Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


TUDIAA!! Akhirnya AMK PKR Ambil Artis Sakit Jiwa Promote Kempen Pilihanraya!!

Posted: 18 Feb 2013 07:17 AM PST


Semalam AMK (Angkatan Muda Kencing) PKR melancarkan video klip lagu 'Reformasi' di ibu pejabat KEADILAN, nyanyian artis Yasin yang menjadi lagu rasmi kempen AMK di seluruh negara.

Menurut Timbalan Ketua Penerangan AMK, Rozan Azen Mat Rasip, Yasin telah secara rasminya dilantik sebagai Duta terbaru PKR bagi mempromosikan parti tersebut kepada anak muda.

"Yasin adalah duta rasmi kempen pilihan raya AMK. Beliau bersama AMK akan bergerak mengelilingi Malaysia dan turun ke setiap kawasan ditandingi calon AMK," kata Rozan.

Tahniah dan Syabas diucapkan kepada AMK PKR kerana berjaya mendapat artis yang setaraf dengan mereka. Untuk pengetahuan pembaca Yasin ni dulu ahli kumpulan nasyid Brothers, lepas tu menyanyi solo lagi ala-ala arab.

Kemudian Yasin menghadapi masalah peribadi hingga menjejaskan mentalnya. Yasin ditempatkan di rumah sakit jiwa selama beberapa bulan.

Selepas keluar dari rumah sakit jiwa, Yasin berjinak-jinak dengan Pas dan PKR. Ingatkan tak serius, rupanya Yasin memang berminat nak bantu Pakatan dalam kempen PRU ke 13 ni.  Ingatkan Yasin nak masuk Pas, rupanya dia pilih PKR. he he.. terbaik!

Bagi Mc bagus la Yasin pilih PKR sebab PKR ni parti untuk orang jiwa kacau macam Yasin. Ketua Umum dia pun sakit jiwa, bini dia jiwa kacau, anak perempuan gila meroyan. Kiranya, hanya orang sakit jiwa yang akan sokong PKR ni. he he..

OK la Yasin, semoga maju jaya..

McTheory:
Tengok muka Shamsol ketot, memang sah memang gila kencing.. he he

PANASS!! Rafizi Upah Hackers Israel Melayu GODAM Portal dan Blog Pro Kerajaan!

Posted: 18 Feb 2013 04:38 AM PST

Siapa masih ingat kisah facebook Rafizi Ramli, si jambu Anwar yang mendakwa facebooknya dihack oleh seseorang. Selepas daripada peristiwa tersebut, hackers pro Pakatan mula menganas dan mengodam portal rasmi kerajaan, malah blog pro Kerajaan juga mula di godam oleh manusia yang tidak berhati perut ini.

Semalam portal Jabatan Penerangan telah digodam oleh hackers dengan mengeluarkan kenyataan palsu bahawa, DS Najib telah meletakan jawatan.


Lihatlah betapa jijiknya perangai buruk hackers Pakatan yang menyebar cerita palsu. Kononnya DS Najib meletakan jawatan.

Sebelum ini portal rasmi Parlimen Malaysia pun telah di godam dengan meletakan gambar yang tidak sepatutnya.


Gambar yang DS Najib bersama Isteri beliau dalam keadaan memalukan telah diletak di galleri gambar portal parlimen Malaysia. Namun setelah disedari, oleh orang ramai. Secara tiba-tiba gambar itu hilang entah kemana.

Soal perletakan jawatan oleh DS Najib di portal jabatan penerangan telah di nafikan oleh Ketua Pengarah Penerangan  Malaysia sendiri, Dato Hj Ibrahim.


Tahniah diucapkan di atas tindakan pantas Ketua Pengarah Penerangan Malaysia, Dato Hj Ibrahim Abd Rahman yang peka dan ambil tahu berkenaan isu laman web E Penerangan yang telah digodam dan disedari oleh Unit Media Baru Wilayah Persekutuan (UMBWP).
Itu cerita portal rasmi kerajaan. 3 hari lepas, blog Pisau Kedah (Media Kedah) URL unitmediakedah.blogspot.com telah di godam dan sampai sekarang masih tidak dapat diselamatkan. Mc dan rakan-rakan masih berusaha menyelamatkan blog berkenaan.

