BADUT RAKYAT

BADUT RAKYAT


KANTOI !!! DEMI POLITIK MOHD AKMAL KAMARUDDIN SANGGUP KENCING RAKYAT MALAYSIA !!! WAJIB BACA !!!

Posted: 01 Dec 2013 07:51 AM PST


kantoi sudah...demi politik seorang 'ustaz' yang bernama mohd akmal kamaruddin sanggup kencing rakyat malaysia berkenaan Ustaz Kazim Elias.

inilah dia puak PAS.mereka pandai mengarang cerita palsu demi memfitnah mana-mana pihak yang mereka mahukan.Ternyata 'kelebihan' ini jarang ada pada ustaz-ustaz atau ulama-ulama sunnah yang lain,selain daripada 'Ulama Syiah' dan 'Orang Syiah' yang memang sudah terkenal dengan kehebatan putar belit,memfitnah,mengeji dan menipu.Setakat Abu Bakr,Umar,Usman dan para isteri Nabi pun boleh difitnah,takkanlah setakat nak memfitnah seorang manusia yang bergelar 'Ustaz' ini menjadi satu masalah bagi mereka ???

ANDA NAK LAGI PENIPUAN PUAK PAS YANG MENGANUT SYIAH INI ???


UNTUK SELANJUTNYA 

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

HOT NEWS !!! ADAKAH ANDA SANGGUP DIPANGGIL KUCING KURAP ???

Posted: 01 Dec 2013 07:19 AM PST


adakah anda sanggup dipanggil kucing kurap ??? inilah penghinaan yang diberi oleh jeff ooi.sebelum ini di bawah kerajaan BN tak pernah berlaku benda-benda macam ini.sampai ke tangan DAP inilah yang terjadi.selepas itu maruah kaum melayu dirobek-robek.semua tanah digadai untuk kepentingan sendiri.

Nampaknya pulau pinang adalah negeri ke 2 selepas singapura.adakah ini yang anda mahukan wahai kaum melayu ??? tak kira UMNO,PAS mahupun PKR.ayuh bersatu Kaum Melayu kita bersatu.saya bukannya racis.tapi ini tanah melayu yang bernama Malaysia.jangan menidakkan hak anda di pulau pinang.tentang habis-habisan kalau hak anda diambil

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...