PAPA GOMO

PAPA GOMO


Bomoh, Ugut, Rasuah - Jika Anwar Ibrahim Dibebaskan Apakah Semua Pihak Sudah Bersedia? - Eksklusif

Posted: 04 Jan 2012 06:00 PM PST






Semua sudah siap sedia, yang di pihak kerajaan mahupun pembangkang, kedua duanya amat yakin Anwar akan masuk penjara. Rakyat Malaysia juga tidak terkecuali bila rata ratanya yakin Anwar Ibrahim akan menerima keadilan yang setimpal diatas perbuatan Liwatnya keatas Saiful Bukhari.

Namun demikian Gomo juga mempunyai kerisauan yang amat tinggi waktu ini. Apa akan terjadi jika keputusan adalah sebaliknya? Jika Mahkamah membebaskan Anwar Ibrahim dan beliau didapati tidak bersalah? Apakah semua pihak baik Kerajaan, Pembangkang, Rakyat semua dah bersedia untuk itu?

Harus kita ingat bahawa jangan ambil mudah dengan Anwar Ibrahim ini. Beliau akan mengunakan apa sahaja dalam membebaskan dirinya. Malah sepanjang perbicaraan yang panjang ini juga sudah hampir 70 kali Kes Liwat tertangguh akibat karenah Anwar Ibrahim yang sengaja melambat lambatkan Kes liwatnya.


"Motif Melarikan Diri Dari Kesalahan Jenayahnya"

Tidak cukup dengan itu sepanjang perbicaraan nya juga bermacam macam permohonan digunakan oleh para peguam Anwar Ibrahim untuk menukar Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah dari terus mengadili kes Liwatnya itu.

Siapa yang ambil peduli akan pekara ini? Apakah pihak berwajib mengambil jalan mudah dengan dengan membiarkan sahaja orang yang berada dalam sepanjang perbicaraan ini membuat kerja tampa pemantauan yang rapi?

Over confident? Jangan kita terlalu ghairah dengan situasi atas apa yang berjaya dibuktikan dimahkamah sepanjang perbicaraan kes liwat Anwar Ibrahim ini. Apakah anda semua masih ingat bahawa pernah satu ketika Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah membuat satu kerja gila?


"Bukti Jelas Dan Nyata"

Anda ingat kes bukti DNA yang ditampilkan oleh pihak Pendakwaraya? Bukti DNA Air Mani yang ditemui didalam Dubur Saiful Bukhari dan diatas lantai bilik dimana kejadian berlaku? Panik semua dibuatnya apabila Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah ini menolak segala bukti DNA Anwar Ibrahim didalam satu permohonan yang dibuat oleh peguambela tertuduh. Gomo rasakan pekara sebegini tidak mustahil boleh berlaku lagi menjelang keputusan kes Liwat 9 Jan ini.

Sekarang ini pun jika kita lihat secara zahir sememangnya Anwar Ibrahim berkempen yang beliau akan disumbatkan ke dalam penjara. Sedar atau tidak ini semua adalah taktik 'diversion' Anwar Ibrahim untuk mengaburi pihak lawan dan juga rakyat Malaysia.


"Takut Pada Keadilan Maka Heret Rakyat Jadi Perisainya"

Apa yang Anwar Ibrahim kempenkan adalah Bebaskan Anwar Ibrahim dan ini juga dibuat bagi membuatkan pihak lawan leka dan juga over confident bahawa Hakim akan memutuskan Anwar Ibrahim bersalah pada 9 Jan nanti.

Gomo berkata sedemikian atas sebab yang mana maklumat yang Gomo perolehi dari pihak pihak tertentu bahawa waktu ini Anwar Ibrahim tertuduh dalam kes liwat cuba MERASUAH, UGUT dan paling jelik sekali apabila khidmat BOMOH digunakan dalam memastikan keputusan oleh Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah terganggu dan memberikan kebebasan buat dirinya pada 9 Jan nanti.

