House PK

House PK


PANAS BERAPI! AKHIRNYA DEEPAK GAY KEMPUNAN SEBAB TAK DILIWAT!

Posted: 14 Feb 2013 01:04 AM PST

Deepak Jaikishan berjaya menjadi seorang 'selebriti' apabila beliau menuduh Perdana Menteri dan isteri terhadap penglibatan mereka dengan perniagaan Deepak di mana mereka dikatakan tidak membantu Deepak langsung.

Jika kita kembali kepada situasi semasa isu ini sedang berlaku, Perdana Menteri, Dato' Seri Najib, sedang memegang jawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri, nama Deepak dikaitkan sebagai 'orang tengah' dalam kes pembunuhan Altantuya, seorang model warga Mongolia yang dikatakan terlibat dalam skandal kapal selam dan skandal kepada DPM.

Deepak menafikan segala tuduhan tersebut, dan mempersoalkan tentang mengapa beliau perlu berjumpa dengan adik kepada DPM, Nazim, secara langsung untuk memberikan bayaran terhadap pembunuhan tersebut? Deepak menyatakan hubungan antara beliau dan juga PM dan isteri hanyalah untuk perniagaan. Ketika itu, Deepak ada mengenali Bala. Benar, Bala pernah meminta pertolongan daripada Deepak, namun Deepak tidak memberi sebarang pertolongan kepada Bala kerana Deepak tidak percayakan Bala.

Namun, itu dulu, ketika perniagaan Deepak sedang maju.

Kini, setelah semuanya mula merudum, Deepak perlukan seorang mangsa untuk dituduh. Siapa lagi yang boleh dituduh jika tidak seseorang yang pernah membantu Deepak dalam perniagaan beliau. Deepak perlu memulihkan kerugian yang ditanggung, siapa lagi yang boleh membantu beliau jika bukan seseorang yang mempunyai kuasa atau seseorang yang mahukan kuasa? Jadi, Deepak mengambil kesempatan dengan menggunakan nama Perdana Menteri dan isteri, dan pada masa yang sama membuat 'pelaburan' pada 'kerajaan baru'.

Itulah sebab mengapa Deepak tidak takut untuk mendedahkan bahawa PM adalah dalang dalam kes pembunuhan Altantuya.

Mengapa Deepak tidak membuat pendedahan yang sama ketika Dato' Seri Najib sedang memegang jawatan DPM?
Kisah kes pembunuhan ini mula 'dihangatkan' oleh Pembangkang. Versi mereka 'menceritakan' bahawa isteri PM berada di tempat kejadian ketika pembunuhan tersebut berlaku, berdasarkan 'bukti-bukti kukuh' (kasut beliau). Mereka kemudiannya mendakwa bahawa isteri PM sempat melihat Altantuya dibunuh.

Namun, terdapat gambar-gambar isteri PM, termasuk kenyataan akhbar yang melaporkan bahawa beliau sedang menghadiri majlis berbuka puasa bersama anak yatim pada masa kejadian. Jadi, cerita tersebut kemudiannya diubah lagi oleh Pembangkang.

Selain itu, terdapat gambar yang di'super-imposed' bagi menunjukkan PM duduk semeja bersama Altantuya untuk makan malam yang digunakan oleh pihak Pembangkang sebagai 'bukti'.

Namun, apabila gambar super-impose itu dibuktikan sebagai gambar yang direka-reka, pihak pembangkang mula memusingkan cerita dengan menuduh bahawa individu yang mempunyai hubungan bersama model Mongolia itu adalah pembantu PM, Razak Baginda.

Namun, kini, Deepak membuat satu lagi pendedahan dengan menyatakan bahawa Razak tidak mungkin mempunyai sebarang hubungan dengan Altantuya, kerana Razak mempunyai masalah mati pucuk. Bukan Razak, PM yang mempunyai hubungan bersama Altantuya.

