PAPA GOMO

PAPA GOMO


Chapter 4 - Awas Najib Razak, Rosmah Mansor Dijadikan Modal Fitnah Luar Biasa Selepas Ini

Posted: 16 Apr 2012 07:00 PM PDT











Serangan bertali arus pihak pembangkang ke atas Datin Seri Rosmah Mansor sejak awal lagi sememangnya mempunyai satu matlamat yang tak terduga oleh kita. Gomo sendiri sebenarnya baru sedar serangan ke atas Rosmah Mansor sebenarnya untuk bahan kempen pada PRU 13 ini yang mana Wan Azizah akan diangkat sebagai PM jika Pakatan Menang manakala Rosmah Mansor dikatakan Liabiliti Najib Razak.

Dalam Chapter ke 2 kelmarin Gomo maklumkan berkenaan persiapan Wan Azizah yang akan mengambil alih tugas Anwar Ibrahim suaminya sebagai Ketua Umum Pakatan Rakyat. Wan Azizah memang sudah bersiap sedia dan waktu ini beliau hanya tunggu masa untuk mengalirkan air mata bagi menarik simpati masyarakat dalam melaksanakan misi suaminya iaitu menawan Putrajaya melalui simpati masyarakat.


CIA disebalik Ang San Suu Kyi

Tahun 2012 ini Ang San Suu Kyi telah dibebaskan oleh Junta tentera Myammar dan pada bulan April tempoh hari beliau telah menang bertanding pilihanraya Myammar.Kemenangan beliau yang dicanang seluruh dunia bahawa kemenangan Demokrasi telah disambut oleh para pemimpin pembangkang Malaysia dan juga jentera Cybertroopers mereka.

Kemenangan Ang San Suu Kyi telah dimainkan secara total oleh jentera pembangkang dan Gomo sendiri dapat lihat bagaimana Ang San Suu Kyi telah dilabelkan sama seperti perjuangan Wan Azizah Isteri Anwar Ibrahim.

Anda semua perlu ingat sewaktu tempoh lalu Wan Azizah pernah berjumpa Ang San Suu Kyi di Myammar yang mana satu jalinan kerjasama mungkin telah diatur bagi membantu Pakatan Pembangkang pada PRU 13 ini. Ang San Suu Kyi telah dibebaskan dan tidak mempunyai masaalah buat beliau untuk hadir ke Malaysia memberikan satu sokongan kepada Wan Azizah pada kempen PRU 13 nanti.


"Simpati dan Tangisan Berjaya Buat CIA
Memenangkan Ang San Suu Kyi"

Permainan secara halus pembangkang waktu ini adalah dengan membiarkan Anwar Ibrahim diasak setiap sudut yang mana selepas ini pengunduran oleh Anwar Ibrahim akan membangkitkan Wan Azizah dengan watak sedih, simpati dan linangan air mata yang akan dijulang sebagai Ang San Suu Kyi versi Malaysia.

Wan Azizah sentiasa dijaga oleh Anwar Ibrahim akan baik tingkah laku dan pemakaiannya, semua ini telah dirancang lebih awal oleh CIA kerana jika Anwar Ibrahim gagal maka mission mereka mesti diserahkan kepada Wan Azizah pula untuk dibawa dalam menawan Putrajaya.

Sebab itu dari awal Chapter 1 Gomo maklumkan jika Kerusi Parlimen Permatang Pauh boleh dikosongkan Wan Azizah untuk memberi laluan kepada ANwar Ibrahim bertanding kenapa Kerusi Presiden PKR tidak dikosongkan Wan Azizah sebaliknya masih dikekalkan sehingga kini? Kenapa tidak diserahkan kerusi Presiden PKR kepada Anwar Ibrahim?

Apa sekalipun Wan Azizah sudah siap sedia, bulan Mei ini apabila Anwar Ibrahim meletakkan jawatan nya sebagai Ketua Umum dan digantikan dengan Wan Azizah maka akan bertempik sakan lah suara suara pembangkang yang akan melaungkan Demokrasi sebagaimana yang dilaungkan buat Ang San Suu Kyi.

Ang San Suu Kyi akan hadir di Malaysia membantu Wan Azizah dalam kempen pilihanraya kali ini. CIA akan memainkan watak dan peranan mereka sekali lagi selepas Pakistan yang pernah dibuat modus operandi yang sama. Dan mungkin buat kali yang terakhir juga bagi CIA dalam memastikan pelaburan mereka selama ini ke atas Anwar Ibrahim tidak sia sia.