Maklumat akan khidmat Bomoh yang digunakan Anwar Ibrahim bukanlah satu pekara yang boleh kita pandang enteng kerana pada tahun baru 2012 tempoh hari Anwar Ibrahim telah berada di Phuket Thailand. Atas urusan apa yang beliau lakukan di Phuket Thailand diwaktu kes Liwatnya semakin hampir? Jika ke Makkah mungkin kita tidak ambil peduli tetapi bila di Thailand sebuah negara yang mempunyai pawang pawang yang hebat tentulah ianya menjadi satu tanda tanya kepada kita semua.


"Pelakon Hebat Seantero Dunia"

Bukan niat Gomo nak jatuhkan moral para Blogger yang anti Anwar Ibrahim mahupun rakyat Malaysia namun inilah realitinya. Kita berhadapan dengan manusia yang paling licik dimuka bumi ini. Racun Arsenik, Disuntik HIV dan bermacam macam lagi helah telah Anwar Ibrahim gunakan dalam memastikan dirinya mendapat simpati rakyat.

Apalah sangat dengan keputusan Mahkamah ini jika nak dibandingkan dengan apa yang telah Anwar Ibrahim lakukan dalam menipu rakyat Malaysia. 16 September berjuta rakyat ditipu dan itu bukti jelas bahawa Anwar Ibrahim amat licik sama sekali sehingga memaksa ramai yang tunduk kepadanya.


"Terbukti Air Mani Anwar Dalam Dubur Saiful"

Walaubagaimanapun Gomo harap kebenaran tetap kebenaran. Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah buat keputusan macam mana sekalipun, kami rakyat sudah melihat dengan jelas akan bukti bukti yang ada. Malah petunjuk dari Allah SWT telah banyak dizahirkan bahawa terbukti Anwar Ibrahim melakukanya.


"Saiful Bukhari Di Makkah"

Anwar Ibrahim sepatutnya MALU kepada Saiful Bukhari. Saiful Bukhari berlawan berseorangan, tanpa mempunyai pengaruh, jentera, penyokong maupun duit untuk berkempen menentang beliau. Semuanya dihadap Saiful Bukhari secara berseorangan walaupun dihina, dicerca dengan begitu hebat oleh para penyokong Anwar Ibrahim dan pemimpin Pembangkang.

Akhir kalam dari Gomo, harus kita ingat jika Anwar Ibrahim didapati bersalah kemungkinan negara akan menjadi huru hara. Namun demikian jika Anwar Ibrahim dibebaskan maka 'silent majoriti' yang sudah lama bersabar ini akan bangkit. Huru hara bakal berlaku lebih teruk dari 13 Mei kerana rakyat sudah hilang sabar dan yakin kepada perundangan dan kehakiman negara.


"Bukti Anwar Dilokasi Liwat"

Bukti sepanjang perbicaraan telah membuktikan kepada kita semua bahawa Air Mani Anwar Ibrahim ditemui dalam dubur Saiful Bukhari, malah rakaman CCTV juga membuktikan Anwar Ibrahim dilokasi kejadian pada waktu yang sama seperti dilaporkan mangsa liwat Saiful Bukhari.


"Karpal kata: Liwat Suka Sama Suka"

Sepanjang perbicaraan juga Anwar Ibrahim melalui peguam utamanya Karpal Singh tidak langsung mempertikaikan bukti yang ditampilkan oleh pihak Pendakwaraya. Malah sewaktu pembelaan diri dari Anwar Ibrahim beliau sendiri telah memilih jalan selamat dengan ENGGAN DISOAL BALAS PENDAKWARAYA serta ENGGAN BERSUMPAH didalam Mahkamah.


