House PK

House PK


PANAS BERAPI! VIDEO KISAH BENAR TRAGEDI BERDARAH FLASHMOB DI IPOH!

Posted: 05 May 2013 01:41 AM PDT

Sejak dari semalam Pakatan anak haram buat provokasi, mengherdik penyokong BN, membuat provokasi macam negara ini takde undang-undang, dah pulak tu, PAS pukimak anak haram pakai budak bawah umur, tadi sudah berlaku satu kejadian dimana seperti video diatas budak upahan Pakatan yang takde maruah mungkin dilahirkan secara luar nikah ni telahmembuat provokasi sampai pukul budak yang bawak Bendera BN.

Bilamana dah kena macam tu, maka budak-budak BN yang sabar selama ni hilang sabar la, apa lagi kena balun la anjing-anjing luar nikah upahan PAS dan pakatan ni. Nak dibuat cerita  blogger anak haram PAS sebar video sekerat sambil kata BN ganas kononnya.

Hakikatnya kita dapat video penuh kat atas tu, korang tengok sendiri. Hoi irang Perak kalau korang tertipu kerana insiden ini dan sokong Pakatan, maka sewajarnya kamu semua dilaknat dari dunia sampai akhirat! Itu aje aku nak cakap.

Kepada pihak polis dan kerajaan, nak tunggu sampai orang mati baru nak ambil tindakan ke?

PANS TAHAP VAVI! INI PETANDA PAKATAN DAH KALAH DI WANGSA MAJU!

Posted: 05 May 2013 12:41 AM PDT

Bilik gerakan calon pkr wangsa maju kosong. Tanda awal pkr kalah di wangsa maju P116.

INI BUKTI PAKATAN DALANG NAK BUAT KEKECOHAN

Posted: 05 May 2013 12:20 AM PDT

3 lelaki warganegara Malaysia ditahan pihak Polis bersama 2 orang warga Bangla tadi di Lembah Pantai dipercayai cuba mencetuskan kekecohan. Hasil siasatn pihak Polis keatas kenderaan yang digunakan satu unit camera dan satu unit video camera. Turut dirampas satu unit laptop. Suspek 3 lelaki yang ditahan bersama 2 orang bangla itu dipercayai cuba memanipulasi hari pengundian hari ini dengan mewujudkan cerita bangla mengundi bagi pihak BN.

Kesemua suspek dibawa ke balai Polis bagi siasatan lanjut. Maklumat awal diperolehi bangla yang terlibat dalam lakonan pengundian palsu dibayar rm250 setiap seorang.

PERGH!!! Patut lah kecoh sana sini, rupanya depa yang buat benda ni semua nak wujudkan kekecohan dalam internet. Bangsat betul lah puak Pembangkang ni!

Mentang mentang dah tahu depa akan kalah. Memang kurang ajar lah depa ni. Celako!!!

Pesanan kepada semua. Jika jumpa van ataupun kenderaan yang meragukan sila laporkan pada pihak Polis berhampiran.

HOI ANWAR LAHANAT! CUBA HANG BAGITAU AKU MACAMANA PENGUNDI HANTU NAK MENGUNDI?

Posted: 04 May 2013 11:49 PM PDT

Aku tak faham macamana Pakatan anak haram kata boleh ada pengundi hantu, senario dalam bilik mengundi, apabila kita pergi kepada kerani dan beri IC, maka kerani tersebut akan sebut no kod dan mukasurat berapa yang ada nama dan no IC kita.

Ada 3 orang yang akan semak nama dan mereka perhatikan gerak geri anda, selepas puashati maka mereka akan calit dan beri kertas undi. Kalau mereka tak puashati maka mereka akan siasat dan check IC, tang part mana pengundi hantu kepala butoh Anwar boleh masuk? Ikut lorong jijah ke Anwar?

Aduh rakyat Malaysia, sampai bila la korang nak kena tipu ngan Anwar ni, anak-anak muda jauhkanlah diri daripada Anwar! Pukimak ni hanya nak kasi rosak negara.

