House PK

House PK


GEMPAR BERAPI! VIDEO RUMAH SEBENAR NIK AZIZ! RUMAH KAYU TU HANYA WAYANG SAJA! INILAH RUMAH YANG SEBENAR!

Posted: 12 Feb 2013 07:00 PM PST

Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sememangnya terkenal dengan kezuhudannya, biarpun zuhud itu hanya bertopeng, namun masih ramai yang percaya bahawa beliau seorang yang benar-benar zuhud.

Pada Januari tahun lalu Gk pernah mendedahkan mengenai misteri bangunan batu dibelakang rumah Nik Aziz, namun terdapat ramai pentaksub yang menafikan akan wujudnya bangunan batu tersebut, tidak kurang juga yang mendakwa bangunan itu adalah asrama pelajar tahfiz serta pelbagai lagi penafian yang diada-adakan demi membela Tok Guru mereka.

Demi menyatakan kebenaran, misi khas membongkar penipuan Nik Aziz yang berlagak zuhud dengan mendakwa hanya tinggal dirumah papan itu dilancarkan bersama rakan-rakan, pada mulanya cakap-cakap mengenai pentaksub sanggup mati kerana Nik Aziz agak menggetarkan kami jika kami kantoi semasa membuat tinjauan, begitu juga dengan jin peliharaan Nik Aziz yang sentiasa mengawasi kediamannya.

Setelah kami berbincang, apapun berlaku kami nekad untuk meneruskan niat suci ini, bersemangatkan mencari kebenaran, dan yakin Allah bersama orang-orang yang benar, perasaan takut dan gugup hilang secara tiba-tiba, lantas kami terus ke lokasi dan mencuba beberapa lorong bagi mengenal pasti kedudukan bahagian belakang rumah Nik Aziz. Alamak seriuslah pulak misi ni ya. Hahaha, janji puas...

Bukan apa, tak salah jika Nik Aziz atas kapasiti beliau seorang Menteri Besar untuk beliau tinggal dibanglo mewah sekalipun, cuma yang duk jaja cerita kata Nik Aziz ni tinggal rumah papan tu apa ke hellnya. Apa ke jadahnya nak menipu zuhud dan berlagak alim ? Nik Aziz suka sangat dirakamkan lakonan zuhudnya ditepi rumah buruk milik rakyat yang juga jirannya, tergamak sungguh si lebai kelarah ini. Kenapa perlu berlakon dan menunjukkan kepada rakyat bahawa beliau seorang yang zuhud, tidak takutkah Nik Aziz akan balasan Allah Taala ?

Bagaimanapun rakaman video dibawah hanyalah intro rakaman suara ketika bertanyakan budak-budak yang tinggal berhampiran dengan rumah Nik Aziz, gambaran sebenar belakang rumahnya akan di upload pada masa yang sesuai nanti, buat pentaksub, terimalah kebenaran seadanya sekalipun ia pahit, tiada gunanya memaki hamun demi kerana si tua lebai kelarah itu, kerana tidak ada yang istimewa selain dari lakonan alim untuk memperdaya umat Islam agar menyokong Pas.

Cerita yang menggambarkan kononnya Nik Aziz ni zuhud, keramat dan alim adalah rekayasa orang-orang kanan Nik Aziz semata-mata, hakikat sebenar Nik Aziz hanyalah seorang pelakon yang mempergunakan agama untuk kepentingan politik.


Kesimpulannya, seluruh kehidupan Nik Aziz dihabiskan dipentas lakonan zuhud, sepanjang masa jurugambar medianya mengaturkan pentas lakonan sebagaimana gambar diatas, kononnya Nik Aziz sedang membersihkan sekitar halaman rumahnya, sedangkan rumah kayu yang nampak itu bukan rumahnya, rumah beliau yang sebenar berada dibelakang rumah kayu itu, untuk lebih jelas perhatikan dimana kubah masjid, dan rumah Nik Aziz bersambung dengan masjid, namun kenapa gambar Nik Aziz diambil berlatarbelakangkan rumah jirannya dan diomong sebagai Nik Aziz sedang membersihkan halaman rumahnya sendiri.

Diulangi sekali lagi bahawa tidak salah untuk Nik Aziz tinggal dirumah banglo, tetapi kenapa perlu MENIPU mengatakan tinggal dirumah kayu ? Kalau nak zuhud, zuhudlah betul-betul, sampai bila nak menipu ni ? Semakin lama semakin akan terbongkar siapa sebenarnya Nik Aziz. Anda Mampu Mengubahnya.

Sumber: Gelombang Kick

GEMPAR BERAPI! INILAH MUKA LAHANAT YANG MEMAKI PERMAISURI AGONG DENGAN JARI TENGAH!

