PAPA GOMO

PAPA GOMO


Nurul Izzah Berlaku Curang Bila Pilih Utusan Berbanding Papa Gomo

Posted: 23 Nov 2012 06:00 PM PST

 

Bertempiak sana sini semalam apabila Nurul Izzah anak Anwar Ibrahim menfailkan saman ke atas Utusan Malaysia yang kononya telah menfitnah beliau dalam isu "MURTAD". Difahamkan Nurul Izzah menfailkan saman sebanyak RM 100 Juta kononya ganti rugi tersebut sepadan dengan status dirinya selaku anak bekas Timbalan Perdana Menteri iaitu bapaknya Anwar Pandikutty Al Juburi. (KLIK DISINI)

Gua tak kisah lah Nurul Izzah nak saman Utusan Malaysia RM 100 juta ke, nak saman sampai BANGKRUP ke apa ke tapi yang pasti Nurul Izzah sampai sekarang tak berani nak SAMAN PAPA GOMO. Kenapa takut sangat nak saman Papa Gomo? Kecut? Kecut telor? Opsss.... Bapak kau tu memang dah kecut Telor Izzah oii yang kau ni kecut tang mana pulak?



Akhbar Sinar Harian bertarikh 17 Julai 2012 sepertimana keratan diatas menunjukkan bahawa Nurul Izzah dengan kenyataan beliau yang mahu tindakan diambil ke atas Papa Gomo. Fuh...masa tu Gomo ada sikit goyang le telor ni coz Izzah anak Anwar Ibrahim tu yang buat kenyataan nak desak tindakan diambil ke atas Papa Gomo.

Atas sikap bertanggungjawap maka Gomo tampil dengan satu artikel yang meminta Nurul Izzah segera menyaman Papa Gomo bagi memastikan tindakan dapat diambil. Artikel bertarikh 17 Julai 2012 KLIK DISINI.

Tetapi Gomo agak terkezut kerana pada keesokkan harinya setelah dimaklumkan oleh rakan blogger Gelombang Wangsa Maju bahawa:

IZZAH beri Amaran Je
Hua Hua hua

18 Julai 2012 melalui Sinar harian Nurul Izzah tampil pula melalui peguamnya tidak mahu melayan Papa Gomo dan tidak mahu menyaman Papa Gomo berhubung isu yang mana diwar warkan dalam artikel Papa Gomo sebelum ini (KLIK DISINI)

Ini yang Gomo angin satu badan dengan Nurul Izzah, Gomo berang dan bengang bila Gomo yang cabar suruh saman tidak disaman tetapi Utusan Malaysia yang tidak ada apa apa kesalahan disaman oleh Nurul Izzah. Kenapa DOUBLE STANDARD? Kenapa Saman Utusan tetapi tidak Papa Gomo ataupun Malaysiakini dan lain lain blog? Kenapa mesti saman Utusan sahaja?

Jelas lah disini Nurul Izzah menghina Papa Gomo, mentang mentang kami ni Blogger ingat kami ni takde duit ke takat nak kena saman RM 100 juta macam Nurul Izzah saman Utusan Malaysia tu? Try saman lah kita tengok siapa yang kena bayar nanti. Hua Hua Hua.....

Apa pun Nurul Izzah diarahkan oleh bapaknya si Kote Bengkok untuk menyaman Utusan Malaysia. Al maklum memang perangai Anwar Ibrahim yang suka saman utusan malaysia dengan amaun RM100 Juta. Dah berkali kali si Al Juburi tu saman sana sini dengan amaun RM 100 juta dan kesemuanya si kote bengkok tu kalah.

 Coming Soon
Izzah dan Suami Tanggung Dosa Subahat

Apa pun Nurul Izzah Anwar Berahi, tunggu jelah BEST STORY tahun ni yang akan dikeluarkan pada penghujung 2012 nanti. Gomo masih simpan segalanya dan bila keluar kelak pastikan menjawap dengan baik video tersebut.

Psssttt..... Sikit sikit saman, pundek lah keluarga Nuar Berahim ni, Bila depa keluarga 69 ni nak saman ESKAY? hua hua hua


Esok Kau Orang Free? Jom Ke Himpunan Barisan 1 Malaysia

Posted: 23 Nov 2012 07:08 AM PST


Ayuh kita beramai ramai ke PWTC dimana perhimpunan Barisan 1 Malaysia yang akan dirasmikan oleh D.S. Najib Tun Abdul Razak pada Sabtu ini jam 8.30 pagi.




Himpunan Barisan 1 Malaysia ini pastinya akan menggegarkan otak puak pembangkang Malaysia... Jom kita sertai Himpunan Barisan 1 Malaysia ini.

Psssttt.... Yang pasti Pembangkang gerenti jelous dnegan himpunan BN ini.

Khairy Sifatkan Gaza 'Penjara' Terbesar di Dunia.

Posted: 23 Nov 2012 12:00 AM PST




Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Khairy Jamaluddin menyifatkan Gaza sebagai penjara terbesar di dunia susulan tindakan Israel menyekat bekalan bantuan kemanusiaan di pintu sempadan negara itu.

"Walaupun mereka (Israel) telah mengumumkan pintu sempadan telah dibuka tetapi laluan ke tebing barat tetap disekat. Mereka (sukarelawan) tidak dibenarkan menghantar bantuan kemanusiaan yang amat diperlukan", katanya ketika berucap di Majlis Pelancaran Tabung Save Gaza Aman Malaysia di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini malam tadi.


 Beliau menegaskan,  genjatan senjata pada masa ini bukan bermaksud rakyat Palestin sudah pun tamat daripada serangan Isreal pada masa akan datang.

"Kita bersyukur buat masa ini perjanjian itu telah menamatkan serangan daripada tentera rejim Israel terhadap rakyat Palestin yang ada di Gaza dan kita bersyukur kerana setiap hari bilangan mayat yang kita lihat di kaca tv kebanyakannya dari rakyat Palestin akan dapat dihentikan dengan genjatan senjata yang telah diumumkan.

"Tetapi jangan salah faham, genjatan senjata yang telah diperolehi pada hari ini bukan satu isyarat bahawa penindasan terhadap rakyat Palestin sudah pun tamat yang mana ia hanya menghentikan sementara sahaja", ujarnya.

Menurutnya, penderitaan yang dialami oleh rakyat Palestin tidak akan pernah selesai sekiranya Amarika Syarikat terus mengambil sikap berat sebelah.

"Kita bukan sahaja kecam tindakan Isreal tetapi di sini atas nama Pemuda Barisan Nasional (BN) mendesak supaya Amerika Syarikat tidak lagi mengambil pendirian berat sebelah.

"Kita harap mereka (rakyat Palestin) mendengar suara kecil yang mengingatkan mereka bahawa mereka tidak kesorangan dan mereka mempunyai sokongan di seluruh dunia termasuk di Malaysia", katanya.

Pada Majlis berkenaan, hadirin turut menunaikan Solat Hajat bagi meminta genjatan senjata dihentikan serta merta di Bumi Palestin.



Sumber KLPOS
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...