Pada yang rindu nak baca tulisan Pisau Kedah yang agak merapu tu, boleh lawat kat blog baru dia klik SINI.

Di sini Mc dah nampak permainan sebenar Rafizi. Dia 'memberi' lesen kepada hackers Pakatan untuk menghack blog dan portal pro Kerajaan, dengan alasan membalas dendam.

Modus operandi, sama macam Amerika menyerang Iraq dan Afghanistan, kononnya mencegah penganas. Selepas bangunan WTC yang dirancang untuk runtuh tu dilanggar oleh pesawat rampasan penganas.

Memang sial la puak PKR ni, benar-benar perangai serupa yahudi. Tak boleh menang cara elok, dorang guna cara jahat. Jenis muka melayu tapi hati zionis, memang payah la. Puak ni, ada dalam Malaysia pun buat semak saja. Halau pi tempat lain lagi baguih.

McTheory:
lepas ni blogger pro Kerajaan kena kuatkan keselamatan.. sebab puak Israel Malaysia ni dah mula main kotor!

PANASS!! Akhirnya SETPOL MB Kedah Kantoi!! #TukarKedah

Posted: 18 Feb 2013 01:38 AM PST



 Akhirnya Pisau Kedah, kantoikan Setpol MB Kedah. ha ha ha.. baca tulisan Pisau Kedah kat bawah..

Sanusi Md Noor, Setiausaha Politik Azizan Razak yang banyak merosakan imej Azizan Razak

Pisau Kedah nak tergelak la dengan penjelasan yang di beri Setiausaha Politik Azizan Razak, Sanusi Md Noor di dalam blognya berkenaan kerakusan pembalakan yang telah berlaku di kawasan berhampiran Tasik Pedu setelah rakyat Kedah kini bangkit mempersoalkan tindakan Kerajaan Negeri yang ditadbir rejim PAS dengan rakusnya mengodolkan Hutan Simpan Kekal dengan sesuka hati.



Apa yang di sampaikan Sanusi ini hanya menjerat dirinya sendiri di dalam mahu memutar belit penipuan yang telah di lakukan Kerajaan Negeri pentadbiran rejim PAS.

Sudah jelas dalam cabutan keputusan Majlis Mensyuarat Kerajaan Negeri Kedah Darulaman ( MMK ) yang bertarikh 05 September 2012 ( rujukan: Kertas No . 6 ( F ) 283/2012 dalam ( PSUK ( K ) 14-1423 JLD 3 ). MMK telah bersetuju meluluskan projek pembangunan Agroforestry kepada PKNK tanpa adanya laporan jawatankuasa teknikal untuk mengkaji projek berkenaan sebelum di luluskan.

Kalau semua nak tahu projek Agroforestry ini adalah projek dusun buah-buahan yang di jadikan alasan untuk menghalalkan penipuan pembalakan haram Kerajaan Negeri.

Kalau nak di ikutkan kawasan yang hendak di bangunkan projek Agroforestry oleh rejim PAS Kedah itu merupakan kawasan Hutan Simpan Kekal Bernilai Tinggi sebelum ini. Untuk membuat pembalakan secara tebang habis atau dalam bahasa Kedah pembalakan cuci mangkuk, rejim PAS perlu menukar status kawasan tersebut kepada kawasan Ladang Hutan dari status Hutan Simpan Kekal.

Untuk menukar status kawasan tersebut dari status Hutan Simpan Kekal, pihak Kerajaan Negeri perlu terlebih dahulu menyediakan laporan Penilaian Kesan Alam Sekitar atau dalam bahasa English Environmental Impact Assessment kepada Jabatan Hutan sebelum membuat pembalakan secara tebang habis.

Yang menjadi peliknya kenapa perlu PKNK menyediakan laporan EIA sedangkan PKNK hanya di beri projek pembangunan Agroforestry sahaja. Manakala pembalakan di beri kepada pihak lain secara tebang habis tanpa adanya laporan EIA kepada Jabatan Hutan oleh Kerajaan Negeri.