Posted: 12 Feb 2013 04:00 PM PST



Inilah muka anak haram yang menunjukkan jari tengah kepada Permaisuri Agong. Aku tengok sejak kebelakngan ini kaum komunis DAP ni dah semkin melampau, mereka pandang kita dengan begitu hina sekali beb. Mereka punya garang pun nampak lain macam, hmmmmm....dah main besar kepala nampak kaum komunis ni....

 Semakin hari semakin melampau puak-puak komunis ni...amaran dan amaran, kalau ya pun nak menang pilihanraya janganlah negara dihancurkan....

TAHNIAH GHANI OTHMAN SEBAB AKAN TERUS JDI MB JOHOR DAN MELAYU AKAN TERUS TERGADAI DIBAWAH PEMERINTAHANMU!

Posted: 12 Feb 2013 06:30 AM PST

Pertama sekali aku nak ucapkan tahniah kepada Ghani Othman yang akan terus jadi MB Johor sekiranya BN menang di Johor pada PRU akan datang. Kisah ni memang sudah tersebar dengan begitu hangat di seluruh Johor. Makin seoronok la Ghani dan makin menderita la melayu kat negeri Johor nampaknya.

Bukan la tujuan aku nak mencampuri urusan Johor tapi setelah apa yang Ghani lakukan kepada KFC maka aku rasa dia ni memang tak layak jadi MB. Dulu ramai dah nasihat jangan bawak masuk anjing kurap bernama Wan Firdaus dari IDEAS yang memuja Anwar Ibrahim dan si Zaid Ibrahim yang menjadi anjing si Kitol ke Johor.

Tapi Ghani tetap beregil untuk bawak mereka berdua ni, akhirnya tegadailah sudah KFC kepada orang Cina bernama LIM KANG HOO! Untuk cerita penuh pasal KF yang tergadai kepada Cina Lahanat ni, sila KLIK SINI

PANAS BERAPI! BETUL KE NAJIB KENA BOO ATAU INI HANYA MAINAN POLITIK 'KUNYIT SPRING'?

Posted: 12 Feb 2013 05:22 AM PST

SEBUAH blog pro kerajaan mempertikaikan usaha Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menguatkan pengaruh BN di Pulau Pinang dengan pelbagai usaha memikat hati rakyat negeri tersebut seperti mengadakan majlis Sambutan Tahun Baru Cina secara besar-besaran, yang turut dimeriahkan dengan kehadiran bintang popular Korea Selatan, Psy.

Kononnya, Najib 'diboo' ratusan ribu penonton yang hadir dalam majlis semalam dan dengan itu menggesa Najib menumpukan perhatian kepada negeri-negeri yang lebih berpotensi untuk dikuasai BN, dibanding dengan Pulau Pinang.

Pada penulis, gesaan seumpama ini adalah gesaan seorang pengecut. Mana mungkin Perdana Menteri melepaskan setiap peluang yang ada untuk menguatkan pengaruh BN di mana-mana tempat dalam negara ini!! Benar, Pulau Pinang mungkin dikuasai DAP hampir sepenuhnya tapi masih ada banyak kawasan DUN dan Parlimen tersebut yang berpotensi untuk dikuasai semula oleh BN seperti Balik Pulau, Batu Kawan dan sebagainya.

Termasuk Permatang Pauh sendiri!!

Pulau Pinang mempunyai 13 kerusi Parlimen dan 40 kerusi DUN. Dalam pilihanraya 2008 yang menyaksikan kejatuhan teruk pengaruh BN di seluruh Negara, pembangkang yang kemudian menggelarkan diri sebagai Pakatan Rakyat ini menguasai 11 kerusi parlimen dan 29 kerusi DUN.

Yang mungkin ramai orang tidak tahu, dalam keadaan terburuk BN pada 2008 pun, DAP tidak mampu membentuk kerajaan di Pulau Pinang bersendirian, tanpa sokongan tambahan 2 kerusi dari mana-mana satu PKR dan PAS untuk membentuk kerajaan negeri. Berbanding dengan PAS yang mampu membentuk kerajaan sendiri tanpa bantuan DAP di Kedah dan Kelantan, DAP tidaklah sekuat mana waima nak dibandingkan dengan PAS pun.

DAP nampak kuat sebab undi Melayu berpecah 3 kepada PKR, PAS dan UMNO, itu sahaja.

Baca seterusnya di Perak Today....

House PK: Inilah masalahnya, PM buat untuk hiburkan rakyat, salah ke? Isyyy, tak faham le aku. Kenapa nak dijadikan isu benda ini? Betul ke semua Cina tolak BN? Aku tak rasa pun...krang tengok la video yang aku letak kat atas tu...lagipun PAS nak jadikan benda ini isu untuk tutup skandal besar TABUNG MEMALI...