Rosmah Mansor akan diserang cukup hebat sebagaimana perang Banner sebelum ini yang memperlekehkan Rosmah Mansor dan memuji Wan Azizah. Serba serbi akan digunakan Pembangkang dan yang pastinya Jentera Kerajaan mesti bersiap sedia dengan segala kemungkinan yang pasti.

Banyak gambar dimainkan pembangkang yang memperlihatkan bahawa Rosmah Mansor Perdana Menteri manakala Najib Razak pula dilihat sebagai Pak Turut. Ini Propaganda yang mereka lakukan dalam memastikan PRU 13 nanti Wan Azizah akan dilagakan dengan Rosmah Mansor isteri kepada Najib Razak.


"Peranan sebegini akan digalas Wan Azizah
sama seperti Ang San Suu Kyi"


Anda semua boleh jangka apa lagi pekara yang bakal keluar selepas ini berhubung Najib Razak dan juga Rosmah Mansor dalam penyebaran Fitnah yang amat dasyat dilakukan mereka pemimpin dan juga jentera Pakatan Pembangkang.

Isu Kapal Selam, Altantuya semuanya kembali bangkit ketika semakin hampir menghadapi Pilihanraya. Dan Gomo yakin akan ada mulut sumbang sepertimana Raja Petra lakukan sebelum ini yang akan meletakkan kematian Altantuya kepada Rosmah Mansor. Fitnah yang amat jahat akan dimainkan mereka pakatan Pembangkang demi memastikan Wan Azizah bersih dari segala galanya walaupun suaminya seorang pemimpin PORNO.

Chapter 5 Rabu jam 10 Pagi
Pendedahan Rumah Anwar Ibrahim Di Amerika,
serta permintaan Anwar yang sememangnya ingin BN
menyerang beliau atas isu Keselamatan Israel.


Psssttt... Ang San Suu Kyi ditaja CIA, begitu juga dengan Anwar Ibrahim


Link Berkaitan:



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Tun Mahathir Sahkan Anwar Sakit Mental

Posted: 16 Apr 2012 11:00 AM PDT

"Aku Gila"


Tiada pelajaran percuma bagi pengajian di institusi pengajian tinggi di negara ini seperti mana yang boleh diperoleh di negara-negara maju lain, kata bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.

"Biarlah, mereka (negara-negara luar) kaya, mereka boleh bagi (pendidikan) secara percuma...Kita boleh mansuhkan PTPTN (Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional), tapi orang yang minta mansuh sahaja terlibat.

"Orang yang tidak minta PTPTN dimansuhkan, kita boleh bagi,"

Bekas Perdana Menteri itu mengulas cadangan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mahu memansuhkan pinjaman PTPTN jika dilantik menjadi Perdana Menteri selepas pilihan raya umum nanti.

Beliau turut menyifatkan Anwar sebagai pelupa kerana PTPTN ditubuhkan pada 1997 dan ketika itu Ketua Pembangkang berkenaan merupakan Timbalan Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan.

"Itulah Anwar... dia sendiri tak tau apa yang dia fikir, dia lupa,"

Baru-baru ini sebuah akhbar tempatan melaporkan cadangan Anwar untuk memansuhkan PTPTN adalah sandiwara semata-mata kerana menurut pengendali blog RBF Online, hakikatnya Anwar merupakan individu yang bertanggungjawab meluluskan penubuhan PTPTN pada 1 Julai 1997.

Menurut blog itu, pada 1997, Perdana Menteri ketika itu, Dr Mahathir telah mengambil cuti dua bulan lebih dan melantik Anwar yang merupakan timbalannya sebagai Pemangku Perdana Menteri.



Terdahulu dalam ucapannya, Dr Mahathir berkata dalam pentadbiran sesebuah negara, pemimpin bukan sahaja perlu mahir dalam ilmu pengurusan pentadbiran tapi perlu ada kecekapan dalam bidang pengurusan kewangan, ekonomi dan kajian saintifik. - (Anwar Tak Pandai Bab Ni Selain Dari MELIWAT Minda Rakyat)

Beliau berkata kecekapan dalam bidang-bidang berkenaan diperlukan bagi melengkapkan keupayaan pengurusan dalam negara di samping mengelakkan negara daripada menjadi muflis.

"Sebab itulah di Malaysia sejak awal lagi peruntukan sebanyak 25 peratus daripada belanjawan setiap tahun diberi untuk pelajaran bagi tingkatkan ilmu pengetahuan.

"Ini adalah satu pelaburan untuk masa depan kerana kita yakin kalau rakyat mempunyai pelajaran yang cukup, maka dapat bangunkan negara dengan lebih pesat dan baik," katanya.

