House PK

House PK


PANAS BERAPI! SYARIKAT CINABENG DISERANG KERANA MENGHINA ISLAM?

Posted: 04 Jul 2013 07:00 PM PDT

Artikel dan gambar kat bawah ni aku petik blog Cili Padi. Aku terkejut gak dan tak sangka yang Foto Zzom adalah merupakan sebuah syarikat Cina yang membuli pekerja melayu Islam, maka natijahnya seperti yang anda lihat kat bawah ni...









Wa dengar semua kedai Foto-Zzoom di Lembah Klang ditutup harini akibat serangan cat merah atas semua 25 cawangan.

Cinabeng kena ingat Melayu bersabar ada hadnya.....

APA CERITA UMNO SELANGOR NI? NOH OMAR NAK JADI MACAM SULTAN KIRAM KE?

Posted: 04 Jul 2013 05:00 PM PDT

Pening pula melihatkan gelagat dan kisahnya dalam UMNO Selangor....

Setelah UMNO-BN kalah teruk pada PRU 13, terutamanya diperingkat DUN dimana daripada 22 kerusi yang pernah dimenangi oleh calon calon BN pada PRU 2008, kini hanya tinggal 12 sahaja, semakin meruyup dan merudum!

Natijahnya kita telah disajikan dengan suatu berita yang menggembiran bekas Menteri Pertanian yang masih kekal menang di Parlimen Tanjung Karang, Yb Dato Sri Noh Omar. Iya, walaupun UMNO-BN kalah teruk di Selangor, namun Noh tetap dapat "naik pangkat".
Mengikut laporan Berita Harian bertarikh 25hb Jun 2013, YAB Dato Sri Najib sudah bersetuju dan akan membuat pengumuman rasmi perlantikan tersebut pada hari Jumaat 28hb Jun 2013. Malangnya sehingga ke saat ini, masih belum ada sebarang pengumuman rasmi....

Maka tidak terkejutlah apabila beberapa pimpinan UMNO Selangor masih terkeliru untuk mendongak keatas dan memperakui siapakah pemimpin mereka yang sebenar....

Malah, ada juga yang mempersoalkan mengenai arahan arahan yang sedang dikeluarkan... Apakah mereka yang kini 'claim' berjawatan benar benar sah..?

Sebagai contoh, lihat sms dibawah ini....

Ianya telah diedarkan oleh bekas ADUN Batang Kali, Mohd Isa Abu Kassim. Mesej yang dikirim dan diedarkan menyatakan Isa sebagai Setiauasaha Kerja kepada Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor, Dato Sri Noh Omar...
30hb Jun 2013 Noh Omar adalah PENGERUSI Perhubungan UMNO Negeri Selangor... Buktinya lihat mesej diatas yang dicipta oleh Isa Abu Kassim.

Dua hari selepas itu, pada 2 Julai 2013, Noh Omar turun pangkat menjadi TIMBALAN Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor.... Lihat banner program dibawah ini!
Anda mahu tahu kenapa semakin huru hara gelagat dalam UMNO Selangor...? Jawapannya untuk anda ketahui ada di SINI
 
HOUSE PK: Aisehman brader, takkan la Noh nak jadi macam Sultan Kiram tu? Nak lantik diri dia sendiri sebagai Pengerusi Perhubungan? Biar betul ni? Apa sapa-sapa nak jelaskan ke?
 
Sumber cerita ini aku petik dari blog MIK
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...