PAPA GOMO

PAPA GOMO


"Komando Mati Katak" - Tian Chua Pemimpin PKR Bangsat!!!

Posted: 03 Mar 2013 06:00 PM PST



Makin lama makin biadap si Tian Chua PLKR ni. Makin kurang ajar dan sememangnya perlu diajar agar si bangsat ni sedar jangan ingat dirinya kebal kerana dilindungi Anwar Ibrahim.

Gomo dapat sms yang menyatakan Tian Chua telah menghina Komando 69 yang terbunuh ketika mempertahankan negara di Lahad Datu Sabah. Katanya Tian Chua menyebut:

"Komando mati Katak"

Sunggup biadap dan memang bangsat cina PKR Babi ini. Sebelum ini beliau turut menyatakan kematian anggota Komando 69 yang terbunuh di lahad Datu adalah sandiwara politik dan mainan UMNO. Walhalkan hakikat sebenar Tian Chua tahu bahawa Anwar Ibrahim Boss beliau lah yang bermain sandiwara dengan mencanang agar penceroboh Sulu masuk menuntut Sabah.


Tian Chua sendiri sebelum ini memang kita tahu cukup anti pihak Polis. Beliau juga didapati bersalah tahun lalu kerana MENGGIGIT seorang anggota Polis. Pada Demo bersih 2.0 tahu lalu juga beliau menjadi ketua mengajak pendemo menyerang pihak Polis. Malah pada tahun 2010 beliau juga melanggar seorang anggota tentera sehingga mati di Mersing Johor. Itulah Tian Chua pemimpin PKR bangsat!!!

Gomo tak perlu nak cakap apa apa lagi pasal Tian Chua Babi ini, Kalau Tian Chua kata Komando Mati Katak adalah lebih elok Tian Chua jumpa anak kecil yang telah kehilangan ayahnya seorang Komando 69 di Lahad Datu tempoh hari.





Hoi Tian Chua babi!!! Kau taknak cakap ke budak kecil dalam video ni pun bersandiwara?

Psssttt... Pada aku Tian Chua mesti dihukum!!! Cara macam mana aku rasa semua tahu apa yang patut dilakukan. Kena ajar si bangsat ni!!!

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


D-Day - Sabah Blackout, Mission Begins

Posted: 03 Mar 2013 08:29 AM PST


 
"Mereka Mengharapkan Doa Dari Kita Semua"

Semboyan telah berbunyi.....

Waktu ini Gomo dilaporkan Sandakan, Semporna, Lahad Datu dan beberapa kawasan di Sabah menghadapi gangguan elektrik (BLACKOUT). Sebab apa blackout Gomo tidak pasti namun apa yang pasti pasukan Polis Diraja Malaysia dan Angkatan Tentera Malaysia sudah siap sedia menghabiskan riwayat saki baki penceroboh yang masuk ke Sabah.

Gomo difahamkan Operasi yang bermula hari ini diketuai Ketua Polis Negara dan dibantu oleh Ketua Angkatan Tentera Malaysia. Pihak Polis melalui Komando 69 akan mengempur habis habisan penceroboh yang mana pihak Angkatan Tentera akan membantu dari segi logistik keperluan yang lain.

Gomo mendoakan agar pasukan keselamatan kita selamat dalam misi kali ini dan harap juga agar orang awam yang tidak terlibat tidak menjadi mangsa dalam serangan yang akan menyusul nanti.



"Doa kami rakyat Malaysia bersama mu"


Mungkin akan ada impak apabila serangan ini dilancarkan yang akan dimainkan oleh pihak pembangkang Malaysia. Namun sudah tidak ada lagi yang rakyat Malaysia mahukan selain dari menumpaskan semua penceroboh dan mereka yang turut bersubahat melindungi ataupun memberi makan kepada penceroboh.

Gomo faham akan ada rakyat Sabah yang terdiri dari masyarakat Sulu akan terkorban namun ianya tidak mungkin dapat dielakkan jika mereka sendiri yang mencari nahas berdamping dengan penceroboh menentang pihak Keselamatan PDRM dan ATM.




Harap rakyat Malaysia mendoakan agar pasukan keselamatan kita selamat hendakNya... Amin.

Psssttt.... Gomo rasa macam nak bersama je mereka pasukan keselamatan ni Bunuh penceroboh tu semua. Grrrrrr


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


Tragedi Lahad Datu - Siasatan Di Raja Buktikan Anwar Ibrahim Dalang Serangan.

Posted: 03 Mar 2013 04:20 AM PST


Gambar diatas menunjukkan bukti jelas Anwar Ibrahim sedang mengadakan perbincangan dengan Nur Misuari pemimpin MLNF.

Siasatan Di Raja haruslah diadakan bagi menjelaskan pekara sebenar yang mana Anwar Ibrahim dikatakan dalang pencerobohan lanun Sulu di Lahad Datu yang mana kini telah mengkorbankan 7 orang anggota dan pegawai PDRM.

Laporan risikan kerajaan Filipina juga mengesahkan bahawa Anwar Ibrahim terlibat secara langsung jadi tidak ada harapnya bantahan dari pihak pakatan sendiri untuk Siasatan Di Raja ini bagi kita mengetahui kebenarannya.

Anwar Ibrahim tidak perlu takut jika beliau tidak salah dan apa yang rakyat Malaysia kini mahukan adalah dalang sebenar disebalik tragedi berdarah yang meragut nyawa perwira negara.

Amacam Anwar Ibrahim? Siasatan Di Raja bagi menyiasat dalang sebenar. Berani kerana benar lah Anwar Ibrahim!!!

Psssttt..... Sudah sampai masanya rakyat Malaysia perlu fikir secara waras kegiatan kotor Anwar Ibrahim yang sanggup mengadaikan Tanah air.

Krisis Lahad Datu - 7 Sudah Terkorban, Esok Pembalasanya

Posted: 02 Mar 2013 11:29 PM PST

7 orang pegawai dan anggota PDRM telah terkorban demi menjaga keamanan negara di Sabah! 

Esok tiada maaf lagi, tindakan akan diambil secara menyeluruh tampa prejudis. Kematian anggota pasukan keselamatan kita mesti dibela dan ianya perlu diganyang sebaik mungkin.

Gomo juga pada ini meminta satu siasatan diRaja berhubung hubungkait Anwar Ibrahim dan pakatan pembangkang dalam situasi pencerobohan ini. Rakyat Malaysia harus bersama mendesak siasatan diRaja ini bagi kita mengethahui kebenaran akan kerja kotor Anwar Ibrahim yang menjadi petualang Negara.

Apa pun terus bersabar Menteri KDN yang dipersalahkan oleh mereka yang tidak tahu pekara sebenar tentang isu di Sabah ini. Amanah dari YAB PM terus dipikul oleh Hishammuddin Hussein. Lakukan yang terbaik Dato Sri!

Psssttt ....... Esok gempur!!!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...