"Allah SWT Bersama mu Saiful Bukhari"

Berani Kerana Benar, Takut Kerana Salah bak kata Saiful Bukhari yang Gomo akan sentiasa ingat:
Yang Hak Pasti Berdiri Yang Bathil Pasti Jatuh

Semoga keadilan buat mangsa liwat Saiful Bukhari dapat ditegakkan pada 9 Jan ini. Mahkamah melalui Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah diharapkan jangan terpengaruh ataupun dimanipulasi pihak pihak tertentu dalam cubaan membebaskan Anwar Ibrahim. Keadilan buat mangsa yang perlu diperjuangkan.


Psssttt... Anwar Ibrahim orang yang licik, apa sahaja pasti berlaku kerana beliau mempunyai wang besar yang cukup cekap dalam membeli itu dan ini...berhati hatilah....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Hakim Kes Liwat Anwar Ibrahim Dalam Bahaya

Posted: 04 Jan 2012 05:30 AM PST




Bebaskan Anwar Ibrahim, Anwar Ibrahim tidak bersalah, Beliau dianiaya oleh UMNO dan BN, Bla bla bla.......... Tu lah kata para pembangkang yang bermati matian mempertahankan Anwar Ibrahim dari Keadilan Mahkamah Rakyat.

Hakikatnya Anwar Ibrahim cukup licik sama sekali, penggunaan Bomoh, Ugut dan Rasuah digunakan waktu ini dalam cuba membebaskan dirinya dari keputusan kes Liwat pada 9 Jan ini. Beliau tahu beliau akan didapati bersalah namun bagi Anwar Ibrahim selagi belum tiba hari keputusan itu segala helah akan digunakan beliau.

Gomo minta setiap rakyat Malaysia untuk membaca artikel Ekslusif esok pagi jam 10am di Blogg Papa Gomo Eksklusif. Apa yang Anwar Ibrahim lakukan dalam waktu terdekat ini akan Gomo bongkarkan demi Keadilan yang sebenar buat Rakyat Malaysia.

Jangan lupa Jam 10 pagi hanya diblogg Papa Gomo


Psssttt... memang gila lah beb Anwar Ibrahim ni..... Dasyat nak mampos...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Tindakan Kejam Pihak Polis Boleh Menyebabkan Safuan Sawan Mati Malam Itu - Azmin Ali

Posted: 03 Jan 2012 11:30 PM PST





"Help Me..Help...."

Bahaya dan boleh dianggap satu jenayah yang serius andaikata Safuan Sawan mati pada malam demo mahasiswa Robot UPSI pada malam itu. Memang mengerunkan beb bila pekara sebegini didedahkan. Bukan Gomo yang cakap, bukan pihak Polis juga yang cakap tapi seorang Mahasiswa Robot yang cakap. Meh sini tak caya.....



Kau orang gerun tak beb bila tengok kenyataan Mahasiswa Robot yang MENGAKUI PECAHKAN CERMIN Klinik jika tidak Safuan Sawan mungkin akan MATI malam itu?

Aku masa tengok video ni Naik lah jugak bulu roma beb. Naik seram jugak bila didedahkan pekara ni. Kejam sangat pihak Polis ni kan sampai boleh mengakibatkan si Safuan Hero Mahasiswa Robot di UPSI Mati macam tu je.

Ha ha ha..... Sory lah, aku seram bukan pasal apa pun. Aku seram pasal apa yang aku tengok dengan bukti yang ada para Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim ni lah yang melakukan Provokasi melampau keatas pihak Polis. Dan tindakan pihak Polis hanya melihat sahaja dan menangkap mereka yang mencetuskan kekecohan pada awal pagi tu.

Tang mana pula Polis Pijak, Pukul, Sepak mahasiswa Robot tu? Ada bukti? Video ada? Ops... Video tu Besi lah Bodoh mana boleh jadi Saksi kan Haji Hadi dan kata kau orang tak faham ke bangang?

Apa pun Gomo sebenarnya suka juga dengan Mahasiswa Robot yang kata Safuan hampir mati malam tu. Meh sini kau orang tengok pulak adengan si Mahsiswa Robot Gay Jamban Nuar Berahi ni....