Deepak juga berkata bahawa SPRM tidak berani, polis tidak berani, Azilah dan Sirul (pesalah) juga tidak berani untuk menyatakan perkara sebenar hinggakan mereka sanggup dipersalahkan atas tuduhan yang dibuat keatas DPM.

Rakyat sudah penat atas segala U-turn yang dibuat oleh Bala dan Raja Petra, kini giliran Deepak pula? Mungkin Deepak perlu mengambil ujian alkohol sebelum sesiapa mengambil kenyataan yang dikeluarkan oleh saudagar karpet ini.

Penulis pasti bahawa Deepak tidak sedar bahawa jika beliau mengambil U-turn, cerita tersebut perlulah selari dengan cerita dari Bala dan juga Raja Petra, termasuk SUARAM dan Tian Chua juga, jika tidak, segalanya akan hancur.

Buat masa sekarang, semua kisah yang diceritakan tidak membawa makna, termasuklah cerita Deepak.

SUARAM kini terpaksa bersembunyi untuk menutup malu mereka apabila kisah mereka dibongkar. Deepak pula hanyalah seorang peniaga yang terpaksa menyambung perjuangan SUARAM yang gagal.

Deepak bukan sahaja perlu mencantumkan cerita-cerita dari pihak pembangkang, beliau juga perlu mengambikira penjelasan yang datang dari bahagian pro-kerajaan.

Deepak perlu memperjelaskan bagaimana cerita beliau mempunyai kaitan dengan cerita Dato' Zulkefli Nordin's, bekas peguam Anwar yang juga pernah mewakili Azilah dan Sirul? Dato' Zulkefli Nordin pernah mendedahkan di dalam blog beliau bagaimana beliau bertindak untuk tidak mewakili pesalah-pesalah tersebut.

Zulkefli yang kini telah meninggalkan PKR, mengaku bagaimana beliau dipaksa oleh Anwar untuk mereka bukti yang membolehkan Azilah dan Sirul membuat tuduhan kepada Dato' Seri Najib dan Datin Seri Rosmah sebagai dalang yang memberikan arahan untuk membunuh.

Satu perkara yang menghairankan penulis, walaupun cerita Deepak tidak boleh digunapakai, ada yang masih percaya akan cerita tersebut!
Lihatlah segala penipuan Bala, Raja Petra, Tian Chua, SUARAM melalui pembangkang yang berjaya dibongkarkan, dan kini Deepak pula, siapa yang masih percayakan cerita mereka?

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

EMAIL BERAPI DARI PEMBACA TENTANG MELAYU DI MALAYSIA - WAJIB KENA BACA BEB!

Posted: 13 Feb 2013 07:00 PM PST


1. Pasal berpolitik, kena saling faham memahami. Orang kampong lagi merapu, ilmu politik tak seberapa, cakap politik main ikut-ikutan, becelaru, cerita sedap mulut. Yang dapat kerja di pekan pulak sudah tunjuk pandai, Ego, lupa diri. Cuba bayangkan, jika Malaysia tak ada kerajaan PERIKATAN, sekarang BARISAN NASIONAL yang membuat kemajuan, tubuhkan industri, pembangunan, mungkin orang Melayu masih duduk merempat di kampong je. Tapi sekarang dah senang, jadi supervisior, operator, juruteknik, CEO, manager, bisnesmen, koperat dan pandai main saham, mula kutuk kerajaan. Sama macam pekerja kerajaan, makan gaji kerajaan, tanggung anak bini hasil usaha kerajaan, bantu kehidupan, bantu pelajaran, luar negara, dalam negara, tiba-tiba kutuk kerajaan.

2. Teman sekadar nak membetulkan cakap. Pasal teman ada Fakta politik. Politik yang ada maruah, nak jaga bangsa dan negara, jaga Agama, jangan sesat. Buat kajian dasar politik negara, cari yang benar, sumber ilmu yang orang ramai suka dan boleh dipercayai.

