House PK

House PK


TAHNIAH PM DAN TPM! TERUS KEKAL SEBAGAI PRESIDEN DAN TIMBALAN PRESIDEN UMNO!

Posted: 21 Sep 2013 05:41 AM PDT

Tahniah aku ucapkan kepada PM dan TPM kerana berjaya pertahankan jawatan Presiden dan Timbalan Presiden. Ini bermakna peluang sudah diberi untuk orang lain lawan tapi takde siapa pun datang. Bermakna proses demokrasi sudah pun berjaya dilalui dengan jayanya. Tahniah aku ucapkan kepada UMNO kerana demokrasi masih subur dalam parti keramat melayu terbesar ini.

Bukan macam pembangkang, dari PKR sampai ke DAP semua penipu, dalam nak pilih calon pun depa kuat menipu. Kah kah kah.

Cuma aku terkilan sikit tadi bilamana Zahid, Sgafie berjalan bersama-sama Hisham dan mereka seolah-olah nak menunjukkan yang mereka ni tag team aka macam Team Wawasan bawah Anwar dulu la. Ini macam tak best la, open la sikit. Bagi la muka sikit.

Kang tak pasal-pasal sebab nak bagi nyawa kat "Hiyapp, Zassss, Chup chup pastu Sorry" punya hal dengan korang-korang kena badi sekali. Elok la bergerak sendiri dan biarlah ahli UMNO pilih siapa yang mereka ras alayak untuk menjadi pemimpin mereka.

Aku harap bend amacam ni tak berulang lagi ya..nanti aku sambung lagi...
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

1 comment:

  1. Tuan Parpu, memang la 3 naib presiden berkempen secara rakit. ini tidak sihat dan mengimbau zaman anwar dgn team wawasannya dulu. juga bertentangan dgn etika pemilihan umno. beri la kebebasan kpd 150,000 perwakilan memilih tanpa tekanan dari atas. ini la sebab umno tak dpt kepimpinan yg terbaiuk. pemimpin yg gagal & tidak memenuhi citarasa ahli umno masih dilonjakkan juga atas kehendak pemimpin atasan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...