House PK

House PK


PANAS WEI! USTAZ MEKDI NATANG MENIKAH LAGI!

Posted: 26 May 2013 10:12 AM PDT




Best kan jadi ustaz buat lawak ni, bini lawa ada 3 orang! Ferrari ada, segala kemewahan dunia dia ada dan orang tak marah malah siap buat baju letak muka dan kata ibadatku! 

Wow! Hebat jugak orang kita ni kan, asal ada orang nampak alim sikit habis kita percaya semua tanpa usul periksa sama ada dia layak jadi ustaz atau tidak.

Sekarang dia sudah kaya, isteri ramai lawa-lawa pulak. Hidup mewah. Bagus aku suka at least dia orang melayu Islam kaya. Lebih baik dari cina dap lahanat kaya.

Cuma aku risau apa yang dia bawak ni ok ka? Banyak kenyataan dia ni bercanggah. Sampaikan ada negeri tak iktiraf dia sebagai ustaz. Namun follower dia ramai. Nak buat macamana?

Apa pandangan korang? Nampaknya setakat ini dia minum kopi dalam gelas mekdi pun pengukut dia anggap dia mulia dan berkata benar....

Hmmmm....

WTF??? CINA DAP LAHANAT KATA NAK KERAJAAN BERSIH? KAH KAH KAH

Posted: 26 May 2013 04:57 AM PDT

INILAH PERKATAAN YANG SEWDANG DIJUAL OLEH SEMUA CINA LAHANAT DARI DAP SEKARANG NI. Dari Lim Babi Guan Eng sampai ke Cina DAP lahanat di tepi jalan. Depa jual habis-habisan cerita ni.

Yang bestnya pulak ada melayu bangsat yang mudah terpedaya dengan kata-kata pemakan Babi ni! Melayu lahanat penyokong Cina DAP ni jadi shield kepada Cina DAP untuk Cina-cina koi ni terus hina melayu da Islam.

Apa yang melayu bahalol, keturunan sial penyokong DAP ni tak sedar ialah PEMBERI ATAU YANG MENGAJAR KAKITANGAN AWAM MELAYU MAHUPUN POLITICIAN MELAYU TERIMA RASUAH ADALAH KAUM LAHANAT CINA KETURUNAN DAP NI SENDIRI.

Tapi disebabkan wayang Cina murahan yang dipamerkan oleh pemimpin DAP ni maka terpengaruhlah segelintir rakyat Malaysia dengan drama mereka ni! Diajak la mereka yang percaya akan doktrin palsu DAP ni untuk buat himpunan Blackout!

Melayu Singapore dulu pun macam ni la terpengaruh dengan Lee Kuan Yew! Akhirnya melayu jadi kaum minoriti yang semakin diketepikan di negara mereka sendiri.

Aku tak faham kenapa ada segelintir melayu mudah terpengaruh dengan wayang DAP yang sama macam PAP ni. 

Kat Penang punya la sialnya si Guan Eng ni, rumah murah satu pun takde, dia sendiri merasuah dan dirasuah oleh syarikat Besar hinggakan tanah yang sepatutnya disediakan untuk rumah murah diberi kepada hospital swasta! 

Cina sokong dia pastu ada gak melayu dan India bodoh sama terpengaruh dan sokong dia! Kalau ya pun marahkan kerajaan pakai la akal sikit. Betul ke kerajaan sekarang ni korup sangat? Kalau ya mana buktinya? Kalau ada bukti aku tolong korang jatuhkan kerajaan sekarang ni.

Biasa la kan? Si pencuri akan menuduh orang lain mencuri semata-mata untuk tutup kebabian dia kan?

Sent from my BlackBerry Anti DAP!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...