Oh ya, si anak haram Anwar ni dah bawak orang Sulu sejak dari semalam ke Kuala Lumpur untuk buat kecoh sebab Anwar dah tahu dia akan kalah teruk kali ini, alang-alang dia kalah dan nak mampos dah maka dia nak kasi hancur negara tercinta kita ini.

Ingatlah wahai rakyat Malaysia nak bina negara ni cukup susah tapi kalau nak hancurkan sekejap aje. So jangan jadi bodoh dan terima je keputusan PRU ni, memang takde ruang nak menipu pun.

Perlu ke aku nak tulis lagi?

PUKIMAK PUNYA PKR! SAJA NAK BIKIN FITNAH MURAHAN

Posted: 04 May 2013 11:27 PM PDT

Korang tengok la kat bawah ni, hanya kerana dia gelap dia dituduh bangla padahal dia adalah rakyat malaysia yg berkerja sebagai pengurus. Nasib baik staff dia perasan dan post kat fb.

Fuck Anwar! Fuck PKR!

ARTIKEL TUN DAIM YANG MESTI DIBACA SEMUA RAKYAT MALAYSIA!

Posted: 04 May 2013 11:14 PM PDT

Untuk artikel penuh, KLIK SINI

BERSAMA TUN M DI KEDAH SAMBIL MENANTI KEPUTUSAN!

Posted: 04 May 2013 10:40 PM PDT

Tun M sambil tersenyum menanti keputusan PRU ke 13 ini. Aku nak share dengan korang gambar ini yang telah dihantar oleh seorang sahabat aku.

FUYOH! DR ZAMBRY AND WIFE SELAMAT MENGUNDI DI SMK PANGKOR!

Posted: 04 May 2013 09:51 PM PDT

Berita penuh, KLIK SINI

INI BUKTINYA BN AKAN MENANG BESAR DI SHAH ALAM!

Posted: 04 May 2013 09:39 PM PDT

Khalid Samad sudah menajdi bangkai hidup, sini tak terima dia sana pun tak terima dia! Ayuh warga Shah Alam, ada masa lagi, kalau boleh kasi hi;lang deposit la untuk si Khalid Samad ni, undilah Zul Nordin and da gang!

TU DIA! TUN M PI UNDI BN

Posted: 04 May 2013 09:30 PM PDT

BARISAN NASIONAL AKAN MENANG LEBIH 150 KERUSI.....BYE-BYE PAKATAN!

Tak percaya? KLIK SINI

SELAMAT MENGUNDI! BLOGGER PAKATAN RAMAL BN AKAN MENANG 147 KERUSI PARLIMEN, PAKATAN SUDAH PANIK!

Posted: 04 May 2013 05:00 PM PDT

BN Akan Menang 147 Kerusi Parlimen, itulah yang disahkan oleh laman milik Azmin Ali, Suara Pakatan Rakyat. Berita yang sama turut diterima dari sumber-sumber di sebelah Barisan Nasional.

Setakat ini, BN dikatakan akan berjaya merampas kembali 2 negeri iaitu Kedah dan Kelantan selain mengekalkan negeri-negeri yang lain. Negeri yang masih 50-50 adalah Selangor manakala Pulau Pinang pula kelihatan masih sukar.

Lebih menarik Lim Kit Siang dan Anwar Ibrahim juga dijangka kalah di kawasan masing-masing sekali gus memberi alasan yang lebih kukuh untuk mereka merusuh. Sehubungan dengan itu, skrip yang lengkap dengan angka-angka terperinci bagi menjustifikasi bantahan terhadap SPR juga sudah disediakan.

Untuk itu, ada juga yang memberitahu bagaimana mereka menempah baju Barisan Nasional untuk dipakai ketika merusuh. Bendera-bendera kecil berwarna-warni dihias di beberapa kawasan sebagai menandakan tempat berkumpul

Laman-laman sosial juga banyak memperkatakan tentang keganasan yang melibatkan pembangkang di beberapa tempat.

Jelas, bahawa maklumat mengenai kemenangan BN melalui demokrasi adalah maklumat yang boleh dipercayai. Jika tidak, kenapa pembangkang perlu bersusah-payah menyusun atur sebuah rusuhan dan pemberontakan?