Dalam hal ini Pisau Kedah tak tau la sama ada Jabatan Hutan Kedah telah di beli oleh rejim PAS ataupun di tipu hidup-hidup oleh rejim PAS yang mentadbir Kerajaan Negeri Kedah sehingga sanggup membenarkan pembalakan tebang habis sebelum adanya laporan EIA untuk petukaran status Hutan Simpan Kekal.




Elok la setelah balak dah habis di gondolkan di kawasan yang berhampiran dengan Tasik Pedu, baru la Jabatan Hutan minta pembalakan haram di hentikan sehingga laporan EIA di kemukakan.

Jangan lupa lawat blog baru Pisau Kedah kat SINI, setelah blog lamanya dah dihack oleh haram jadah pakatan haram!!

PENDEDAHAN BERANI!! Siapa Sebenarnya Disebalik Team Media Kedah!! #TMK #TukarKedah

Posted: 17 Feb 2013 10:48 PM PST


Semalam Mc ada menerima sms dari Duke, salah seorang blogger TMK yang banyak mendedahkan perbuatan buruk pentadbiran Pas Kedah. Dari sms Duke tu, dia bagitau blogger Pas sudah mendedahkan identitinya.

Terkejut jugalah Mc, macam mana geng blogger Pas yang diketuai oleh Zulkifli Yahaya boleh mengetahui identiti Duke. Mc pun buka laptop dan masuk ke blog Pas Kedah yang penuh sawang sebab takdak orang nak baca tu.

Bila Mc baca, yang terkejut tadi sudah hilang kejutannya. Jadi, disini Mc nak buat pengakuan ikhlas dari Mc. Memang benar individu yang blogger Pas Kedah dedahkan itu adalah Duke. Tidak lain tidak bukan itu memang Duke yang sebenar.

Oleh itu hangpa jangan siasat lagi. teruih pi tangkap budak tu, sebab budak tu adalah Duke!! ha ha ha..

Untuk tidak menghampakan blogger Pas Kedah dan juga blogger Pakatan yang lain. Mc nak dedahkan identiti sebenar blogger-blogger TMK yang selama ini menjadi igauan ngeri kepada pentadbiran Kerajaan Pas Kedah.

Hangpa tak payah cari lagi, mai sini aku nak dedah!! jeng jeng jeng..

TMK diasaskan oleh Mc sendiri, yang digelar McTheory, kami ni bukan orang politik. Kami takdak kepentingan dalam politik ni. Perjuangan kami hanyalah mahu memastikan Agama, Bangsa dan Tanah Air kami terbela dan dijaga untuk generasi masa akan datang.

Tapi disebabkan blogger Pas Kedah nak sangat tahu identiti kami,

Nak tengok gambar sebenar McTheory, tengok kat bawah,

TADAAAA!!
Ishh.. lain macam saja muka aku ni.. buruk semacam saja pun. Bukan, ini bukan aku. Ini budak skema mana, taktau. Cuba tengok kat bawah pula,

Yeahh inilah McTheory
Haa.. ni lah muka aku yang sebenar, botak, hensem, putih, macho dan lain-lain lagi. Kalau tak percaya boleh rujuk MySpace aku kat SINI. he he he.. Aku tak tipu, tu la gambar aku, McTheory. Kalau jumpa tepi jalan, jangan lupa tegur, kalau aku tak reti cakap bahasa melayu tu, maknanya aku saja berlakon. Mana tau takut kantoi dengan puak cai Pakatan ni.

Meh aku nak tunjuk gambar Duke pulak, hangpa jangan terkejut,

Wekkk..
Haa... inilah wajah Duke yang sebenar, gambar ni aku tangkap semalam. Muka dia macam tu sebab dia tension gila, identiti dia dah dibongkar oleh puak Pas Kedah ni. ha ha ha.. macam hensem tak?

Kita sambung dengan pendedahan siapa pula Pisau Kedah, tengok gambar kat bawah tu,

aiyo tambhi!!
Pisau Kedah ni, kalau dia tak buat blog. Dia kerja kat kedai Nashmir Nasi Kandar kat Simpang Kola, Aloq Staq. Amacam, hensem? Dia bukan terer buat video saja, kalau tebaq roti canai. Sekali tebaq, siap lapan keping! he he.. Kalau nak cari pelakon tamil, sila hubungi Pisau Kedah ok.