Dr Mahathir berkata tiada sesiapa yang dapat menafikan kemajuan yang ada di negara ini kerana rakyat sedar akan tanggungjawab masing-masing dan mereka sentiasa mengejar ilmu ke peringkat tertinggi.

Beliau berkata buktinya, permohonan kemasukan bagi lebih 30 institusi pengajian awam dan 30 institusi pengajian swasta sering tidak mencukupi walaupun setiap tahun jumlah tempat yang ditawarkan bertambah.

Sumber Sinar Harian


Psssttt... Sokong kenyataan Tun M yang minta mana mana mahasiswa tidak mahu PTPTN toksah dok pinjam. Baru ada akal.



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



I Don't Know Why I Like This Monkey

Posted: 16 Apr 2012 05:59 AM PDT

" I'm Monkey"




Ntahlah, Gua pun tak tahu kenapa gua minat mamat Monkey ni. Sejak mula aku kenal muka dia ni dalam Demo UPSI aku terus terarik dan tertawan berbanding Mahasiswa robot yang lain termasuk Adam Adli. Aku rasa muka dia ni unik sebab ala ala Monkey.


"Are U Belive I'm Monkey?"

Tapi Monkey ni bukan setakat berdemo, panjat pagar ataupun tidor atas jalan sahaja. Monkey ni pun ada nafsu dan perasaan sama macam Monkey monkey yang lain. Cuma aku agak pelik kenapa waktu Monkey Monkey lain sedang Berlakon konon kononya solat atas jalan si Monkey sekor ni tak bersolat sebaliknya sedang melakukan aksi Miang bersama monkey betina.


"With my Female Monkey"

Monkey betina tu VIRGIN lagi ke? Emmm nama pun kalau dah Monkey mana lagi nak datang Virgin nya kan? Tapi kira aku respek le Monkey ni sebab dia berani tunjuk yang dia ni lebih jantan dari Adam Adli yang Gay Jamban. Salute le Monkey.

Apa pun Gua tetap minat muka Mamat Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim yang mukanya ala ala Monkey ni. Bertuah mak bapak budak ni sebab dapat anak yang muka ada iras iras MONYET. Bukan senang nak dapat muka ala Monkey ni malah perangai pun sama macam monkey jugak. Untung mak bapak budak ni.


"Cun tak Monkey Betina I?"

Apa pun kirim salam le kalau hangpa jumpa Monkey ni, tanya sekali kat monkey Mahasiswa ni Monkey Betina yang dia peluk tu ada Facebook tak? Kalau ada jangan lupa add Papa Gomo Jahat ye. Senang nak mintak gambar panas yang ada.



Whatever pun Monkey tetap Monkey.


Psssttt... Serius beb, aku memang suka muka Monkey ni...suka sangat..hahaha


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Kenyataan Menteri Pengajian Tinggi Isu Anak Jantan,Kenapa Timbalan Menteri Bekelakuan Pondan?

Posted: 16 Apr 2012 02:16 AM PDT



"Saya Pondan So What?"


Pelajar yang terlibat dalam demonstrasi mendesak kerajaan memansuhkan pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) di sini dicabar supaya memulangkan semula pinjaman itu.

Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin berkata kumpulan pelajar terbabit perlu berbuat demikian untuk membuktikan bahawa mereka sememangnya enggan pembiayaan pendidikan itu diteruskan.

"Saya ingat mereka semua anak jantan, jadi mereka patut pulangkan," katanya kepada Bernama selepas melancarkan Pengakreditan Pembelajaran Berasaskan Pengalaman Terdahulu (APEL) di sini, hari ini.

Khaled berkata Universiti Selangor (Unisel) milik kerajaan negeri Selangor yang turut memperjuangkan supaya PTPTN dimansuhkan juga patut menyatakan pendirian mereka dengan tegas mengenai isu berkenaan.

"Mereka (Unisel) nak atau tak nak pelajar mereka mendapat PTPTN? Kalau betul nak mansuhkan PTPTN jangan buat iklan dalam akhbar siapa yang masuk Unisel boleh dapat PTPTN," katanya.

Mengulas mengenai APEL, Khaled berkata ia akan memberi lebih ruang dan peluang kepada individu yang berkerjaya yang sebelum ini tidak berpeluang mengikuti pembelajaran di Institusi Pengajian Tinggi (IPT) untuk berbuat demikian.

Beliau berkata menerusi APEL, individu yang mempunyai pengalaman kerja akan melalui satu proses penilaian khusus bagi menentukan tahap kompetensi mereka yang dilakukan oleh Pusat APEL, Universiti Terbuka Malaysia dan Universiti Wawasan Malaysia.