3. Teman nak bagi tahu, di Selangor ni, pada setiap Jumaat ada surat khabar free (Selangor KU) dilambak dalam masjid, suruh baca cerita rekaan Ronnie Lieu, Teresa koK, Xavier dan wakil melayu bercerita kosong. suruh jemaah baca pada hari Jumaat yang mulia, waktu Fardu Jumaat, masa khutbah, ketika ibadat pulak tu! Salah siapa sekarang. Sudah pasti salah Melayu Islam yang sokong Kerajaan Pakatan. Terimalah hukumannya nanti.

4. Pas suka mengkafirkan UMNO, pasal berkawan dengan MCA cina, MIC hindu. Tapi sekarang PAS lebih kafir kerana kawan DAP cina totok, kaudu, kominis, tak ada perasaan lansung dan yang lekehnya undi KEADILAN, ada hindu Hindrap ada cina ada keling, campur melayu yang buta akidah Islamnya. Mempertikaikan Agama Islam, ALLAH di permain-mainkan, PAS boleh pulak bersatu, berkawan? Siapa Lebih Kafir. Pastinya pengikut PAS, PIS, PUS.( Parti Ajaran Sesat/, Penting Individu Sahaja/ Parti Untung Sendiri ) dan PKR. (Parti Kelentong / Kencing Rakyat ). DAP lagi, (Dari Awal Penyangak ). Perosak negara, bangsa dan perosak Agama.

5. Tolak hudud kafir. Tapi PAS dah 23 tahun memerintah Kelantan, PAS tak laksanakan hukum HUDUD pun. Alasannya kerajaan pusat tak setuju. Tapi Kerajaan pusat ajak berunding, Mursyidul PAS kata tak layak. Jadi sampai hari ini, semua orang PAS masih kafir juga. Yang Jelas, kalau di laksanakan hukum Hudud, nanti tangan HJ. Nik Aziz, Mat Sabu, Hadi Awang, Khalid Ibrahim dan Azizan MB Kedah tu yang kena potong, sebab mereka-mereka inilah pencuri, penyangak, jual tanah rakyat, Tanah kerajaan, tanah masjid, tanah surau, jual pasir, Duit Tabung Memali yang berjuta-juta habis mereka TIBAI. Duit karung kutipan apabila berceramah atau berkempen tak sampai kemana, belum sempat dikira lagi dah dicekup je! Ajak orang minum, enjoy tak kira hukum.

6. Orang Melayu Islam, Taksub kepada parti, lurus bendul, membabi buta, percaya pemimpin, ikut membangkang nak gila. Salah orang lain nampak, salah sendiri tak dirasai. Kafirkan orang mudah je, tetapi sendiri lebih kafir tak sedar diri. Kena tipu pemimpin PAS, ketua PAS, Mursyidul PAS cakap semua percaya, akur dan telan bulat-bulat. UMNO tak ada pun Mursyidul, boleh ramai yang suka. Dalam UMNO ada ramai ahli Agama lagi, Penasihat Agama, Guru Agama, para alim, para ulamak, ustaz dan wakil PAS yang berkawan dengan orang UMNO pun ramai, semua percaya, UMNO Islam juga. Ustaz PAS, kalau mengajar, kuliah, ceramah bebas dalam masjid dok kutuk orang, sebagai mata pencarian, cari makan, minta derma itu, derma ini, bagi makan anak bini. Halal ke!. UMNO pun ada ustaz, tetapi tak le teruk sangat.

7. Orang PAS sendiri tak suka, Anwar Ibrahim. Buktinya, orang PAS keluar Stadium, apabila Anwar masuk memberi ucapan di stadium Merdeka dalam REFOMASI baru-baru ni. PAS kena percaya. Hadi Awang boleh jadi PM. Tapi dia sendiri tak Konfiden. Pasal gagal memerintah Terengganu. Cakap Inggeris pun tak reti. Nanti DSAI kang menang. Mudahlah mereka tukar Negara jadi Republikan, tak ada Agong, tak ada Sultan, Perdana Menteri boleh orang Kafir. Pasal/akibat Melayu sudah tidak dapat undi mejoriti lagi.