Lepas tu Mc nak perkenalkan pula dengan Medan Tempur Kedah, atau MTK. Salah seorang blogger Kuala Kedah yang banyak dok kerja kaji selidik. Muka memang tak hensem, tapi hati dia baik. ha ha..

Tension noo...
Dah tengok MTK, kita sambung pula dengan Kamera Kupang, tu gambar dia kat bawah ni,

Kesian kann.. nampak kuruih bebenor. Inilah akibatnya bila dok kat Baling. Ayaq kotoq, nak minum susah, last sekali jadi macam ni la akibat dia. Ni kalau tak makan hari ni, esok GOL la tu. ha ha ha..

Lepas Kamera Kupang, Mc perkenalkan pula dengan facebookers TMK yang paling diBENCI oleh Pas Kedah. Aktivis UMNO Pekan Naka,

Ni diaa..

Siap pakai baju superman tu, nilah muka Aktivis UMNO Pekan Naka yang sebenar. Yang tersebar selalu tu, palsu semata. AUPN mana gemuk, dia slim shady. ha ha ha.. Kalau pi Naka jumpa muka ni, rajin-rajin la tegoq no...

Lepas tu, kita tengok muka Aktivis Pendang Jr.


Jangan terkejut, Pendang Jr ni memang suka buat gimik pelik. Tapi dia tak makan orang. Cuma orang pompuan kena jauh sikit pada dia, bahayaa woo.. he he.

Lepas tu Mc nak dedahkan pula gambar Aiman Rosis, Dahlia B. Lada dan Mulut Hebiaq. Ketiga-tiga gambar tu, ada kat bawah ni.

Ni Aiman Rosis, dia memang suka main gitar..
Ni Dahlia B. Lada, jiwa kacau sikit..
Ni pulak mulut hebiaq, nampak tak betui, tapi dia ok..

Haa.. itulah muka-muka disebalik nama Team Media Kedah. Apa macam puas hati? Dah kenal nooo.. sapa TMK, kalau dah kenal baguih la. Lepas ni tak payah la blogger Pas Kedah nak siasat atau selidik sapa kami lagi, sebab Mc dah dedahkan muka budak-budak TMK ni 

Disebabkan pendedahan oleh blogger Pas Kedah, tiba-tiba TMK jadi popular. ha ha ha..

Bila bergabung, kamilah TMK!! Yeahh..

Pesanan pada blogger Pas Kedah, kalau nak bersaing tu, gentlement la.. dah tau tak boleh fight betul, nak dedahkan identiti la, guna hackers la, upah penyiasat la, serang peribadi la. Macam orang takdak teloq!

Kami blogger TMK ni tau banyak pasal peribadi hangpa, jangan sampai kami pula lupa diri dan bongkar hingga hangpa tinggai teloq kot.

Kami tau Syarikat Padi Mas sapa punya, kereta apa pakai, kilang apa ada, rumah kat mana. Lepas tu sorang lagi, lepas balik haji, bertumbuk dalam pejabat MB, balik rumah susah hati sampai langgar tiang letrik. Dok makan duit haram tebang balak, gaduh habis laki bini mak bapak. Bukan kami taktau semua tu, tapi kami simpan.

Kami ada banyak isu pasal pentadbiran Pas Kedah yang memang teruk!! Tak dapat dibayangkan betapa teruknya Pas Kedah sampai nak meeting PBT pun taktau dan takdak protokol. Sebab tu kami tak minat dengan peribadi, tapii...

Hangpa start main peribadi, gambar bini dengan anak hangpa aku publish dalam ni!! Jangan cabar aku noo. Hangpa tak kenai aku, tapi aku kenai hangpa, ohh lupa pulak, hangpa dah tengok muka aku atas tu. Soo..  jangan main gila dengan kami. ha ha ha..


McTheory:
dah puas hati dengan pendedahan berani ni? ha ha ha...

