PAPA GOMO

PAPA GOMO


Shabery Cheek Sokong K-POP Tetapi Tolak K-POP Cipap Anjuran Parti PAS

Posted: 11 Jun 2012 07:00 PM PDT


"Ni sedutan dari video K-POP Anwar Ibrahim"

Hangat lah juga isu K-POP CIPAP yang dianjurkan pihak PKR Pulau Pinang sampaikan puak PAS terbeliak biji mata tengok aksi tari menari K-POP Cipap tu. Isy isy isy nak buat macam mana kan? Lebai PAS dapat Free Show, putih gebu pulak tu layan jelah...hahaha.

Seminggu sebelum K-POP Cipap yang PKR anjurkan ni bukan main lah lebai lebai dalam PAS yang jahil ni dok hentam Kerajaan BN kerana Hari Belia 2012 pada waktu itu mengundang kumpulan K-POP dari Korea. Macam macam puak PAS ni dok kata dan paling teruk bila dok kata Menteri Belia dan Sukan Kaki K-POP.

Meh layan apa kata Menteri bertanggungjawap:





Gua salute jawapan Menteri yang bertanggungjawap sewaktu perhimpunan Jutaan Belia tempoh hari. Beliau lebih bertanggungjawap daripada puak puak PAS yang dok marah marah K-POP HBN 2012 tapi PKR punya K-POP CIPAP depa senyap pulak.

Buat rakyat Malaysia tulah mentaliti antara pemimpin BN dan Pembangkang yang kita dapat nilai. Itulah bukti bahawa pemimpin BN lebih BEROTAK dari pembangkang yang OTAK dok fikir CIPAP memanjang.



Psssttt... Puak PAS marah K-POP pakai seluar pendek tapi SYOK bila K-POP nampak CIPAP

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


BAHAYA - Video Ni Modal Pembangkang Serang UMNO

Posted: 11 Jun 2012 04:00 PM PDT



Video K-POP?
Meh layan baru kita tahu K-POP ke tidak.






Jom nyayi sama sama.....
Hidup BN
Hidup Najib
Hidup Malaysia


Psssttt.... Aku anak Malaysia sayang pada Agama, Bangsa dan Negara.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Sudah Sampai Masanya Cerita Sebenar Isu Kapal Selam Scorpene Didedahkan

Posted: 11 Jun 2012 10:52 AM PDT






Bermacam macam isu melanda negara Malaysia dalam 3 ke 4 hari ni. Gomo pula tak berkesempatan nak mengulas isu yang dimainkan oleh rakan blogger lain kerana sibuk menjalankan urusan perniagaan diluar Kuala Lumpur melainkan semalam di Istana Pasir Pelangi Johor sahaja Gomo berkesempatan untuk menghantar artikel dimuat naik ke dalam Blog untuk para pembaca sekalian.

Namun esok pastinya panas dengan beberapa isu yang sewajarnya diperhalusi oleh rakyat Malaysia baik dari pihak Pembangkang, atas pagar dan juga KERAJAAN BN. Yang betul kita akan kata betul tapi yang tak betul maka kita akan kata ianya tidak betul.

Kapal Selam topik yang hangat waktu ini dan semuanya akan Gomo dedahkan esok agar rakyat mengetahui kebenarannya. Biarkan lah jika ada dipihak kerajaan nak marah dengan artikel Gomo esok namun yang pasti kebenaran mesti disampaikan buat rakyat Malaysia.

Anwar Ibrahim juga tidak terlepas esok kerana bakal menghadapi satu lagi cabaran yang berhubungkait dengan perjumpaan beliau dengan _ _J _ _ atas isu Scorpene.

Apa pun esok pastinya di Blog Papa Gomo yang Eksklusif, Panas, Porno atau apa apa sahaja yang lu orang boleh labelkan. Janji ianya MANTAP buat tatapan semua rakyat Malaysia.


Psssttt.. Hitam kulit ni berjemur di Pulau Tioman...hahaha

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...