PAPA GOMO

PAPA GOMO


Surat Cinta Buat Marcus Guang Eng Cucu Kit Siang Pemimpin DAP

Posted: 24 Oct 2011 07:00 PM PDT


Dear Marcus Lim,

I'm writing this letter as a father of a teenage son of about your age.

I'm writing this open letter to you so that you could have some broader perspective of the issues surrounding you and your family.

I'm in no position to be certain if you are guilty or innocent of the accusations leveled against you i.e. the molest of a fellow student at the Heng Ee Chinese Secondary School in Penang.

I would however give you the benefit of the doubt, based purely on the denial of your former school headmaster Goh Boon Poh that no such incident had taken place.

I take it that you must be an innocent boy who is caught in a political web.

Marcus, Read more.....
( Lu orang Patut Baca Surat tu sampai habis Panas dan Pedas)

So bila Lim Guang Eng akan membuat laporan Polis ke atas Blogger Blogger yang memainkan cerita Raba Tetek anaknya itu? Apakah Lim Guang Eng akan berdiam diri dan sebaliknya menyalahkan UMNO dalam hal ini? Atau Lim Guang Eng mempunyai TELOR dengan membuat laporan Polis?

Isu utama adalah RM 200 Ribu yang disogok Guang Eng kepada keluarga remaja perempuan yang dicabul itu. Dari mana datangnya Wang RM200 Ribu? Apakah ianya bukan wang Rakyat Pulau Pinang?

Bermoralkan pemimpin DAP yang juga ketua Menteri melakukan Sogokan dalam menutup kesalahan Juvana anaknya?


Psssttt... balogger Pulau Pinang tak sabar untuk Guang Eng menyaman mereka... ada berani ke DAP?

DAP ANTI ISLAMPAS ITU MELAYUUMNO ITU ISLAMANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Lawatan PM Esok Di UIA Bakal Kecoh Dengan Budak Suruhan Pemimpin Pakatan Pembangkang

Posted: 24 Oct 2011 08:19 AM PDT






Kumpulan mahasiswa, Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) akan mengambil peluang atas kehadiran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak ke Universiti Islam Antarabangsa (UIA) esok untuk mengadakan demonstrasi.

Rancangan berkenaan bertujuan menggesa UIA menarik balik tindakan penggantungan ke atas pakar undang-undangnya, Professor Abdul Aziz Bari.

SSM juga akan menghantar satu memorandum kepada perdana menteri berhubung isu tersebut, esok, kata Pengerusi SMM Ahmad Syukri Ab Razab lagi.

"Kita akan minta Perdana Menteri Read More.....

GOMO: Tak sudah sudah para mahasiswa diperkotak katikkan oleh Pakatan Pembangkang, lepas satu, maka satu lagi isu yang mana pemimpin Pakatan Pembangkang menjadikan mahasiswa sebagai BUDAK SURUHAN mereka dalam menghuru harakan negara.


Apa jadah Sam Ketot PKR Di UIA? Dia Mahasiswa Ke?

Demo Bersih yang lalu juga begitu bila ramai dikalangan Mahasiswa menjadi Budak Suruhan kepada pemimpin Pakatan pembangkang. Walhalkan pemimpin Pakatan bersenang lenang di Hotel 5 bintang manakala para Mahasiswa berkeliaran dikaki lima sahaja.

Buat Mahasiswa diharapkan anda agar membuka minda untuk menghormati Lawatan Perdana Menteri Dato Seri Najib Razak esok. Jangan lah beremosi sewaktu kunjungan PM kit, Bukan orang lain yang datang tetapi PM kita rakyat Malaysia.

Jika ada memorandum yang hendak diserahkan maka sila serahkan secara tertib dan adab yang tinggi sebagai Mahasiswa. Jangan hanya kerana sikap yang tak bertamadun anda esok maka seluruh Mahasiswa dalam negara akan mendapat tempiasnya.

Gomo bukanlah Mahasiswa malah tidak pernah melayakkan diri untuk menimba Ilmu di Universiti. Jadi jauh beza antara adab Gomo dengan anda para Mahasiswa terutama Mahasiswa UIA yang akan dilawati PM Najib Razak esok.

Jangan Jadi Budak Suruhan Pakatan Pembangkang


Apa tindakan PDRM ke atas lelaki baju kuning yang melakukan rempuhan merbahaya ke atas PM dan juga TPM? Diam macam tu sahaja? Ni lah puncanya bila kita selalu kata:
"Tak pa, biar pi lah"



Psssttt.... Sikit sikit nak demo, ni lah budaya pakatan pembangkang yang akan menghancurkan negara.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...