PANASS!! Blogger Pakatan Haram Mula Menyerang Peribadi

Posted: 17 Feb 2013 08:18 PM PST


Akibat video komen Dr Fadzilah Kamsah tentang doa K.O BN yang pernah dibuat oleh Pas. Akhirnya beliau diserang teruk oleh cai blogger Pakatan. Habis semua dibongkar kisah lama untuk jatuhkan reputasi Dr Fadzilah. Tak dapat cari kesalahan beliau, habis anak beliau difitnah pula.

Video beliau komen tentang pakatan boleh tengok kat SINI


Biasa la puak cai Pakatan ni memang suka menyerang peribadi orang yang mereka tak suka. Mc harap Dr. Fadzilah banyak-banyak bersabar. Ini baru permulaan peperangan politik kotor terhadap beliau. Mc rasa lepas ini, akan lebih banyak serangan politik yang bersifat peribadi akan muncul.

Dibawah ini gambar family Dr Fadzilah Kamsah. Mc tak sanggup nak letak gambar kontroversi yang didakwa gambar anak Dr Fadzilah. Kalau teringin nak tengok juga, cari lah sendiri. Tapi minta tolong jangan sebarkan, kalau disebar benda fitnah dapat dosa free saja. 



McTheory:
Kesian Dr Fadzilah, tak pasal-pasal kena serang dengan mangkuk PR tu..

PANASS!! Lagi Artis 'Gengster' Sertai Pas?!!

Posted: 17 Feb 2013 05:20 PM PST



Pass ohh Pass.. tak sudah-sudah syok sendiri untuk sedapkan hati. Masalahnya apa yang mereka buat ni menyakitkan hati orang lain.

Contohnya macam yang terjadi pada pelakon Gangster Celop, Adam Corrie Lee yang dikatakan menyertai Pas. Bila ditanya pelakon terbabit, menafikan pembabitannya dengan Pas.

Sebelum ini, beberapa entri blog menyebarkan gambar pelakon berusia 45 tahun itu menghadiri sebuah ceramah di Taiping, Perak, minggu lalu.

"Saya bukan ahli Pas. Saya nak jelaskan di sini, saya bukan ahli mana-mana parti dan saya tak masuk parti Pas seperti yang didakwa.

"Bila masa saya menyertai parti politik? Saya tak nak terlibat dalam dunia politik. Saya memang tak tahu tentang politik, nak campur politik buat apa," katanya kepada wartawan.

Menjelaskan tentang kehadirannya pada ceramah itu, Adam berkata, kehadirannya dan isteri hanya untuk mendengar kuliah Maghrib yang disampaikan Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Dr Haron Din.

"Sebenarnya, saya tak tahu itu kawasan Pas dan saya tak tahu itu ceramah parti politik. Kalau saya tahu, memang sumpah saya tak sampai. Saya tak akan pergi. Memang tak ada kena-mengena saya dengan Pas. Saya hanya pergi untuk mendengar kuliah Maghrib sahaja.

"Secara jujurnya, saya pergi ke sana kerana ada Datuk Dr Haron Din. Beliau beri kuliah Maghrib. Pada masa sama, saya nak berubat juga. Jadi, saya dan isteri pergi sana memandangkan di Kuala Lumpur nak jumpa Datuk Haron Din susah. Kebetulan dia datang ke Taiping, jadi, saya pun pergi ke kuliah Maghrib itu," katanya yang pulang ke Taiping untuk menyambut Tahun Baru Cina bersama keluarganya.

Sementara itu, Adam akui tidak mengenali Yang Dipertua Pas Taiping, Mohd Fakharuddin Abd Aziz yang sempat merakamkan gambar bersamanya pada malam itu.

"Kereta yang saya letakkan di hadapan kedai dia (Fakharuddin) telah dihalang oleh sebuah van. Jadi, saya tanya kenderaan itu milik siapa.

"Salah seorang pekerjanya rujuk YB sebagai pemiliknya. Saya pun pergi jumpa dia untuk minta alihkan van itu. Kebetulan memang ada jurugambar dan YB ajak ambil gambar. Selepas ambil gambar, baru saya diberitahu itu YDP Pas Taiping. Saya memang tak kenal siapa YDP Pas," jelasnya yang akui terkejut selepas dimaklumkan tentang identiti Fakharuddin.

 McTheory:
Mangkuk ayun punya Pas!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...