Tindakan mereka bersedia untuk merusuh sebelum mengundi sudah cukup untuk membuktikan yang pembangkang sebenarnya ingin membunuh demokrasi di negara ini.

Pada malam ini juga, khabar dari utara menyatakan puak-puak PAS sudah mula menunjuk lagak sambil meronda di jalanan dan membuat bising.

Di masa yang sama, beberapa blog juga mendedahkan bagaimana beberapa bas dari Singapura telah bersedia untuk membawa masuk sejumlah orang yang disyaki sebagai pengundi hantu ataupun sebagai 'tenagakerja' untuk rusuhan. Mereka-mereka ini akan ditempatkan di Johor, Melaka dan Negeri Sembilan dan akhir sekali di Kuala Lumpur. Kesemua mereka adalah dari kaum Cina.

Nampaknya mereka ini merupakan 'pejuang-pejuang' berani mati jika benar-benar bertekad untuk membuat perhimpunan dan seterusnya rusuhan. Namun, tidak mustahil juga mereka-mereka ini sebenarnya tidak menjangka apa yang pemimpin mereka telah 'aturkan' untuk mereka. Mungkin mereka menyangka yang mereka bakal berdemonstrasi aman dan tenteram, sepertimana demonstrasi 'duduk bantah'.

Mereka tidak tahu bahawa jika kerajaan tidak bertindak keras ke atas mereka yang berhimpun, maka pihak mereka sendiri yang akan memulakan sesuatu bagi memaksa rusuhan berlaku. Mereka juga tidak tahu bahawa pemimpin mereka sudah bersedia untuk lari sementara mereka mengorbankan diri.

Apapun, kita harap mereka-mereka ini akan berfikir dua kali sebelum mengikut arahan pemimpin mereka. Tidak perlu menggadaikan nasib, masa depan, nyawa dan keluarga demi meletakkan pemimpin mereka di takhta.

Hidup mereka hari ini bukannya susah, malah senang lenang dan selesa. Jika pemimpin mereka menang pun, kemungkinan untuk hidup lebih senang selepas pemberontakan adalah 1% manakala kemungkinan untuk hidup lebih susah adalah 99%.

Fikirkanlah, apakah anda benar-benar ingin meniti nasib yang sama dengan rakyat Mesir, Libya, Syria? BN bakal menang 147 kerusi, maka terimalah hakikat itu sebagai seorang pendokong demokrasi yang sebenar-benarnya.

Sumber: KLIK SINI

House PK: Aku jugak nak share dengan korang artikel panas ditulis oleh RBF Online mengenai kemenangan besar BN, KLIK SINI

JANGAN LUPA UNTUK UNDI BN OK!

MESEJ KHAS MENTERI BESAR PERAK KEPADA PENGUNDI YANG AKAN KELUAR MEMILIH KERAJAAN NEGERI DAN PERSEKUTUAN!

Posted: 04 May 2013 04:00 PM PDT

HURU HARA KL SEMALAM! WAJIB TENGOK

Posted: 04 May 2013 03:00 PM PDT

ISU PANAS DI TAIPING! BN BOLEH MENANG KE?

Posted: 04 May 2013 02:00 PM PDT

PANAS WEI! BAGAIMANA KEADAAN DI BAGAN DATOH?

Posted: 04 May 2013 01:21 PM PDT

PROVOKASI YANG TERLAMPAU OLEH BEBUDAK PAKATAN!

Posted: 04 May 2013 01:17 PM PDT


PANAS BERAPI! ANWAR AKAN KALAH DI PERMATANG PAUH SEBAB MENIPU YUSOF QARDHAWI

Posted: 04 May 2013 09:13 AM PDT

Aku tak tau nak kata apa lagi dah! Demi nak menang, Yusof Qardhawi punya surat pun depa palsukan! Oi Anwar! kau balik Permatang Pauh nun, Dr Mazlan dah confirm akan menang situ, aku dengar dia akan menang dengan majoriti antara 500 ke 1000. So hentikanlah fitnah murahan macam ni ok?

BELUM DAPAT KUASA PENUH LAGI DAP DAH HALANG NAK BUAT MASJID! MARI KITA HANCURKAN DAP!

