda RM3 juta.

XKLUSIF !! FOTO AMY SEARCH "SIGN" BORANG AHLI UMNO !!

Posted: 30 May 2012 03:25 AM PDT


Semalam, hari bersejarah buat ikon rock Malaysia..Amy Search dengan rela hati dan penuh semangat datang ke Ibu Pejabat UMNO Malaysia d PWTC khusus untuk menzahirkan niatnya untuk bersama UMNO..
Niat suci Amy d sambut oleh UMNO..Dato Raof, Setiausaha Kerja UMNO Malaysia menjadi wakil untuk menyambut hasrat murni ikon rock Malaysia ini..
Kata Amy..lagu " Satu Bangsa Satu Arah " yang d nyanyikan sekitar tahun 1997 dan d cipta khas ketika itu untuk Tun Mahathir sebagai Perdana Menteri banyak meninggalkan kesan terhadap dirinya akhir-akhir ini..dari sinilah hatinya cukup kuat untuk datang dan isi borang UMNO d PWTC..

Antara bait lagu yang menyentuh hati beliau ;

"satu bumi, satu langit, satu syurga..Uh..satu bangsa, satu arah.."


Bersama Amy..Mus MAY dan Ibnor Rezza juga datang bersama...
Kepada anda bertiga..Amy..Mus dan Ibnor rezza..aakj ucapkan selamat datang dalam keluarga besar UMNO dan selamat berjuang...
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

1 comment:

  1. Hello, Saya Puan Sandra Ovia, wang pemberi pinjaman swasta, adakah anda dalam hutang? Anda memerlukan rangsangan kewangan? pinjaman untuk merancang untuk tahun baru, untuk memenuhi sehingga bil anda, mengembangkan perniagaan anda pada tahun ini dan juga untuk pengubahsuaian rumah anda. Saya memberi pinjaman kepada syarikat-syarikat tempatan, antarabangsa dan juga pada kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2%. Anda boleh menghubungi kami melalui E-mel: (sandraovialoanfirm@gmail.com)
    Anda dipersilakan untuk syarikat pinjaman kami dan kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik kami.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...