8. Ahli pembangkang daripada PAS, DAP, ADIL dah ramai yang keluar parti mereka. Pemimpin mereka, orang kanan, bijak pandai, semua dah keluar. Chandra Muzaffar, Zulkifli Nordin, Nalla Karupan, Marina, Nizam, Roslan Kasim, Cikgu Zainun / C.N.Al-Afghani, Lee Lam Thye, Nakaie semua cabut. Sama macam Hassan Ali, Hasan Basri, Nasharuddin Mat Isa dan semua ahli-ahli bawahan keluar mengutuk sesama sendiri. Pijak gambar pemimpin PAKATAN RAKYAT, apa sudah jadi? Segala Pendedahan, penyelewengan dalam PAS, ADIL, DAP semua sudah dibuktikan.

9. Percaya kepada "amanat Hadi Awang", Keyakinan kepada Nik Aziz. Ikrar, sumpah setia kepada Parti PAS, bahawasanya hanya PAS itu Islam. Ketua cakap kena patuh, setuju, percaya, gempur, tolak BARISAN, hapuskan kerajaan, Polis anjing kerajaan, SPR penipu, BPR tak guna. Semuanya ikut cakap pemimpin. Pemimpin yang jamin Syurga. Sedangkan Nabi Muhamad nak tolong pakciknya ke Syurga, Allah tidak perkenankan, sebab Syirik, Munafik, fasik, Murtad, Kafir, Cakap Bohong, cakap besar, suka melenting, Penipu, tak ada ilmu, sombong, riak, ujub, takabbur dan irihati, (pilih salah satu) boleh ke!.

10. Dijamin ke Syurga Allah mesti ada sifat suci, bersih, hormat-menghormati, Amalan baik, Ibadah baik. Doa anak baik. Sedekah jariah banyak. Hafiz al-Quran. Sahid dan berjuang kerana menegakkan kebenaran Islam. Bukan ikut PAS aje. Orang di Negara lain tak kenal PAS, ramai masuk Syurga pasal berjuang kerana Islam bukan kerana PAS.

11. UMNO kan lebih memperjuangkan Islam. Pemerintahan, pentadbiran Islam, adil, saksama, berkebajikan, Ekonomi Islam, hukuman sama rata, menegakkan Syiar Islam, Kadaulatan Islam, Sekolah, Universiti Islam, Sistem Pondok, Sekolah Agama. Ada Sijil Pembelajaran, pendidikan, ilmu, pengetahuan dan pembangunan Islam, Berzakat, bersedekah, Sistem Muamalat, Munakahat, memperjuangkan bangsa dan Negara, menjaga maruah bangsa. Semua itu cara dan kehendak Islam. Semua orang suka. Tak masalah.

12. Kalau pemerintahan sekarang tidak baik, tak kan PM Malaysia kita dikehendaki hadir ke mesyuarat tergempar OIC di Arab. Mendapat banyak jemputan di serata dunia, Sambutan besar-besaran di Gaza. Diberi penghormatan Menjelaskan Ekonomi Dunia, di Swistzerland. Membela Islam di Bosnea, Afrika selatan, Pelastin, Memperjuangkan Moro Islam di Pilipina dan kemungkinan penyatuan warga Patani di selatan Thai, mengikut sumber terkini, kerana semua mahu Malaysia juga yang mendamaikan mereka.

13. Wahai rakyat Malaysia, sesungguhnya perjuangan BARISAN NASIONAL itu adalah perjuangan bersama bangsa Melayu. UMNO mendahului parti komponan yang lain. Sesungguhnya Islam itu Agama Resmi Malaysia. Agama lain kita hormati. Tercapainya perpaduan itulah dasar toleransi kita, yang diakui di mata dunia.

