Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


KASI PANAS!! Sah! Nik Aziz Ulamak Terompah!!

Posted: 23 Nov 2011 07:36 AM PST


he he he.. Zahid Md Arip hentam Nik Aziz pulak..

HANGIT!! PAS KEDAH DOK KAYAKAN LEMBU SAIFUDDIN NASUTION!!

Posted: 23 Nov 2011 02:08 AM PST


PKR ialah Pakar Kelentong Rakyat. Full stop.

Kedah Times bukan nak sentuh tentang PKR atau Pakar Kelentong Rakyat tetapi nak sentuh tentang Pengerusi Kelab Golf Kulim yang terletak di KHTP, Kedah.

Yang menjadi Pengerusi Kelab tersebut ialah Saifudin Nasution. Ahli Parlimen Macang, Kelantan. Apa kejadahnya ahli Parlimen Kelantan dilantik menjadi Pengerusi Kulim Golf Club ni? Kenapa tidak dilantik saja ahli PAS Kedah?


Atau ahli PKR Kedah?

Apakah bodoh sangat kah orang PAS Kedah sehingga nak jadi pengerusi Kulim Golf Club pun tak mampu? Atau sengaja orang PAS Kedah tak mau jadi Pengerusi kerana takut ada benda haram berlaku atau dijual di kelab?

Kalau takut sangat tentang benda haram tu, jangan jadi ahli Majlis Sg Petani atau Alor Setar. Banyak pusat karaoke, kedai arak, Pub dan pusat urut urat dan seks berleluasa. Lebih henat dari Kulim Golf Club!

Tapi pokoknya tak ada yang layakkah untuk menjadi Pengerusi Kulim Golf Club sehingga terpaksa import dari Kelantan? Tak ada anak Kedahkah yang layak sekurang-kurangnya, jika pun PAS tidak mahu terlibat dengan Kelab macam ini?

Takkan orang kuat PAS yang melalak seluruh kampung mengatakan UMNO Zalim, jahat, korup dan sebagainya yang boleh diletakkan sebagai Pengerusi?

Atau kaki-kaki golf dikalangan exco atau orang kuat PAS yang sudah mula berjinak dengan sukan Tiger Wood ini! Bolehlah bermain percuma di Kelab ini.

Tetapi yang sahanya Kedah Times nampak, PAS Kedah telah ditipu dan dikelentong oleh Pakar Kelentong Rakyat. Pakar Kelentong Rakyat ini menganggap PAS hanya orang bodoh yang boleh dibua dengan janji dan duit.

heheh memang itulah yang PAS selalu buaikan penyokongnya .... sokong PAS syurgalah tempatnya ... serah negara kepada orang luarpun .... syurgalah tempatnya ... itu janji pemimpin PAS kepada pengikutnya ... bukan janji Kedah Times ...

Kedah Times

Ingatkan bola sepak saja guna awang import,pengerusi kelab golf pun kena panggil orang luar.tapi bukan ahli pas,depa kutip siputdin..Pas dah tak dak orang lain ka yang boleh jadi pengerusi kelab golf.takkan orang pas tak pandai main golf kot?Golf ni senang ja macam p menebas kat hutan la,bawa tajak..

Apa keistimewaan siputdin ni..adakah beliau memang seorang GOLFAHOLIC? atau pas kedah memang dah tak percaya ahli ahlinya sendiri?kesian betul,anak negeri sendiri pun tak diterima untuk pegang jawatan..

PMK
PAS tak suka jolok benda ni.pas suka jolok yang geli geli

GEMPAR!! Nik Aziz Punca Gigi Orang Kelantan Rongak!!

Posted: 23 Nov 2011 01:08 AM PST



RAMAI yang mungkin tidak sedar. Selain tercemar dengan kandungan logam berat yang melebihi paras dibenarkan, air di Kelantan juga menjadi faktor masalah kereputan gigi dan gigi berlubang di negeri itu. Ia berikutan kurangnya sebatian fluorida dalam bekalan air.
Maklumat ini bukan andaian tetapi fakta yang tidak dapat disanggah. Gejala kereputan gigi ini disebabkan hanya lima daripada 29 loji rawatan milik Air Kelantan Sdn. Bhd. (AKSB) yang mempunyai sistem pemfluoridaan atau 17.9 peratus.

Kelima-lima loji itu pula sering berdepan masalah penyelenggaraan, akhirnya menyebabkan ketiadaan fluorida dalam air terawat kepada orang ramai. Ia pencapaian terendah berbanding negeri lain di Malaysia yang mana kebanyakannya hampir mencecah 100 peratus.


Kementerian Kesihatan menetapkan julat kandungan florida dalam air 0.4 hingga 0.6 ppm. Malangnya, sejak 2006 sehingga kini, jumlah penduduk Kelantan yang menerima air terawat berflorida berkurangan.



"Hampir keseluruhan kanak-kanak di Kelantan yang berumur bawah enam tahun mengalami masalah pereputan gigi atau gigi berlubang akibat air di negeri itu tidak dibekalkan dengan kandungan fluorida yang mencukupi.

Laporan Jabatan Kesihatan Negeri Kelantan menyebut, pada tahun 2007, 95.3 peratus kanak-kanak di negeri itu yang berumur di bawah enam tahun menghadapi masalah gigi berlubang. Pada tahun itu, penduduk mendapat air berfluorida adalah 18.1 peratus.

Bayangkan apa yang berlaku selepas ini. Ini kerana peratusan penduduk yang mendapat air berfluorida menurun hampir setiap tahun dan tahun lalu hanya hanya 14.1 peratus."