Posted: 04 May 2013 07:00 AM PDT

Dalam video diatas, Calon Parlimen Dap, Jimmy Wong, tidak membenarkan sebarang pembinaan surau atau masjid dikawasan berkenaan. Tapak masjid sudah ada, tetapi jika masjid dibina, ia akan menganggu masyarakat sekeliling.

Malah Jimmy juga memberi pelbagai alasan untuk menafikan masjid dibina. Antaranya bila ada masjid, bising, kacau dan parking penuh.

Wahh.. hebat sungguh calon Dap ni. Baru jadi calon dah pandai HINA ISLAM! Kalau dah jadi ahli parlimen dan memerintah Malaysia. Apakah masjid yang ada sekarang Dap nak runtuhkan, dengan alasan bising dan semak?

Dulu Pas kata, Pas masuk Pakatan sebab nak tarbiah Dap dan ajar pasal Islam. Apakah ini tarbiah yang Pas katakan dulu? Pas mahu mengajar Dap tentang Islam. Namun apa yang kita nampak, Dap yang tarbiah Pas supaya jadi lebih liberal.

Tarbiah apa kalau nak bina masjid pun Dap kata semak!! Sememangnya Pas gagal dalam misinya!! GAGAL TERUK!!


Apa yang kita tahu, Pas dah buang perjuangan negara Islam kepada negara kebajikan, Pas dah buang hudud dari perjuangannya, malah Pas juga telah memperjuangkan LGBT, Demo Bersih dan halalkan Zina.

Jadi siapa tarbiah siapa sekarang?

McTheory KeKL

HOUSE PK: Korang tengok la sendiri bagaimana calon DAP ni tidak membenarkan masjid atau surau didirikan! Inikah partner PAS yang kononnya mereka berdakwah selama 5 tahun untuk terima Islam? Wahai PAS, inilah hakikatnya kenapa korang tak boleh nak memerintah Islam!


Petualang Menggugat Keamanan by dm_51529fb5ddbc4

PANAS BERAPI! PAS DAN PAKATAN GUNAKAN BUDAK BAWAH UMUR UNTUK CETUSKAN KEKECOHAN DI NEGERI PERAK!

Posted: 04 May 2013 06:49 AM PDT

Bermacam-macam cerita aku dapat sekarang ni, disebabkan Pakatan dah tahu mereka akan kalah besar esok maka mereka sudah mula membuat provokasi di seluruh negara, aku nak share dengan korang beberapa insiden ganas dan menyusahkan orang kat bawah ni:

Pertama sekali aku nak share pasal kekacauan yang dibuat oleh penyokong PAS di sekitar kawasan Taiping. Disebabkan mereka sudha tahu mereka akan kalah esok, maka mereka membuat desperate measure, iaitu mereka mengupah budak-budak bawah umur untuk memegang sepanduk di persimpangan jalan dan traffic light sekitar Taiping.

Ini menyebabkan kesesakan lalulintas, aku pelik parti yang kata mendokong perjuangan Islam boleh menjadi begitu desperate dan mempergunakan budak-budak bawah umur untuk promo parti mereka yang semakin ditolak rakyat Malaysia. Bahang kemenangan BN semakin terasa, PAS dan Pakatan sudah tidak keruan, berikut gambra-gmbar yang diambil di sekitar Taiping.

Trafik light kamunting dekat Caltex


Persimpangan Hotel Meridien
Trafik light Simpang berhmpiran KFC
Korang tengok la sendiri, punya la desperado PAS ni, sampaikan terpaksa upah budak bawah umur buat benda-benda macam ni! Kalau ya pun nak kalah dah, terima je la takdir. Tak payah la nak buat arab spring semua. Apa PAS sudah tidak yakin pada Allah lagikah?

Inikah ajaran Islam wahai pemimpin dan ahlul PAS serta yang beragama Islam dalam Pakatan?

VIDEO KHAS UNTUK SEMUA RAKYAT MALAYSIA! KALAU SAYANGKAN NEGARA WAJIB TONTON

Posted: 04 May 2013 05:43 AM PDT

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...