14. Bukanya macam PAKATAN RAKYAT, Anwar Ibrahim kata semua agama sama, Perdana Menteri tak semestinya orang Melayu. Ketua agama Agong, Sultan tak perlu. Nanti negara senang dijajah kembali. Itu pasal Karpal Singh dan Mat Sabu yang pernah salahkan Anwar dulu dalam kerajaan, hari ini jadi kawan rapat, Adakah ini politik? Yang Islam dan yang jadi peguam semua boleh ingkar dan cakap bohong. Sungguh menjijikan.

15. Kesimpulannya, rakyat kena sokong dan undi sebagai komponan berjaya, kita kena undi BARISAN atas dasar bersatu. Walau pun kena undi bangsa lain cuma mewakili komponen BARISAN, UMNO tetap juara, menerajui bangsa lain, kita kena sokong kerana yang memerintah masih Melayu UMNO, Perdana Menteri Melayu UMNO, Agong Melayu. Kalau PAKATAN RAKYAT tak mampu, ikutlah, unilah BARISAN NASIONAL yang 100% memperjuangkan Islam dan perpaduan rakyat seluruhnya. 1 Malaysia, 1 Bangsa Malaysia. Bersatu kita teguh, Bercerai kita roboh. Yang baik dari Allah.

Ahmad Damanhuri

GEMPAR BERAPI! RAZAK BAGINDA MATI PUCUK KATA DEEPAK SETELAH DIA DILIWAT?

Posted: 13 Feb 2013 04:00 PM PST

MALAYSIAN Chronicles milik Naib Presiden PKR, Tien Chua ini memang terkenal dengan cerita-cerita satira politik dan rasis, disamping cut & paste artikel dari blog lain masuk ke dalam laman web tersebut.

Penulis masih ingat ketika isu pelanggan cina KFC diserang pekerja restoran makanan segera tersebut yang naik angin dengan komen rasis kerana lambat mendapat ayam, Malaysia Chronicles adalah laman web yang paling aktifi melepaskan komen-komen berbaur rasis melampau sehingga mendapat perhatian SKMM.

Kali ini Malaysian Chronicles buat cerita palsu lagi apabila menampilkan penjual karpet paling tidak berkredebiliti, Deepak Jaikirshan yang mendakwa Razak Baginda mati pucuk dan dengan itu tidak mampu membuat mendiang Altantunya mengandung!!

Kelakar, kelakar.

Apa yang cuba dibuktikan disitu? Konon bukan Razak Baginda yang mengandungkan Altantunya, tapi orang lain? Itu nak tuduh Perdana Menterilah tu, bukan kita tak tau. 3 kali Perdana Menteri bersumpah dah tak kenal Altantunya dan Anwar Ibrahim pun tidak bukti nak menunjukkan sumpah itu salah.

Tien Chua tak pernah dengar perkataan viagra ka? Dengan pil itu, apa yang layu pun boleh 'mekar' semula tau!! Bodoh punya dakwaan.

Lagipun, sepanjang yang penulis tahu, peranan Deepak dalam Altantunya saga ini tidak lebih sebagai orang yang ada pengetahuan mengenai statutory declaration kedua yang dibuat penyiasat persendirian P Balasubramaniam mengenai pembabitan Perdana Menteri dan isteri dalam pembunuhan tersebut.

Sejak bila pula Deepak ada peranan dalam soal hubungan Razak Baginda dengan Altantunya? Dimana buktinya, laporan doktor, bomoh, tabib atau paling tidak pakar patalogi kegemaran Pakatan, Dr Pornthip? Kalau tidak, macam mana Deepak tau, apa dia pernah test pelir Razak Baginda ke?

Oh ya, bila membabitkan Deepak, ia boleh jadi satu antara dua, sama ada Deepak benar-benar ada sebut perkara itu kepada Malaysian Chronicles atau Tien Chua (yang mengendalikan Malaysian Chronicles) sengaja mencipta perkara tersebut seperti mana Tien Chua cipta gambar palsu Razak Baginda, Najib dan Altantunya.

