PAPA GOMO

PAPA GOMO


Nabil & Salleh Yaacob Tolak Manifesto Pakatan Pembangkang

Posted: 26 Feb 2013 05:00 PM PST



Manifesto bukan lah janji dan kenyataan ini disokong oleh semua kepimpinan Pakatan Pembangkang. Tetapi kelmarin Pakatan melancarkan Manifesto baru untuk sekali lagi menipu rakyat Malaysia sepertimana yang mereka lakukan pada Pilihanraya 2008 yang lalu.

Gomo nak ingatkan kepada semua sememangnya janji janji manis Pakatan Pembangkang amat manis untuk kita hayati. Namun janji tersebut sekadar dihayati sahaja kerana untuk menikmati janji yang ditabur pakatan pembangkang belum tentu ianya dapat kita perolehi.

Cuba layan video dibawah ini dan hayati maksud tersirat yang disampaikan:





Manifesto bukanlah janji yang Pakatan pembangkang akan tunaikan. Malah kesan paling besar yang kita perlu contohi adalah Kelantan yang mana ditadbir PAS selama 22 tahun yang ditabur bermacam macam janji akhirnya tidak ditunaikan oleh kerajaan PAS Kelantan. Bila tiba musim pilihanraya kerajaan PAS Kelantan akan menabur lagi janji baru dan apabila menang maka janji tersebut diabaikan dan dilupakan sebaliknya menyalahkan kerajaan pusat.




Malaysia ini negara yang pesat membangun, dalam kepesatan negara kita membangun kerajaan Barisan Nasional melakukan banyak pekara yang terbaik untuk rakyat. Kerajaan pusat mungkin dilihat tidak menjanjikan bermacam pekara manis untuk rakyat sepertimana Pakatan Pembangkang lakukan tetapi ingatlah bahawa setiap janji kerajaan Barisan Nasional ditepati selaras dengan pembangunan negara.

Psssttt.... Pakatan Pembangkang hanya pandai menabur janji palsu...

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


Meh Layan Video Nik Aziz Diperbodohkan Hussam Musa

Posted: 26 Feb 2013 05:00 AM PST



Husam ohhh Husam... Makin lama makin tenggelam hang ni. Makin lama makin Bodoh hang ni. Ni ke yang bercita cita nak jadi Menteri Besar Kelantan menggantikan Nik Aziz? Udah le tu Hussam udahlah tu.




Apa yang pasti Nik Aziz kat sebelah Hussam tu senang senang di perbodohkan Hussam Musa. Sampai bila lah menatang Nik Aziz ni nak jadi pak Turut kepada Hussam Musa?

Psssttt.... Terbaiklah Kickdeffela... 

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

Azmin Ali Dalang Penyebaran SMS Palsu

Posted: 26 Feb 2013 03:32 AM PST



SMS palsu menyamar BN Selangor ini dihantar oleh nombor berikut : 0133868376 (prepaid celcom)

Pemilik no hp berkenaan ialah :
Ic. 950802105714
Wan surya Nadia binti wan azmi

Alamat : 6-0-4 kelumpuk tempua b jalan 9/56 ampang ulu klang.
Budak lagi ni. Agaknya Azmin Ali suruh ni.. Kesian, muda2 dah belajar sebar fitnah dan menipu.


Psssttt... Azmin Ali ni BACHOL ke apa?

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


Lim Guan Eng Arahkan Melayu DAP Gigit Najib Razak

Posted: 25 Feb 2013 11:15 PM PST

DAP menafikan kenyataan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berhubung umat Islam akan ditindas di bawah pemerintahan parti itu lantas mengemukakan satu laporan polis bagi menangkis segala dakwaan tersebut. Laporan polis itu dibuat oleh Timbalan Pengerusi DAP Pahang, Yang Mulia Tengku Zulpuri Shah Raja Puji apabila Perdana Menteri mengeluarkan kenyataannya semasa program Jelajah Janji DItepati peringkat Terengganu dan sisiarkan di laman web The Star bertarikh 24 Februari 2013. Lagi Selanjutnya KLIK DISINI


Gua lihat betapa lakhanatnya DAP parti Cina Racist ni yang begitu takut untuk tampil ke hadapan membuat laporan Polis ke atas Najib Razak. Mana pemimpin Cina DAP? Kenapa diarahkan Melayu DAP untuk buat laporan Polis ke atas Najib Razak?

Sedarlah wahai orang Melayu, DAP telah memperbodohkan anda semua dengan menjadikan Melayu DAP sebagai pencacai mereka. Melayu DAP diarahkan buat laporan Polis sedangkan parti DAP yang dominan milik Cina Racist diketuai Lim Kit Siang anak beranak dengan Lim Guan Eng bertindak  enikus dalam pekara ini.

Yang Melayu DAP pulak bagaikan lembu dicucuk hidung bila mengiyakan apa apa arahan Cina DAP. Lihatlah dunia betapa bodohnya Melayu yang berdamping dengan Cina Racist DAP.

Psssttt... Telor Llim Guan Eng mana?


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...