"Setelah penilaian dibuat, mereka yang layak akan diberi sijil bagi membolehkan individu terbabit mengenal pasti peluang pengajian tinggi yang bersesuaian di mana-mana IPT.

"Ini adalah satu lagi ruang asas bagi kemasukan ke IPT, kalau dahulu matrikulasi, tingkatan enam, A-Level tapi sekarang APEL," katanya.


"Ntah Dia Punya Kecik Ni Kot"

Khaled berkata buat permulaan, kemasukan pelajar melalui APEL di semua IPT dihadkan kepada lima peratus sahaja daripada keseluruhan jumlah pelajar semasa.

Beliau berkata, langkah itu dibuat bagi membolehkan pihak IPT memberi perhatian yang sewajarnya dalam menyediakan khidmat sokongan yang khusus untuk pelajar berkenaan.

Pada masa sama, Mohamed Khaled berkata pengenalan sistem APEL itu juga diharap dapat mengimbangi jumlah pelajar lelaki dengan pelajar perempuan di IPT.

"Apabila ada APEL ia beri peluang kepada golongan lelaki yang tidak dapat masuk IPT secara formal, dapat masuk melalui cara ini kerana pengalaman yang ada itu akan bolehkan mereka masuk," katanya.

Sumber KL POS



GOMO: Setuju dengan apa yang dijelaskan oleh Menteri Pengajian Tinggi. "Jika anak Jantan pastinya membayar balik wang yang telah dipinjam". Syabas Menteri yang bertindak lebih Jantan dari Timbalannya Si Pudin Temerloh.

Kalau lah Timbalan Menteri pun ada Telor dah pasti Mahasiswa Robot tak bertindak keterlaluan sampai membuang Bendera Najib Razak Perdana Menteri di PWTC tempoh hari. Malah jika Timbalan Menteri si Pudin Jantan sudah pasti beliau akan turun berjumpa para Mahasiswa menjelaskan apa itu PTPTN.

Najib Razak dan Menteri dikalungkan bunga kematian kelmarin oleh Mahasiswa Robot tetapi si Pudin Timbalan Menteri disanjung bagai nak gila oleh Mahasiswa Robot. Apakah si Pudin tidak merasa malu dengan pekara itu Boss nya dikalungkan bunga kematian?

Sayang Timbalan Menteri bukan anak Jantan tetapi PONDAN yang membarisi Kabinet Najib Razak yang mengakibatkan Kabinet dilihat turut sama mendapat tempiasnya.


Psssttt... Si Pudin memang Pondan, Dulu ugut Aku nak Balun Blogger, Fuck U lah Pudin


"Masih ku ingat PRK Kerdau si Pudin ni Ugut Nak balun Blogger"

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Kekecohan Tercetus Di Dataran Merdeka Antara SHEB Dan Mahasiswa Robot

Posted: 15 Apr 2012 11:30 PM PDT




Kebetulan pula pada hari ini mereka sampai di dataran merdeka untuk memberi sumbangan makanan kepada orang ramai dan pada masa yang sama sekumpulan mahasiswa yang mahu mansuhkan PTPTN berkemah di situ dan SHEB memberi sumbangan makanan kepada mereka.

Dalam masa yang sama kumpulan mahasiswa ini cuba mempertikaikan sumbangan yang di beri oleh SHEB akbiat tertera di Van dan di baju itu tertera lambang UMNO dan Barisan Nasional. Read More...

Apa masaalah mahasiswa robot yang berdemo tu? Kalau dah taknak ambil makanan takpayah le nak pertikaikan kerja yang UMNO lakukan melalui SHEB. Bodoh piang le bebudak mahasiswa robot yang berdemo tu.

UMNO dari dulu bantu rakyat, ni SHEB agihkan makanan pada mereka yang memerlukan so memang kena lah pada hangpa puak pendemo yang merempat tiada rumah tidor dalam Khemah di Dataran Merdeka. Hahaha

Apa pun Syabas kepada SHEB yang diketuai Tengku Azman Exco Pemuda UMNO Malaysia kerana keperihatinan anda menyalurkan bantuan makanan kepada warga KL yang memerlukan. Bebudak mahasiswa Robot tu pun sebenarnya nak ambil tapi malu..Kah Kah Kah.

Yang pasti Mahasiswa Robot yang berdemo dah pun balik rumah sebab malu tak dapat sambutan. Hahaha KLIK DISINI Lihat Mahasiswa Balik Rumah


Psssttt... Nama oun merempat memang sesuai le bebudak tu dipanggil anak Gelandangan

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...