Umum tahu Deepak sebelum ini sudah beberapa kali menafikan pembabitannya dalam beberapa perkara yang didakwa pembangkang sebagai melibatkannya, antaranya dakwaan dia yang menulis buku Black Rose, dan dokumen pembelian barang kemas yang di dakwa Rafizi dibeli syarikat Deepak untuk Datin Sri Rosmah Mansor.

Cakap pasal buku Black Rose ini, pembangkang masih tak puas hati dengan penafian Deepak, sudah pun mewar-warkan penerbitan Black Rose 2 yang turut didakwa ditulis Deepak!!!

Nampak tak, bodoh tak bodoh puak kera pembangkang ni bila dah terdesak.

Berhentilah buat cerita bohong pasal kaitan Perdana Menteri dengan Altantunya ni Tien Chua ooii, Anwar ooii, Deepak ooii. Rakyat makin lama makin muak dan menyampah dengan strategi macam ini, anyway, siapa yang bodoh sangat nak percaya tu?

Anwar punya terang berzina dengan pelacur dalam video taknak percaya, yang bukan-bukan ini pulak yang diangkatnya macam bukti melampaui keraguan munasabah. Betul-betul badigol.

Sumber: MyKMU

House PK: Laaa, ada lagi ke orang nak mainkan cerita si paria ni yang ular pun takut tengok dia punya spin? Sekejap si Paria ni nak kenakan Anwar sekejap si paria ni nak kenakan Najib! Owhhh, seorang penjual karpet dah dapat lebih perhatian ni, aku nak cerita pasal dddia pun aku rasa malu la.

Apa kredibiliti mamat ni ada? Pernahkan dia ni bercakap benar? Asyik menipu je dari mula, sekejap cakap A sekejap cakap B! Ular pun boleh mati depan dia ni la wei, serius wei, ini saja ke Pakatan nak guna untuk kenakan PM dan isteri? Kah kah kah...esok-esok dia kata Anwar nak liwat dia pulak..

Apa la si penjual karpet ni tahu pasal isu Alatantuya? Apa kena mengena penjual karpet dengan kes Altantuya wei? Ni kat baah ni video lawyer Anwar yang terlibat dalam kes Altantuya bercakap ni, korang tak percaya? Wei, kalau dia menipu suruh Anwar saman dia, ada berani?


Akai ada ka? Lawyer yang terlibat hangpa tak mau percaya, tapi penjual karpet si paria pondan tu korang percaya? Kah kah kah

TUN M TANYA NIK AZIZ, SIAPA TIPU SIAPA BILA PAS KELUAR DARI BN DULU?

Posted: 13 Feb 2013 06:00 AM PST

Untuk artikel penuh, KLIK SINI

PENDEDAHAN PANAS! INILAH VIDEO UCAPAN PM DI PENANG MASA PERSEMBAHAN PSY!

Posted: 13 Feb 2013 04:17 AM PST


Sial punya anjing pakatan, dari semalam depa dok tunjuk video yang depa ambik dan dah plan untuk malukan PM, inilah dianya video yang sebenar. Korang tengok dan nilaikan sendiri. Aku tak kisah kalau pakatan berperangai babi tetapi kadang-kadang aku pelik bila ada yang pro kerajaan un turut menjadi babi dan percaya dengan penipuan pakatan...

Ada otak guna....jangan tamak....

PANAS! GUAN ENG LA ORANG YANG BERTANGUNGJAWAB MELAHIRKAN RAMAI KOMUNIS DI MALAYSIA!

Posted: 13 Feb 2013 02:03 AM PST

Guan Eng merupakan agen subversif yang amat licik dan seringkali berselindung di sebalik undang-undang negara ini. Dia bijak mengambil kesempatan, terutama sekali dengan sikap sambil lewa dan terbuka masyarakat majoriti Malaysia. Dia juga bijak menggunakan kesempatan untuk mempromosikan dirinya dan parti yang diwakilinya iaitu DAP sebagai mangsa keadaan sekalipun sebenarnya dia dan partilah yang telah memangsakan rakyat Malaysia.