PMK
habes la nik ajis hari hari kena rogol pasal isu air ni..kesian rakyat kelantan kena tunggu lagi 17 tahun untuk dapat air bersih..kalo demo pangkoh BN gerenti dalam 2,3 tahun dapat air bersih..pakat pakat la lepas ni xyah sokong pas,sesungguhnya pas tidak boleh mentadbir negeri dengan baik..20 tahun perintah air bersih pun masih tak dapat sediakan

kihkih gigi nik aziz rongak sebab makan cekedi

Gempar!! Kat Kedah Pun Ada Kes Curi Pasir!!

Posted: 22 Nov 2011 11:08 PM PST




Dengan permit dan alasan membersihkan sungai. Ada kontraktor menyalahgunakan permit dengan mengorek pasir sungai untuk mendapatkan sumber yang lumayan.

Dikebanyakan tempat di sungai Serdang dan Air Putih, berhampiran kawasan kebun kelapa sawit. Ada kontrak yang menyalahguna permit dengan membuat korekan besar di tepi sungai sehingga menganggu aliran air sungai.

Perbuatan mengorek pasir haram dilakukan dengan mengunakan jentera-jentera besar dan berpuluh lori pasir keluar masuk untuk mengangkut pasir. Kegiatan dilakukan diwaktu malam.


Perbuatan itu menyebabkan air bertakung dan air sungai tidak mengalir dengan sempurna. Akibatnya, banyak kebun kelapa sawit, rumah-rumah penduduk kampung tengelam akibat projek pasir haram itu.

Malah masjid Badlishah yang terletak berhampiran sungai juga sudah dua kali dinaiki air akibat perbuatan mengorek pasir haram. Habis musnah barangan masjid dan tikar sembahyang juga dipenuhi lumpur.

Mc sudah melakukan temubual dengan penduduk setempat. Pendedahan dan gambar akan di update kemudian!!


McTheory:
Ada penduduk yang dihalau semata-mata kerana rumahnya dikatakan menghalang laluan lori keluar masuk.


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

TUDIAA!! TPM Mengempur Kedah!!

Posted: 22 Nov 2011 07:22 PM PST


Salam semua,

Wahai rakyat Kedah yang menyokong kerajaan 1Malaysia. Mai ramai-ramai kita support Jamuan Makan 1Malaysia bersama TPM, TS Muhyiddin Yasin bersama Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kedah Dato Ahmad Bashah.

Tarikh 24 Nov 2011,

Majlis bermula seawal 8.30pagi, lokasi di dataran Serdang Bandar Bahru.
Jemput mai semua..

TUDIAA!! PEMUDA PAS KEHILANGAN TELURNYA!!

Posted: 22 Nov 2011 05:11 PM PST


KUALA LUMPUR Nov (Bernama) -- Pemuda PAS membatalkan
rancangan mereka untuk mengadakan demonstrasi membantah konsert
penyanyi Elton John di Genting Highlands Selasa malam.
Ketua Pemuda PAS Nasrudin Hassan ketika dihubungi mengesahkan
rancangan untuk mengadakan demonstrasi itu tidak diteruskan
walaupun pihaknya tidak bersetuju dengan konsert oleh penyanyi
berkenaan.

"Ya, tak ada demo malam ini. Ia merupakan keputusan pucuk pimpinan
PAS negeri," katanya secara ringkas.
PAS pernah membantah konsert penyanyi terkenal Adam Lambert pada
tahun lalu apabila Nasrudin mengetuai lebih kurang 200 anggota
pemuda PAS membantah konsert penyanyi itu pada malam konsert itu
diadakan.


Sebuah portal berita memetik Ketua pemuda PAS Pahang Shahril Azman
Abdul Halim sebagai berkata demonstrasi itu tidak diteruskan
memandangkan pihaknya memberikan tumpuan terhadap persediaaan
bagi menghadapi pilihan raya umum akan datang.

Dah agak dah,pas mula mula ja sembang deraih last last tunduk juga..Alasan yang bagi sebab nak tumpu pilihanraya..apa punya alasan la pas ni..demo tu ambik masa sampai 44 hari ka?bagitau je la yang PKR,DAP tak bagi demo jangan duk bagi alasan yang nampak hampa tu lembu yang selalu kena sontot ja

Lepas ni tak usah la pas cuba menjadi jaguh lagi,sebabnya suara pas sudah tak laku dalam pakatan haram..kesian pencacai bawahan terpaksa menjilat segala keputusan big boss mereka..sedarlah pas hanya menjadi pak turut dalam pembangkang yang tiada nilainya

Tidak ada satu pun keputusan menyebelahi pas sejak menyertai pakatan rosak.malah segala prisip perjuangan asal pas pun terpaksa dilacurkan demi cinta sejati pas dengan pkr dan dap.

Segala keputusan yang dibuat pas terpaksa di saring oleh dap,pkr dulu sebelum di hebahkan.Hebat betul kuasa dap ni,dalam bab Agama Islam pun mereka berani masuk campur.itu pun pak jangoat masih sayangkan lagi..Pas memang parti low class.

Kami paham semangat perjuangan pemuda pas.tapi jangan la macam hangat hangat taik ayam.kesian ahli ahli pas di kawasan kampung yang setiap hari ditipu oleh pemimpin mereka yang kononnya memperjuangkan Islam.padahal mereka lah yang melacurkan agama untuk parti.Kita tunggu lepas ni pas spin isu ni akan salahkan media.


PMK
PAS=LEMBU DAP
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...