Kita tetap nak tahu mana perginya Tabung Memali...PSY hanyalah penghibur yang dijemput untuk menghiburkan rakyat Pulau Pinang, bukan pakai duit kerajaan pun. Benda bodoh macam ni pun nak dijadikan isu ke? Atau Anwar nak yakinkan rakyat semua dah tolak BN maka bila dia kalah nanti dia akan buat KUNYIT SPRING?

Ingat pesan aku ni: ORANG TAMAK SELALU RUGI dan JANGAN MENGKUFURI NIKMAT YANG ALLAH BERI.....

PANAS BERAPI! ARTIKEL KHAS UNTUK KAUM INDIA - PAKATAN HINA KAUM INDIA KAW-KAW PUNYA

Posted: 12 Feb 2013 04:06 AM PST

Pagi yang tenang blogger duduk minum kopi layan twitter, tiba-tiba jumpa perbualan antara geng Pakatan dan geng MIC/BN.... blogger pun ikuti perbualan tersebut sehingga tejumpa ini:

Puak Pakatan mengatakan India yang hadir pada Majlis Ottrumai Ponggal (Unity Ponggal) adalah orang murahan yang telah dibayar dan diberi 1400 bas percuma...


1 bukti yang sempat screen cap
Belum lagi sempat blogger nak print skrin perbualan puak pakatan, hilang semua....Nampaknya mereka REMOVE pulak.............

Dont be happy sangat yer puak pembangkang...... blogger sempat print skrin tweet Saudara Ramesh Rao yang telah mengulang apa yang dikatakan oleh puak pembangkang...



Baik saya nak penjelasan sekarang,

Kaum India telah bersatu untuk menyambut perayaan Ponggal....Kita sebagai rakyat Malaysia harus berbangga kerana YAB PM kita sedang melakukan pelbagai perubahan dan merealisasikan konsep 1Malaysia dengan gabungan bersatu semua bangsa di Malaysia....

Wajarkah PR mencaci dan meghina kaum India begini???

Adakah orang India yang telah hadir semata-mata untuk duit???

Betulkah orang India sangat murah sehinggakan boleh dibeli macam ini seperti yang dikatakan oleh PR???

Setujukah anda semua PR melabel kaum India yang hadir sebagai anjing murahan yang tidak bermaruah???

Pakatan telah menghina kaum India dan adakah kalian masih nak percayakan mereka....Ini bukan kali pertama malah sudah beberapa kali....

Masih kaum India tidak sedar....

Sedih sedih sedih

BAGI KAUM INDIA YANG RASA DIA BUKAN KAUM MURAHAN TOLONG KOMEN DIBAWAH DENGAN MENGATAKAN

"KAMI SOKONG 1MALAYSIA"

Juga jangan lupa baca isu hangat dibawah:

Nik Aziz menghina orang bukan Islam

NGO PKR Tuduh India Gangster? Jadi Awak Siapa?
Agama Hindu dihina Kerajaan P.Pinang!

HOUSE PK: Ini aku petik dari blog King Maker, beliau adalah seorang blogger India. Wahai rakyat India, bukalah mata, sampai bila mau kena tipu dan kena hina dengan DAP ang the gang ni?

INI BUKTI PENCACAI PAKATAN HARAM PENAKUT DAN PENIPU! MESTI BACA

Posted: 12 Feb 2013 02:11 AM PST

Ada satu anjing pakatan yang dok jaga akaun Youtube Pakatan, anak haram ni namanya Blogserius dalam youtube. Aku tak tahan la bilamana aku siarkan video Najib dan kawan-kawan lain pun mainkan video ni sampai like sudah lebih dari dislike, maka video tahun baru Najib yang berlakon tu si anak haram ni privatekan. Tak caya, klik sini dan tengok

Sekarang anak haram ni tengah jual video PM di Pulau Pinang. Tapi aku takleh terima la mamat sial ni privatekan video tu setelah like banyak, kenapa nak tutup kebenaran wahai pemuja kunyit? Why? Apa lu takut, let the rakyat decide la. Anwar suruh remove ka?

Aku cabar la sama Blogserius, kalau dia memang anak mak dan bapak dia kasi public balik la video tu....jangan buat private dan dislike banyak-banyak pastu baru mau lepas balik. Lu nak tunjuk mat kunyit peliwat tu ramai penyokong sampai semua benci najib kan? Atau si penzina chian doll tu suruh lu create perception semua benci PM pastu kalau BN menang senang nak buat KUNYIT SPRING....or kote bengkok berspring?

Lanciau la...penakut hanjeng...khaaiikk ptuihhh
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...