Justeru, tidak hairanlah dia galak mempromosi budaya saman mana-mana media yang dirasakan telah mencabar integritinya. Dengan kebijaksanaan munapulatif, akhirnya keputusan saman, banyak berpihak kepadanya dan media terutama sekali UTUSAN MALAYSIA kemudiannya dicop sebagai pembuat fitnah. Bagaimanapun, Lim Guan Eng hanya berani menyaman media bercetak, tidak media elektronik kerana dia sedar, media elektronik lebih bersifat merakam, mengarkib dan menyimpan bahan bukti sebelum penyiaran dilakukan.

Persembahan artis Korea Selatan yang terkenal di seluruh dunia di Sekolah Cina Hian Chiang, sememangnya telah menyerlahkan sikap subversif Lim Guan Eng. Beberapa hari sebelum kedatangan artis tersebut, Guan Eng telah menyeru para penyokong Pakatan Rakyat, khususnya dari bangsa Cina agar melakukan provokasi dalam lautan manusia itu dengan memakai baju kuning, merah, hijau dan oren.



Mungkin bagi kebanyakan orang, baju sahaja tidak akan mendatangkan sebarang kesan provokatif. Bagaimanapun, sedar dengan tanggapan itulah, Guan Eng memilih elemen yang paling halus dan paling tidak menimbulkan syak serta dipandang remeh untuk melakukannya. Kalaulah bukan kerana kekalahan Parti Komunis Malaya dan kegagalan DAP pada kempen 13 Mei 1969, tentunya dia tidak akan teragak-agak untuk menyuruh para penyokong Pakatan Rakyat untuk menghadiri program berkenaan dengan senjata berat atau senjata tajam.

Tetapi senjata berelemen halus itulah yang telah berjaya menjadikan Lim Guan Eng sebagai TOK PEKONG BARU DAP dan Pakatan Rakyat.

Agak menarik ialah apabila Guan Eng sedar saranannya kurang berkesan dan sambutan yang diberikan kepada usulnya tidak begitu hangat, akhirnya Ketua Menteri Pulau Pinang itu memilih untuk melakukan sesuatu yang tidak dilakukannya, walaupun acara tersebut merupakan salah satu daripada kejutannya untuk menimbulkan kontroversi, polemik dan melindungi objektif perbuatannya.

Provokasi yang dilakukan oleh penyokong-penyokong DAP di pintu masuk Sekolah Hian Chiang dengan cara membaling nasi dalam bekas polistrin kepada Perdana Menteri tetapi digagalkan oleh batang tubuh orang ramai, balingan mercun kepada Perdana Menteri di Gurney kemudiannya dikemuncakkan dengan perlakuan seorang penyokong DAP yang bekerja di Singapura tetapi berasal dari Pulau Pinang yang menunjukkan isyarat lucah kepada konvoi DYMM Raja Permaisuri Agong.

Lim Guan Eng tidak berada dalam acara persembahan artis Korea Selatan di Sekolah Hian Chiang. Sebaliknya dia berada di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayan Lepas, menyambut keberangkatan DYMM Raja Permaisuri Agong. Kejadian tunjuk isyarat lucah oleh LEONG PIE KOE juga berlaku ketika Lim Guan Eng berada di LTAB Bayan Lepas.

Ketua Menteri Pulau Pinang itu tentu sangat berpuas hati apabila pihak berkuasa menahan dan membawa lelaki bernama LEONG PIE KOE itu ke balai polis untuk disoal siasat. Dia sengaja tidak membantu lelaki Cina tersebut kerana dia berharap, para penyokong DAP dan Pakatan yang lain akan membantunya menimbulkan sentimen perkauman dan provokasi melampau.

Baca seterusnya di SEL13.com
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...