"I tak rela, Please I Tak Rela diperlakukan Sebegini"

Ni lah budaknya yang kata Safuan Sawan akan mati malam tu jika tak pecahkan Cermin pintu klinik. Student luar dan bukanlah student UPSI. Hebat kau Nuar Berahim, kau siap kerah Gay Jamban kau dari luar demo kat UPSI ye.


"Im Gay, Please Im Gay"

Bukan main wayang le Gay Jamban ni berlakon, macam Nuar berahim berlakon Porno pulak aku tengok gayanya. He he he......


"Saya memang Gay lah Tuan Inspector"

Hakikatnya kerana Keadilan dari pihak Polis lah maka para Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim pada malam itu mereka mendapat sedikit ruang dalam menyuarakan apa yang mereka nak sampaikan. Kerana ketelusan pihak PDRM lah maka diberikan para Mahasiswa ini sesi dialog dalam menyuraikan perhimpunan.


"Saya janji tak main Bontot lagi"

Itu lah realitinya yang sebenar bahawa Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim ini bercelaru pemikiran mereka. Akibat taksub dan yakin Anwar Ibrahim mampu memberikan mereka BIASISWA, PEKERJAAN dan juga masa depan yang cerah maka secara membuta tuli akur pada perintah Anwar Ibrahim Pondan Tua.

Buat rakyat Malaysia terutamanya para Mahasiswa ingatlah bahawa kejahatan sebegini bukan baru berlaku dalam kamus hidup para pemimpin Pakatan Pembangkang. Sejak dulu sehingga kini amalan sebegini berterusan dalam menghancurkan negara kerana Kuasa Politik yang didambakan mereka.

PDRM diserang dan dikatakan Anjing UMNO oleh mereka ini walhal hakikatnya yang sebenar tugas PDRM adalah mengawal dan menjaga keamanan negara dari anasir sebegini yang boleh mencetuskan kekecohan dan menggugat keamanan negara.

Jasa PDRM kepada kita rakyat Malaysia? Usah ditanya dan dihitung kerana anda sendiri boleh menilainya. Mereka juga Mahasiswa Robot yang memaki pihak Polis dengan cacian dan penghinaan turut mengakui akan kehebatan pihak Polis. Jika tidak masaakan mereka membuat laporan di Balai Polis. Malah bukan sekali report Polis dibuat tetapi dan beratus kali mereka pembangkang ini menyusahkan pihak Polis dengan laporan yang entah apa apa.

Banyak lagi tugas PDRM dalam menjaga keamanan negara, kerana Monyet Monyet Mahasiswa Robot dan karenah Gila pemimpin pembangkang banyak Masa dan tuags polis terbuang. Nak siasat macam mana lagi kalau dah jelas si Safuan Sawan tu kena Sawan babi waktu tu? nak siasat apa lagi kelau dah mereka yang akui Cermin Kaca Klinik mereka yang pecahkan?

Ini lah realitinya hari ini, Pembangkang terutamanya Anwar Ibrahim semakin tertekan dengan kehebatan pihak Polis dalam menjaga rakyat Malaysia. Pihak Polis juga semakin bijak dan tidak bodoh dengan Provokasi Bangang pembangkang. Sayabas PDRM.

Buat Safuan Sawan, elok lah kalau kau Mati. Ayat sama juga macam Anwar Ibrahim kata dulu yang beliau di Racun Arsenik, Disuntik HIV dan bla bla bla lagi. Tapi sampai sekarang hidup sihat siap boleh Balun Jubor Lelaki dan Balun China Doll lagi. "Janganlah risau Safuan Sawan, Kau akan sihat macam Anwar Ibrahim....huhuhu".


Psssttt... kau agak agak kalau Gomo nak Liwat Gay Jamban tu dia bagi tak? No KY Jelly le...kita ludah je...hua hua hua


"Kau makin Popular Mengalahkan
Najib Razak Lah Sekarang Ni Pudin"

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...